ASMV Järelkajad

Ametlik info võistluste kohta, küsimused, kommentaarid, järelkajad.

Official information and discussions about 4x4 competitions. Information on international events welcome!

Moderaatorid: hulkur, Arto, MM, Oliver, Moderators

Vasta
Romet5
Mudder
Postitusi: 57
Liitunud: N Okt 12, 2006 10:25 am
Asukoht: Viljandi

Postitus Postitas Romet5 »

Loodan, et selle keevalise arutelu kõrgpunkt sai läbi.
Viimati muutis Romet5, K Dets 15, 2010 2:45 pm, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
Oliver
offroad on külm, pime ja vastik
Postitusi: 442
Liitunud: T Dets 20, 2005 4:02 pm
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas Oliver »

Naksitrallid kirjutas: Jah aga paraku ei salli mina ka korraldamise apsudesse pohhuistlikult !!!
Mitte ükski kunstnik ei saa kuulsaks ilma kriitikata ja ennem ei tule selle riigi pinnal ühtegi väga hästi korraldatud 4x4 võistlust kui keegi ei anna korraldajatele suurte apsude eest vastu näppe !!!
On vaja konstruktiivset kriitikat ja ennekõike on oodatud reaalselt teostatavad ettepanekud (Evakueerumis skeem just selle läbi sündiski).

Palun nimeta minu korraldatud võistluses Avo Sultsi mälestusvõistlus 2010 esinenud suured ja väiksed apsud.

Lugupidamisega,

PS! Oled palutud ASMV2011 korraldusmeeskonda. Meil on tõsine puudus asjalikest inimestest kellel on suur kogemuste pagas. Ilma irooniata!
Oliver Sults, TR3, 20 aastat võidu- ja lõbusõite
Orienteerumiseks vajaliku arvuti leiad siit: https://supervivent.eu/offroad
Kasutaja avatar
Oliver
offroad on külm, pime ja vastik
Postitusi: 442
Liitunud: T Dets 20, 2005 4:02 pm
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas Oliver »

hmm kirjutas: Protestide koha pealt oleks vist õige kui kaasvõistlejatele ohtlikku vms. tegevuste kohta protestimimine oleks tasuta. Saan aru, et võistlejatel on silmad kandilised (ega isegi sellest süüst puhas pole) aga äkki kui oleks lihtsam võimalus protestida siis paneks mõtlema.
See on teema mis vajab läbi mõtlemist.

ASMV2010 toimis kirja pandud reeglite alusel. Dokumenteeritud rikkumisi ei olnud.

Mina ei oska rääkida, aga tean, et 10 aasta jooksul teisi võistlusi korraldanud kolleegid teavad rääkida kentsakaid ja väga kentsakaid lugusi, kui protestimine muutub liiga lihtsaks - tulemuseks on see, et võistlustulemusi peab ootama 6h. Midagi sellist toimus vist SMS2005, Kõpus. (või oli see 2004...)
Oliver Sults, TR3, 20 aastat võidu- ja lõbusõite
Orienteerumiseks vajaliku arvuti leiad siit: https://supervivent.eu/offroad
u.s.s
Mudder
Postitusi: 68
Liitunud: T Okt 03, 2006 7:16 pm

Postitus Postitas u.s.s »

Oliver kirjutas: .....Kiiresti saab selles piirkonnas ainult helikopteriga. Olen igal aastal mõelnud sellele, et mis siis, kui... Ja olen mõlnud sellele igal raja meetril. Olen sõitnud igal aastal seda rada kaks korda läbi ja mõned kohad enamgi veel. Õudusega mõtlen, kuidas siia abi tuua või kuidas siit vigastatu ohutult ära toimetada - olen jõudnud tõdemusele, et lihtsam on sellist võistlust mitte korraldada. Olen olnud igal aastal valmis õnnetuseks.

Veel nii palju, et ühel suvisel päeval Narva karjääri ja Oru asula vahelisel teelõigul oli vajadus kutsuda politsei ja kiirabi.... FARS. Nad ei oska kuhugi eriti sõita.

