9. leht 13-st

Postitatud: K Dets 01, 2010 10:19 am
Postitas Madis
Naksitrallid kirjutas: Palun mõtle ennem kui vastad !!!
Käib see lause eelkõige sinu enda kohta. Ma tean, mis teiega juhtus ja mõistan su pahameelt, kuid ma siiski nii suure suuga siin ei lõugaks ja katsuks jääda sotsiaalsuse piiridesse.
Parimat...

Postitatud: K Dets 01, 2010 10:23 am
Postitas hmm
Naksitrallid kirjutas:
erik kirjutas:
Naksitrallid kirjutas:Ma ei saa aru sellisest asjast kuidas ei ole võimalik teha eraldi track rajalt minemasaamise kohta ??? Tra selline debiilne jutt et ei saa ei oska ja ei ole vaja ajab sita keema !!! KRt sõitsime veerand paaki maha ,et rajalt minema saada kuna kõik teed olid kinni või läksid ei tea kuhu !Mis siis saab kui kellegagi midagi juhtub ja on kiiresti vaja lähima teeni viia kuskohta ka kiirabi oskab tulla ? Siis puuakse korraldaja väga kiiresti ülesse !
Protestid tuleb teha kuidagi nii ,et kui ühe tiimi peale tahab rohkem kui üks võistkond protestida siis pole mingit protestimaksu kuna siis asi nagu otsustatud ja teine olukord millal ei pea mingit pappi kokku ajama on siis kui sul teine võistkond kõrvalt näeb pealt mis juhtus ??? Krt tahad väita ,et ka siis on võimalus ,et protestija kaotajaks jääb ja mõttetuid proteste tuleb !!!
Palun mõtle ennem kui vastad !!!

Oot, oot, mis maailmast sa nüüd üles ärkasid. Selline suhtlusstiil pole sallitav.
Jah aga paraku ei salli mina ka korraldamise apsudesse pohhuistlikult !!!
Mitte ükski kunstnik ei saa kuulsaks ilma kriitikata ja ennem ei tule selle riigi pinnal ühtegi väga hästi korraldatud 4x4 võistlust kui keegi ei anna korraldajatele suurte apsude eest vastu näppe !!!
Öeldi juba üks kord, et VORM kuidas sa oma arvamust avaldad, ei ole vastuvõetav.

Kui on märkuseid ja ettepanekuid siis selleks on korraldajad kindlasti avatud.

Tundes seda piirkonda (olen mitu aastat ise AMSV rada teinud) siis mingit eraldi traci teha rajalt maha sõitmiseks ei ole reaalne, rada on lihtsalt nii pikk. Samas olen nõus, et korraldajate valvetelefon peaks olema sees 24h ja sellel vastama pädev inimene kes suudab võistlejad ( või annaks jumal, et seda vaja poleks, ka kiirabi) kiiresti ja parimat võimalikku teed pidi vajalikku kohta juhatada.

Protestide koha pealt oleks vist õige kui kaasvõistlejatele ohtlikku vms. tegevuste kohta protestimimine oleks tasuta. Saan aru, et võistlejatel on silmad kandilised (ega isegi sellest süüst puhas pole) aga äkki kui oleks lihtsam võimalus protestida siis paneks mõtlema. Praegu on ju reaalselt see, et räägitakse foorumis või eravetluses aga reaalset kolakat ei järgne.
Kuuevarbalised ilmselt isegi ei tea , et me siin nendega pahandame.

Postitatud: K Dets 01, 2010 10:25 am
Postitas Movistar
Ka mina ei saa aru,et mida siin haugutakse.Võistlus oli ju hea.See ei olnud kohustuslik kellegile ,minna sinna.
See,et mõni lätlane üle varba sõitis,kellegil midagi muud juhtus jne....kohe ei rääkinud keegi,pärast läbi foorumi targutatakse.
Tra lasteaed ütleks selle peale.

