Sookonn, vol. 2 ja vol. 3
Moderaator: Moderators
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4424
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Sookonn, vol. 2 ja vol. 3
Nüüd hakkas see aparaat vähe paremini liikuma ja välja ka nägema.
Suur ratas teeb imesid.
Ära neid niidirulle enam tagasi topi.
Suur ratas teeb imesid.
Ära neid niidirulle enam tagasi topi.
HM Racing Team
- totu
- I live off from the mud
- Postitusi: 2865
- Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
- Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.
Re: Sookonn, vol. 2 ja vol. 3
O: 39-40" rehvid ja veljed. Stark, traktor vms. + 6x139,7, ET 10-25. Rehvid võiks väga värsked olla.
PS: tegelikult on see ikkagi ET-1 auto ja isegi mitte kõige tigedam. Nii, et ringrajale lähevad niidirullid alla tagasi .
Tehtud, mõeldud.
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4424
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Sookonn, vol. 2 ja vol. 3
Ülekannete säästmise huvides oleks 39,5 bogger paras.
Neid aga väga ei liigu palju kasutatud kujul.
Aga võibolla leiad.
Neid aga väga ei liigu palju kasutatud kujul.
Aga võibolla leiad.
HM Racing Team
Re: Sookonn, vol. 2 ja vol. 3
Teoorias on mul üle ühed 16.5 veljega 39,5 bogerid löigatud aga pm uued. Koos veljega mis 6x139 autole alla passib
Team saarlased
- totu
- I live off from the mud
- Postitusi: 2865
- Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
- Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.
Re: Sookonn, vol. 2 ja vol. 3
Rehvi Laius, mis veljed, ET ja hind?marauder kirjutas:Teoorias on mul üle ühed 16.5 veljega 39,5 bogerid löigatud aga pm uued. Koos veljega mis 6x139 autole alla passib
Tehtud, mõeldud.
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4424
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Sookonn, vol. 2 ja vol. 3
Laius on sama nagu su traktor.totu kirjutas:Rehvi Laius, mis veljed, ET ja hind?marauder kirjutas:Teoorias on mul üle ühed 16.5 veljega 39,5 bogerid löigatud aga pm uued. Koos veljega mis 6x139 autole alla passib
HM Racing Team
Re: Sookonn, vol. 2 ja vol. 3
12.2R20 rehvi peaks saama ca 100+km hinnaklassis erinevate tootjate vahel valida... Iseasi kas need mõõdud sobivad ja (võidu) sõitmist kannatavad..
- totu
- I live off from the mud
- Postitusi: 2865
- Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
- Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.
Re: Sookonn, vol. 2 ja vol. 3
Loodan,et üks suur jama, väikese asja juures, on nüüd läbi viewtopic.php?f=4&t=79830.
Talvel sai mootor ja kastid ümber laotud (käigukasti korduvalt), veidi amorte tuunitud ja vist leidis ka plödisemise anomaalia positiivse lahenduse. Üle poole aastane seismine, eelmise õhtu sündmused ja lihtsalt ebaõnn tõid Jaanikesel ohjeldamatu koguse (tehnilisi) äpardusi (vv andur sai pihta, vintsi pumba rihm purunes, suruõhu voolik väljus kiirühendusest korduvalt, suruõhu paak ikaldus, ja lõpuks õnnestus tross pooleks tõmmata, mis on teoreetiliselt võimatu. Vaatamata sellele võib autoga rahule jääda- mootor käib, kast vahetab, rehv haagib ja vedrustus vedrutab. On küll võimalik saada korralik külgstabiilsus, ilma stabilisaatorita. Isegi hea, et ei pidanud tulemuse pärast punnitama, samas ei olnud uimane safari. Igatahes autasustamisele ei jäänud (kogu lugupidamise juures, korraldajate vastu, tundus, et meie sõit ei väärinud autasu). Koos ET-2 ga, väikese rattaga, sõita on ka omaette kogemus, no ei ulatu ratas rööpa põhja.
PS: TR-3 del jalus olemiseks said 13,6-20 traktorid ja ei olegi nii paha. Kui mõne võlli pooleks saame, annan teada .
Talvel sai mootor ja kastid ümber laotud (käigukasti korduvalt), veidi amorte tuunitud ja vist leidis ka plödisemise anomaalia positiivse lahenduse. Üle poole aastane seismine, eelmise õhtu sündmused ja lihtsalt ebaõnn tõid Jaanikesel ohjeldamatu koguse (tehnilisi) äpardusi (vv andur sai pihta, vintsi pumba rihm purunes, suruõhu voolik väljus kiirühendusest korduvalt, suruõhu paak ikaldus, ja lõpuks õnnestus tross pooleks tõmmata, mis on teoreetiliselt võimatu. Vaatamata sellele võib autoga rahule jääda- mootor käib, kast vahetab, rehv haagib ja vedrustus vedrutab. On küll võimalik saada korralik külgstabiilsus, ilma stabilisaatorita. Isegi hea, et ei pidanud tulemuse pärast punnitama, samas ei olnud uimane safari. Igatahes autasustamisele ei jäänud (kogu lugupidamise juures, korraldajate vastu, tundus, et meie sõit ei väärinud autasu). Koos ET-2 ga, väikese rattaga, sõita on ka omaette kogemus, no ei ulatu ratas rööpa põhja.
PS: TR-3 del jalus olemiseks said 13,6-20 traktorid ja ei olegi nii paha. Kui mõne võlli pooleks saame, annan teada .
Tehtud, mõeldud.