Veel üks fakt. Suhtlesin enne võistlust Ida-Häirekeskusega ja teavitasin neid toimuma hakkavast andsin oma kontaktid ja Jaak Ruusmaa kontaktid, et juhuks kui keegi helistab 112 ja räägib midagi võistlusest, siis teavad kuhu helistada. Selle peale küsiti, et kas mul siis kiirabibrigaadi valves polegi? ISEGI jalgrattavõistlustel on brigaadid!!! Kuhu ja kui palju ma neid brigaade panen? Siia: www.luige-team.ee/asmv08/2008_rada/slides/056.jpg Ühe brigaadi tellimine maksab kaheks ööpäevaks ca 30 000.- Võistluse eelarve oli eelmisel aastal 124 000.....
Kas Kaitseväega ei annaks sel teemal rääkida?

Pole ise kuidagi selle teemaga(võistlusega) seotud, aga olles ise olnud ajateenistuses med.kompanii evak. Bandvageni juht ja siin pilt/videosid vaadates, siis just sellisel maastikul oleks antud masin ennast väga koduselt tundnud.
Kasutaja avatar
Oliver
offroad on külm, pime ja vastik
Postitusi: 442
Liitunud: T Dets 20, 2005 4:02 pm
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas Oliver »

totu kirjutas:Aga kui sul endal oleks kuuevarbaline üle viienda varba veerenud? On valus küll aga 5K välja käia, lootuses et protest rahuldatakse ja raha tagasi saad.
totu, kogu lugupidamise juures... Kas sa tõsti usud, et selline protest oleks rahuldamata jäänud?
totu kirjutas:Või oleksid avastanud auto veoskeemiks 4x1, omamata vähimatki ettekujutust laagrissepääsemise võimalustest, vintsiksid mõõda rada lõpuni? Poole raja pealt lõpuni sõita ei ole reaalne.
Selleks on Oliveri telefoni number 5298918. Väga paljud said sellelt numbrilt infot. Ma ise pean normaaleks evakueerimise ajaaknaks 12-24h. Minu telefonilt ei saanud infot evakuerumis infot 20.november kell 16:00-19:00 Küll aga vastati kõikidele kõnedele ning selle aja jooksul ei saabunud ühtegi kõnet milles oleks väljendatud, et tegemist on hädaolukorraga või eluohtliku olukorraga - vastasel juhul oleks mind üles aetud ja oleksime kohe reageerinud.
Oliver Sults, TR3, 20 aastat võidu- ja lõbusõite
Orienteerumiseks vajaliku arvuti leiad siit: https://supervivent.eu/offroad
Kasutaja avatar
Oliver
offroad on külm, pime ja vastik
Postitusi: 442
Liitunud: T Dets 20, 2005 4:02 pm
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas Oliver »

walkman kirjutas:See on ammusest ajast teada, et see pole vaeste ala, millega tegeleda ju.
Mina ennast rikkaks ei pea. Eit viriseb kodus koguaeg, sest õhksoojuspumba raha läks kevadel Luige remonttööde alla. Suveks planeeritud perereis Leetu jäi ära, sest tekkis kinnisidee osaleda Suvesõidul - see neelas kogu reisiks planeeritud eelarve. Ja nii edas ja edasi kõik viimased 11 aastat. Ei tea kas ka järgmised....

Pigem on küsimus prioriteetides, eesmärkides, vajadustes ja veel milleski sõnuseletamatus! walkman, kogu lugupidamise juures... sa oled veidi nendest asjadest valesti aru saanud.
walkman kirjutas: Et asjad sujuksid, tuleb tähtsate tegelastega käia viina joomas ja muidu ka hängimas, siis lahenevad probleemid iseenesest ;). Ma arvan. Endal pole nagu tarvidust olnud, aga nii tundub. Nagu igal muul elualalgi. Ei ole küll midagi keerulist.
Järgmisel aastal oled ka Sina palutud ASMV2011 korraldusmeeskonda. Me võtame Sillamäel kaks kuud järjest iga nädalavahetus kõvasti viina, eriti veel viimased kaks nädalat - siis me kodu ei näegi. Aga ühte ma sulle garanteerin, et hiljem pettumust ei oleks - see ei muuda su tulemusi minu korraldatud võistlustel!
Oliver Sults, TR3, 20 aastat võidu- ja lõbusõite
Orienteerumiseks vajaliku arvuti leiad siit: https://supervivent.eu/offroad
Kasutaja avatar
Myrgel
Rock Crawler
Postitusi: 707
Liitunud: K Mai 17, 2006 11:08 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Myrgel »

