Hoiatus! Pakane tuleb!
Moderaatorid: jr, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, Veiko, hulkur, kala, ennukas, Daniel, erik, Moderators
-
- Off Roader Wannabe
- Postitusi: 29
- Liitunud: E Mai 17, 2010 3:44 pm
- Asukoht: Võrumaa
Küttelisandid toimivad reeglina ainult sooja kütuse puhul. Üks parimaid on seesamune Kleen-Flo. Pmst, et kui tuled sõidust õhtul ja lubab ööseks korralikku külma, siis korgitäis seda janti paaki juurde ja hommikul ei tohiks probleemi tekkida. Muidugi kui aku ja õli alt ei vea, sest mul siin praegalt öösiti keskelt läbi -32.
Omaette lahendus on ka see, et paned enne küttefiltrit vasktoru vahele ja keerad selle paar-kolm tiiru ümber leegitoru. Kui mootor ka paar põksu teeb, siis leegitoru juba soojeneb ja edasi saab iga inimene aru mis toimub. Omal oli sama teema tehtud Patroli'le ca 12 aastat tagasi.
Kamazi mehed vedasid kütuse pealevoolu läbi kompressori ja polnud ka probleemi.
Aga tuleb ka endal vaikselt plokisoojenduse peale mõtlema hakata, kui nii edasi läheb, pole mõtet mootorit lõhkuda, kui saab ka lihtsamalt hakkama.
Omaette lahendus on ka see, et paned enne küttefiltrit vasktoru vahele ja keerad selle paar-kolm tiiru ümber leegitoru. Kui mootor ka paar põksu teeb, siis leegitoru juba soojeneb ja edasi saab iga inimene aru mis toimub. Omal oli sama teema tehtud Patroli'le ca 12 aastat tagasi.
Kamazi mehed vedasid kütuse pealevoolu läbi kompressori ja polnud ka probleemi.
Aga tuleb ka endal vaikselt plokisoojenduse peale mõtlema hakata, kui nii edasi läheb, pole mõtet mootorit lõhkuda, kui saab ka lihtsamalt hakkama.
Ssang Yong Musso '98 2,9 TD aut
Ssang Yong Musso '97 2,9 D man
Ssang Yong Musso '96 2,3 D man
Ssang Yong Musso '97 2,9 D man
Ssang Yong Musso '96 2,3 D man
Kas selle leegitoru variandiga seda hirmu pole, et küte liiga tuliseks läheb, äkki hoopis tagasivooli soojendada niimodi?
Kurat asjal on jumet
Ise plaanisin bmw soojendusega filtri alust kasutada, sinna istuvad igasugused odavad filtrid külge, näiteks scania 4 läheb umbe viskan minema.
Kurat asjal on jumet

PatrolY61 3.0D 35"
viis 3363923
viis 3363923
-
- True Off Roader!
- Postitusi: 1292
- Liitunud: P Juul 05, 2009 4:57 pm
- Asukoht: Metsaelajate keskel Haanjamaa serval
no nii loll ma kah poleuputaja kirjutas:Soojendusega peegli seesthonkomees kirjutas:ee...huvitav lihtne lahendus, kust seda saab?heeringas kirjutas:Filtrit saab soojendada ka peeglisojendus elemendiga,
keera ümber filtri juhtmed taha ja valmis ta ongi.Vaata mingi bussi peegel, seal suuremad elemendid.

