
Kullamäe TR3
Moderaator: Moderators
Re: Kullamäe TR3
Soe soovitus - hoidke eemale Tmaxi kompressorist. 1 n..s ja tagaajamine. Sedapuhku siis pooldus labane rootori võllikene. Miks - seda mina kurat ei tea. Teiselpool otsakaant asub väntvõll. 

TR3 BHC
Madis 5115033
Madis 5115033
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5137
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Kullamäe TR3
No see sul äkki lihtsalt selline õnnetu eksemplar või on tõesti kvaliteet nii alla läinud?
Neid ju kasutatud aegade algusest peale nii ühe- kui kahesilindrilisi ja pole väga kuulda olnud, et järjepannu saba annaksid. Kasutanud ka ise tükki 3 neid ja ühte neist väga aktiivselt, teisi keskmiselt või vähe.
Aga üldiselt oleks lahe, kui kondipumbale normaalse õlituse suudaks välja nuputada - saaks sellise vägeva õhupumba, et hoia ja keela. Jõudlus on meeletu.
Neid ju kasutatud aegade algusest peale nii ühe- kui kahesilindrilisi ja pole väga kuulda olnud, et järjepannu saba annaksid. Kasutanud ka ise tükki 3 neid ja ühte neist väga aktiivselt, teisi keskmiselt või vähe.
Aga üldiselt oleks lahe, kui kondipumbale normaalse õlituse suudaks välja nuputada - saaks sellise vägeva õhupumba, et hoia ja keela. Jõudlus on meeletu.
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
- tuningman
- I live off from the mud
- Postitusi: 2715
- Liitunud: E Dets 27, 2010 6:12 pm
- Asukoht: Saaremaa
Re: Kullamäe TR3
vat nüüd tabasid naela pea pihta, mida ise olen juba tükk aega mõttes mõlgutanud. hea lihtne muidu mootori pealt ringi ajada ju.tarmo kirjutas: Aga üldiselt oleks lahe, kui kondipumbale normaalse õlituse suudaks välja nuputada - saaks sellise vägeva õhupumba, et hoia ja keela. Jõudlus on meeletu.
Ingmar 56328868
Tooperi kasutatud varuosad.
Mad Toy 2016
Tooperi kasutatud varuosad.
Mad Toy 2016
Re: Kullamäe TR3
Kondipumba õlitusega pole vaja midagi leiutada,karteri tuulutus läbi ja õli piisavalt,mida kohvim mootor,seda parem õlitus ja muidugi mida raskem jalg
Kriitilisem on minuarust see magnet sidur,mida mina ei usalda väga:D

Proto
53951597
53951597
- tuningman
- I live off from the mud
- Postitusi: 2715
- Liitunud: E Dets 27, 2010 6:12 pm
- Asukoht: Saaremaa
Re: Kullamäe TR3
nüüd tuleb väga loll küsimus, aga kuhu see karterituulutus kondile juhtida? 

Ingmar 56328868
Tooperi kasutatud varuosad.
Mad Toy 2016
Tooperi kasutatud varuosad.
Mad Toy 2016
Re: Kullamäe TR3
Ma siin isegi mõelnud just kondipumba peale. Lihtne juhtida, aga see õlitus... . Magnetsidurit ma seal ei pelgaks, pole seal sellist koormust et kärbuma peaks.
TR3 BHC
Madis 5115033
Madis 5115033
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5137
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Kullamäe TR3
No ei tööta see variant. Meil oli täpselt nii tehtud alguses, aga ei tule sealt karteri tuulutusest seda õli üldse piisavalt (kui üldse), et pumba ära õlitaks. Ei olnud muidugi kõige hõredam mootor ka, kuid mingil määral peaks ikkagi "sudu" tulema. Ei olnud piisav ehk siis läbikäidud tee. Lõpuks jooksis kompressor lihtsalt kinni ja oligi kõik.Praks1 kirjutas:Kondipumba õlitusega pole vaja midagi leiutada,karteri tuulutus läbi ja õli piisavalt,mida kohvim mootor,seda parem õlitus ja muidugi mida raskem jalgKriitilisem on minuarust see magnet sidur,mida mina ei usalda väga:D
Magnetklapiga küll mingit probleemi ei olnud, kuigi käis pidevalt ka vee all.
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Re: Kullamäe TR3
Mumeelest on seal kõige kriitilisem laagri eluiga, sest rihmarull jookseb ju kogu aeg kaasa ja seda ei simmerda kuidagi ära ka, kõik muu on lihtsalt lahendatav standardsete toodetega
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5137
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Kullamäe TR3
No aga Küllo - räägi sellest õlituse lihtsast lahendusest. Mind näiteks väga huvitaks ja ilmselt ma pole ainusKüllo kirjutas:Mumeelest on seal kõige kriitilisem laagri eluiga, sest rihmarull jookseb ju kogu aeg kaasa ja seda ei simmerda kuidagi ära ka, kõik muu on lihtsalt lahendatav standardsete toodetega

Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Re: Kullamäe TR3
Venelastel oli mingil saidil täiesti toimivad asjad müüa,aga see sidur ja laager ei kesta ka tolmustel teedel sõidukatel ju,miks ta peaks kestma mudas ja vees?
Venelastel on selliseid lahendusi,aga enamus neil pillidel on mootor kuivas,suure boggeri lõi ikka väga kiirelt täis,aega võttis sekundeid,kui paarutas nats
Venelastel on selliseid lahendusi,aga enamus neil pillidel on mootor kuivas,suure boggeri lõi ikka väga kiirelt täis,aega võttis sekundeid,kui paarutas nats

Proto
53951597
53951597
Re: Kullamäe TR3
Üldiselt võiks mõelda mõne väiksema veoka kompressori peale,tuleks tekitada laagripukk(õlikindel) jne ja suunad mootori õlisurve sealt läbi.
Kaalu tuleb nats rohkem kui kondipumbal,aga töötab.
Kaalu tuleb nats rohkem kui kondipumbal,aga töötab.
Proto
53951597
53951597
Re: Kullamäe TR3
On olemas "ōlitaja" tuleks panna enne kompressorit ja ōli eraldaja vōi 2 ühes vee ja õlieraldaja peale kompressorit liini peale, et kogu süsteemi mitte ōli täis ajada. Kuna eraldamine pole absoluutne, siis peale nende kasutamist, ei tohiks neid süsteemist eemaldada, sest siis ei kesta enam ka silindrid, kui nad nö õliga ära harjuvad. See kehtib tegelikult intensiivselt töötavate süsteemide kohta, mida meil lukulülitused tegelikult ei ole.
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5137
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Kullamäe TR3
Räägi sellest õlitajast.
Hüdro-pneumo poodides müüvad variandid proovisin ka läbi. Ei hakanud tööle. Iseäranis just see vee ja õli eraldamise pool. Võibolla olin piisavalt rumal, et ei saanud tööle.
Hüdro-pneumo poodides müüvad variandid proovisin ka läbi. Ei hakanud tööle. Iseäranis just see vee ja õli eraldamise pool. Võibolla olin piisavalt rumal, et ei saanud tööle.
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Re: Kullamäe TR3
Pole viitsinud asjasse süveneda aga veokatel on ju mootorilt töötavad kompressorid peal.Seal on kuidagi asi lihtsalt lahendatud.
Pole vist eriti keeruline maha copyda.
Pole vist eriti keeruline maha copyda.
HM Racing Team