Selliselt on tähistatud ala, kus on liiklemine keelatud ilma kirjaliku loata, mille on väljastanud Eesti Energia Kaevandused AS Narva karjäär. Rikkumise tuvastamisel ja kirjaliku loa mitte esitamisel võiskond tulemust kirja ei saa.

Vähemalt on meil nüüd üks järjekordne keeld juures. Meil endil käis ka peast läbi mõte, et ei tohiks väga aktiivse kaevanduse piirkonnas liigelda, aga samas ei teadnud ka ühtki teist teed mida mööda ära minna. Kas üks väike maastur suudab suures kaevanduses tõesti nii suure segaduse tekitada kui ta mööda aktiivset teed pidi koju sõidab? Roolis on ju mõtlev inimene ja kui mõni suur koll peaks vastu sõitma siis ju saab ilusti teed anda. Karjääri värav tehti meile ilma igasuguste probleemideta lahti, ei pidanud isegi seisma jääma. Ehk mõtleb korraldaja siinkohal veidi üle. Evakueerumine mööda rada ennast ei ole ju kah eriline pääsetee.
Oliver kirjutas:Kiiresti saab selles piirkonnas ainult helikopteriga. Olen igal aastal mõelnud sellele, et mis siis, kui... Ja olen mõlnud sellele igal raja meetril. Olen sõitnud igal aastal seda rada kaks korda läbi ja mõned kohad enamgi veel. Õudusega mõtlen, kuidas siia abi tuua või kuidas siit vigastatu ohutult ära toimetada - olen jõudnud tõdemusele, et lihtsam on sellist võistlust mitte korraldada. Olen olnud igal aastal valmis õnnetuseks.

Veel nii palju, et ühel suvisel päeval Narva karjääri ja Oru asula vahelisel teelõigul oli vajadus kutsuda politsei ja kiirabi.... FARS. Nad ei oska kuhugi eriti sõita.

Veel üks fakt. Suhtlesin enne võistlust Ida-Häirekeskusega ja teavitasin neid toimuma hakkavast andsin oma kontaktid ja Jaak Ruusmaa kontaktid, et juhuks kui keegi helistab 112 ja räägib midagi võistlusest, siis teavad kuhu helistada. Selle peale küsiti, et kas mul siis kiirabibrigaadi valves polegi? ISEGI jalgrattavõistlustel on brigaadid!!! Kuhu ja kui palju ma neid brigaade panen? Siia: www.luige-team.ee/asmv08/2008_rada/slides/056.jpg Ühe brigaadi tellimine maksab kaheks ööpäevaks ca 30 000.- Võistluse eelarve oli eelmisel aastal 124 000
Teadmiseks lihtsalt: helikopteri meeskonna aeg millal nad peavad helikopterini jõudma töövälisel ajal (tööaeg neil E-R 9:00-17:00) on tund aega, sinna juurde kopteri valmisseadmine ja kohalelend (maks kiirus ca 307 km/h, vahemaa 200km= ca 45min). Ehk kohal on nad kusagil kahe tunniga mille jooksul on raskemad vigastused juba lõppenud fataalselt.

30k võib tunduda ehk eelarveliselt suure rahana, aga kui midagi peaks juhtuma muutuksid ka prioriteedid kardinaalselt. Ma usun, et võistlejad on nõus loobuma paljudest selle võistlusega kaasaskäivatest tehnilistest vidinatest kindluse nimel, et kui nendega midagi juhtub, siis saavad nad piisava ajavahemiku jooksul abi.

