Väljasikutamisi?
Moderaator: Moderators
Ma saan jälle lahingusse minna, vanamees jäi koduteele istuma. Vaatan ehk peab teda veel pärast Raasikul aitama
, eks näis kas Rassal ka teisi vedida saab.
ain et kahjuks unustasin karabiinid tööle.
Kes juhtumisi tahab pilte kasutada, palun, ei keela, viisakas (mitte kohustuslik) oleks sellest ka privas teada anda.
Väike meeleolu eilsest Tallinnast: http://tv.motors24.ee/artiklid/Automaai ... +2411.aspx
Ja kuidas on see järgmine mõtetu video seotud maasturite ja väljatõmbamisega.Gsinut kirjutas:Väike meeleolu eilsest Tallinnast: http://tv.motors24.ee/artiklid/Automaai ... +2411.aspx
Kas oled ise selles pasas otsapidi sees,et siia topid.
Pakun autoremondi teenust Haapsalus.
- uputaja
- I live off from the mud
- Postitusi: 4716
- Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
- Asukoht: Kuusalu lähedal metsas
Kõigi eelduste kohaselt peaks olema härra Ardo Kalda isiklikult tolle kasutajanime taga...[/quoteboob kirjutas:yanekk kirjutas: Kas oled ise selles pasas otsapidi sees,et siia topid.
Ja siis ? Mida see härra teeb ?
PS : Lihtsalt tekitas minus huvi .
PPS: salajane allikas väitis , et 33x14 Bogger oli selles lumepudrus imehästi töödanud
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
http://tv.motors24.ee/uputaja kirjutas: Ja siis ? Mida see härra teeb ?
PS : Lihtsalt tekitas minus huvi .
PPS: salajane allikas väitis , et 33x14 Bogger oli selles lumepudrus imehästi töödanud
Vaata siis. Võid ka Äripäeva autolehekülgi lugeda...
Loodetavasti kõnealune isik ei pahanda, kuna see info ei tohiks eriti salajane olla
Läks Stirlitz mööda tänavat ja nägi, kuidas valges ürbis mees plangul roppusi üle värvib.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
Kas keegi siit kambast.
http://live.hot.ee/aggregator/postimees/51911
http://live.hot.ee/aggregator/postimees/51911
Pakun autoremondi teenust Haapsalus.
Sain kah eile käe valgeks kui kodu lähedal kaks autot olid kinni jäänud.
Täpsemalt oli vana Viimsi keskkooli kõrval turvafirma Opel endal esiotsa kenasti sisse kraapinud ning üks neliveoline Volvo Cross Country vms oli seda tagantpoolt tagurpidi välja sikutama asunud. Tulemuseks oli see, et ka Volvo kraapis ennast sisse ning selliselt, et kahte autot ühendav köis jäi nii pingule, et selle oleks saanud eemaldada vaid lõikeriista abil.
Tõmbasin esmalt Volvo Opelile meetrikese lähemale, et sai köie lahti ning seejärel tõmbasin Opeli liikuma. Sellel alal kus mina manööverdasin oli julgelt poolemeetrine lumemass ning endamisi muigasin vaikselt millise kergusega auto sellistes oludes liikus. Opeli ja Volvo liikuma saamiseks rakendatud jõud oli nii väike, et ei olnud rooli taga üldse tajutav, vaatamata sellele, et omal jõul ei liikunud kumbki auto vist sentimeetritki.
Selles mõttes oli minu jaoks tegemist eksperimendiga, sest olin tõsise dilemma ees, et milline rehv ikkagi autole alla osta ja kaalusin kuni viimase hetkeni Continental´i 4x4 IceContact 245/70R17 naastude ja 4x4 WinterContact 265/65R17 lamellide (kõva segu) vahel. Lõpuks otsustasin ikkagi lamellide kasuks ning viimase tormi oludes ei olnud küll hetkekski kahtlust nende sobivuses sellise ilma jaoks. Varem olen kõva seguga lamelli kasutanud oma tagaveolisel Eaton Locker´iga Volvol, millega sõitsin 2a ilma rehve vahetamata väga edukalt. Seal oli rehvimudeliks Nokian WR.
