9. leht 13-st
Re: INEOS Grenadier
Postitatud: N Juun 08, 2023 11:25 pm
Postitas Landy
Suure lombi tagustele lugejatele ka midagi:
https://www.youtube.com/watch?v=qoR2n436UDU
Re: INEOS Grenadier
Postitatud: T Juun 13, 2023 1:01 am
Postitas Landy
Re: INEOS Grenadier
Postitatud: N Juun 29, 2023 4:51 pm
Postitas Landy
Re: INEOS Grenadier
Postitatud: K Juul 05, 2023 9:19 am
Postitas Landy
Re: INEOS Grenadier
Postitatud: N Juul 13, 2023 2:26 pm
Postitas Landy
Re: INEOS Grenadier
Postitatud: R Juul 14, 2023 11:41 am
Postitas Landy
Re: INEOS Grenadier
Postitatud: E Juul 17, 2023 9:34 pm
Postitas Landy
Lugedes ja kuulates esmaseid muljeid Quartermaster -i kohta,siis valdavss osa on pettumus väikes ekandevõime ja väga krõbed hinna osas.
Britid on muidugi väga pettunud, kuana ei lähe maksuvabstuse alla nagu ka 5-kohaline STW Utility versioon.
Teisalt tuuakse välja rõõm suure veokasti ning rikkaliku tehase lisavrustuse varintide osas. Loomulikult oodatakse kahe-ukseöist pika kastiga või plaja raamiga versiooni (UTE)
Re: INEOS Grenadier
Postitatud: E Juul 17, 2023 11:57 pm
Postitas ahto42
Selle maksuvabastuse kohta on kahetisi arvamusi.Targemad vennad ei hooli maksusoodustusest, vaid maksavad automaksu 350£ vs 2k.
Re: INEOS Grenadier
Postitatud: T Juul 18, 2023 8:25 am
Postitas Landy
ahto42 kirjutas: ↑E Juul 17, 2023 11:57 pm
Selle maksuvabastuse kohta on kahetisi arvamusi.Targemad vennad ei hooli maksusoodustusest, vaid maksavad automaksu 350£ vs 2k.
Brittidel on see maksuvaba "veoauto" vs, tavaline auto see üsna miteid aspekete. Maksuvabad masiand on neil kiirteel kiiruspeiiranguga, samas saavad and "maksuvaba" aato arvata firma kuludesse nii, et vist saavad käibeka tagasi ja 100% KM auto pidamise kuludelt ka, aga võrreldes vande Defeneritega ei kipu Gerandier neisse piiridesse ära mahatuma. Thnilised reeglid "maksuvabal" autole on suht jäigad ja neid riik "painutama" nõus ei ole.
Samas riigiti on maksvabstuse reeglid VÄGA erinevad ja nagu on mitmes FB grupsi kirjutatud, et "ära vigu Pingu", ega see auto pole vaid Brittiodle mõeldes tehtud.
Väike (Gladiatorist veidi suurem) kandevõime on lisaks brittidele ka austraallased ja jänkid nukraks teinud. Kõigil oli ootus ikkagi 900...1000kg kanti see võiks tulla.
Teisalt on rõõmuga avastatud taga "saba all" suur vaba ruum raami vahel, kuhu saavad tuuningfirmad tulevikus projekteerida lisa paake ja muud varustust.
Re: INEOS Grenadier
Postitatud: T Juul 18, 2023 8:55 am
Postitas v6sa
760 kg on kõvasti rohkem, kui enamus neist autodest kunagi kandma saab. Tuleb meeles pidada, et valdava osa neist autodest ostab jõukas linnarahvas, mitte päriselt koormaid vedavad maakad. Ning meiesuguste pärast ei hakka keegi eriliselt pingutama (VÄGA keeruline on teha mugavat vedrustust, mis suudaks kanda ka tonnist koormat sama mugavalt). Kel vaja, ostab RAMi või hoopis N2 krusakese.
Haagisemass on ikka meil lubatud 3500 kg, see kompenseerib veidi. Ländi, kas Grenadier saab ka inglismannide suuremat lubatud käru vedada? Neil oli vist 4200 kg O2?
Re: INEOS Grenadier
Postitatud: T Juul 18, 2023 3:06 pm
Postitas Landy
v6sa kirjutas: ↑T Juul 18, 2023 8:55 am
760 kg on kõvasti rohkem, kui enamus neist autodest kunagi kandma saab. Tuleb meeles pidada, et valdava osa neist autodest ostab jõukas linnarahvas, mitte päriselt koormaid vedavad maakad. Ning meiesuguste pärast ei hakka keegi eriliselt pingutama (VÄGA keeruline on teha mugavat vedrustust, mis suudaks kanda ka tonnist koormat sama mugavalt). Kel vaja, ostab RAMi või hoopis N2 krusakese.
Haagisemass on ikka meil lubatud 3500 kg, see kompenseerib veidi. Ländi, kas Grenadier saab ka inglismannide suuremat lubatud käru vedada? Neil oli vist 4200 kg O2?
UIK- s oli vanasti 4000kg, aga sed pole juba ammu. UK- s täna ikka 3500 kg.
USA-s on mingitel masinatel koos elektriliste lisapirduritega lubatud raskemad haagised.
760Kg (Bansiinimootoriga vist oli veidi üle 800kg) on ikka üsna nadi tulemus ka siis, kui tahata sellest täisväärtuslik makatakauto teha,
Võrdluseks:
1995a. Land-Rover Defender 90 Hard Top 300tdi ( 83 kW !) ... Payload: 729 kg / 1607 lbs.
Tegu on lükikese teljevahega VÄIKSE Defenderiga!
Defender 130 teatud modifikatsioonidel on on kuni 1489Kg lubatud koormus ja tänu spirallvedrudele on üsna pehme ja mõnus
Re: INEOS Grenadier
Postitatud: T Juul 18, 2023 8:45 pm
Postitas v6sa
Ei vaidle numbrite osas, aga ilmselgelt ei ole viidatud sajakolmekümnene "polutorka" nii tühjalt kui täis sama mõnus ja pehme ning võrdselt pika vedrukäiguga:)
Keerdvedruga on seda muidugi lihtsam teha, kui odava lehtvedruga, paraku silla ehituse kallinemine nõuab oma.
v6sa@B2500.ja.G350
Re: INEOS Grenadier
Postitatud: K Juul 19, 2023 4:53 pm
Postitas Landy
v6sa kirjutas: ↑T Juul 18, 2023 8:45 pm
Ei vaidle numbrite osas, aga ilmselgelt ei ole viidatud sajakolmekümnene "polutorka" nii tühjalt kui täis sama mõnus ja pehme ning võrdselt pika vedrukäiguga:)
Keerdvedruga on seda muidugi lihtsam teha, kui odava lehtvedruga, paraku silla ehituse kallinemine nõuab oma.
v6sa@B2500.ja.G350
Olen viimase kümnendi jooksul vist 4 erineva LR D130-ga olen sõitud tühjalt ja koormaga ning suure ja väikse haagisega sabas . ei saa kurat . Defenderi spiraaö vedrustus on suht mõnus.
Re: INEOS Grenadier
Postitatud: P Juul 23, 2023 7:55 am
Postitas vai
Re: INEOS Grenadier
Postitatud: E Juul 24, 2023 11:27 am
Postitas Landy