9. leht 20-st

Re: VABA tehnilised reeglid 2013......

Postitatud: R Aug 17, 2012 12:31 am
Postitas JaanusLI
Priit82 kirjutas:
JaanusLI kirjutas:Ärge vaadake enda mätta otsast, sp paljud enam ei sõidagi et raha mujale panna ennem kui hobile... teate seda tegelt isegi kui oma jonni ei ajaks et reeglitega suretaks asju välja, tegelt ju selles põhjus arvan et ei ole.
Kisub juba kole OT-ks, aga küsin siiski...

Kas ma nüüd saan õigesti aru, et Sul on informatsiooni, minu ja ka teiste kodanikkude finantsiliste seisude kohta???? Kui on, siis ehk jagad lahkelt ka minuga, kes Sulle sellist infot jagas, peaksin selle inimese/asutusega pika ja konstruktiivse kõneluse!!!

Teemasse kah.....tundub ega tegelikult polegi, vist muud midagi teha, kui sõita vabas/13, kehtivate/kehtetute reeglite järgi ja mitte vinguda :) , või siis hoopis kolida teise klassi, kus reeglid paigas. Ainult, et kas siis edasimineku(TR3) või tagasimineku(TR1) näol(mõlemad varjandid omamoodi ahvatlevad), see selgub aja möödudes.
Jätkuvalt on minu arvamus see, et reeglid on/oleks paigas alles siis, kui oleme ka lähiriikide vabaklassi tehn.reeglitega 100% ühel lainel.

Priit
Mind isiklikult ei huvita ei Sinu ega kellegi teise rahakott! tõstan käed üles ja vaatan kuidas jagelete oma reeglid paika, sp et siin ei või sõna võtta, kohe kisutakse kõri kallale(mida oli ka karta :D :D ) Niiet EDU.EE kaaskannatajad ! I´m off !

Re: VABA tehnilised reeglid 2013......

Postitatud: R Aug 17, 2012 12:45 am
Postitas porikärbes
Priit82 kirjutas:
JaanusLI kirjutas:Ärge vaadake enda mätta otsast, sp paljud enam ei sõidagi et raha mujale panna ennem kui hobile... teate seda tegelt isegi kui oma jonni ei ajaks et reeglitega suretaks asju välja, tegelt ju selles põhjus arvan et ei ole.
Kisub juba kole OT-ks, aga küsin siiski...

Kas ma nüüd saan õigesti aru, et Sul on informatsiooni, minu ja ka teiste kodanikkude finantsiliste seisude kohta???? Kui on, siis ehk jagad lahkelt ka minuga, kes Sulle sellist infot jagas, peaksin selle inimese/asutusega pika ja konstruktiivse kõneluse!!!

Teemasse kah.....tundub ega tegelikult polegi, vist muud midagi teha, kui sõita vabas/13, kehtivate/kehtetute reeglite järgi ja mitte vinguda :) , või siis hoopis kolida teise klassi, kus reeglid paigas. Ainult, et kas siis edasimineku(TR3) või tagasimineku(TR1) näol(mõlemad varjandid omamoodi ahvatlevad), see selgub aja möödudes.
Jätkuvalt on minu arvamus see, et reeglid on/oleks paigas alles siis, kui oleme ka lähiriikide vabaklassi tehn.reeglitega 100% ühel lainel.

Priit
Mulle ka, kindlasti ei meeldi teadmatus aga arvan ,et esialgu on asjad nii nagu vaba võistlejatega kokku leppisime. St. kui on uue vaba suhtes konkreetseid ettepanekuid siis (minu tel. 53467604 või jaanus@akm.ee) on alati avatud aga seni kui keegi ei ole millegi KONKREETSE vastu vaielnud, ei näe ma põhjust uuesti üle Eesti inimesi kokku ajada. Kui vaja teeme seda.
Ma loodan ,et diskussioonis on ainult vaba võistlejad ja kindlasti need kes soovivad vabas võistlema hakata.