Mis puutub ligipääsu, siis ei tohiks ju ülemäära suur ettevõtmine olla üht rahvamaja kiirabiautoks konveteerida. Ilma meditsiinitehnikata muidugi, selle saaks peale panna vahetult ennem võisltust. Ma usun, et kogu selle suure kommuuni peale kolm vabatahtliku ikka leiab, kellel on vastav ettevalmistus. Jääb üle laenutada vastav aparatuur ning vahendid ja ongi pädev abi olemas. Ja usun, et kõvasti alla 30k võistluse kohta.

4x4 kiirabiauto ehitamiseks saab kasvõi korjanduse teha. Seda on ennemgi tehtud ja oluliselt vähemkriitilistemate asjade peale.

Samuti võiks reglemendis olla hädajuhtumiteks adekvaatne sidepidamis viis. Näiteks nr see, levi puudumise korral (reaalne probleem piirkonnas) lällari kanal too. Seda sidet kuulaks seesama 4x4 parameedikute brigaad ja vajadusel saaks reageerida.
Oliver kirjutas:Mul on väga kahju, et Naksitrallid pidid asjatult kütet kulutama ja et neil tekkis evakueerumis plaan just sellel hetkel, kui ainukene inimene korraldajate hulgast, kes teab seda piirkonda täpselt, oli otsustanud puhata enne õhtut.
Ma usun, et saad isegi aru mis selles lauses valesti on. Vast oleks aeg ka mõnda teist isikut ette valmistada teadmistega raja ehitusest.

Urmas

P.S. Ja neil kellel on valus lugeda - ärgu lugegu.
Viimati muutis Myrgel, K Dets 01, 2010 3:28 pm, muudetud 1 kord kokku.
Toyota Land Cruiser LJ70 TR2
www.myrgel.com
Kasutaja avatar
totu
I live off from the mud
Postitusi: 2887
Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.

Postitus Postitas totu »

Oliver kirjutas:
totu kirjutas:Aga kui sul endal oleks kuuevarbaline üle viienda varba veerenud? On valus küll aga 5K välja käia, lootuses et protest rahuldatakse ja raha tagasi saad.
totu, kogu lugupidamise juures... Kas sa tõsti usud, et selline protest oleks rahuldamata jäänud?
totu kirjutas:Või oleksid avastanud auto veoskeemiks 4x1, omamata vähimatki ettekujutust laagrissepääsemise võimalustest, vintsiksid mõõda rada lõpuni? Poole raja pealt lõpuni sõita ei ole reaalne.
Selleks on Oliveri telefoni number 5298918. Väga paljud said sellelt numbrilt infot. Ma ise pean normaaleks evakueerimise ajaaknaks 12-24h. Minu telefonilt ei saanud infot evakuerumis infot 20.november kell 16:00-19:00 Küll aga vastati kõikidele kõnedele ning selle aja jooksul ei saabunud ühtegi kõnet milles oleks väljendatud, et tegemist on hädaolukorraga või eluohtliku olukorraga - vastasel juhul oleks mind üles aetud ja oleksime kohe reageerinud.
Tegelikult oli see kriitika Filmitähe sõnavõtu pihta. Meie hädad olid kõik meie enda süü ja korraldajatele pretensioone ei ole. Ka kõik kuuevarbased olid ammu enne meid rajal, seega puudus neil võimalus meist üle sõita. Olles mõlemad piiritaga NEZi sõitnud, teame ka nende harjumusi ja eks vahest laiendame ka nende käitumismalli (just nende külalistena) endale. Häda just selles et nemad sõidavad siin, nagu kodus. Inimestena täitsa normaalsed aga rajal valgub veri silmadesse
Tehtud, mõeldud.
Kasutaja avatar
Oliver
offroad on külm, pime ja vastik
Postitusi: 442
Liitunud: T Dets 20, 2005 4:02 pm
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas Oliver »

