Suurim rehvimõõt offroadiks e. velg jääb suureks
Moderaator: Moderators
-
gasuzu
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 143
- Liitunud: P Mai 11, 2008 9:19 pm
- Asukoht: Vaida ja Pahkla mõisa taga põllul
Re: Suurim rehvimõõt offroadiks.
Tere
http://www.youtube.com/watch?v=VxRAMaLi ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=_u70Do3j05o
http://www.youtube.com/watch?v=yOfeZwoQ ... re=channel
http://www.youtube.com/watch?v=VxRAMaLi ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=_u70Do3j05o
http://www.youtube.com/watch?v=yOfeZwoQ ... re=channel
...hääled minu peas kinnitavad;ma olen täiesti terve!
http://www.youtube.com/watch?v=t8roxM1k02g
http://www.youtube.com/watch?v=t8roxM1k02g
Re: Suurim rehvimõõt offroadiks.
Eks Hummeri vend on sealkohal vast ülehinnanud oma rehvi ja võimeidraulex kirjutas:No minu poolt siis ka üks pilt.Maapind külmunud,peal tuisulumi.
Terranol massi 3,5 tonni,hädised 92 kw võimsust ja rehviks gaz 66(TR 3 maksimummõõt).
Terrano liikus igast asendist,vedas ka Hummerit edukalt trossi otsas.
Hummer ei liikunud isegi siis,kui teda liikuma sai abistatud,tuli tee peale välja vedada.
No ja see Terrano on ka veel võistlusautost väga kaugel,raja vast suudaks läbi sõita.
Aga mis tolle Terrano otstarve on? Sama hästi võiks ju Gaz66-ga tõmmata mitte mingit pornotuuningut teha. On see masin ARK-s arvel ja kindlustatud? Ei tahaks uskuda, et igapäevaliikur, pigem kuuris tolmu kogumas.
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4503
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
Re: Suurim rehvimõõt offroadiks.
MahviaDeTyrk kirjutas:Ja mille poolest siis H2 miskist muust klassist on ?Humma2 kirjutas:Räägib mees kelle masin võrreldav X5/ML klassiga
Massi ja ruumala ?
Küsimus käis ikka selle kohta mille poolest peale massi ja ruumala erineb H2 - X5'est ja ML'ist, et olla teisest klassist masin ?Humma2 kirjutas:Patrolist erineb H2 selle poolest, et tal on pidev nelikvedu ja mootor pealEi oska öelda, mida need japsid suitsetasid, kui 3 tonnisele autole 100kw mootori aretasid. Möödasõidud jäävad ära igatahes
Seda, et H2 ja Patrol ei ole maastikusuutlikuselt võrreldavad teab niigi siin igaüks
tartuoffroad.ee
5581340
5581340
Re: Suurim rehvimõõt offroadiks.
Patrol polegi möödasõiduks ettenähtudHumma2 kirjutas: Patrolist erineb H2 selle poolest, et tal on pidev nelikvedu ja mootor pealEi oska öelda, mida need japsid suitsetasid, kui 3 tonnisele autole 100kw mootori aretasid. Möödasõidud jäävad ära igatahes
Isegi mitte sinu hjuumeri jurakas.
Oleks aeg suitsetamine lõpetada ja maapeale naasta.
Kõnetraat 51922951
Re: Suurim rehvimõõt offroadiks.
Teemaks pole ju see,kelle sõiduk tänaval parim on,vaid võistlustel(poris ,mudas ,mägedes jne).
Kui Hummer juba lumes ei sõida,siis mudas pole vähimatki lootust.
Terrano on ehitatud sihtotstarbeliselt-raskel maastikul sõitmiseks.
Kui Hummer juba lumes ei sõida,siis mudas pole vähimatki lootust.
Terrano on ehitatud sihtotstarbeliselt-raskel maastikul sõitmiseks.
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4503
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
Re: Suurim rehvimõõt offroadiks.
Veel väike ääremärkus =Humma2 kirjutas:Patrolist erineb H2 selle poolest, et tal on pidev nelikvedu ja mootor pealEi oska öelda, mida need japsid suitsetasid, kui 3 tonnisele autole 100kw mootori aretasid. Möödasõidud jäävad ära igatahes
Raskeim ajaloo jooksul tootmises olnud Patrol = 2780kg ja mootor on seal 300Kw
tartuoffroad.ee
5581340
5581340
Re: Suurim rehvimõõt offroadiks.
No H2 ja Patrol on üsnagi võrreldavad tehasest väljatulnuna. Kerge eelis maastikul Hummeri kasuks. Mõlemal on ainult tagumine difrilukk, samas peale/mahasõidunurgad Hummeril paremad, samuti kliirens kõrgem, tehase rehv parem, mootor võimsam. Patrol üpris hädine masin ilma modifitseerimata.MahviaDeTyrk kirjutas: Küsimus käis ikka selle kohta mille poolest peale massi ja ruumala erineb H2 - X5'est ja ML'ist, et olla teisest klassist masin ?
