Postitatud: R Veebr 25, 2011 9:52 pm
Kütusega probleeme pole, eks kütusemüüjad on piisavalt vastu päid jalgu saanud ja mõjub.
Probleemid algavad akudega, kui vähe sõitu. Laadid küll aeg-ajalt lisaks, aga nagu voltmeeter näitas, oli -28 juures hommikul akudes pinget alles 23,2V, soojal (-17) ajal 24,3 või enam.
Väikese diisli uus aku käib karmidel öödel toas soojas, kui toakoer, muidu -28c juures käivitamiseks jõudu nappis.
Peab hakkama akule soojendusega kasukat selga ehitama, kui leebemaks ei lähe.
Probleemid algavad akudega, kui vähe sõitu. Laadid küll aeg-ajalt lisaks, aga nagu voltmeeter näitas, oli -28 juures hommikul akudes pinget alles 23,2V, soojal (-17) ajal 24,3 või enam.
Väikese diisli uus aku käib karmidel öödel toas soojas, kui toakoer, muidu -28c juures käivitamiseks jõudu nappis.
Peab hakkama akule soojendusega kasukat selga ehitama, kui leebemaks ei lähe.