Postitatud: K Dets 01, 2010 10:57 am
Postitas totu
Movistar kirjutas:Ka mina ei saa aru,et mida siin haugutakse.Võistlus oli ju hea.See ei olnud kohustuslik kellegile ,minna sinna.
See,et mõni lätlane üle varba sõitis,kellegil midagi muud juhtus jne....kohe ei rääkinud keegi,pärast läbi foorumi targutatakse.
Tra lasteaed ütleks selle peale.
Aga kui sul endal oleks kuuevarbaline üle viienda varba veerenud? On valus küll aga 5K välja käia, lootuses et protest rahuldatakse ja raha tagasi saad. Aga kui ei rahuldata mingil põhjusel (ei ole pealtnägijaid, rehvijäljega luumurdu ega videosalvestust)? Lasteaed või mitte aga ei ole nagu pointi?
Või oleksid avastanud auto veoskeemiks 4x1, omamata vähimatki ettekujutust laagrissepääsemise võimalustest, vintsiksid mõõda rada lõpuni? Poole raja pealt lõpuni sõita ei ole reaalne. Loomulikult oli võistlus hea, mis ei tähenda et ei peaks mõtlema võimalike ebaõnnestujate peale. Või peaks juhendis seisma "starti lubatakse võistkonnad, kes kinnitavad allkirjaga et läbivad trassi 100% liselt, kõrvalise abita, katkestajad kaevatakse maasse".

Postitatud: K Dets 01, 2010 11:32 am
Postitas walkman
See on ammusest ajast teada, et see pole vaeste ala, millega tegeleda ju. Et asjad sujuksid, tuleb tähtsate tegelastega käia viina joomas ja muidu ka hängimas, siis lahenevad probleemid iseenesest ;). Ma arvan. Endal pole nagu tarvidust olnud, aga nii tundub. Nagu igal muul elualalgi. Ei ole küll midagi keerulist.

Postitatud: K Dets 01, 2010 11:38 am
Postitas kala
walkman kirjutas:See on ammusest ajast teada, et see pole vaeste ala, millega tegeleda ju. Et asjad sujuksid, tuleb tähtsate tegelastega käia viina joomas ja muidu ka hängimas, siis lahenevad probleemid iseenesest ;). Ma arvan. Endal pole nagu tarvidust olnud, aga nii tundub. Nagu igal muul elualalgi.
ja nõrkade kes hädaldavad tr1 raja raskuse üle :twisted:

Postitatud: K Dets 01, 2010 11:41 am
Postitas walkman
Aga võistluse poole pealt - Nii palju kui meie autot põhitrassiks jätkus, oli täitsa vinge sõit ning suhtkoht läbitav ka "salongiautoga". Ka proloog meeldis. Järgmisel aastal (nagu juba mitmetel eelnevatelgi) oleme kindlasti kohal. Suur tänu ka Raitz'ile meeldiva koostöö eest.

Postitatud: K Dets 01, 2010 11:42 am
Postitas walkman
kala kirjutas:
walkman kirjutas:See on ammusest ajast teada, et see pole vaeste ala, millega tegeleda ju. Et asjad sujuksid, tuleb tähtsate tegelastega käia viina joomas ja muidu ka hängimas, siis lahenevad probleemid iseenesest ;). Ma arvan. Endal pole nagu tarvidust olnud, aga nii tundub. Nagu igal muul elualalgi.
ja nõrkade kes hädaldavad tr1 raja raskuse üle :twisted:
otse loomulikult.

Postitatud: K Dets 01, 2010 11:59 am
Postitas Naksitrallid
walkman kirjutas:See on ammusest ajast teada, et see pole vaeste ala, millega tegeleda ju. Et asjad sujuksid, tuleb tähtsate tegelastega käia viina joomas ja muidu ka hängimas, siis lahenevad probleemid iseenesest ;). Ma arvan. Endal pole nagu tarvidust olnud, aga nii tundub. Nagu igal muul elualalgi.
Jah see ei ole kindlasti just vaeste ala kuid ma olen kogu elu ka teise spordialaga tegelenud mille aasta eelarved on miljonites nii ,et ärge selles suhtes siin sõna võtke ,et keegi vaene või mitte !!! asi on põhimõttes !
Ma ei ole väitnud ,et sitt rada ja sitt võistlus ? See tõepoolest kõige huvitavam rada mis siin eestis kokku on pandud !

Movistar-Telefonikõne O.Sultsile oli kohene kui see juhtus ja ka seal kohapeal sai suurema rahvaga asja arutatud kuid ainuke jutt korraldajatel käis ümber rahapaki - nii eetiline ja sportlik :evil:
Kui sa ükskord peadpidi auto all kinni oled mingite kuuevarbaliste pärast siis viimase mõttena siin ilmas mõtle sellepeale ,et keegi ei sunni ju sind metsa minema !
Mul tunne ,et siin enamus lihtsalt pläkutajad ja ei mõtle selle peale ennem kui ise kõripidi auto all ja surnud ! Ma saan aru ,et tegemist on ekstreemspordiga kuid ka ekstreemsporti on võimalik palju ohutumaks muuta kui keegi natukenegi kritiseeriks !Aga ei meil pool rahvast siin foorumis peale võistlusi kukununnutavad ainult korraldajaid ,et oi kui tubli ja väga hea jne. Olen sõitnud vähe (4a) kuid seni pole ilma suurte vigadeta võistlust veel eestis kohanud samas kui lätis on selline võistlus nagu kurland trophy ideaalselt korraldatud !

