Postitatud: K Dets 01, 2010 2:18 pm
Loodan, et selle keevalise arutelu kõrgpunkt sai läbi.
On vaja konstruktiivset kriitikat ja ennekõike on oodatud reaalselt teostatavad ettepanekud (Evakueerumis skeem just selle läbi sündiski).Naksitrallid kirjutas: Jah aga paraku ei salli mina ka korraldamise apsudesse pohhuistlikult !!!
Mitte ükski kunstnik ei saa kuulsaks ilma kriitikata ja ennem ei tule selle riigi pinnal ühtegi väga hästi korraldatud 4x4 võistlust kui keegi ei anna korraldajatele suurte apsude eest vastu näppe !!!
See on teema mis vajab läbi mõtlemist.hmm kirjutas: Protestide koha pealt oleks vist õige kui kaasvõistlejatele ohtlikku vms. tegevuste kohta protestimimine oleks tasuta. Saan aru, et võistlejatel on silmad kandilised (ega isegi sellest süüst puhas pole) aga äkki kui oleks lihtsam võimalus protestida siis paneks mõtlema.
Kas Kaitseväega ei annaks sel teemal rääkida?Oliver kirjutas: .....Kiiresti saab selles piirkonnas ainult helikopteriga. Olen igal aastal mõelnud sellele, et mis siis, kui... Ja olen mõlnud sellele igal raja meetril. Olen sõitnud igal aastal seda rada kaks korda läbi ja mõned kohad enamgi veel. Õudusega mõtlen, kuidas siia abi tuua või kuidas siit vigastatu ohutult ära toimetada - olen jõudnud tõdemusele, et lihtsam on sellist võistlust mitte korraldada. Olen olnud igal aastal valmis õnnetuseks.
Veel nii palju, et ühel suvisel päeval Narva karjääri ja Oru asula vahelisel teelõigul oli vajadus kutsuda politsei ja kiirabi.... FARS. Nad ei oska kuhugi eriti sõita.
Veel üks fakt. Suhtlesin enne võistlust Ida-Häirekeskusega ja teavitasin neid toimuma hakkavast andsin oma kontaktid ja Jaak Ruusmaa kontaktid, et juhuks kui keegi helistab 112 ja räägib midagi võistlusest, siis teavad kuhu helistada. Selle peale küsiti, et kas mul siis kiirabibrigaadi valves polegi? ISEGI jalgrattavõistlustel on brigaadid!!! Kuhu ja kui palju ma neid brigaade panen? Siia: www.luige-team.ee/asmv08/2008_rada/slides/056.jpg Ühe brigaadi tellimine maksab kaheks ööpäevaks ca 30 000.- Võistluse eelarve oli eelmisel aastal 124 000.....
totu, kogu lugupidamise juures... Kas sa tõsti usud, et selline protest oleks rahuldamata jäänud?totu kirjutas:Aga kui sul endal oleks kuuevarbaline üle viienda varba veerenud? On valus küll aga 5K välja käia, lootuses et protest rahuldatakse ja raha tagasi saad.
Selleks on Oliveri telefoni number 5298918. Väga paljud said sellelt numbrilt infot. Ma ise pean normaaleks evakueerimise ajaaknaks 12-24h. Minu telefonilt ei saanud infot evakuerumis infot 20.november kell 16:00-19:00 Küll aga vastati kõikidele kõnedele ning selle aja jooksul ei saabunud ühtegi kõnet milles oleks väljendatud, et tegemist on hädaolukorraga või eluohtliku olukorraga - vastasel juhul oleks mind üles aetud ja oleksime kohe reageerinud.totu kirjutas:Või oleksid avastanud auto veoskeemiks 4x1, omamata vähimatki ettekujutust laagrissepääsemise võimalustest, vintsiksid mõõda rada lõpuni? Poole raja pealt lõpuni sõita ei ole reaalne.
Mina ennast rikkaks ei pea. Eit viriseb kodus koguaeg, sest õhksoojuspumba raha läks kevadel Luige remonttööde alla. Suveks planeeritud perereis Leetu jäi ära, sest tekkis kinnisidee osaleda Suvesõidul - see neelas kogu reisiks planeeritud eelarve. Ja nii edas ja edasi kõik viimased 11 aastat. Ei tea kas ka järgmised....walkman kirjutas:See on ammusest ajast teada, et see pole vaeste ala, millega tegeleda ju.
