10. leht 10-st
					
				Re: Sookonn, vol. 2 ja vol. 3
				Postitatud: P Sept 08, 2019 12:11 pm
				Postitas Movistar
				Nüüd hakkas see aparaat vähe paremini liikuma ja välja ka nägema. 
Suur ratas teeb imesid.
Ära neid niidirulle enam tagasi topi.
			 
			
					
				Re: Sookonn, vol. 2 ja vol. 3
				Postitatud: P Sept 08, 2019 5:57 pm
				Postitas totu
				
			
		
				
			
 
						- Konnsr.jpg (250.56 KiB) Vaadatud 5732 korda
 
		
		
		
			 1 sahver on veidi liiga vähe, põhjapanevate järelduste tegemiseks. Mõtlen jõuülekande vastupidavust. Aga auto käitumine täitsa meeldis ja soov sarnaste rataste soetamiseks täitsa olemas, seega:
O: 39-40" rehvid ja veljed. Stark, traktor vms. + 6x139,7, ET 10-25. Rehvid võiks väga värsked olla. 
PS: tegelikult on see ikkagi ET-1 auto ja isegi mitte kõige tigedam. Nii, et ringrajale lähevad niidirullid alla tagasi 

 .
 
			 
			
					
				Re: Sookonn, vol. 2 ja vol. 3
				Postitatud: P Sept 08, 2019 10:48 pm
				Postitas Movistar
				Ülekannete säästmise huvides oleks 39,5 bogger paras.
Neid aga väga ei liigu palju kasutatud kujul.
Aga võibolla leiad.
			 
			
					
				Re: Sookonn, vol. 2 ja vol. 3
				Postitatud: E Sept 09, 2019 9:10 am
				Postitas marauder
				Teoorias on mul üle ühed 16.5 veljega  39,5 bogerid löigatud aga pm uued. Koos veljega mis 6x139 autole alla passib
			 
			
					
				Re: Sookonn, vol. 2 ja vol. 3
				Postitatud: E Sept 09, 2019 9:37 am
				Postitas totu
				marauder kirjutas:Teoorias on mul üle ühed 16.5 veljega  39,5 bogerid löigatud aga pm uued. Koos veljega mis 6x139 autole alla passib
Rehvi Laius, mis veljed, ET ja hind?
 
			 
			
					
				Re: Sookonn, vol. 2 ja vol. 3
				Postitatud: E Sept 09, 2019 10:09 am
				Postitas Movistar
				totu kirjutas:marauder kirjutas:Teoorias on mul üle ühed 16.5 veljega  39,5 bogerid löigatud aga pm uued. Koos veljega mis 6x139 autole alla passib
Rehvi Laius, mis veljed, ET ja hind?
 
Laius on sama nagu su traktor.
 
			 
			
					
				Re: Sookonn, vol. 2 ja vol. 3
				Postitatud: R Sept 27, 2019 9:56 pm
				Postitas Kalill
				12.2R20 rehvi peaks saama ca 100+km hinnaklassis erinevate tootjate vahel valida... Iseasi kas need mõõdud sobivad ja (võidu) sõitmist kannatavad..
			 
			
					
				Re: Sookonn, vol. 2 ja vol. 3
				Postitatud: E Mai 17, 2021 10:14 pm
				Postitas totu
				Loodan,et üks suur jama, väikese asja juures, on nüüd läbi 
viewtopic.php?f=4&t=79830. 
Talvel sai mootor ja kastid ümber laotud (käigukasti korduvalt), veidi amorte tuunitud ja vist leidis ka plödisemise anomaalia positiivse lahenduse. Üle poole aastane seismine, eelmise õhtu sündmused ja lihtsalt ebaõnn tõid Jaanikesel ohjeldamatu koguse (tehnilisi) äpardusi (vv andur sai pihta, vintsi pumba rihm purunes, suruõhu voolik väljus kiirühendusest korduvalt, suruõhu paak ikaldus, ja lõpuks õnnestus tross pooleks tõmmata, mis on teoreetiliselt võimatu. Vaatamata sellele võib autoga rahule jääda- mootor käib, kast vahetab, rehv haagib ja vedrustus vedrutab. On küll võimalik saada korralik külgstabiilsus, ilma stabilisaatorita. Isegi hea, et ei pidanud tulemuse pärast punnitama, samas ei olnud uimane safari. Igatahes autasustamisele ei jäänud (kogu lugupidamise juures, korraldajate vastu, tundus, et meie sõit ei väärinud autasu). Koos ET-2 ga, väikese rattaga, sõita on ka omaette kogemus, no ei ulatu ratas rööpa põhja.
PS: TR-3 del jalus olemiseks said 13,6-20 traktorid ja ei olegi nii paha. Kui mõne võlli pooleks saame, annan teada 

 .