9. leht 16-st

Re: Suurim rehvimõõt offroadiks.

Postitatud: P Apr 08, 2012 9:54 pm
Postitas gasuzu

Re: Suurim rehvimõõt offroadiks.

Postitatud: P Apr 08, 2012 9:56 pm
Postitas Humma2
raulex kirjutas:No minu poolt siis ka üks pilt.Maapind külmunud,peal tuisulumi.
Pilt
Terranol massi 3,5 tonni,hädised 92 kw võimsust ja rehviks gaz 66(TR 3 maksimummõõt).
Terrano liikus igast asendist,vedas ka Hummerit edukalt trossi otsas.
Hummer ei liikunud isegi siis,kui teda liikuma sai abistatud,tuli tee peale välja vedada.
No ja see Terrano on ka veel võistlusautost väga kaugel,raja vast suudaks läbi sõita.
Eks Hummeri vend on sealkohal vast ülehinnanud oma rehvi ja võimeid :lol:

Aga mis tolle Terrano otstarve on? Sama hästi võiks ju Gaz66-ga tõmmata mitte mingit pornotuuningut teha. On see masin ARK-s arvel ja kindlustatud? Ei tahaks uskuda, et igapäevaliikur, pigem kuuris tolmu kogumas.

Re: Suurim rehvimõõt offroadiks.

Postitatud: P Apr 08, 2012 9:59 pm
Postitas MahviaDeTyrk
MahviaDeTyrk kirjutas:
Humma2 kirjutas:Räägib mees kelle masin võrreldav X5/ML klassiga :lol:
Ja mille poolest siis H2 miskist muust klassist on ?
Massi ja ruumala ?
Humma2 kirjutas:Patrolist erineb H2 selle poolest, et tal on pidev nelikvedu ja mootor peal :D Ei oska öelda, mida need japsid suitsetasid, kui 3 tonnisele autole 100kw mootori aretasid. Möödasõidud jäävad ära igatahes :D
Küsimus käis ikka selle kohta mille poolest peale massi ja ruumala erineb H2 - X5'est ja ML'ist, et olla teisest klassist masin ?

Seda, et H2 ja Patrol ei ole maastikusuutlikuselt võrreldavad teab niigi siin igaüks :twisted:

Re: Suurim rehvimõõt offroadiks.

Postitatud: P Apr 08, 2012 10:00 pm
Postitas PARUN
Humma2 kirjutas: Patrolist erineb H2 selle poolest, et tal on pidev nelikvedu ja mootor peal :D Ei oska öelda, mida need japsid suitsetasid, kui 3 tonnisele autole 100kw mootori aretasid. Möödasõidud jäävad ära igatahes :D
Patrol polegi möödasõiduks ettenähtud :twak
Isegi mitte sinu hjuumeri jurakas.

Oleks aeg suitsetamine lõpetada ja maapeale naasta.

Re: Suurim rehvimõõt offroadiks.

Postitatud: P Apr 08, 2012 10:05 pm
Postitas raulex
Teemaks pole ju see,kelle sõiduk tänaval parim on,vaid võistlustel(poris ,mudas ,mägedes jne).
Kui Hummer juba lumes ei sõida,siis mudas pole vähimatki lootust.
Terrano on ehitatud sihtotstarbeliselt-raskel maastikul sõitmiseks.

Re: Suurim rehvimõõt offroadiks.

Postitatud: P Apr 08, 2012 10:09 pm
Postitas MahviaDeTyrk
Humma2 kirjutas:Patrolist erineb H2 selle poolest, et tal on pidev nelikvedu ja mootor peal :D Ei oska öelda, mida need japsid suitsetasid, kui 3 tonnisele autole 100kw mootori aretasid. Möödasõidud jäävad ära igatahes :D
Veel väike ääremärkus =
Raskeim ajaloo jooksul tootmises olnud Patrol = 2780kg ja mootor on seal 300Kw

Re: Suurim rehvimõõt offroadiks.

Postitatud: P Apr 08, 2012 10:10 pm
Postitas Humma2
MahviaDeTyrk kirjutas: Küsimus käis ikka selle kohta mille poolest peale massi ja ruumala erineb H2 - X5'est ja ML'ist, et olla teisest klassist masin ?

Seda, et H2 ja Patrol ei ole maastikusuutlikuselt võrreldavad teab niigi siin igaüks :twisted:
No H2 ja Patrol on üsnagi võrreldavad tehasest väljatulnuna. Kerge eelis maastikul Hummeri kasuks. Mõlemal on ainult tagumine difrilukk, samas peale/mahasõidunurgad Hummeril paremad, samuti kliirens kõrgem, tehase rehv parem, mootor võimsam. Patrol üpris hädine masin ilma modifitseerimata.

Re: Suurim rehvimõõt offroadiks.