Järgmisel aastal oled ka Sina palutud ASMV2011 korraldusmeeskonda. Me võtame Sillamäel kaks kuud järjest iga nädalavahetus kõvasti viina, eriti veel viimased kaks nädalat - siis me kodu ei näegi. Aga ühte ma sulle garanteerin, et hiljem pettumust ei oleks - see ei muuda su tulemusi minu korraldatud võistlustel!walkman kirjutas: Et asjad sujuksid, tuleb tähtsate tegelastega käia viina joomas ja muidu ka hängimas, siis lahenevad probleemid iseenesest. Ma arvan. Endal pole nagu tarvidust olnud, aga nii tundub. Nagu igal muul elualalgi. Ei ole küll midagi keerulist.
Teadmiseks lihtsalt: helikopteri meeskonna aeg millal nad peavad helikopterini jõudma töövälisel ajal (tööaeg neil E-R 9:00-17:00) on tund aega, sinna juurde kopteri valmisseadmine ja kohalelend (maks kiirus ca 307 km/h, vahemaa 200km= ca 45min). Ehk kohal on nad kusagil kahe tunniga mille jooksul on raskemad vigastused juba lõppenud fataalselt.Oliver kirjutas:Kiiresti saab selles piirkonnas ainult helikopteriga. Olen igal aastal mõelnud sellele, et mis siis, kui... Ja olen mõlnud sellele igal raja meetril. Olen sõitnud igal aastal seda rada kaks korda läbi ja mõned kohad enamgi veel. Õudusega mõtlen, kuidas siia abi tuua või kuidas siit vigastatu ohutult ära toimetada - olen jõudnud tõdemusele, et lihtsam on sellist võistlust mitte korraldada. Olen olnud igal aastal valmis õnnetuseks.
Veel nii palju, et ühel suvisel päeval Narva karjääri ja Oru asula vahelisel teelõigul oli vajadus kutsuda politsei ja kiirabi.... FARS. Nad ei oska kuhugi eriti sõita.
Veel üks fakt. Suhtlesin enne võistlust Ida-Häirekeskusega ja teavitasin neid toimuma hakkavast andsin oma kontaktid ja Jaak Ruusmaa kontaktid, et juhuks kui keegi helistab 112 ja räägib midagi võistlusest, siis teavad kuhu helistada. Selle peale küsiti, et kas mul siis kiirabibrigaadi valves polegi? ISEGI jalgrattavõistlustel on brigaadid!!! Kuhu ja kui palju ma neid brigaade panen? Siia: www.luige-team.ee/asmv08/2008_rada/slides/056.jpg Ühe brigaadi tellimine maksab kaheks ööpäevaks ca 30 000.- Võistluse eelarve oli eelmisel aastal 124 000
Ma usun, et saad isegi aru mis selles lauses valesti on. Vast oleks aeg ka mõnda teist isikut ette valmistada teadmistega raja ehitusest.Oliver kirjutas:Mul on väga kahju, et Naksitrallid pidid asjatult kütet kulutama ja et neil tekkis evakueerumis plaan just sellel hetkel, kui ainukene inimene korraldajate hulgast, kes teab seda piirkonda täpselt, oli otsustanud puhata enne õhtut.
Tegelikult oli see kriitika Filmitähe sõnavõtu pihta. Meie hädad olid kõik meie enda süü ja korraldajatele pretensioone ei ole. Ka kõik kuuevarbased olid ammu enne meid rajal, seega puudus neil võimalus meist üle sõita. Olles mõlemad piiritaga NEZi sõitnud, teame ka nende harjumusi ja eks vahest laiendame ka nende käitumismalli (just nende külalistena) endale. Häda just selles et nemad sõidavad siin, nagu kodus. Inimestena täitsa normaalsed aga rajal valgub veri silmadesseOliver kirjutas:totu, kogu lugupidamise juures... Kas sa tõsti usud, et selline protest oleks rahuldamata jäänud?totu kirjutas:Aga kui sul endal oleks kuuevarbaline üle viienda varba veerenud? On valus küll aga 5K välja käia, lootuses et protest rahuldatakse ja raha tagasi saad.
