10. leht 14-st

Postitatud: K Dets 15, 2010 3:33 pm
Postitas nasa
Landy kirjutas:Veel näidiseid:
Pilt
Rumal küsimus ilmselt, aga mis auto see selline on?

Postitatud: K Dets 15, 2010 3:38 pm
Postitas Landy
nasa kirjutas: Rumal küsimus ilmselt, aga mis auto see selline on?
Kuulutuse järgi on tegu Isuzuga, mida ise veidi ümber tehtud.

Postitatud: K Dets 15, 2010 3:45 pm
Postitas pilgrems
Tuul kirjutas: Tuled ja esiklaas jäätasid täielikult ära, oleks vaja sahk kõrgemaks teha ja ka veoka rehv alla saada. Selle kamza rehvi lõikumine käib aga üle jõu. Kas teda peaks lõikama külje pealt protektori lähedalt või mööda mustrit- (metalli ketas ja tikksaag metalliteraga võimetud) ?
Ära ehita kõrgemaks vaid pane kumm ülese serva nii et hoiab nurga all
ettepoole. Saab hea.

Metalli ketas närib ka läbi protektori aga vaja aega ning kannatust, ning mõned kettad ka.

Postitatud: K Dets 15, 2010 5:07 pm
Postitas lok665
Kas te multicut saekettaga pole proovinud,endal kogumus alumiiniga- u.8mm sõi nagu seepi.Lõikajaks tavaline ketassaag.

Postitatud: K Dets 15, 2010 8:56 pm
Postitas Tuul
Sain kamza rehvi lõigatud tikksaega ja metalli teraga. Kuna see rehv on kaunis terava servaga, siis otsustasin saagida külje pealt. Väga lihtne oli saagida ja protektori saingi maha. Seestpoolt ei ole rehvipind ka eriti kumer ja sahakummiks saab kasutada küll sellist külje pealt lõigatud rehvi.

Postitatud: K Dets 15, 2010 8:57 pm
Postitas Madis
Ma nüüd kah eperdan oma sahaga
Pilt
Rohkem pilte SIIN
Küsimustele vastan hea meelega

Postitatud: K Dets 15, 2010 9:10 pm
Postitas totu
Madis kirjutas:Ma nüüd kah eperdan oma sahaga
Pilt
Rohkem pilte SIIN
Küsimustele vastan hea meelega
Tõsine asi. Oskad öelda mõne märksõna selliste/sarnaste vedrude hankimiseks?

Postitatud: K Dets 15, 2010 9:16 pm
Postitas Rtuning
Madis kirjutas:Ma nüüd kah eperdan oma sahaga
Pilt
Rohkem pilte SIIN
Küsimustele vastan hea meelega
Millest oled teinud " saha märguande kepid" ja kui lai sai sahk?

Postitatud: K Dets 15, 2010 9:36 pm
Postitas Madis
Vedrud ostsin mingist traktori jupipoest (mingid Junkkari vedrud - arve pealt lugesin ja 150.- eek/tk, mis on ka kogu saha juures minu jaoks kõige kallimad vidinad) Muide neid krdi vedrusid vähemasti viljandis ei olnud sugugi lihtne leida. Olid veel mingid aga 500 ekk/tk oli sulaselge liig ja röövimine.
Märgukepid tegin mingis hüdrotorust (12x1,5) Võiks tilbendada vedrude otsas, aga kohe vedrusid ei leidnud ja sai jäigalt. Käib kah ja seni terved.
Saha laius 2150mm
See sahk kannab nimetust versioon 1.1
Versioon 1.0, mis valmis eile olid paar viga, mis täna sai kõrvaldatud
* esmalt sai horisontaalne telg liiga kõrgele (saha taga, mis laseb sahal ümber oma telje pöörata), mille tulemusena ülelöögi vedrud jäid lahjaks.
* pöörava silindri ais oli lahja ja kahe kinnitusega nng murdus maha. Nüüd kolme kinnitusega ja tummine. Täna paugutasin mingi juraka otsa nii et müts lendas - auto terve, sahk terve, vedrud töötasid -seega ok!

Postitatud: K Dets 15, 2010 10:09 pm
Postitas tarmo
Tõsise monstrumi oleks viitsinud valmis nikerdada! :thumb: 8)

Saan aru, et õhusilinder lukustab saha ülemises asendis nn "ülesõiduks"?
Ja kogu juhtimine (nii 2 hüdrosilindrit, kui ka õhusilinder) käivad sul ilmselt olemasoleva esivintsi kangide/lülititega? Kaval.

Postitatud: N Dets 16, 2010 10:45 am
Postitas Madis
tarmo kirjutas:Tõsise monstrumi oleks viitsinud valmis nikerdada! :thumb: 8)

Saan aru, et õhusilinder lukustab saha ülemises asendis nn "ülesõiduks"?
Ja kogu juhtimine (nii 2 hüdrosilindrit, kui ka õhusilinder) käivad sul ilmselt olemasoleva esivintsi kangide/lülititega? Kaval.
Ei ole ta monstrum midagi. Kõik kokku kaalub umbes 60-70kg. Igaljuhul 2 mehega täiesti tõstetav.
Õhusilinder jah on ülesõitude tarbeks turvamaks allavajumist.

Postitatud: N Dets 16, 2010 7:26 pm
Postitas Peep
Kas õhusilindriga talvel probleeme ei teki?
Või on sul mingi niiskuse eraldaja süsteemis.

Postitatud: N Dets 16, 2010 8:30 pm
Postitas Madis
Peep kirjutas:Kas õhusilindriga talvel probleeme ei teki?
Võib, aga ei pruugi. Niiskuse eraldajat ei ole. Senine kogemus vintsi käikude juhtimiseks(ok enamasti kasutatakse freespooli juhtimiseks) mõeldud pneumaatiliselt töötavate silindritega negatiivsed kogemused puuduvad. Pealegi sel eesmärgil on see seal vaid lisavidin ja mitte eluliselt oluline.

Postitatud: R Dets 17, 2010 1:05 pm
Postitas eero I
Madis kirjutas: Õhusilinder jah on ülesõitude tarbeks turvamaks allavajumist.
Ohutuse seisukohast päris vajalik vidin, eriti neil kes tõstavad sahka nööri või trossiga. Eile sai enda omaga tehtud väike ülesõit, ei tahtnud mõeldagi mis saab kui sahk 50-60 pealt maha prantsatab. Seda enam, et saha alla pole kummiriba veel pandud ja ilmselt pikki tee poleks ta libisema hakanud.

Postitatud: R Dets 17, 2010 2:32 pm
Postitas seff
eero I kirjutas:
Madis kirjutas: Õhusilinder jah on ülesõitude tarbeks turvamaks allavajumist.
Ohutuse seisukohast päris vajalik vidin, eriti neil kes tõstavad sahka nööri või trossiga. Eile sai enda omaga tehtud väike ülesõit, ei tahtnud mõeldagi mis saab kui sahk 50-60 pealt maha prantsatab. Seda enam, et saha alla pole kummiriba veel pandud ja ilmselt pikki tee poleks ta libisema hakanud.
mitte midagi ei juhtu , natuke lund lendab ja sahk pisut põrkab mööda maapinda, el vintsiga tõstjatele soovitaks vintsi piduri tervise säilimise huvides igaljuhul mingi stoperdus leiutada kasvõi koormarihma pingutiga.