Ehk siis omalt poolt olen naastrehvide keelustamiseks valmis, kuigi ma selle ideega kaugeltki nõus ei ole.
Soovin kõigile põnevaid sikutamisi ning loodame, et laustänamatuid ja lausrumalaid meie teele ei satuks
Täpsemalt oli vana Viimsi keskkooli kõrval turvafirma Opel endal esiotsa kenasti sisse kraapinud ning üks neliveoline Volvo Cross Country vms oli seda tagantpoolt tagurpidi välja sikutama asunud. Tulemuseks oli see, et ka Volvo kraapis ennast sisse ning selliselt, et kahte autot ühendav köis jäi nii pingule, et selle oleks saanud eemaldada vaid lõikeriista abil.
Tõmbasin esmalt Volvo Opelile meetrikese lähemale, et sai köie lahti ning seejärel tõmbasin Opeli liikuma. Sellel alal kus mina manööverdasin oli julgelt poolemeetrine lumemass ning endamisi muigasin vaikselt millise kergusega auto sellistes oludes liikus. Opeli ja Volvo liikuma saamiseks rakendatud jõud oli nii väike, et ei olnud rooli taga üldse tajutav, vaatamata sellele, et omal jõul ei liikunud kumbki auto vist sentimeetritki.
Selles mõttes oli minu jaoks tegemist eksperimendiga, sest olin tõsise dilemma ees, et milline rehv ikkagi autole alla osta ja kaalusin kuni viimase hetkeni Continental´i 4x4 IceContact 245/70R17 naastude ja 4x4 WinterContact 265/65R17 lamellide (kõva segu) vahel. Lõpuks otsustasin ikkagi lamellide kasuks ning viimase tormi oludes ei olnud küll hetkekski kahtlust nende sobivuses sellise ilma jaoks. Varem olen kõva seguga lamelli kasutanud oma tagaveolisel Eaton Locker´iga Volvol, millega sõitsin 2a ilma rehve vahetamata väga edukalt. Seal oli rehvimudeliks Nokian WR.
Ehk siis omalt poolt olen naastrehvide keelustamiseks valmis, kuigi ma selle ideega kaugeltki nõus ei ole.
Soovin kõigile põnevaid sikutamisi ning loodame, et laustänamatuid ja lausrumalaid meie teele ei satuks
2 masinat oli küll naeltega keda välja sikutasin, teisi ei mäleta...enda tankil nokia hakkepeliita 10 LT naelad ja peaks mainima, et väääga hääd ommava 
Kaks saia, üks piim
Subaru OB 2,0D (2012); Duster 1,5d (2010); Toyota LC 4,0D (1983); Jeep Cherokee 4,0i (1991); Toyota LC 4,0D (1986)
Subaru OB 2,5 NorthernLights 2019/05; BMW 745D V8; VW Arteon ShootingBrake 2,0tdi 2023/08
Subaru OB 2,0D (2012); Duster 1,5d (2010); Toyota LC 4,0D (1983); Jeep Cherokee 4,0i (1991); Toyota LC 4,0D (1986)
Subaru OB 2,5 NorthernLights 2019/05; BMW 745D V8; VW Arteon ShootingBrake 2,0tdi 2023/08
Kuna oli asja pühapäeval oma allüksusega Keskpolükale siis sai ka sätitud end teele 6 veokaga Tallinnast pühapäeva lõunapaiku. Polüka alguses jäid 2 masinat totaalselt kinni ja ülejäänud saime lahti ning asusime eemalduma Tapa väeosa suunas varju. Loobu tee oli rohkem kui põlluvahetee, mille tajumisega oli juhtidel suuri raskusi. Ma ei tea küll kuidas aga ühes kohas oli koos hunnik tsiviilmasinaid kelle me liikvele aitasime ja Tapa suunas teed sisse sõitsime.
