Kuidas teha sahk maasturile?
Moderaatorid: jr, Veiko, erik, Moderators
Kas see sahk auto jaoks tiba kitsaks ei jää?Madis kirjutas:Mina ehitan ka, nagu suurmood ette näeb, sahka oma tr2-le.
Pikkus 1250, kõrgus 600, ülelöögi vedrudega, pööratav hüdrauliliselt, tõste hüdrauliline. Alla serva kummiriba. Ilma tugitaldrikuteta. Saab moodne. Kui valmis saab, siis äkki teen pilti kah.
GENERAATORITE , STARTERITE remont,testimine ja müük!
Carsmart Baltic OÜ Tartus Tähe 127 f
Carsmart Baltic OÜ Tartus Tähe 127 f
Krt - munasin end oma jutuga - muidugi 2150 mm!uhti kirjutas:Kas see sahk auto jaoks tiba kitsaks ei jää?Madis kirjutas:Mina ehitan ka, nagu suurmood ette näeb, sahka oma tr2-le.
Pikkus 1250, kõrgus 600, ülelöögi vedrudega, pööratav hüdrauliliselt, tõste hüdrauliline. Alla serva kummiriba. Ilma tugitaldrikuteta. Saab moodne. Kui valmis saab, siis äkki teen pilti kah.
TR3 BHC
Madis 5115033
Madis 5115033
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17417
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Äkki saad panna pildid saha kinnitusraamist? (nii auto, kui saha tera poolsest otsast)Blazer-Kris kirjutas:Lõpuks sain oma saha valmis ning esimesed edukad katsetused seljataga.
Viimati muutis Landy, E Dets 13, 2010 8:01 am, muudetud 1 kord kokku.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17417
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Ise ehitasin aastaid tagasi Defekale euroalusest kiiruga samasuguse "aretise" ette. et asutuse parkimislatsile sõiduautodele sissepääs teha. Minul surus lumi selle kogu aeg kõhu alla, üks kõik kuidas käepäraste vahendistega ka ei kinnitanud.
Viimati muutis Landy, E Dets 13, 2010 11:21 am, muudetud 1 kord kokku.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- Blazer-Kris
- Rookie
- Postitusi: 5
- Liitunud: P Juul 06, 2008 11:43 am
- Asukoht: Jõhvi
Suur soov oli juba eelmine aasta omale sahk ehitada, aga aega nappis ja sobivat materjali polnud käepärast. Kuna valmis saha soetamine poleks kuidagi eelarvesse mahtunud. Siis ei jäänud muud üle, kui hakata mõtteid mõlgutama ise ehitamisele.
Tookord pakkus väga huvi antud sahaga Blazer http://keelutsoon.ee/?div=19-0&galerii=5-33
Mõned kuud tagasi, kui Tai saha materjali müügi teema tegi, siis hakkas mõte taas kohe liikuma ja nii saigi soetatud saha puhul kõige olulisem osa.
Möödus tibake üle paari kuu ja valmis see esimene "lambake" saigi.
Sahal puuduvad leevendusvedrud, aga kui selle talvega rahule jään, siis plaanin järgmine aasta saha tiba ümber ehitada (saha keskele liigend, et saaks rohkem asendeid muuta ja nukrade muutmise automatiseerida ning lisada leevendusvedrud) aga need mõtted jäägu tulevikku.
Kõigepealt tahtsin näha kuidas Blazer lumega ja sellise lihtsa sahaga hakkama saab.
Saha laiuseks on 2750mm.
Tegin mõned illustreerivad pildid.
http://www.hot.ee/badkris/Sahk/index.html
Tookord pakkus väga huvi antud sahaga Blazer http://keelutsoon.ee/?div=19-0&galerii=5-33
Mõned kuud tagasi, kui Tai saha materjali müügi teema tegi, siis hakkas mõte taas kohe liikuma ja nii saigi soetatud saha puhul kõige olulisem osa.
Möödus tibake üle paari kuu ja valmis see esimene "lambake" saigi.
Sahal puuduvad leevendusvedrud, aga kui selle talvega rahule jään, siis plaanin järgmine aasta saha tiba ümber ehitada (saha keskele liigend, et saaks rohkem asendeid muuta ja nukrade muutmise automatiseerida ning lisada leevendusvedrud) aga need mõtted jäägu tulevikku.
Kõigepealt tahtsin näha kuidas Blazer lumega ja sellise lihtsa sahaga hakkama saab.
Saha laiuseks on 2750mm.