Lugupidamisega
Jaanus Arumäe
53467604

Re: VABA tehnilised reeglid 2013......

Postitatud: R Aug 17, 2012 12:51 am
Postitas porikärbes
JaanusLI kirjutas:Mind isiklikult ei huvita ei Sinu ega kellegi teise rahakott! tõstan käed üles ja vaatan kuidas jagelete oma reeglid paika, sp et siin ei või sõna võtta, kohe kisutakse kõri kallale(mida oli ka karta :D :D ) Niiet EDU.EE kaaskannatajad ! I´m off !
Kas sinul tõesti midagi muud teha ei ole? Mine parem garaazi ja ehita oma autot.

Lugupidamisega

Jaanus Arumäe
53467604

Re: VABA tehnilised reeglid 2013......

Postitatud: R Aug 17, 2012 1:11 am
Postitas porikärbes
Teemasse kah.....tundub ega tegelikult polegi, vist muud midagi teha, kui sõita vabas/13, kehtivate/kehtetute reeglite järgi ja mitte vinguda :) , või siis hoopis kolida teise klassi, kus reeglid paigas. Ainult, et kas siis edasimineku(TR3) või tagasimineku(TR1) näol(mõlemad varjandid omamoodi ahvatlevad), see selgub aja möödudes.
Jätkuvalt on minu arvamus see, et reeglid on/oleks paigas alles siis, kui oleme ka lähiriikide vabaklassi tehn.reeglitega 100% ühel lainel.

Ma näen siin erinevaid arvamusi (koos lätlastega või ilma) aga minu praegune inff on see ,et nad pakkusid välja ,et katsetage Eestis ja siis nemad otsustavad.

Lugupidamisega
Jaanus Arumäe
53467604bv

Re: VABA tehnilised reeglid 2013......

Postitatud: R Aug 17, 2012 8:40 am
Postitas e.p.
Jaanus, ole hea ja loe JaanusLI postitused läbi, ta pigem just toetab ja innustab uuendustega kaasa minemist ja võistlemist mitte ei virise.

Re: VABA tehnilised reeglid 2013......

Postitatud: E Aug 20, 2012 9:31 am
Postitas Heinza
Pole just see meie asjaajamine kõige eeskujulikum naabritele, sest mitte midagi ei toimu. Siin kohal ma ütlen , et on selle taga puhas tegematus ja mitte midagi muud. Oli ümarlaud, olid vestlused , olid hääletused. Mis edasi on saanud ? Mitte midagi. Ainult üks hala ja ving. Krt kas kellelgi pole mune või pole meest. Näha ju, et puhta demokraatiaga eestlaste hulgas läbi ei saa. Ega muidu ei räägita lugusid eestlaste ja magustoidu kohta. Antud aja hetkeks on juhtunud see, et pole 4x4 vaba enam olemas sellises rivis et arvestust pidada ja pole "vaba13" -l sõita. Vaatame kujunenud olukorda Klaperjahil. Muidugi on võimalus sõitma minna aga kellega koos ja kellede arvestuses. Kuidas see sai juhtuda nii , sest meie alakomitee ja esindaja pole suutnud asju paika kinnitada ja korraldajatel ilus võimalus niigi õhukest rida poolitada. sellest tulenevalt enamus ilmselt ei stardi nagu ma kuulnud olen ja sealt ka nüüd lähinaabritele väga hea reklaam meie hetke olukorrast. Masendav.
Ma olen juba pisut tüdinend vaidlemast, tõestamast, rääkimast. Ilmselt on kõige mõistlikum mul see auto registreerida üksikkorras ehitatud traktoriks siis saab vähemalt sellega midagi teha nagu lund lükata ja metsa loomadele süüa viia ilma et peaksin igal aastal võistleja kaardi ostma ja igast treeningust EAL i teatama. Sõita ju ei saa , reegeleid pole, 2013 aastaks samuti enam neid ei saa , nii et mis mõte on mul seda autot säilitada nii nagu ta mul on. Oskab keegi sellele vastata? Või mu mõttekäigu ümber lükata. Ma mõtlen tõsiselt loobumisest kuna pole kusagil sõita. Jõudu Teile sinna !!!!
Ja kui keegi hakkab rääkima TR3 st siis see kohe tehku sponsorleping vahendite soetamiseks ka meile, oleme kokkuleppinud !?
Ja see 4x4vaba klaasi kadumine on puhtalt, Teie, asjaajajate süü. Härrased seiske nüüd hetk ja mõelge järele. Kes alustas mingit tegevust ja miks ? Kust kellede pärast oli projektis sees 37" ratas. Kus on nüüd need mehed kes olid katekooriliselt väiksema ratta vastu, õnneks on mul olemas meilid Teie nimedega härrased TR2 mehed. Ja kui projekti kirjutati 37" ratas siis ülejäänud kogukond nimetas meid ketseriteks mõtlematuteks idiootideks. Krt mille nimel. Ikka ja jälle demokraatia nimel, et enamikule ikka meeldiks. Näete nüüd kuhu see välja on viinud. Me kõik istume karu tagumikus mustikal selle pärast. Ma isiklikult olin algusest peale maksimum 35" ratta poolt. Aga kus sa sellega, keegi ei tahtnud ju uusi rattaid osta jne, meie väiksema rattaga sõitma ei hakka.
Oleks korraliku raudse rusika reegli järele asjad paika pandud poleks ei irinat ega hala ja kõik oleks selle järele autot ehitanud ja selle järele käitunud ja asi toimiks. Ja ma ei peaks hakkama autot traktoriks regama kuna sellega pole muidu midagi enam teha.