Naksitrallid kirjutas: Movistar-Telefonikõne O.Sultsile oli kohene kui see juhtus
Ja ma ütlesin teile, et palun sõitke lõpuni ja kiriutage kohe protest! Mida teie otsustasite teha?
Naksitrallid kirjutas:ja ka seal kohapeal sai suurema rahvaga asja arutatud kuid ainuke jutt korraldajatel käis ümber rahapaki - nii eetiline ja sportlik :evil:
See on näide sellest, et korraldaja peab kinni kehtestatud reeglitest. ASMV 2008 juhtus olukord, et korraldaja rikkus enda kirjutatud reegleid. Alates sellest on asjad teisiti!
Naksitrallid kirjutas: Kui sa ükskord peadpidi auto all kinni oled mingite kuuevarbaliste pärast siis viimase mõttena siin ilmas mõtle sellepeale ,et keegi ei sunni ju sind metsa minema !
Mul tunne ,et siin enamus lihtsalt pläkutajad ja ei mõtle selle peale ennem kui ise kõripidi auto all ja surnud ! Ma saan aru ,et tegemist on ekstreemspordiga kuid ka ekstreemsporti on võimalik palju ohutumaks muuta kui keegi natukenegi kritiseeriks !Aga ei meil pool rahvast siin foorumis peale võistlusi kukununnutavad ainult korraldajaid ,et oi kui tubli ja väga hea jne. Olen sõitnud vähe (4a) kuid seni pole ilma suurte vigadeta võistlust veel eestis kohanud samas kui lätis on selline võistlus nagu kurland trophy ideaalselt korraldatud !
Sul häbi ei ole juba?
Oliver Sults, TR3, 20 aastat võidu- ja lõbusõite
Orienteerumiseks vajaliku arvuti leiad siit: https://supervivent.eu/offroad
Kasutaja avatar
Oliver
offroad on külm, pime ja vastik
Postitusi: 442
Liitunud: T Dets 20, 2005 4:02 pm
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas Oliver »

totu kirjutas:http://www.4x4offroad.ee/files/info/evakueerumine.jpg
Viimase peal! Ja meie sõitsime läbi Jõhvi :oops:
Usu mind! Jõhvi oli ÕIGE otsus!
Oliver Sults, TR3, 20 aastat võidu- ja lõbusõite
Orienteerumiseks vajaliku arvuti leiad siit: https://supervivent.eu/offroad
Kasutaja avatar
Oliver
offroad on külm, pime ja vastik
Postitusi: 442
Liitunud: T Dets 20, 2005 4:02 pm
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas Oliver »

u.s.s kirjutas: Kas Kaitseväega ei annaks sel teemal rääkida?
Super idee!
Oliver Sults, TR3, 20 aastat võidu- ja lõbusõite
Orienteerumiseks vajaliku arvuti leiad siit: https://supervivent.eu/offroad
Kairi
Off Roader Wannabe
Postitusi: 29
Liitunud: K Jaan 31, 2007 4:34 pm

Postitus Postitas Kairi »

:shock: Vepsa soodes pole kunagi tekkinud küsimust, kes meid sealt evakueerib ja Ladogal seekliga näkku saades ei oodanud korraldajate poolset arstiabi. Mulle on alati tundunud, et täiskasvanud inimesena võtan ma rajale minnes vastutuse enda peale ja loodan oma võiskonnakaaslastele :hail
Kasutaja avatar
Myrgel
Rock Crawler
Postitusi: 707
Liitunud: K Mai 17, 2006 11:08 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Myrgel »

Kairi kirjutas::shock: Vepsa soodes pole kunagi tekkinud küsimust, kes meid sealt evakueerib ja Ladogal seekliga näkku saades ei oodanud korraldajate poolset arstiabi. Mulle on alati tundunud, et täiskasvanud inimesena võtan ma rajale minnes vastutuse enda peale ja loodan oma võiskonnakaaslastele :hail
Ei ole küll kummalgi eelpoolmainitutest käinud, kuid kaine mõistus ütleb, et Venemaad ja Eestit nendes küsimustes võrrelda on üsna kohatu. Kui Venemaal juhtub päevas sadu traagilise lõpuga õnnetusi, siis meil on inimelul hoopis teine väärtus.

Lihtsalt ÜKS NÄIDE mis hakkab toimuma peale üht sarnast õnnetust.

Ma ei taha mingit õudset kurja kuulutada, aga ette nendele asjadele mõelda on alati parem kui tagantjärgi tark olla. Loomulikult peab endal ka mõistus peas olema, kui sõidad ja autot parandad.