Tegin mõned illustreerivad pildid.
http://www.hot.ee/badkris/Sahk/index.html
- keelutsoon
- SUURED asjad
- Postitusi: 447
- Liitunud: N Mai 26, 2005 9:28 pm
- Asukoht: Tln-Tartu vahel
- Kontakt:
minu sahk sai piltidel nähtuga võrreldes järgmised täiendused (pärast hulka kevadist rasket lume):
- saha enda raami sai oluliselt tugevdatud
- alla läks veoautorehvist kummiriba
- auto ja saha vahelist konstruid sai tugevdatud.
nüüd toimib väga hästi.
- saha enda raami sai oluliselt tugevdatud
- alla läks veoautorehvist kummiriba
- auto ja saha vahelist konstruid sai tugevdatud.
nüüd toimib väga hästi.
raske lapsepõlv, rauast mänguasjad...
www.keelutsoon.ee
www.keelutsoon.ee
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5137
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Need tugirattad - on neid sinna ikka tarvis? Pakun, et pärast mõnetunnist korralikku paksu ja tiheda lume sahkamist on nad pahupidi ja kasu on neist tõenäoliselt väike. Pigem on just oluline, et kummiriba võimalikult tugevasti maha suruks, siis on lootust, et kisub ka rohkem kokku pressitud lund üles.
Samas on nurk selleks natukene liiga terav maapinna suhtes, aga võib-olla ei ole ka. Katsetamise asi
Minu sahal on ka nüüd kahekordse transportöörlindi riba asemel veoauto rehvist riba all ja on parem, kui enne. Leevendusefekt on suurem ning paremini haukab tugevat lund ka.
PS. Miks on paljud teinud tõstmise nii, et toimib läbi ploki? Kui mul eelmisel aastal ka vintsiga tõstmine oli (sel aastal on hüdroga), siis plokki ei kasutanud, aga ikkagi oli see väike ebamugavus, et liiga kaua aega kulus sahal üles liikumiseks...
Vintsi puhul muidugi pikendab seda aega ka allalaskmisel lõdvaks minev tross.
Samas on nurk selleks natukene liiga terav maapinna suhtes, aga võib-olla ei ole ka. Katsetamise asi

Minu sahal on ka nüüd kahekordse transportöörlindi riba asemel veoauto rehvist riba all ja on parem, kui enne. Leevendusefekt on suurem ning paremini haukab tugevat lund ka.
PS. Miks on paljud teinud tõstmise nii, et toimib läbi ploki? Kui mul eelmisel aastal ka vintsiga tõstmine oli (sel aastal on hüdroga), siis plokki ei kasutanud, aga ikkagi oli see väike ebamugavus, et liiga kaua aega kulus sahal üles liikumiseks...
Vintsi puhul muidugi pikendab seda aega ka allalaskmisel lõdvaks minev tross.
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Sai pühapäeva õhtul olude sunnil Kohila valla teid lahti lükata, kuna palgatud sahkaja polnud minu maakodu lähedale jõudnud ja tee sõiduautoga liikumiseks oli läbimatu. Sahk on mul ka teravama nurga all kui 90" ja leevendusvedrud puuduvad. Korra nagu haakis kuhugi, siis viskas saha maast lahti, aga muidu küll probleemi polnud. Aeglaselt sõita ei saanud võttis rattad ringi, 40 km/h. oli jõudlus piisav aeglusti ja 3 käiguga. Tuled ja esiklaas jäätasid täielikult ära, oleks vaja sahk kõrgemaks teha ja ka veoka rehv alla saada. Selle kamza rehvi lõikumine käib aga üle jõu. Kas teda peaks lõikama külje pealt protektori lähedalt või mööda mustrit- (metalli ketas ja tikksaag metalliteraga võimetud) ?
- keelutsoon
- SUURED asjad
- Postitusi: 447
- Liitunud: N Mai 26, 2005 9:28 pm
- Asukoht: Tln-Tartu vahel
- Kontakt:
- minu arvates pole ka nii kergetel sahkadel mingeid tugirattaid vaja - omal sai ka algul pandud tallad, aga need hiljem eemaldatud
- läbi ploki panin seepärast, et poleks liialt kiire - muidu eriti alla lastes pead seda nõksu nii väga jälgima, et ei keriks liigselt trossi maha&sassi
- läbi ploki panin seepärast, et poleks liialt kiire - muidu eriti alla lastes pead seda nõksu nii väga jälgima, et ei keriks liigselt trossi maha&sassi
tarmo kirjutas:Need tugirattad - on neid sinna ikka tarvis? Pakun, et pärast mõnetunnist korralikku paksu ja tiheda lume sahkamist on nad pahupidi ja kasu on neist tõenäoliselt väike. Pigem on just oluline, et kummiriba võimalikult tugevasti maha suruks, siis on lootust, et kisub ka rohkem kokku pressitud lund üles.
PS. Miks on paljud teinud tõstmise nii, et toimib läbi ploki?
raske lapsepõlv, rauast mänguasjad...
www.keelutsoon.ee
www.keelutsoon.ee