Järgmine päev kulus 2,5 h et sellise Zettelmeyeriga ühte polükal olevat masinat kraavist välja vedada ja teist mitte käivituvat über pöörata ning Läsna baasi vedada.
Järgmine päev kulus 2,5 h et sellise Zettelmeyeriga ühte polükal olevat masinat kraavist välja vedada ja teist mitte käivituvat über pöörata ning Läsna baasi vedada.
51921743
- metsik
- I live off from the mud
- Postitusi: 2131
- Liitunud: R Aug 31, 2007 11:59 am
- Asukoht: TALLINN kristiine juures
sikutamisi
hea,et ei korjanud köit katuselt ära.läks täna jälle kohe töösse kui 1 rekka oli dsv-sse sissesõidu ära plokeerinud.eilsest sikutamisest asi selge,et rekka jaoks oleks ikkagi vähemalt kahte maasturit tarvis,aga sain ta liikuma.
http://fotoalbum.ee/photos/metsik35/sets/639621
http://fotoalbum.ee/photos/metsik35/sets/639621
Ei saa mitte ka oma tegusid vakaalla jätta vaja ikka ka feimi koguda.
Minu abimeheks oli vana hea vene sapöörikas ja lamellidega passat (diisel ja veel kahevedune
) ning liikuma sai selle kooslusega:
3 tallink taxot (merzu bussid)
1 subaru legacy
2 naisterahavst - selege see et enam automarki ei mäleta
1 politseibuss
Minu abimeheks oli vana hea vene sapöörikas ja lamellidega passat (diisel ja veel kahevedune
3 tallink taxot (merzu bussid)
1 subaru legacy
2 naisterahavst - selege see et enam automarki ei mäleta
1 politseibuss
----
Seiklused Ja Matkad www.lootuur.ee
Seiklused Ja Matkad www.lootuur.ee
- v6rrimees
- Õlleraha võiks ikka olla...
- Postitusi: 749
- Liitunud: T Jaan 04, 2005 4:05 pm
- Asukoht: Tallinn/ HeinaKüün
Mäletan selgelt viljandi maanteel sinu lauset... Ükski heategu ei jää karistamata... aah, paneme vintsid külge:Dyanekk kirjutas:Päeva alustuseks mõned pisemad välja aitamised,päeval mõned,õhtul....no kamba peale saime vist kümmekond eri konditsioonis rekkat kätte.Ütleks et oli parem üritus kui mõni metsasõit on olnud.
Päälinnast koju Haapsaluse sõites sain ka kaks telefoni kõnet.
Esimene kõne tänu sellele et Eestimaa on väike.Paluti tänada neid "hulle" kellel pole oma vaba ajaga muud teha,kui mööda Tallinnat ringi sõita ja hädalisi aidata(esimene rekka Pärnu mnt.)
Teine kõne oli väheke keerulisem.Kuna tee sulgemiseks tuli politsei patrull kutsuda,siis oli neil ka minu tel.number.
Küsiti et kas meie olime need "pooletoobised"maasturid,kes segasid liiklust.Alguses võttis päris tummaks.
Keegi kaebas politseile,et maasturid mis sikutavad hädalisi,segasid mingeid kodanike.
Veerand tundi seletamist ja politse onu sai "juba"aru,et meie tegevus oli tegelikult kiiduväärt.
Ühe avastuse tegin täna veel.Sellise ilmaga on igasugustes "drive in"söögikohtades koht esireas kindlustatud.
Kontakt 5110092
Võistelnud aastast 2002
....................................................
Maasturite varuosad ja remont.
HEINAKÜÜN
Võistelnud aastast 2002
....................................................
Maasturite varuosad ja remont.
HEINAKÜÜN