Mis protestidesse puutub, siis ütles Oliver juba ära miks maks kehtestatud on. Et inimesed ei protestiks. Sest kui protestitaks siis lükkuks ajakava 6 tundi edasi. Olen ka ise olnud olukorras kus lätlased tahtsid meie ümberläinud võislusautot katusele rammida, samal ajal kui mehed veel sees olid. Eks kui alakomitee on võimetu oma ametivendade kaudu lätlastele selgeks tegema, et niisuguseid asju ei tehta ja protestid on jäätud rikaste lõbuks tuleb neid asju teistmoodi lahendama hakata.. Kuidagi peavad ju mehed aru saama hakkama, et nii ei käituta.

Urmas
Toyota Land Cruiser LJ70 TR2
www.myrgel.com
Kasutaja avatar
Oliver
offroad on külm, pime ja vastik
Postitusi: 442
Liitunud: T Dets 20, 2005 4:02 pm
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas Oliver »

Myrgel kirjutas:Vähemalt on meil nüüd üks järjekordne keeld juures. Meil endil käis ka peast läbi mõte, et ei tohiks väga aktiivse kaevanduse piirkonnas liigelda, aga samas ei teadnud ka ühtki teist teed mida mööda ära minna. Kas üks väike maastur suudab suures kaevanduses tõesti nii suure segaduse tekitada kui ta mööda aktiivset teed pidi koju sõidab? Roolis on ju mõtlev inimene ja kui mõni suur koll peaks vastu sõitma siis ju saab ilusti teed anda. Karjääri värav tehti meile ilma igasuguste probleemideta lahti, ei pidanud isegi seisma jääma. Ehk mõtleb korraldaja siinkohal veidi üle. Evakueerumine mööda rada ennast ei ole ju kah eriline pääsetee.
Selline nõue ja piirang esitatakse mulle järgmisel aastal, kui lähen kooskõlastust taotlema. Oled oodatud kaasa - abi kulub ära. PS! suhtlemine ainult vene keeles! Ja ainult siis, kui EE Kaevandused AS juhatuse esimees on nõusoleku andnud.
Myrgel kirjutas: Teadmiseks lihtsalt: helikopteri meeskonna aeg millal nad peavad helikopterini jõudma töövälisel ajal (tööaeg neil E-R 9:00-17:00) on tund aega, sinna juurde kopteri valmisseadmine ja kohalelend (maks kiirus ca 307 km/h, vahemaa 200km= ca 45min). Ehk kohal on nad kusagil kahe tunniga mille jooksul on raskemad vigastused juba lõppenud fataalselt.
Teadmiseks mulle või lugejaskonnale? Mina teadsin seda vähem detailselt. Seega nimetan seda kommentaari targutamiseks.
Myrgel kirjutas: 30k võib tunduda ehk eelarveliselt suure rahana, aga kui midagi peaks juhtuma muutuksid ka prioriteedid kardinaalselt. Ma usun, et võistlejad on nõus loobuma paljudest selle võistlusega kaasaskäivatest tehnilistest vidinatest kindluse nimel, et kui nendega midagi juhtub, siis saavad nad piisava ajavahemiku jooksul abi.
30k ei ole suur raha, kui sellega saab päästa ühe elu. Minu praktika ütleb seda, et ei ole kasu ühest brigaadist HQ-s, kui õnnetus juhtub vahemikus TC09-24
Myrgel kirjutas: Mis puutub ligipääsu, siis ei tohiks ju ülemäära suur ettevõtmine olla üht rahvamaja kiirabiautoks konveteerida. Ilma meditsiinitehnikata muidugi, selle saaks peale panna vahetult ennem võisltust. Ma usun, et kogu selle suure kommuuni peale kolm vabatahtliku ikka leiab, kellel on vastav ettevalmistus.
2008.aastal ma proovisin seda. Kohal oli kiirabibrigaad koos autojuhiga, õega ja doktoriga. Rommi pidi tulema oma Toyota 4Runneriga, millel 37" rehvid, tõste, vints, lukud - ühesõnaga kõik jutud. Kaks päeva enne võistlus teatas ta mulle kurvastusega, et tema auto on katki ja jääbki katki, kuna tal pole olnud aega seda ettevalmistada. Kogu plaan oligi peetud. Tolku mitte midagi.
Myrgel kirjutas: Jääb üle laenutada vastav aparatuur ning vahendid ja ongi pädev abi olemas. Ja usun, et kõvasti alla 30k võistluse kohta.
Aparatuur? Sa pead silmas erakorralises meditsiinis kasutatavaid ja vajaminevaid seadmeid? Need on Jõhvi ja Narva kiirabi brigaadide autodes olemas.[/quote]
Myrgel kirjutas: 4x4 kiirabiauto ehitamiseks saab kasvõi korjanduse teha. Seda on ennemgi tehtud ja oluliselt vähemkriitilistemate asjade peale.


