D-Maxil on seda minimaalselt peal võrreldes teiste sama klassi masinatega. Ja mis sa sellest elektroonikast kardad? Too tänapäeva masinate juures üks kõige odavam komponent. Ennem värise igasugu idiootsete rihmülekannete ja hüdrotõukurite ees, mis D-Maxil õnneks puuduvad. Mootori komponendid on ikka kordades kallimad. D-Maxi klassikaline kettajam nukale ja manuaalselt reguleeritavad klapid annavad mootorile ülisuure lollikindluse ja samas ka pommikindluse. Blokk koos oma valatud terasväntvõlliga kannatab vabalt 300+ hp hobuseid ja mehaanilise anumaga pump koos pihustitega annab tugeva eelise tõsise tuuningu jaoks. Samuti peaks olema plokikaanel piisavalt varu, et suuremad klapid sisse panna ja kanalid voolavamaks teha.tynis kirjutas:Uue auto valikul on ühe alternatiivina ka D-Max silma hakand.
Kuid pisut hirmutav on siiski selle töötamise sõltuvus elektroonika poole töökindlusest. Kogemus näitab, et elektroonika võib loobuda töötamast ilma eriliste põhjusteta ja ootamatult. Erinevalt mehaanika poolest - mille lõhkumiseks peab natuke vaeva nägema.
Muude pisivigadega saaks ehk kuidagi hakkama v metsast välja kuid kui aju ära kooleb või asi loobub süütetvõtit keerates piiksatamastki siis on suht täbar olukord.
ISUZU D-MAX
Moderaatorid: Landy, Moderators
+372 5028488
Ketiga nukk uuel, CommonRail mootoril. Vanal gaasijaotusmehhanism ikka hammasratastega.
JR, kuidas hindad pommikindluses uut, CommonRail'i ja vana, otsepritsega mootorit?
JR, kuidas hindad pommikindluses uut, CommonRail'i ja vana, otsepritsega mootorit?
Uku Velbri +372 56 48 43 78
Isuzu D-Max 2,5 TwinTDi Double Cab LSX AT'16
Isuzu D-Max 3,0 TD Double Cab LSX AT '08. Ex
Isuzu D-Max 3,0 TD Space Cab LS AT'05. Ex
Isuzu D-Max 2,5 TwinTDi Double Cab LSX AT'16
Isuzu D-Max 3,0 TD Double Cab LSX AT '08. Ex
Isuzu D-Max 3,0 TD Space Cab LS AT'05. Ex
Jah, õigus küll. Hammasülekanne on vanal mootoril.414 AVM kirjutas:Ketiga nukk uuel, CommonRail mootoril. Vanal gaasijaotusmehhanism ikka hammasratastega.
JR, kuidas hindad pommikindluses uut, CommonRail'i ja vana, otsepritsega mootorit?
Peab weebis ringi tuulama ja aru saama, mida nad teisiti tegid uue mootori juures. Kui alapõhi jäeti vana ja muudatused on ainult kaanes, siis ju iseenesest positiivne. Commonraili ma ise maha ei teeks, kuna mootori tööd annab tänu sellele ikka väga täpselt häälestada. Ega ei ole teada, ka segusiibri juhtimine jääb trossi teha või on "Fly by Wire" tehnoloogia juba kasutusel?
+372 5028488
Uuel ei ole enam trossiga samas ei ole hüdrotõukureid külge kruvitud.jr kirjutas:Jah, õigus küll. Hammasülekanne on vanal mootoril.414 AVM kirjutas:Ketiga nukk uuel, CommonRail mootoril. Vanal gaasijaotusmehhanism ikka hammasratastega.
JR, kuidas hindad pommikindluses uut, CommonRail'i ja vana, otsepritsega mootorit?
Peab weebis ringi tuulama ja aru saama, mida nad teisiti tegid uue mootori juures. Kui alapõhi jäeti vana ja muudatused on ainult kaanes, siis ju iseenesest positiivne. Commonraili ma ise maha ei teeks, kuna mootori tööd annab tänu sellele ikka väga täpselt häälestada. Ega ei ole teada, ka segusiibri juhtimine jääb trossi teha või on "Fly by Wire" tehnoloogia juba kasutusel?
Aitan palju oskan...
Kas sellest entusiasmist loeme välja, et E38 asemele on D-Max tulemas?jr kirjutas:Success! Piiramatud konfimisvõimalused on valla! ... oot palju me lahtise segusiibriga kütet silindrisse viskame ... hmmm paneme 20% juurde, ei paneme 23.3% . <click> <click> ja wroom!suzi kirjutas: Uuel ei ole enam trossiga.