Postitatud: K Dets 01, 2010 12:28 pm
Postitas srock
walkman kirjutas: Et asjad sujuksid, tuleb tähtsate tegelastega käia viina joomas ja muidu ka hängimas, siis lahenevad probleemid iseenesest ;).
Et kes järgmine aasta tahab rada 100% läbi sõita,peab kõvasti jooma korraldajatega :)) Kisub kuidagi see jutt siin Mehhiko seebiks ära 8) Kindalsti lõppeb see Wismari või muu maksaravimis asutusega :lol:

Postitatud: K Dets 01, 2010 1:06 pm
Postitas Madis
walkman kirjutas:See on ammusest ajast teada, et see pole vaeste ala, millega tegeleda ju. Et asjad sujuksid, tuleb tähtsate tegelastega käia viina joomas ja muidu ka hängimas, siis lahenevad probleemid iseenesest ;). Ma arvan. Endal pole nagu tarvidust olnud, aga nii tundub. Nagu igal muul elualalgi. Ei ole küll midagi keerulist.
Mina ütlen - üli loll jutt.

Postitatud: K Dets 01, 2010 1:29 pm
Postitas Kairi
Kõigi korraldustega seotud aastate jooksul ei ole ma kohanud ühtegi peakorraldajat, kes sooviks teha halva ja igava võistluse. Enamus panustavad võistluse õnnestumise tarvis 110% endast ja oma ajast. Seega, kus viga näed laita....... tere tulemast pardale Naksitall.

Postitatud: K Dets 01, 2010 1:39 pm
Postitas Oliver
Naksitrallid kirjutas:Ma ei saa aru sellisest asjast kuidas ei ole võimalik teha eraldi track rajalt minemasaamise kohta ??? Tra selline debiilne jutt et ei saa ei oska ja ei ole vaja ajab sita keema !!! KRt sõitsime veerand paaki maha ,et rajalt minema saada kuna kõik teed olid kinni või läksid ei tea kuhu !
"Naksitrallid", kui tahad mind isiklikult sõimata, siis ma palun Sind, et sa ei teeks seda anonüümselt.

Myrgel ja totu ja Naksitrallid, teil oli õigus! Sellise kaardi tegemine polnudki väga keeruline.
Evakueerumine ASMV 2011: http://www.4x4offroad.ee/files/info/evakueerumine.jpg

Mul on väga kahju, et Naksitrallid pidid asjatult kütet kulutama ja et neil tekkis evakueerumis plaan just sellel hetkel, kui ainukene inimene korraldajate hulgast, kes teab seda piirkonda täpselt, oli otsustanud puhata enne õhtut. Teadsin, et öösel läheb "mölluks".

Naksitrallid ja teised "seiklejad" - MINA ei ole selles kärjääris ühtegi teed kinni pannud!
Naksitrallid kirjutas:Mis siis saab kui kellegagi midagi juhtub ja on kiiresti vaja lähima teeni viia kuskohta ka kiirabi oskab tulla ? Siis puuakse korraldaja väga kiiresti ülesse !
Kiiresti saab selles piirkonnas ainult helikopteriga. Olen igal aastal mõelnud sellele, et mis siis, kui... Ja olen mõlnud sellele igal raja meetril. Olen sõitnud igal aastal seda rada kaks korda läbi ja mõned kohad enamgi veel. Õudusega mõtlen, kuidas siia abi tuua või kuidas siit vigastatu ohutult ära toimetada - olen jõudnud tõdemusele, et lihtsam on sellist võistlust mitte korraldada. Olen olnud igal aastal valmis õnnetuseks.

Veel nii palju, et ühel suvisel päeval Narva karjääri ja Oru asula vahelisel teelõigul oli vajadus kutsuda politsei ja kiirabi.... FARS. Nad ei oska kuhugi eriti sõita.

