Kullamäe TR3

Ehitad autot ja tahad oma tegevust jagada ? see on see koht, kus eputada, rääkida ning respecti koguda.

Moderaator: Moderators

Vasta
Kasutaja avatar
Madis
True Off Roader!
Postitusi: 1115
Liitunud: N Mai 05, 2005 12:40 pm
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

Re: Kullamäe TR3

Postitus Postitas Madis »

Soe soovitus - hoidke eemale Tmaxi kompressorist. 1 n..s ja tagaajamine. Sedapuhku siis pooldus labane rootori võllikene. Miks - seda mina kurat ei tea. Teiselpool otsakaant asub väntvõll. Pilt
TR3 BHC
Madis 5115033
Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4433
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn

Re: Kullamäe TR3

Postitus Postitas Movistar »

Sellepärast peabki autos olema 2 kompressorit.
HM Racing Team
Kasutaja avatar
tarmo
I live off from the mud
Postitusi: 5137
Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Kullamäe TR3

Postitus Postitas tarmo »

No see sul äkki lihtsalt selline õnnetu eksemplar või on tõesti kvaliteet nii alla läinud?
Neid ju kasutatud aegade algusest peale nii ühe- kui kahesilindrilisi ja pole väga kuulda olnud, et järjepannu saba annaksid. Kasutanud ka ise tükki 3 neid ja ühte neist väga aktiivselt, teisi keskmiselt või vähe.

Aga üldiselt oleks lahe, kui kondipumbale normaalse õlituse suudaks välja nuputada - saaks sellise vägeva õhupumba, et hoia ja keela. Jõudlus on meeletu.
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Kasutaja avatar
tuningman
I live off from the mud
Postitusi: 2715
Liitunud: E Dets 27, 2010 6:12 pm
Asukoht: Saaremaa

Re: Kullamäe TR3

Postitus Postitas tuningman »

tarmo kirjutas: Aga üldiselt oleks lahe, kui kondipumbale normaalse õlituse suudaks välja nuputada - saaks sellise vägeva õhupumba, et hoia ja keela. Jõudlus on meeletu.
vat nüüd tabasid naela pea pihta, mida ise olen juba tükk aega mõttes mõlgutanud. hea lihtne muidu mootori pealt ringi ajada ju.
Ingmar 56328868
Tooperi kasutatud varuosad.
Mad Toy 2016
Kasutaja avatar
Praks1
I live off from the mud
Postitusi: 2303
Liitunud: P Juun 21, 2009 8:47 pm

Re: Kullamäe TR3

Postitus Postitas Praks1 »

Kondipumba õlitusega pole vaja midagi leiutada,karteri tuulutus läbi ja õli piisavalt,mida kohvim mootor,seda parem õlitus ja muidugi mida raskem jalg :D Kriitilisem on minuarust see magnet sidur,mida mina ei usalda väga:D
Proto
53951597
Kasutaja avatar
tuningman
I live off from the mud
Postitusi: 2715
Liitunud: E Dets 27, 2010 6:12 pm
Asukoht: Saaremaa

Re: Kullamäe TR3

Postitus Postitas tuningman »

nüüd tuleb väga loll küsimus, aga kuhu see karterituulutus kondile juhtida? :oops:
Ingmar 56328868
Tooperi kasutatud varuosad.
Mad Toy 2016
Kasutaja avatar
Madis
True Off Roader!
Postitusi: 1115
Liitunud: N Mai 05, 2005 12:40 pm
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

Re: Kullamäe TR3

Postitus Postitas Madis »

Ma siin isegi mõelnud just kondipumba peale. Lihtne juhtida, aga see õlitus... . Magnetsidurit ma seal ei pelgaks, pole seal sellist koormust et kärbuma peaks.
TR3 BHC
Madis 5115033
Kasutaja avatar
tarmo
I live off from the mud
Postitusi: 5137
Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Kullamäe TR3

Postitus Postitas tarmo »