Seda, et H2 ja Patrol ei ole maastikusuutlikuselt võrreldavad teab niigi siin igaüks
-
tyyp07
- I live off from the mud
- Postitusi: 1740
- Liitunud: P Okt 26, 2008 8:09 pm
- Asukoht: Vääna
- Kontakt:
Re: Suurim rehvimõõt offroadiks.
Sa humma2 räägi nüüd millal sind rajal näha saab? Kõvatamisega ja teiste maha tegemisega feimi ja sulli ei kogu...
Väljaminekud kasvavad, et järele jõuda sissetulekutele....
http://www.rgb.ee
53449661 Kert
Team Linnamehed
http://www.rgb.ee
53449661 Kert
Team Linnamehed
Re: Suurim rehvimõõt offroadiks.
Tubli tubli. Hea, et sa araablaste videosid ei hakanud kopeerima, kus Patrol Ferrariga võidu kihutab.MahviaDeTyrk kirjutas: Veel väike ääremärkus =
Raskeim ajaloo jooksul tootmises olnud Patrol = 2780kg ja mootor on seal 300Kw
Räägime pigem sellest lahjast 2.8/3.0 mootorist, mis eestlastele käätesaadav
Re: Suurim rehvimõõt offroadiks.
Millegipärast on Humma2 oma esimese naeruväärse aprillinalja postituse ära kustutanud. 
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
-
tyyp07
- I live off from the mud
- Postitusi: 1740
- Liitunud: P Okt 26, 2008 8:09 pm
- Asukoht: Vääna
- Kontakt:
Re: Suurim rehvimõõt offroadiks.
Ja ei taha ka midagi sõidu kohta öelda..Tundub selline 15a teema olevat kes kõvasti hummeri pilte vahtinud...Ja kõrvale seemneid ragistanud.ibra kirjutas:Millegipärast on Humma2 oma esimese naeruväärse aprillinalja postituse ära kustutanud.
Väljaminekud kasvavad, et järele jõuda sissetulekutele....
http://www.rgb.ee
53449661 Kert
Team Linnamehed
http://www.rgb.ee
53449661 Kert
Team Linnamehed
Re: Suurim rehvimõõt offroadiks.
Ennem vahtis pilte ja 6 aprillil nägi h2-te live'ina
Kõnetraat 51922951
Re: Suurim rehvimõõt offroadiks.
Oot.Kerge eelis hummerile?Humma2 kirjutas:No H2 ja Patrol on üsnagi võrreldavad tehasest väljatulnuna. Kerge eelis maastikul Hummeri kasuks. Mõlemal on ainult tagumine difrilukk, samas peale/mahasõidunurgad Hummeril paremad, samuti kliirens kõrgem, tehase rehv parem, mootor võimsam. Patrol üpris hädine masin ilma modifitseerimata.MahviaDeTyrk kirjutas: Küsimus käis ikka selle kohta mille poolest peale massi ja ruumala erineb H2 - X5'est ja ML'ist, et olla teisest klassist masin ?
Seda, et H2 ja Patrol ei ole maastikusuutlikuselt võrreldavad teab niigi siin igaüks
Esiteks on hummer sul raskem.Kust persest sa selle kliirensi suuremaks said?
Ja mis patrolit sa üldse võrdled?
Maha ja pealesõidunurgad?
Hummeril sellised asjad olemas?
Patrol viib end raudselt kaugemale hummerist,ilma modimata.
Re: Suurim rehvimõõt offroadiks.
No ma olen viidanud siin juba korduvalt, et te ei ajaks segi igapäevasõidukit raskelt modifitseeritud sõidukiga. Üks kistakse lahti peale 50km sõitu ja jääb teist võistlust ootama garaazis, aga teine teeb kõik sõidud-jutud ära.raulex kirjutas:Teemaks pole ju see,kelle sõiduk tänaval parim on,vaid võistlustel(poris ,mudas ,mägedes jne).
Kui Hummer juba lumes ei sõida,siis mudas pole vähimatki lootust.
Terrano on ehitatud sihtotstarbeliselt-raskel maastikul sõitmiseks.
Mis puutub aga Terranosse, siis see on sama saamatu kui Patrol tehase seades
- TiitR
- I live off from the mud
- Postitusi: 5765
- Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa
Re: Suurim rehvimõõt offroadiks.
Eks mu masin sinna linnamaasturi klassi vaikselt kuulub jah, kuid ma vähemalt ei aja teistel 7..8 lk. püksis punni oma unelmatega ja "eelmise omaniku" pildiga!Humma2 kirjutas:TiitR kirjutas:Ärge öelge, et (praeguseks) 7 lk. erinevaid mõtteid ja kõvatamisi jääb teemaalgataja H2 siiski linnatänavatele teiste samasuguste kõrvale kõvatama, et kellel ikkagi kõrgem velje ja õhem rehv alla mahub!Aga eks aeg annab arutust...Tegijad, kes te seda masinat poris omasilmaga näete, olge head, tehke pilte ja värki...praeguseks vaid "eelmise omaniku" üksik pilt!
Räägib mees kelle masin võrreldav X5/ML klassiga