Postitatud: P Apr 08, 2012 10:11 pm
Postitas tyyp07
Sa humma2 räägi nüüd millal sind rajal näha saab? Kõvatamisega ja teiste maha tegemisega feimi ja sulli ei kogu...

Re: Suurim rehvimõõt offroadiks.

Postitatud: P Apr 08, 2012 10:12 pm
Postitas Humma2
MahviaDeTyrk kirjutas: Veel väike ääremärkus =
Raskeim ajaloo jooksul tootmises olnud Patrol = 2780kg ja mootor on seal 300Kw
Tubli tubli. Hea, et sa araablaste videosid ei hakanud kopeerima, kus Patrol Ferrariga võidu kihutab.

Räägime pigem sellest lahjast 2.8/3.0 mootorist, mis eestlastele käätesaadav

Re: Suurim rehvimõõt offroadiks.

Postitatud: P Apr 08, 2012 10:15 pm
Postitas ibra
Millegipärast on Humma2 oma esimese naeruväärse aprillinalja postituse ära kustutanud. :lol:

Re: Suurim rehvimõõt offroadiks.

Postitatud: P Apr 08, 2012 10:18 pm
Postitas tyyp07
ibra kirjutas:Millegipärast on Humma2 oma esimese naeruväärse aprillinalja postituse ära kustutanud. :lol:
Ja ei taha ka midagi sõidu kohta öelda..Tundub selline 15a teema olevat kes kõvasti hummeri pilte vahtinud...Ja kõrvale seemneid ragistanud.

Re: Suurim rehvimõõt offroadiks.

Postitatud: P Apr 08, 2012 10:29 pm
Postitas PARUN
Ennem vahtis pilte ja 6 aprillil nägi h2-te live'ina

Re: Suurim rehvimõõt offroadiks.

Postitatud: P Apr 08, 2012 10:31 pm
Postitas Apelsin
Humma2 kirjutas:
MahviaDeTyrk kirjutas: Küsimus käis ikka selle kohta mille poolest peale massi ja ruumala erineb H2 - X5'est ja ML'ist, et olla teisest klassist masin ?

Seda, et H2 ja Patrol ei ole maastikusuutlikuselt võrreldavad teab niigi siin igaüks :twisted:
No H2 ja Patrol on üsnagi võrreldavad tehasest väljatulnuna. Kerge eelis maastikul Hummeri kasuks. Mõlemal on ainult tagumine difrilukk, samas peale/mahasõidunurgad Hummeril paremad, samuti kliirens kõrgem, tehase rehv parem, mootor võimsam. Patrol üpris hädine masin ilma modifitseerimata.
Oot.Kerge eelis hummerile?
Esiteks on hummer sul raskem.Kust persest sa selle kliirensi suuremaks said?
Ja mis patrolit sa üldse võrdled?
Maha ja pealesõidunurgad?
Hummeril sellised asjad olemas?
Patrol viib end raudselt kaugemale hummerist,ilma modimata.

Re: Suurim rehvimõõt offroadiks.

Postitatud: P Apr 08, 2012 10:34 pm
Postitas Humma2
raulex kirjutas:Teemaks pole ju see,kelle sõiduk tänaval parim on,vaid võistlustel(poris ,mudas ,mägedes jne).
Kui Hummer juba lumes ei sõida,siis mudas pole vähimatki lootust.
Terrano on ehitatud sihtotstarbeliselt-raskel maastikul sõitmiseks.
No ma olen viidanud siin juba korduvalt, et te ei ajaks segi igapäevasõidukit raskelt modifitseeritud sõidukiga. Üks kistakse lahti peale 50km sõitu ja jääb teist võistlust ootama garaazis, aga teine teeb kõik sõidud-jutud ära.

Mis puutub aga Terranosse, siis see on sama saamatu kui Patrol tehase seades


Re: Suurim rehvimõõt offroadiks.

Postitatud: P Apr 08, 2012 10:35 pm
Postitas TiitR
Humma2 kirjutas:
TiitR kirjutas:Ärge öelge, et (praeguseks) 7 lk. erinevaid mõtteid ja kõvatamisi jääb teemaalgataja H2 siiski linnatänavatele teiste samasuguste kõrvale kõvatama, et kellel ikkagi kõrgem velje ja õhem rehv alla mahub! :lol: Aga eks aeg annab arutust...Tegijad, kes te seda masinat poris omasilmaga näete, olge head, tehke pilte ja värki...praeguseks vaid "eelmise omaniku" üksik pilt! 8)

Räägib mees kelle masin võrreldav X5/ML klassiga :lol:
Eks mu masin sinna linnamaasturi klassi vaikselt kuulub jah, kuid ma vähemalt ei aja teistel 7..8 lk. püksis punni oma unelmatega ja "eelmise omaniku" pildiga! :lol: