9. leht 19-st
Postitatud: T Jaan 20, 2009 10:44 am
Postitas tarmo
Landy kirjutas:O.T.
Õnnitlused offradjärelkasvu puhul! Loodame, et jätkab isa jälgedes.
Tänud! Loodetavasti küll, sest jõnglane esindab meessugu
erik kirjutas:Aga, mis sa sellest raamist enam värvid?
Otsest vajadust ei ole, aga kuna värv selleks oli juba enne olemas, siis laseks ikkagi käiku.
PS. Kas tsingi peale värvides peab ikkagi krundi ka alla panema või pole vaja?
Postitatud: T Jaan 20, 2009 11:15 am
Postitas jr
Tsingi peale värvides pakun välja, et on olemas spetsijom meetod või neutraliseeriv alusvärv, et pinnavärv ikka sinna edukalt kinni jääks. Küsi Benefitist Rauli käest äkki, kes koolitust tegi?
Postitatud: T Jaan 20, 2009 5:11 pm
Postitas erik
Ma ei värviks tsingitud raami eales, üks koht vähem, kus pidevalt värviparandusi teha. Ja kui midagi keevitad või töötled, külmtsink peale ja asi unustatud.
Postitatud: K Jaan 21, 2009 12:30 am
Postitas tarmo
Vaata, ma ka hea meelega ei värviks ja ei teeks sellega omale lisatööd juurde, aga praegusel juhul ei lähe see hall raam auto tulevase värvilahendusega kohe kuidagi kokku
Eks näis mis sest tsingi katmisest välja tuleb, aga hõbekolli klooni ju ka ei taha

Postitatud: K Jaan 21, 2009 9:42 am
Postitas hindrek555
Tsingi peale värvides peaks kasutama kas happekrunti või epokrunti.Mõlemad nö märg-märjalt ülevärvitavad.
Postitatud: N Jaan 22, 2009 8:41 pm
Postitas tarmo
Paar udupilti tulevasest pool-hüdroroolist:
Silinder pärineb
Madiselt (Team Kullamäe). Sai täpselt selline nagu vaja

Postitatud: R Jaan 23, 2009 7:37 pm
Postitas Veiko
Hakkab juba kergelt ilmet võtma.Tublid.Milline lahendus siis saab olema roolivarda pikkuse reguleerimiseks?
Edu
Veiko
Postitatud: T Jaan 27, 2009 11:12 pm
Postitas tarmo
Veiko kirjutas:Hakkab juba kergelt ilmet võtma.Tublid.Milline lahendus siis saab olema roolivarda pikkuse reguleerimiseks?
Jäi siis ikka nii, et täispöördega vardast (reaalselt 2 pööret otstes) või üks ots lahti ja "poole" kaupa. Tundub piisav, praegu sai suht ideaalselt juba paika ka. Kui rattad all, siis mõõdab uuesti üle.
Tänasega siis sai raam lõpuks päris VALMIS.
Peale läks non-stop füller ning standofleet. Ärge laske värvil end eksitada. Ei ole plaanis HMM'i järgi ahvida

Kere värv tuleb hoopis midagi muud.
PS. Arvake kui palju see modifitseeritud Suzuki raam kaalub
Etteruttavalt sai valmis nikerdatud ka selline releeplokk difrilukkude ja muu träni juhtimiseks:

Postitatud: K Jaan 28, 2009 12:15 am
Postitas erik
Raami kaaluks pakun mingi 88 kilo.
Releed, hm, kas ilma nendeta ei saaks? Eelmisel autol oli mul vist 4 - 5 releed kokku. Nüüd tuleb vist kuus. Sedagi pean paljuks. Mitte, et ma elektri keerukust kardan, vaid releed ei kannata vett...
Postitatud: K Jaan 28, 2009 8:58 am
Postitas MahviaDeTyrk
tarmo kirjutas:PS. Arvake kui palju see modifitseeritud Suzuki raam kaalub
erik kirjutas:Raami kaaluks pakun mingi 88 kilo.
95

Postitatud: K Jaan 28, 2009 7:40 pm
Postitas Rax888
85

Postitatud: K Jaan 28, 2009 7:46 pm
Postitas Po18
pakun 110kg
Postitatud: K Jaan 28, 2009 8:43 pm
Postitas gena
125 kg
Postitatud: K Jaan 28, 2009 9:19 pm
Postitas Shrek4x4
90 kg
Postitatud: K Jaan 28, 2009 11:14 pm
Postitas tarmo
Kahjuks kõik natuke liiga optimistlikud pakkumised
Tegelikult kaalub 146 kg, kuigi ise arvasin, et mõnevõrra rohkem. Oma osa on seal peaaegu 15kg keevitustraadil, mida kulus täpselt nii palju raami + sildade peale
Releesid tuleb mul palju seetõttu, et esialgu on plaanis säilitada originaalne lukulülitus (elektriga). Selleks kulub juba kummagi silla jaoks 4 releed (suht keerukas polaarsuse pööramine + väljalülitussüsteem ajamis). Ülejäänud releed on tuledele ja muudele ahelatele. Need saaks jah teoreetiliselt otse lülitiga teha, aga eks näis. Plaanis on see releekarp veekindlaks teha.