Veel üks fakt. Suhtlesin enne võistlust Ida-Häirekeskusega ja teavitasin neid toimuma hakkavast andsin oma kontaktid ja Jaak Ruusmaa kontaktid, et juhuks kui keegi helistab 112 ja räägib midagi võistlusest, siis teavad kuhu helistada. Selle peale küsiti, et kas mul siis kiirabibrigaadi valves polegi? ISEGI jalgrattavõistlustel on brigaadid!!! Kuhu ja kui palju ma neid brigaade panen? Siia: www.luige-team.ee/asmv08/2008_rada/slides/056.jpg Ühe brigaadi tellimine maksab kaheks ööpäevaks ca 30 000.- Võistluse eelarve oli eelmisel aastal 124 000

Naksitrallid kirjutas:Protestid tuleb teha kuidagi nii ,et kui ühe tiimi peale tahab rohkem kui üks võistkond protestida siis pole mingit protestimaksu kuna siis asi nagu otsustatud ja teine olukord millal ei pea mingit pappi kokku ajama on siis kui sul teine võistkond kõrvalt näeb pealt mis juhtus ??? Krt tahad väita ,et ka siis on võimalus ,et protestija kaotajaks jääb ja mõttetuid proteste tuleb !!!
Ma ei taha väita midagi enamat kui ainult seda, et täna ei ole meil muud alust sellel teemal rääkida, kui ainult üks telefonikõne mille VIST tegid SINA millalgi võistluse jooksul. MINGISUGUNE arutelu toimus MILLALGI võistluste ajal Võistluskeskuses MITME võistkonna ja PAARI korraldusega seotud isikute osavõtul. SEE ONGI KÕIK! Palju emotsioone, aga dokumenteeritud ei ole midagi. Mille kuradi alusel saab ASMV2010 Peakohtunik Aivar Parts või austatud Zürii (seal hulgas oli ka lätlane) üldse midagi ETTE VÕTTA?

Naksitrallid kirjutas:Palun mõtle ennem kui vastad !!!
Mõtlesin.

Postitatud: K Dets 01, 2010 2:14 pm
Postitas totu
http://www.4x4offroad.ee/files/info/evakueerumine.jpg
Viimase peal! Ja meie sõitsime läbi Jõhvi :oops:

Postitatud: K Dets 01, 2010 2:16 pm
Postitas Oliver
kala kirjutas: Ei viitsi seletada,lõpupeol räägin.
Minu primaarne eesmärk on kõikidel võistlustel, safaritel ja muidu seiklustel üks - inimene, kes on maksnud raha, peab lahkuma positiivse tundega. Ei tohi tekkida mõtteid sellest, et nüüd oli küll sellest rahast kahju. Seni, kui see eesmärk ei ole täidetud on minu jaoks üritus ebaõnnestunud. Seega ma PALUN sul lahti kirjutada milles on probleem! Vastasel juhul on mul väga raske midagi paremaks teha.
kala kirjutas: Atv foorumist kopeeritud:
9.3 karikavõistluse punkte ei saa võistkonnad kes on katkestanud.Punkt 9.3.3katkestanuks loetakse võistkonnad millistel on jäänud kontrollpunkt läbimatta.Sama väitis hommikul ka Oliver.Kui nüüd juhendi punkte 9.3 ja 9.3.3 mitte lugedaja vaadata kohe punkti 9.4 karikavõistluse punkte saavad võistkonnad,kes on läbinud finisi siis......
Et nagu asjad vastuolus
Atv foorumis üldse jube palju nuttu ja hala selle võistluse kohta,korraldajana ma huvipärast loeks läbi,äkki saab mõtteid edaspidiseks.
Võistluskeskuses (HQ) oli ametlikul infotahvlil oli ka Bülletään nr.1, mis ütles järgmist:
EDIT: Bülletään oli kolmes keeles: eesti, inglise ja vene keeles

3. Muuta juhendi punkti 9.
3.1. Tulemused alapunkt 9.3.3
9.3.3 Kustutatud
3.2. Tulemused alapunkt 9.4
9.4 Eesti 4x4 Off-Road karikavõistluse punkte saavad võistlusklasside TR1, TR2, TR3, VABA ja ATV need võistkonnad, kes on võistlustrassi korrektselt läbinud vähemalt Ajakontrollpunktini TC10 ja saanud kirja võistluse lõpptulemuse. FIA NEZ 4x4 karikavõistluse punkte saavad võistlusklasside TR1, TR2, TR3 ja OPEN need võistkonnad, kes on võistlustrassi korrektselt läbinud vähemalt Ajakontrollpunktini TC10 ja saanud kirja võistluse lõpptulemuse.

Link: http://www.4x4offroad.ee/files/info/bylletaan_1_EST.pdf