Re: Suurim rehvimõõt offroadiks.
Postitatud: P Apr 08, 2012 9:54 pm
... sest tõelised autod ehitatakse ise ...
https://forum.4x4.ee/
Eks Hummeri vend on sealkohal vast ülehinnanud oma rehvi ja võimeidraulex kirjutas:No minu poolt siis ka üks pilt.Maapind külmunud,peal tuisulumi.
Terranol massi 3,5 tonni,hädised 92 kw võimsust ja rehviks gaz 66(TR 3 maksimummõõt).
Terrano liikus igast asendist,vedas ka Hummerit edukalt trossi otsas.
Hummer ei liikunud isegi siis,kui teda liikuma sai abistatud,tuli tee peale välja vedada.
No ja see Terrano on ka veel võistlusautost väga kaugel,raja vast suudaks läbi sõita.
MahviaDeTyrk kirjutas:Ja mille poolest siis H2 miskist muust klassist on ?Humma2 kirjutas:Räägib mees kelle masin võrreldav X5/ML klassiga
Massi ja ruumala ?
Küsimus käis ikka selle kohta mille poolest peale massi ja ruumala erineb H2 - X5'est ja ML'ist, et olla teisest klassist masin ?Humma2 kirjutas:Patrolist erineb H2 selle poolest, et tal on pidev nelikvedu ja mootor pealEi oska öelda, mida need japsid suitsetasid, kui 3 tonnisele autole 100kw mootori aretasid. Möödasõidud jäävad ära igatahes
Patrol polegi möödasõiduks ettenähtudHumma2 kirjutas: Patrolist erineb H2 selle poolest, et tal on pidev nelikvedu ja mootor pealEi oska öelda, mida need japsid suitsetasid, kui 3 tonnisele autole 100kw mootori aretasid. Möödasõidud jäävad ära igatahes
Veel väike ääremärkus =Humma2 kirjutas:Patrolist erineb H2 selle poolest, et tal on pidev nelikvedu ja mootor pealEi oska öelda, mida need japsid suitsetasid, kui 3 tonnisele autole 100kw mootori aretasid. Möödasõidud jäävad ära igatahes
No H2 ja Patrol on üsnagi võrreldavad tehasest väljatulnuna. Kerge eelis maastikul Hummeri kasuks. Mõlemal on ainult tagumine difrilukk, samas peale/mahasõidunurgad Hummeril paremad, samuti kliirens kõrgem, tehase rehv parem, mootor võimsam. Patrol üpris hädine masin ilma modifitseerimata.MahviaDeTyrk kirjutas: Küsimus käis ikka selle kohta mille poolest peale massi ja ruumala erineb H2 - X5'est ja ML'ist, et olla teisest klassist masin ?
Seda, et H2 ja Patrol ei ole maastikusuutlikuselt võrreldavad teab niigi siin igaüks
Tubli tubli. Hea, et sa araablaste videosid ei hakanud kopeerima, kus Patrol Ferrariga võidu kihutab.MahviaDeTyrk kirjutas: Veel väike ääremärkus =
Raskeim ajaloo jooksul tootmises olnud Patrol = 2780kg ja mootor on seal 300Kw
Ja ei taha ka midagi sõidu kohta öelda..Tundub selline 15a teema olevat kes kõvasti hummeri pilte vahtinud...Ja kõrvale seemneid ragistanud.ibra kirjutas:Millegipärast on Humma2 oma esimese naeruväärse aprillinalja postituse ära kustutanud.
Oot.Kerge eelis hummerile?Humma2 kirjutas:No H2 ja Patrol on üsnagi võrreldavad tehasest väljatulnuna. Kerge eelis maastikul Hummeri kasuks. Mõlemal on ainult tagumine difrilukk, samas peale/mahasõidunurgad Hummeril paremad, samuti kliirens kõrgem, tehase rehv parem, mootor võimsam. Patrol üpris hädine masin ilma modifitseerimata.MahviaDeTyrk kirjutas: Küsimus käis ikka selle kohta mille poolest peale massi ja ruumala erineb H2 - X5'est ja ML'ist, et olla teisest klassist masin ?
Seda, et H2 ja Patrol ei ole maastikusuutlikuselt võrreldavad teab niigi siin igaüks
No ma olen viidanud siin juba korduvalt, et te ei ajaks segi igapäevasõidukit raskelt modifitseeritud sõidukiga. Üks kistakse lahti peale 50km sõitu ja jääb teist võistlust ootama garaazis, aga teine teeb kõik sõidud-jutud ära.raulex kirjutas:Teemaks pole ju see,kelle sõiduk tänaval parim on,vaid võistlustel(poris ,mudas ,mägedes jne).
Kui Hummer juba lumes ei sõida,siis mudas pole vähimatki lootust.
Terrano on ehitatud sihtotstarbeliselt-raskel maastikul sõitmiseks.
Eks mu masin sinna linnamaasturi klassi vaikselt kuulub jah, kuid ma vähemalt ei aja teistel 7..8 lk. püksis punni oma unelmatega ja "eelmise omaniku" pildiga!Humma2 kirjutas:TiitR kirjutas:Ärge öelge, et (praeguseks) 7 lk. erinevaid mõtteid ja kõvatamisi jääb teemaalgataja H2 siiski linnatänavatele teiste samasuguste kõrvale kõvatama, et kellel ikkagi kõrgem velje ja õhem rehv alla mahub!Aga eks aeg annab arutust...Tegijad, kes te seda masinat poris omasilmaga näete, olge head, tehke pilte ja värki...praeguseks vaid "eelmise omaniku" üksik pilt!
Räägib mees kelle masin võrreldav X5/ML klassiga