Selleks on Oliveri telefoni number 5298918. Väga paljud said sellelt numbrilt infot. Ma ise pean normaaleks evakueerimise ajaaknaks 12-24h. Minu telefonilt ei saanud infot evakuerumis infot 20.november kell 16:00-19:00 Küll aga vastati kõikidele kõnedele ning selle aja jooksul ei saabunud ühtegi kõnet milles oleks väljendatud, et tegemist on hädaolukorraga või eluohtliku olukorraga - vastasel juhul oleks mind üles aetud ja oleksime kohe reageerinud.totu kirjutas:Või oleksid avastanud auto veoskeemiks 4x1, omamata vähimatki ettekujutust laagrissepääsemise võimalustest, vintsiksid mõõda rada lõpuni? Poole raja pealt lõpuni sõita ei ole reaalne.
Ja ma ütlesin teile, et palun sõitke lõpuni ja kiriutage kohe protest! Mida teie otsustasite teha?Naksitrallid kirjutas: Movistar-Telefonikõne O.Sultsile oli kohene kui see juhtus
See on näide sellest, et korraldaja peab kinni kehtestatud reeglitest. ASMV 2008 juhtus olukord, et korraldaja rikkus enda kirjutatud reegleid. Alates sellest on asjad teisiti!Naksitrallid kirjutas:ja ka seal kohapeal sai suurema rahvaga asja arutatud kuid ainuke jutt korraldajatel käis ümber rahapaki - nii eetiline ja sportlik![]()
Sul häbi ei ole juba?Naksitrallid kirjutas: Kui sa ükskord peadpidi auto all kinni oled mingite kuuevarbaliste pärast siis viimase mõttena siin ilmas mõtle sellepeale ,et keegi ei sunni ju sind metsa minema !
Mul tunne ,et siin enamus lihtsalt pläkutajad ja ei mõtle selle peale ennem kui ise kõripidi auto all ja surnud ! Ma saan aru ,et tegemist on ekstreemspordiga kuid ka ekstreemsporti on võimalik palju ohutumaks muuta kui keegi natukenegi kritiseeriks !Aga ei meil pool rahvast siin foorumis peale võistlusi kukununnutavad ainult korraldajaid ,et oi kui tubli ja väga hea jne. Olen sõitnud vähe (4a) kuid seni pole ilma suurte vigadeta võistlust veel eestis kohanud samas kui lätis on selline võistlus nagu kurland trophy ideaalselt korraldatud !
Usu mind! Jõhvi oli ÕIGE otsus!totu kirjutas:http://www.4x4offroad.ee/files/info/evakueerumine.jpg
Viimase peal! Ja meie sõitsime läbi Jõhvi
Super idee!u.s.s kirjutas: Kas Kaitseväega ei annaks sel teemal rääkida?
Ei ole küll kummalgi eelpoolmainitutest käinud, kuid kaine mõistus ütleb, et Venemaad ja Eestit nendes küsimustes võrrelda on üsna kohatu. Kui Venemaal juhtub päevas sadu traagilise lõpuga õnnetusi, siis meil on inimelul hoopis teine väärtus.Kairi kirjutas:Vepsa soodes pole kunagi tekkinud küsimust, kes meid sealt evakueerib ja Ladogal seekliga näkku saades ei oodanud korraldajate poolset arstiabi. Mulle on alati tundunud, et täiskasvanud inimesena võtan ma rajale minnes vastutuse enda peale ja loodan oma võiskonnakaaslastele
Selline nõue ja piirang esitatakse mulle järgmisel aastal, kui lähen kooskõlastust taotlema. Oled oodatud kaasa - abi kulub ära. PS! suhtlemine ainult vene keeles! Ja ainult siis, kui EE Kaevandused AS juhatuse esimees on nõusoleku andnud.Myrgel kirjutas:Vähemalt on meil nüüd üks järjekordne keeld juures. Meil endil käis ka peast läbi mõte, et ei tohiks väga aktiivse kaevanduse piirkonnas liigelda, aga samas ei teadnud ka ühtki teist teed mida mööda ära minna. Kas üks väike maastur suudab suures kaevanduses tõesti nii suure segaduse tekitada kui ta mööda aktiivset teed pidi koju sõidab? Roolis on ju mõtlev inimene ja kui mõni suur koll peaks vastu sõitma siis ju saab ilusti teed anda. Karjääri värav tehti meile ilma igasuguste probleemideta lahti, ei pidanud isegi seisma jääma. Ehk mõtleb korraldaja siinkohal veidi üle. Evakueerumine mööda rada ennast ei ole ju kah eriline pääsetee.
Teadmiseks mulle või lugejaskonnale? Mina teadsin seda vähem detailselt. Seega nimetan seda kommentaari targutamiseks.Myrgel kirjutas: Teadmiseks lihtsalt: helikopteri meeskonna aeg millal nad peavad helikopterini jõudma töövälisel ajal (tööaeg neil E-R 9:00-17:00) on tund aega, sinna juurde kopteri valmisseadmine ja kohalelend (maks kiirus ca 307 km/h, vahemaa 200km= ca 45min). Ehk kohal on nad kusagil kahe tunniga mille jooksul on raskemad vigastused juba lõppenud fataalselt.
30k ei ole suur raha, kui sellega saab päästa ühe elu. Minu praktika ütleb seda, et ei ole kasu ühest brigaadist HQ-s, kui õnnetus juhtub vahemikus TC09-24Myrgel kirjutas: 30k võib tunduda ehk eelarveliselt suure rahana, aga kui midagi peaks juhtuma muutuksid ka prioriteedid kardinaalselt. Ma usun, et võistlejad on nõus loobuma paljudest selle võistlusega kaasaskäivatest tehnilistest vidinatest kindluse nimel, et kui nendega midagi juhtub, siis saavad nad piisava ajavahemiku jooksul abi.
2008.aastal ma proovisin seda. Kohal oli kiirabibrigaad koos autojuhiga, õega ja doktoriga. Rommi pidi tulema oma Toyota 4Runneriga, millel 37" rehvid, tõste, vints, lukud - ühesõnaga kõik jutud. Kaks päeva enne võistlus teatas ta mulle kurvastusega, et tema auto on katki ja jääbki katki, kuna tal pole olnud aega seda ettevalmistada. Kogu plaan oligi peetud. Tolku mitte midagi.Myrgel kirjutas: Mis puutub ligipääsu, siis ei tohiks ju ülemäära suur ettevõtmine olla üht rahvamaja kiirabiautoks konveteerida. Ilma meditsiinitehnikata muidugi, selle saaks peale panna vahetult ennem võisltust. Ma usun, et kogu selle suure kommuuni peale kolm vabatahtliku ikka leiab, kellel on vastav ettevalmistus.
Aparatuur? Sa pead silmas erakorralises meditsiinis kasutatavaid ja vajaminevaid seadmeid? Need on Jõhvi ja Narva kiirabi brigaadide autodes olemas.[/quote]Myrgel kirjutas: Jääb üle laenutada vastav aparatuur ning vahendid ja ongi pädev abi olemas. Ja usun, et kõvasti alla 30k võistluse kohta.
Myrgel kirjutas: 4x4 kiirabiauto ehitamiseks saab kasvõi korjanduse teha. Seda on ennemgi tehtud ja oluliselt vähemkriitilistemate asjade peale.
Myrgel kirjutas: Samuti võiks reglemendis olla hädajuhtumiteks adekvaatne sidepidamis viis. Näiteks nr see, levi puudumise korral (reaalne probleem piirkonnas) lällari kanal too. Seda sidet kuulaks seesama 4x4 parameedikute prigaad ja vajadusel saaks reageerida.
Ei saa. Mis puudutab teiste ettevalmistamist, siis see on ennekõike kinni just nimelt TEISTES. Mina ei saa kedagi sundida Sirgalasse kolima ja sealseid teevõrgustikke pähe õppima. Ei ole seda ka kellelgi takistanud. Täna saan öelda ühte, on tekkinud üks mees, kes oskab süveneda, on seal palju liikunud, tajub suunda, oskab lugeda kaarti, suudab tajuda ümbritsevat ning ilmselt ühel päeval suudab unepealt öelda, kust kaudu on kõige mõistlikum kiirabiga läheneda, kui võistleja on saatnus SMS-i: "avarii,autos kinni, 59 19 8,56 27 39 24,33"Myrgel kirjutas:Ma usun, et saad isegi aru mis selles lauses valesti on. Vast oleks aeg ka mõnda teist isikut ette valmistada teadmistega raja ehitusest.Oliver kirjutas:Mul on väga kahju, et Naksitrallid pidid asjatult kütet kulutama ja et neil tekkis evakueerumis plaan just sellel hetkel, kui ainukene inimene korraldajate hulgast, kes teab seda piirkonda täpselt, oli otsustanud puhata enne õhtut.
Milliselt aadressilt ma selle foorumi leian?kala kirjutas: Atv foorumis üldse jube palju nuttu ja hala selle võistluse kohta,korraldajana ma huvipärast loeks läbi,äkki saab mõtteid edaspidiseks.