Suzuke Team

Re: VABA tehnilised reeglid 2013......

Postitatud: E Aug 20, 2012 11:20 am
Postitas totu
Omamoodi õigus kõigil. Masendus ja depressioon kõlavad läbi. "Ümarlaua" kokkulepped on igal juhul oma väärtust kaotanud- liiga palju on tegureid, mida me tookord ei arvestanud, e. vaatasime liiga väikest pilti. Seega võiks/peaks täna seadma valikud 2014. aastaks ja paika hääletama. Pakun paar võimalikku suunda:
1. Jätkame praeguste reeglitega (TR-2 sureb lõplikult välja, stardirivi lüheneb, kuna paljud ei viitsi võidurelvastumisega kaasa minna)
2. Võtame "ümarlaua" reeglid ja sõidame siin omaette ja lätlased vaatavad ise, kuidas hakkama saavad (lätlased siia sõitma ei tule ja FIA NEZ ... sarjas sureb "open" välja).
3. Võtame läti reeglid ja teeme mõned muudatused, mis ei muuda oluliselt konkurentsivõimet (nt, turvaraami sertifitseerimine, kaks vintsi jne.) ja ehk õnnestuks isegi neid ümber veenda rehvi lõikamise ja traktorirehvi osas (mõned, olemasolevad, autod ei mahu reeglitesse ja meeskonnad peavad tegema valiku).
4. ......?
Vaba 13 jääb ilmselt ka 2013ndal sarjaväliseks klassiks?
Arvet

Re: VABA tehnilised reeglid 2013......

