Re: Kullamäe TR3
Postitatud: N Okt 17, 2013 11:30 am
Need, kes omale käepärastest materjalidest kompressoreid ehitavad, on asja ammu lahendanud. Kompressorile mingi karter alla ehitada ja kepsusilma alaosasse liikumissuunas kõver toruke, mis karterist õli ampsama hakkab. Mu oma garaažikompressoriks on näiteks GAZ-66 kompressor, millel juba tehasest selline lahendus. Samasuguse lahendusega ZiL-i kompressor töötas meil oma 20 aastat, iga päev tund-paar, enne kui lõplikult ära kulus.
Veokatel on asi teisiti lahendatud, seal on toodud mootori õlitusest survetoru kompressori väntvõlli otsast sisse ja saalede vahelt läbi käinud õli jookseb vabavooluga karterisse tagasi. Suurel osal on kompressor ehitatud jaotushammasrataste karbi külge, kuhu õlikanal peale jookseb. Vene traktoritel on kompressor kõrgsurvepumbaga sama võlli otsas, mootori ja pumba vahel.
Lisa: Ning labavaakumpumpadel toimib väga edukalt isevooluga õlitus - õlikopsik, kust imbub vaikselt mööda tahiga torukest tööpindadele. Kompressori puhul tuleb ilmselt panna survetorule õlieraldusfilter ning aegajalt ressiiverist sodi välja lasta.
Veokatel on asi teisiti lahendatud, seal on toodud mootori õlitusest survetoru kompressori väntvõlli otsast sisse ja saalede vahelt läbi käinud õli jookseb vabavooluga karterisse tagasi. Suurel osal on kompressor ehitatud jaotushammasrataste karbi külge, kuhu õlikanal peale jookseb. Vene traktoritel on kompressor kõrgsurvepumbaga sama võlli otsas, mootori ja pumba vahel.
Lisa: Ning labavaakumpumpadel toimib väga edukalt isevooluga õlitus - õlikopsik, kust imbub vaikselt mööda tahiga torukest tööpindadele. Kompressori puhul tuleb ilmselt panna survetorule õlieraldusfilter ning aegajalt ressiiverist sodi välja lasta.