aga varuosana

- LR90
- I live off from the mud
- Postitusi: 1563
- Liitunud: T Dets 28, 2004 1:55 pm
- Asukoht: Kunda taga metsas 5111459
Bussi peegel 24 v.uputaja kirjutas:Soojendusega peegli seesthonkomees kirjutas:ee...huvitav lihtne lahendus, kust seda saab?heeringas kirjutas:Filtrit saab soojendada ka peeglisojendus elemendiga,
keera ümber filtri juhtmed taha ja valmis ta ongi.Vaata mingi bussi peegel, seal suuremad elemendid.
kui suureks saan, hakkan DEFENDERIKS
-
- Rock Crawler
- Postitusi: 771
- Liitunud: K Mär 09, 2005 1:48 pm
- Asukoht: Tallinn
Veoka varuosadega kauplevatest poodidest saate tuttuusi peeglisoojenduskilesid. Liim kah küljes, ainult kleebi paika.
Viimati muutis Andrus Michelis, E Veebr 21, 2011 12:10 pm, muudetud 1 kord kokku.
Andrus Michelis kõrvalistuja, roolikeeraja. Võistelda ei viitsi. Jahti ja porirallit saab niigi igal nädalavahetusel.
-
- Off Roader Wannabe
- Postitusi: 29
- Liitunud: E Mai 17, 2010 3:44 pm
- Asukoht: Võrumaa
Tagasivool soojeneb nii-ehk-nii, mõte ju selles. et kuidas filtrit umbe ei tõmbaks. Diislil on kütuse pealevool piisavalt kiire, et liiga kuumaks minna, aga kui kartus et läheb, siis võib ju ka ainult 1 tiiru peale teha.allar kirjutas:Kas selle leegitoru variandiga seda hirmu pole, et küte liiga tuliseks läheb, äkki hoopis tagasivooli soojendada niimodi?
Kurat asjal on jumetIse plaanisin bmw soojendusega filtri alust kasutada, sinna istuvad igasugused odavad filtrid külge, näiteks scania 4 läheb umbe viskan minema.
Kondentsi ära hoidmiseks on ka variant (seda siis raud paakidel, plastil see probleem praktiliselt puudub), Tagasivool vaja filtrisse panna. Siis ei soojene kütus paagis, mille tulemusena jahtudes kondents tekib

Ssang Yong Musso '98 2,9 TD aut
Ssang Yong Musso '97 2,9 D man
Ssang Yong Musso '96 2,3 D man
Ssang Yong Musso '97 2,9 D man
Ssang Yong Musso '96 2,3 D man
Minu pajerol on kütusesoojustus läbisoojendusradika lõdviku.
http://album.ee/node/24447843/50153101
Selleks on vana külmkapi alumiiniumtoru keeratud spiraali ja soojendusradikasse minev lõdvik läbi topitud.Kütus ei kõrbe,ei lähe keema,hakkaks soojenema ka kohe,kui plokisoojendus järgi oleks.
http://album.ee/node/24447843/50153101
Selleks on vana külmkapi alumiiniumtoru keeratud spiraali ja soojendusradikasse minev lõdvik läbi topitud.Kütus ei kõrbe,ei lähe keema,hakkaks soojenema ka kohe,kui plokisoojendus järgi oleks.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
Rendin välja halumasinat Japa 700
5280616
Rendin välja halumasinat Japa 700
5280616
Peeglisoojendus ei jõua ära soojendada,sinna ikka võimsamat vaja.Olen kasutanud erinevatel autodel erinevaid asju .Varem,kui talvekütus tuli märtsi kuuks ,või ei tulnud üldse,sai kasutatud kõiki nippe.Veokatel olen tagasivoolu lasknud läbi vasktoru,mis ümber leegitoru keeratud töötab ja sõidu ajal ei hangu filtris ära.Paagis töötab hästi tavaline kaugtule pirn, väga hästi soojendab,aga igal autol seda vist ei saa kasutada. 12v süsteemi puhul saab panna lisa sette potti(gaz-i,zil-i oma) 24v eelsüüteküünal ja soojendab väga hästi.Olen kasutanud ka vene sõjalennukitelt 27v ja 52w spets. soojenduspulkasid soojendamiseks,mida saab paaki lasta.On olemas ka universaalseid soojendusega sette potte ,saab sobitada kõigile peale.Kui on autol kompressor,siis läbi selle tagasivool ja kõik timm. Selliste nippidega saab ka sõita suvekütusega.
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 136
- Liitunud: R Juun 18, 2010 12:40 am
- Asukoht: üldiselt asfaldil aga miks ka mitte seal kõrval
...pagan võtaks, milleks seda talvekütust enam
vanad head leiutised kõik ja isegi toimivad osaliselt. Kuna muud võimalust ei olnud.Ok kõik kena kui mootor töös kogu aeg aga kui seisab noh näiteks ööpäeva kõvas pakases...
plokisoendus elektriline?...webasto?...mingi talvekütus lisaainega? Mul olemas esimene ja viimane ehk, noh toimib üldiselt, kütuse separaatoris ka tehasest mingi soendus mis pumba sulana hoiab. Kui käima läheb ja kohe minema ei torma vaid laseb rahulikult lahti käia siis kõik kena. Ega selle jamaga ilmselt mingit kivisse raiutud retsepti olegi niikaua kui "talvise"kütuse hangumispiir -26 kui on hea lisaaine ja saad õigeaegselt segatud siis
muidu kipub asi leiutamiseks minema



Ford Excursion 6,0 Limited
armatuuri süttib aegajalt "LOW RANGE"
armatuuri süttib aegajalt "LOW RANGE"