Postitatud: E Aug 20, 2012 3:42 pm
Postitas Heinza
Mis asja sa ajad Arvet jälle mingist ümarlauast, millest räägid , see ei toimi ju kusagilt otsast. Me võimegi istuma jääda ja hääletama, meenub mulle sellega kohe üks Eesti film Malev, kärajad. Kuhu krt selle lobaga jõutud on. Täpselt siia kus me hetkel oleme. St mitte kuhugile ja kindlale suremisele antud klassi osas. Pole vaja enam ennustada ja loota et ei sure see klass ära. Ma olen algusest peale rääkinud kiirusest asja ajamisel. Nüüd on see käes. Jääb ainult küsimus kellele see taktika kasulik oli? On jäänud ainult minu arvates üks kindel suund. Kogu vana lammutada ja suretada , et siis uuesti saaks alustada. Lihtne, eks ole. Mingist ümarlauast ja hääletamisest ei saa siin kohal enam üldse juttugi olla. On vaja leida mees kes teeb reeglid ilma lobata ja mille järgi hakatakse uuesti autosid ehitama. Sellised tehnilised reeglid mis oleksid mõistlikud rahakotile ja piiraks igasuguse tipparetuse ära. Ja usute varsti hakkaksid ka uazikud jälle rajale tulema. Selleks on väga lihtne lahendus. Ja ei mingit hääletust. Ainult on vaja keegi kes selle sõimu hala ja viltu vaatamise meie vanade sõitjate poolt alla suudaks neelata ja EAL-is rusika lauale lööks. Kogu lugu. Sellest mõtetust mämmutamisest oleme me kõik väsinud.
Mida peaks siis reeglites tegema ?
Minu nägemus on selline
1.Maksimaalne rehvi mõõt 35"
2.Maksimum kliirens 300mm
3.Turva kaar
4.ainult elektri vints - meh.vints lubatud ainult autodele milledel on see tehase poolt peale pandud.
Lihtne ja odav , kas pole.
See aga tähendaks seda, et peaaegu kõik olemasolevad autod võiks puruks lõigata kaasa arvatud mu enda oma. Aga muud moodi enam ei saa.
Nagu Arvet räägib et lätlasetl on vintsi ralli ja neile vastu ei saa, ei saagi kuna kõik ehitavad mingeid aretusi mis maksavad üsna palju ja kordades rohkem kui tavaline elektrivints. Rattad 35 selleks et ka raskemad masinad saaksid rajal enam vähem konkurentsi võimelisemaks, 35/16 bogger näiteks. Maksimum kliirens 300mm piirab eelised reduktorsildadele ja eelised jäävad siis suuremale rattale. Turva kaar selleks et need autod saavad olema siis üsna kiired.
Vot nii peaks tegema.

Re: VABA tehnilised reeglid 2013......

Postitatud: E Aug 20, 2012 4:27 pm
Postitas Movistar
Lätlastel on lihtsad reeglid.Võimalik,et sa oled neid lugenud aga mõned põhilised :

Rehvid 840 mm mõõdetuna 1,5 atm juures
Kliirents 200-330 mm
Mustri lõikamine ei ole lubatud.
Sillad võivad olla ükskõik millised , aga sõiduk mille alt need on võetud ei tohi kaaluda üle 3000 kg.
Lubatud on üks vints.
Keelatud on rehvilukud.

Täiesti mõttetu on piirata Vabas vints.Sellega teete endale karuteene,kui tahate piiri taga sõita ja ka Eestis tuleb see ainult kasuks. Rajad ongi seal veidi raskemad kui meil ja ka konkurents on hoopis teine.
See 2 tolli rehvivahet ei anna suurt mitte midagi.Hüdrovints või mehhaaniline ei maksa mingit ulmehinda kui võrrelda püsikatele jmt.kuluvat raha ei tundu investeerimine heasse vintsi mitte paha mõte. Samamoodi vahetasin ka mina suured traktorirehvid pea 10 cm väiksema diameetriga Boggerite vastu ja ei kurda.Väga hea on nendega sõita ja sõidutempo hoopis kasvas,mitte ei langenud.
Ma arvan,et teie suurte ratastega leiutised on lätlaste väikeste ratastega masinatest oluliselt aeglasemad.
Vähemalt mulle on jäänud mulje,et te tahategi uut klassi kus saaks 3-kesi sõita ja kõik on koguaeg poodiumil :) Igavaks ei kisu ve ?

Seega kui tahate normaalset konkurentsi siis piirake reduktorid ja rehvid 33 peale.Pange normaalsed vintsid peale(elektrivints ei ole just parim lahendus) ja näete,et see klass hakkab mingil hetkel uuesti jalgu alla saama ning vahepeal saate lisaks piiri taga käia sõidukogemust omandamas,sest seal olete te kõik hea meelega oodatud,kuid siiski nende riigis kehtivate reeglite järgi.
Minu käest on küsitud mitmeid kordi,et miks Vabad ei taha neile tulla sõitma ja miks üldse Eestlasi nii vähe käib.

