9. leht 10-st
Re: Kullamäe TR3
Postitatud: K Okt 16, 2013 3:43 pm
Postitas Madis
Soe soovitus - hoidke eemale Tmaxi kompressorist. 1 n..s ja tagaajamine. Sedapuhku siis pooldus labane rootori võllikene. Miks - seda mina kurat ei tea. Teiselpool otsakaant asub väntvõll.

Re: Kullamäe TR3
Postitatud: K Okt 16, 2013 6:10 pm
Postitas Movistar
Sellepärast peabki autos olema 2 kompressorit.
Re: Kullamäe TR3
Postitatud: K Okt 16, 2013 11:34 pm
Postitas tarmo
No see sul äkki lihtsalt selline õnnetu eksemplar või on tõesti kvaliteet nii alla läinud?
Neid ju kasutatud aegade algusest peale nii ühe- kui kahesilindrilisi ja pole väga kuulda olnud, et järjepannu saba annaksid. Kasutanud ka ise tükki 3 neid ja ühte neist väga aktiivselt, teisi keskmiselt või vähe.
Aga üldiselt oleks lahe, kui kondipumbale normaalse õlituse suudaks välja nuputada - saaks sellise vägeva õhupumba, et hoia ja keela. Jõudlus on meeletu.
Re: Kullamäe TR3
Postitatud: K Okt 16, 2013 11:44 pm
Postitas tuningman
tarmo kirjutas:
Aga üldiselt oleks lahe, kui kondipumbale normaalse õlituse suudaks välja nuputada - saaks sellise vägeva õhupumba, et hoia ja keela. Jõudlus on meeletu.
vat nüüd tabasid naela pea pihta, mida ise olen juba tükk aega mõttes mõlgutanud. hea lihtne muidu mootori pealt ringi ajada ju.
Re: Kullamäe TR3
Postitatud: N Okt 17, 2013 12:04 am
Postitas Praks1
Kondipumba õlitusega pole vaja midagi leiutada,karteri tuulutus läbi ja õli piisavalt,mida kohvim mootor,seda parem õlitus ja muidugi mida raskem jalg

Kriitilisem on minuarust see magnet sidur,mida mina ei usalda väga:D
Re: Kullamäe TR3
Postitatud: N Okt 17, 2013 12:12 am
Postitas tuningman
nüüd tuleb väga loll küsimus, aga kuhu see karterituulutus kondile juhtida?

Re: Kullamäe TR3
Postitatud: N Okt 17, 2013 7:53 am
Postitas Madis
Ma siin isegi mõelnud just kondipumba peale. Lihtne juhtida, aga see õlitus... . Magnetsidurit ma seal ei pelgaks, pole seal sellist koormust et kärbuma peaks.
Re: Kullamäe TR3
Postitatud: N Okt 17, 2013 9:14 am
Postitas tarmo
Praks1 kirjutas:Kondipumba õlitusega pole vaja midagi leiutada,karteri tuulutus läbi ja õli piisavalt,mida kohvim mootor,seda parem õlitus ja muidugi mida raskem jalg

Kriitilisem on minuarust see magnet sidur,mida mina ei usalda väga:D
No ei tööta see variant. Meil oli täpselt nii tehtud alguses, aga ei tule sealt karteri tuulutusest seda õli üldse piisavalt (kui üldse), et pumba ära õlitaks. Ei olnud muidugi kõige hõredam mootor ka, kuid mingil määral peaks ikkagi "sudu" tulema. Ei olnud piisav ehk siis läbikäidud tee. Lõpuks jooksis kompressor lihtsalt kinni ja oligi kõik.
Magnetklapiga küll mingit probleemi ei olnud, kuigi käis pidevalt ka vee all.
Re: Kullamäe TR3
Postitatud: N Okt 17, 2013 9:17 am
Postitas Küllo
Mumeelest on seal kõige kriitilisem laagri eluiga, sest rihmarull jookseb ju kogu aeg kaasa ja seda ei simmerda kuidagi ära ka, kõik muu on lihtsalt lahendatav standardsete toodetega
Re: Kullamäe TR3
Postitatud: N Okt 17, 2013 9:24 am
Postitas tarmo
Küllo kirjutas:Mumeelest on seal kõige kriitilisem laagri eluiga, sest rihmarull jookseb ju kogu aeg kaasa ja seda ei simmerda kuidagi ära ka, kõik muu on lihtsalt lahendatav standardsete toodetega
No aga Küllo - räägi sellest õlituse lihtsast lahendusest. Mind näiteks väga huvitaks ja ilmselt ma pole ainus

Re: Kullamäe TR3
Postitatud: N Okt 17, 2013 9:25 am
Postitas Praks1
Venelastel oli mingil saidil täiesti toimivad asjad müüa,aga see sidur ja laager ei kesta ka tolmustel teedel sõidukatel ju,miks ta peaks kestma mudas ja vees?
Venelastel on selliseid lahendusi,aga enamus neil pillidel on mootor kuivas,suure boggeri lõi ikka väga kiirelt täis,aega võttis sekundeid,kui paarutas nats

Re: Kullamäe TR3
Postitatud: N Okt 17, 2013 9:30 am
Postitas Praks1
Üldiselt võiks mõelda mõne väiksema veoka kompressori peale,tuleks tekitada laagripukk(õlikindel) jne ja suunad mootori õlisurve sealt läbi.
Kaalu tuleb nats rohkem kui kondipumbal,aga töötab.
Re: Kullamäe TR3
Postitatud: N Okt 17, 2013 9:33 am
Postitas Küllo
On olemas "ōlitaja" tuleks panna enne kompressorit ja ōli eraldaja vōi 2 ühes vee ja õlieraldaja peale kompressorit liini peale, et kogu süsteemi mitte ōli täis ajada. Kuna eraldamine pole absoluutne, siis peale nende kasutamist, ei tohiks neid süsteemist eemaldada, sest siis ei kesta enam ka silindrid, kui nad nö õliga ära harjuvad. See kehtib tegelikult intensiivselt töötavate süsteemide kohta, mida meil lukulülitused tegelikult ei ole.
Re: Kullamäe TR3
Postitatud: N Okt 17, 2013 9:35 am
Postitas tarmo
Räägi sellest õlitajast.
Hüdro-pneumo poodides müüvad variandid proovisin ka läbi. Ei hakanud tööle. Iseäranis just see vee ja õli eraldamise pool. Võibolla olin piisavalt rumal, et ei saanud tööle.
Re: Kullamäe TR3
Postitatud: N Okt 17, 2013 11:08 am
Postitas Movistar
Pole viitsinud asjasse süveneda aga veokatel on ju mootorilt töötavad kompressorid peal.Seal on kuidagi asi lihtsalt lahendatud.
Pole vist eriti keeruline maha copyda.