Aitan palju oskan...
Selgitus selle elktroonikateema juurde:
Nüüdseks on selgunud et signa paigaldaja olnud kaitsmete boksis juhtmeid lohakalt ühendand mis viis lõpuks ilmselt millegi maha põlemiseni millest sõltus kogu ülejäänud käivitus.
Laenasin prooviks D-Maxi mis mingil hetkel keset sirget asfalti kellad nulli viskas ja odomeetri pimedaks lõi. Auto sõitis edasi. Mingi hämara loogika alusel arvasin, et peaks auto kinni ja lülitaks süütest uuesti sisse-välja.
Tehtud-Tehtud.
Ei käivitunud enam.
Kellad jäidki pimedaks ja kontroll-lampe ka ei vilgutanud. Starter ei niutsatandki. Samas ventikas käis, tuled ja käigu indikaator põlesid. Signa toimis, andis maha võtta ja peale panna ja välja lülitada jms...
3h hiljem peale kõiki katseid sai tuvastatud lõpuks et kaitseblokis oli METER nimeline 15A kaitse läbi. Selle vahetamine asja ei muutnud. Selleks ajaks oli maantee ääres istumisest juba korralik kopp ees.
Kuna asi siiski sõitis meeldivalt annan D-Maxile veel ühe võimaluse end tõestada.
Nüüdseks on selgunud et signa paigaldaja olnud kaitsmete boksis juhtmeid lohakalt ühendand mis viis lõpuks ilmselt millegi maha põlemiseni millest sõltus kogu ülejäänud käivitus.
Laenasin prooviks D-Maxi mis mingil hetkel keset sirget asfalti kellad nulli viskas ja odomeetri pimedaks lõi. Auto sõitis edasi. Mingi hämara loogika alusel arvasin, et peaks auto kinni ja lülitaks süütest uuesti sisse-välja.
Tehtud-Tehtud.
Ei käivitunud enam.
Kellad jäidki pimedaks ja kontroll-lampe ka ei vilgutanud. Starter ei niutsatandki. Samas ventikas käis, tuled ja käigu indikaator põlesid. Signa toimis, andis maha võtta ja peale panna ja välja lülitada jms...
3h hiljem peale kõiki katseid sai tuvastatud lõpuks et kaitseblokis oli METER nimeline 15A kaitse läbi. Selle vahetamine asja ei muutnud. Selleks ajaks oli maantee ääres istumisest juba korralik kopp ees.
Kuna asi siiski sõitis meeldivalt annan D-Maxile veel ühe võimaluse end tõestada.
Tulemas F150?jr kirjutas:No märtsi lõpus selgub selle saatusKas hakkab minu garaazis seisma või jääb sinna kus on.
EDIT: See ei ole Isuzu...![]()

Sain paar nädalat tagasi sõita 2007a F150 HARLEY DAVIDSON 5.4L
Krt mõnus oli

Võin eksida, aga miks signa mees peaks kaitsmete plokki käppima?tynis kirjutas:Selgitus selle elktroonikateema juurde:
Nüüdseks on selgunud et signa paigaldaja olnud kaitsmete boksis juhtmeid lohakalt ühendand mis viis lõpuks ilmselt millegi maha põlemiseni millest sõltus kogu ülejäänud käivitus.
Aitan palju oskan...
Jään Sulle vastuse võlgu, see kes seda mulle selgitas ei olnud vist ise ka asjaga põhjalikult kursis.tynis kirjutas:Selgitus selle elktroonikateema juurde:
Võin eksida, aga miks signa mees peaks kaitsmete plokki käppima?
Kokkuvõtteks võiks siiski öelda et D-Maxiga sai rahuldavalt üle elatud suht mudane kuid õnnelik nädalalõpp. Lollusi ei teinud ja laukasse ei ronind - lihtsalt teede lagunemise aeg. Võrdlusmoment muidugi HRVga on terav. Vahe oli tuntav. Kui HRV-ga sõites samal teel oli pidevalt see tunne et sõidad masina piiri lähedal - siis D-Maxiga oli tunne veelgi täbaramatel teedel et ressurssi on veel küllaga ja tee võiks veelgi hullemaks minna. Kahjuks ei teadnud kui sügavale vette võib ronida ja seetõttu hoidsin end hoolega tagasi. Proovisin mitte üle poole ratta vette sattuda.
vee sügavust ei oska öelda. Õhku võtab ta paremast esitiivast. Arven, et miskine 50cm peaks kindlasti kannatama. Ei leidnud hetkel infot.tynis kirjutas:Küsimus D-Maxi omanikele:
- kui sügavale vette on lubatud D-Maxiga ronida? (ilma snorklite jms-ta)
- Kas on olnud vaja paigaldada lisaks põhjakaitse?
Põhjakaitse oleks ikka vajalik. Eest taha alumiiniumist maksab umbes 10000.-
Aitan palju oskan...