Loodetavasti nüüd kellegile peale 37 pooldajate kannale ei astunud.

Re: VABA tehnilised reeglid 2013......

Postitatud: E Aug 20, 2012 8:45 pm
Postitas totu
Heinza, Sa oled õigel teel aga:
Tänases, "demokraatlikus" ühiskonnas ei lähe see läbi. Diktatuur ON väga hästi toimiv kord aga sõltub, KES on diktaator. Antud seisus peab see reeglite koostaja olema tehniliselt väga tugev, offroadiga väga kursis ja ei tohi ühegi "vaba" meeskonnaga omada vähematki sidet (st. täiesti neutraalne). Viimase tingimusega läheb eriti keeruliseks. Küsimus, kes teab kedagi sellist, oleks ka justkui asjakohatu!?
Sel juhul jääb vaid laenatud reegleid kasutada. Paljudele keeruline aga läti reeglite kehtestamine lõpetaks selle hämamise, millega siin tegeleme. Tegelikult peaksid need siis olema FIA NEZ sarja reeglid, mis kehtivad kolmes balti riigis. Kui me nende reeglid üle võtame, on ehk nemadki nõus mingeid mööndusi sisse kirjutama, nt. traktorirehv, sertifitseerimata turvapuur jms.
Lihtne?

Re: VABA tehnilised reeglid 2013......

Postitatud: T Aug 21, 2012 11:48 am
Postitas e.p.
Lätis samamoodi keskeltläbi 5-6 autot openis stardis ja meilt sinna käib ainult Arvet mõnel võistlusel.
Ilmselt portaalsilla lubamine vabas on see, mis lämmatab ja pärsib võistlusautode ehitamist.
Ka 37 rehv tulenes suuresti portaalile konkureerimisest aga ilmselgelt on see liiga palju talasilla sõlmedele.

Täna oleme olukorras, kus kõik tahavad poodiumile ja lõbu pärast keegi rajale ei tule.
Kui kirjutame tehnilistesse, et vedrustus vaba, sillad vabad, kliirents max 330 mm (rehvirõhuga 1 atmosfäär), kliirentsi muutmine võistluse ajal keelatud (sõltumatu vedrustusega), rehvid vabad, vints vaba, puur kohustuslik ... mis siis järgneb sellele?
Kas kaovad ära needki, kes siiani jaksanud ehitada või lisandub uusi tulijaid ka?

Porikärbes ei võistle enam, Vallo ilmselt kolib TR3, sirge talasillamehed otsivad max võimaliku rehvi, et kliirentsiga sisse mahtuda ja saaksid võistelda?

Re: VABA tehnilised reeglid 2013......

Postitatud: T Aug 21, 2012 3:06 pm
Postitas e.p.
Variant oleks veel ka teha vaba kaheks ehk siis vaba pluss (vaba13) ja vaba läti moodi ehk siis 33 rehv ja portaalsillad keelatud.
Kuid kas siis tulevad mõlemad stardirivid täis ... ? Ilmselt kunagi, kui hakkab jälle raha üle jääma.

Re: VABA tehnilised reeglid 2013......

Postitatud: T Aug 21, 2012 6:59 pm
Postitas Heinza
e.p. kirjutas:Lätis samamoodi keskeltläbi 5-6 autot openis stardis ja meilt sinna käib ainult Arvet mõnel võistlusel.
Ilmselt portaalsilla lubamine vabas on see, mis lämmatab ja pärsib võistlusautode ehitamist.
Ka 37 rehv tulenes suuresti portaalile konkureerimisest aga ilmselgelt on see liiga palju talasilla sõlmedele.