Praks1 kirjutas:Kondipumba õlitusega pole vaja midagi leiutada,karteri tuulutus läbi ja õli piisavalt,mida kohvim mootor,seda parem õlitus ja muidugi mida raskem jalg :D Kriitilisem on minuarust see magnet sidur,mida mina ei usalda väga:D
No ei tööta see variant. Meil oli täpselt nii tehtud alguses, aga ei tule sealt karteri tuulutusest seda õli üldse piisavalt (kui üldse), et pumba ära õlitaks. Ei olnud muidugi kõige hõredam mootor ka, kuid mingil määral peaks ikkagi "sudu" tulema. Ei olnud piisav ehk siis läbikäidud tee. Lõpuks jooksis kompressor lihtsalt kinni ja oligi kõik.
Magnetklapiga küll mingit probleemi ei olnud, kuigi käis pidevalt ka vee all.
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Kasutaja avatar
Küllo
Fitting 38"
Postitusi: 241
Liitunud: R Juul 06, 2007 11:45 pm

Re: Kullamäe TR3

Postitus Postitas Küllo »

Mumeelest on seal kõige kriitilisem laagri eluiga, sest rihmarull jookseb ju kogu aeg kaasa ja seda ei simmerda kuidagi ära ka, kõik muu on lihtsalt lahendatav standardsete toodetega
Kasutaja avatar
tarmo
I live off from the mud
Postitusi: 5137
Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Kullamäe TR3

Postitus Postitas tarmo »

Küllo kirjutas:Mumeelest on seal kõige kriitilisem laagri eluiga, sest rihmarull jookseb ju kogu aeg kaasa ja seda ei simmerda kuidagi ära ka, kõik muu on lihtsalt lahendatav standardsete toodetega
No aga Küllo - räägi sellest õlituse lihtsast lahendusest. Mind näiteks väga huvitaks ja ilmselt ma pole ainus :)
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Kasutaja avatar
Praks1
I live off from the mud
Postitusi: 2303
Liitunud: P Juun 21, 2009 8:47 pm

Re: Kullamäe TR3

Postitus Postitas Praks1 »

Venelastel oli mingil saidil täiesti toimivad asjad müüa,aga see sidur ja laager ei kesta ka tolmustel teedel sõidukatel ju,miks ta peaks kestma mudas ja vees?
Venelastel on selliseid lahendusi,aga enamus neil pillidel on mootor kuivas,suure boggeri lõi ikka väga kiirelt täis,aega võttis sekundeid,kui paarutas nats :D
Proto
53951597
Kasutaja avatar
Praks1
I live off from the mud
Postitusi: 2303
Liitunud: P Juun 21, 2009 8:47 pm

Re: Kullamäe TR3

Postitus Postitas Praks1 »

Üldiselt võiks mõelda mõne väiksema veoka kompressori peale,tuleks tekitada laagripukk(õlikindel) jne ja suunad mootori õlisurve sealt läbi.
Kaalu tuleb nats rohkem kui kondipumbal,aga töötab.
Proto
53951597
Kasutaja avatar
Küllo
Fitting 38"
Postitusi: 241
Liitunud: R Juul 06, 2007 11:45 pm

Re: Kullamäe TR3

Postitus Postitas Küllo »

On olemas "ōlitaja" tuleks panna enne kompressorit ja ōli eraldaja vōi 2 ühes vee ja õlieraldaja peale kompressorit liini peale, et kogu süsteemi mitte ōli täis ajada. Kuna eraldamine pole absoluutne, siis peale nende kasutamist, ei tohiks neid süsteemist eemaldada, sest siis ei kesta enam ka silindrid, kui nad nö õliga ära harjuvad. See kehtib tegelikult intensiivselt töötavate süsteemide kohta, mida meil lukulülitused tegelikult ei ole.
Kasutaja avatar
tarmo
I live off from the mud
Postitusi: 5137
Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Kullamäe TR3

Postitus Postitas tarmo »

Räägi sellest õlitajast.
Hüdro-pneumo poodides müüvad variandid proovisin ka läbi. Ei hakanud tööle. Iseäranis just see vee ja õli eraldamise pool. Võibolla olin piisavalt rumal, et ei saanud tööle.
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4433
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn

Re: Kullamäe TR3

Postitus Postitas Movistar »

Pole viitsinud asjasse süveneda aga veokatel on ju mootorilt töötavad kompressorid peal.Seal on kuidagi asi lihtsalt lahendatud.
Pole vist eriti keeruline maha copyda.
HM Racing Team
Vasta

Mine “Ehitame autot e eputa tehtuga / Build threads and show offs”