See on suurepärane idee. Seline masin leiaks kindlasti rakendust ka teistel võistlustel ja mitte ainult 4x4 alal.
Myrgel kirjutas: Samuti võiks reglemendis olla hädajuhtumiteks adekvaatne sidepidamis viis. Näiteks nr see, levi puudumise korral (reaalne probleem piirkonnas) lällari kanal too. Seda sidet kuulaks seesama 4x4 parameedikute prigaad ja vajadusel saaks reageerida.


Telefoni number on reglemendis kirjas IGAL leheküljel.
lällari võid sa selles piirkonnas põlema panna. Me oleme ERNA seltiga igal aastal pingutanud, et seal raadio sidet toimima saada. Lahenduse tõi sellel aastal Valmar Gilden Kaitseliidust, aga kogemuse põhjal saan öelda, et lällarid on seal oluliselt ebastabiilsemad (loe ei toimi üldse), kui GSM. Julgen väita, et iga ruutmeeter on seal 900km alal kaetud igal hetkel vähemalt EMT, Elisa, Tele2 või mõne Venemaa mobiilioperaatori levialaga ning 112 saab kindlasti kätte.
Myrgel kirjutas:
Oliver kirjutas:Mul on väga kahju, et Naksitrallid pidid asjatult kütet kulutama ja et neil tekkis evakueerumis plaan just sellel hetkel, kui ainukene inimene korraldajate hulgast, kes teab seda piirkonda täpselt, oli otsustanud puhata enne õhtut.
Ma usun, et saad isegi aru mis selles lauses valesti on. Vast oleks aeg ka mõnda teist isikut ette valmistada teadmistega raja ehitusest.
Ei saa. Mis puudutab teiste ettevalmistamist, siis see on ennekõike kinni just nimelt TEISTES. Mina ei saa kedagi sundida Sirgalasse kolima ja sealseid teevõrgustikke pähe õppima. Ei ole seda ka kellelgi takistanud. Täna saan öelda ühte, on tekkinud üks mees, kes oskab süveneda, on seal palju liikunud, tajub suunda, oskab lugeda kaarti, suudab tajuda ümbritsevat ning ilmselt ühel päeval suudab unepealt öelda, kust kaudu on kõige mõistlikum kiirabiga läheneda, kui võistleja on saatnus SMS-i: "avarii,autos kinni, 59 19 8,56 27 39 24,33"
Oliver Sults, TR3, 20 aastat võidu- ja lõbusõite
Orienteerumiseks vajaliku arvuti leiad siit: https://supervivent.eu/offroad
Kasutaja avatar
Oliver
offroad on külm, pime ja vastik
Postitusi: 442
Liitunud: T Dets 20, 2005 4:02 pm
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas Oliver »

kala kirjutas: Atv foorumis üldse jube palju nuttu ja hala selle võistluse kohta,korraldajana ma huvipärast loeks läbi,äkki saab mõtteid edaspidiseks.
Milliselt aadressilt ma selle foorumi leian?
Oliver Sults, TR3, 20 aastat võidu- ja lõbusõite
Orienteerumiseks vajaliku arvuti leiad siit: https://supervivent.eu/offroad
Vasta

Mine “Võistlused/Competitions”