Täna oleme olukorras, kus kõik tahavad poodiumile ja lõbu pärast keegi rajale ei tule.
Kui kirjutame tehnilistesse, et vedrustus vaba, sillad vabad, kliirents max 330 mm (rehvirõhuga 1 atmosfäär), kliirentsi muutmine võistluse ajal keelatud (sõltumatu vedrustusega), rehvid vabad, vints vaba, puur kohustuslik ... mis siis järgneb sellele?
Kas kaovad ära needki, kes siiani jaksanud ehitada või lisandub uusi tulijaid ka?

Porikärbes ei võistle enam, Vallo ilmselt kolib TR3, sirge talasillamehed otsivad max võimaliku rehvi, et kliirentsiga sisse mahtuda ja saaksid võistelda?
Iseenesest on Pets su jutul jumet. Kuid vintsi ei saa kindlasti vabaks lasta. See on Lätis näha mis toimub. Reduktorid on keelatud aga vints vaba ja mis suunas asi arenes- ulme vintside suunas. Siin kohal tuleb koheselt ja eos kriips sellisele arendusele peale tõmmata, sest see ei aita kedagi rajale juurde. Sama kalliks kui reduktorsildade ehitus läheb ulmevintsi ehitus. See ei lähe kohe kindlasti mitte. Uskuge või mitte aga kui piirata ja lubada ainult elektrivints on huvilisi ja neid kellel rahakott kannatab midagigi valmis teha oluliselt rohkem. Ja on ka õhema rahakotiga meestel võimalik konkureerida ja võimalused vintsimise ajal kõigil võrdsed. Hakkavad lugema oskused ja kehtima õnne reegel. Mitte ei ole õnn enam nende poolt kellede vints 30 km/h on võimelised kerima. Teades Lätlaste vaba klassi olukorda nüüd ja mis oli 4 aastat tagasi on sama lugu mis meil ainult erinevad sõlmed mida on võimalik siis lõpmatuseni tuunida. Neil vints meil sillad. Meil oli lubatud 2 vintsi neil üks meil portaal , nii see areng läks. Lätis pole enamust neid vendi enam rajal kelledega me 4 aastat tagasi koos sõitsime. Nähes Riias eelmine nädal ühte nendest meestest siis arvake ära mis oli vastus. Pole raha ulmevintsi ehitamiseks. Pole võimalik nende rahakottidega koos enam sõita. Motivatsioon puudub.
Kui tahta et midagigi arenema uuesti hakkaks siis tuleb vana maani lammutada ja otsast alata ja kindlate piiridega. Keelustada koheselt portaal sillad, vintsid ja ratta suur maks 35" ning max kliirens ,mitte 330 vaid 300.
Ja kordan ennast , 35" ratas selleks , et ka suuremad raskemad asjad saaksid konkureerida väiksemate putukatega. Ilus oleks näha näiteks LC 70 35/16 rattaga. mis liiguks soos sama hästi kui 33/12,5 suzuki . Siit see 300 mm kliirensi piir. Susukile oma sillaga enam 35" ratas eriti ei saa panna kuna lähe ilmselt mõõt lõhki ja kõik me teame , et suzuki sild ei kannata ka parema tahtmise juures seda ratast välja. Enamiku hetke autodest saab lihtsate vahenditega selliste reeglite järele kohe aidata.
Muidugi asja teine pool, kui üldse midagi teha siis KALLID otsustajad , asja otsustamise tempo !!!!! Ei saa olla , et me mõtleme kuude kaupa mingi klausli üle. See ainult suretab ja kõigil kaob tahtmine midagi teha. Ja kindlasti on erand korras võimalik mingid lahendused ja variandid 4x4 vaba reeglite seadustamisel ka juba 13. aastaks. Vastasel juhul on see klass surnud teema lõplikult.

Re: VABA tehnilised reeglid 2013......

Postitatud: T Aug 21, 2012 7:08 pm
Postitas RaidoKol
Heinza kirjutas: Minu nägemus on selline
1.Maksimaalne rehvi mõõt 35"
2.Maksimum kliirens 300mm
3.Turva kaar
4.ainult elektri vints - meh.vints lubatud ainult autodele milledel on see tehase poolt peale pandud.
Lihtne ja odav , kas pole.
See aga tähendaks seda, et peaaegu kõik olemasolevad autod võiks puruks lõigata kaasa arvatud mu enda oma. Aga muud moodi enam ei saa.
Nagu Arvet räägib et lätlasetl on vintsi ralli ja neile vastu ei saa, ei saagi kuna kõik ehitavad mingeid aretusi mis maksavad üsna palju ja kordades rohkem kui tavaline elektrivints. Rattad 35 selleks et ka raskemad masinad saaksid rajal enam vähem konkurentsi võimelisemaks, 35/16 bogger näiteks. Maksimum kliirens 300mm piirab eelised reduktorsildadele ja eelised jäävad siis suuremale rattale. Turva kaar selleks et need autod saavad olema siis üsna kiired.
Vot nii peaks tegema.

Sinu nägemuse järgi hakatakse ehitama mingeid nilbeid hästi kergeid autosid, mida oleks võimalik suvalise elektrivintsiga sikutada. Kui meestel on raha siis ostetakse ka elektrivintse, mis on kiired. Ja kus kohast see 35'' nüüd tuli :shock: .
e.p. kirjutas: Ilmselt portaalsilla lubamine vabas on see, mis lämmatab ja pärsib võistlusautode ehitamist.
Ka 37 rehv tulenes suuresti portaalile konkureerimisest aga ilmselgelt on see liiga palju talasilla sõlmedele.

Täna oleme olukorras, kus kõik tahavad poodiumile ja lõbu pärast keegi rajale ei tule.
Kui kirjutame tehnilistesse, et vedrustus vaba, sillad vabad, kliirents max 330 mm (rehvirõhuga 1 atmosfäär), kliirentsi muutmine võistluse ajal keelatud (sõltumatu vedrustusega), rehvid vabad, vints vaba, puur kohustuslik ... mis siis järgneb sellele?
Kas kaovad ära needki, kes siiani jaksanud ehitada või lisandub uusi tulijaid ka?
Ma vaidleks vastu, et sirge sild ei kannata 37'' rehvi. TR2 sõitis ju koguaeg ja minu teada ei lõhutu seal sildu (kui siis oma lollusest). Kusjuures loogiliselt võtta peaksid vaba klassi autod olema kergemad kui praktiliselt tehase seades TR2 olid.


Mina pooldan 37'' rehvi, sest üldjuhul vabad ei viitsi sõita TR1 rada vaid tahaks sõita ikka tummisemat rada. Näiteks TR3ga koos va. mõned suuremad augud/mülkad. Aga 33'' rehviga kisub see tahes tahtmata vintsiralliks. Suure rattaga saab ka natuke sõita.
e.p. kirjutas:Variant oleks veel ka teha vaba kaheks ehk siis vaba pluss (vaba13) ja vaba läti moodi ehk siis 33 rehv ja portaalsillad keelatud.
Kuid kas siis tulevad mõlemad stardirivid täis ... ? Ilmselt kunagi, kui hakkab jälle raha üle jääma.
Mõtlesin ka mina korra niimoodi, et pidada vabas kahte arvestust väike ratas ja suur ratas. Aga ilmselt ei meeldiks see korraldajatele.


Raido @ olles sõitnud suurema rehviga ei taha enam väikest rehvi :D

Re: VABA tehnilised reeglid 2013......

Postitatud: T Aug 21, 2012 7:32 pm
Postitas Praks1
Mõned mõtted,teie vintside aretusest,
1 kõige kiirem,tugevam,kergem,ja odavam on meh vints.
2 hüdro pole kah väga hull,kui osta kohe õiged asjad,kolm elektrivintsi hinda.
3 kui jätate aind elektrivintsi,tuleb veel suurema rahakotiga mees ja ostab GIGELPINI ja siis ei jõua seda kisa ja hala ära kuulata,kui ta veel 24v sinna otsa lajatab hetkeliselt :D