8. leht 9-st
Postitatud: T Okt 17, 2006 1:54 pm
Postitas jr
Esipidureid maha keerata? Pigista näpitsatega toru kokku
Sul tõenäoliselt tagapidurite Load Balancing Proportional Valve siis tukis, kui eest enne blokki läheb kui tagant, või siis tagumised silindrid kinni jäänud.
Postitatud: T Okt 17, 2006 5:15 pm
Postitas Patrol2,8
jr kirjutas:Sul tõenäoliselt tagapidurite Load Balancing Proportional Valve siis tukis, kui eest enne blokki läheb kui tagant, või siis tagumised silindrid kinni jäänud.
Ilmselt on vaja siis ikka teenindust külastada

Postitatud: T Okt 24, 2006 6:58 pm
Postitas Patrol2,8
Lugesin foorumist seda diffrite seletust ja mul tekkis küsimus,et mis diffr-i nupp on patrolil siis see mis asub salongis tulede kķrgusregulaatori nupu kķrval kuna kui mina selle sisse lülitan käivad mķnikord mķlemad tagarattad ringi korraga ja samas mķnikord ainult üks ma eeldan et see nupp on ikkagi aint tagasilla differ.Kuna jutust selgus et keskdifrit ei ole vanematel autodel.Et kas siis mul on midagi tuksis selle diffriga? Autoks siis 94.a. patrol 2.8TD.

Postitatud: T Okt 24, 2006 9:58 pm
Postitas jr
Patrolil keskdifrit pole.
Nupp lukustab aeglustiga (AINULT) tagasilla difri.
Postitatud: T Apr 20, 2010 11:48 am
Postitas renk8
Tere. Oskab keegi öelda mida 88 aasta 160 patrolil kütuse pumba all kojamehe mootori sarnane 7 juhtmega kolakas teeb? Kusagile see ühendatud pole ja näha ka pole kuhu varras käima peaks.
Mootor peaks 3,2 td olema.
Postitatud: T Apr 20, 2010 11:56 am
Postitas MahviaDeTyrk
renk8 kirjutas:Tere. Oskab keegi öelda mida 88 aasta 160 patrolil kütuse pumba all kojamehe mootori sarnane 7 juhtmega kolakas teeb? Kusagile see ühendatud pole ja näha ka pole kuhu varras käima peaks.
Mootor peaks 3,2 td olema.
See on suretuse mootor, mis siis vastavalt selle otsas oleva ekstsentrikuga tõmbab/tõukab trossi mis avab/sulgeb kütuse klappi.
Kuna see sul seal niisama vedeleb ju siis on suretus trossiga salongist = viska see mootor lihtsalt kusagile kaugele minema.
Postitatud: T Apr 20, 2010 12:23 pm
Postitas renk8
Tänud sõber. Lihtne asi nii keeruliseks tehtud . Mu harvesteril on kaasi mootor sarnane.
Postitatud: T Apr 20, 2010 11:07 pm
Postitas isakene
renk8 kirjutas:Tänud sõber. Lihtne asi nii keeruliseks tehtud . Mu harvesteril on kaasi mootor sarnane.
Ei ole see nii lihtne midagi, Türk ei viitsi trükkida

Asja nimi on DPCM (Diesel Pump Control Module) ehk kütuse etteande kontroller ja tal on kolm funktsiooni:
Esiteks, nagu öeldi, mootori seiskamine süüte väljalülitamisel.
Teiseks, küttesegu rikastamine külmkäivitusel. Talvel läheb ja jääb patrol palju paremini käima, kui DPCM korralikult toimib.
Ning kolmandaks, mootori seiskamine avariilise tööreiimi korral ehk mootori ülekuumenemisel või õlirõhu kadumisel suretab see vidin mootori välja.
Kunagi ammu värske patroliomanikuna imestasin, et miks ei ole olemas õlirõhu ega veetemperatuuri signaallampi, targemaks sain alles hiljem, kui masin üle kuumenedes lihtsalt ära kooles

Ju siis oli see jaapani inseneride arusaam lollikindlusest. Ainuke viga, et see elektroonika ise ei taha eriti hästi vastu pidada, enamusel masinatest on ta ära surnud.
Postitatud: K Apr 28, 2010 9:55 pm
Postitas orejaP
Tehase paigaldatud diferentsiaal ei lukustu (Y60 -93).
Kapoti all juhi pool on mingi naljakas plokk, mis juhib difri lukku.
Võtsin pistiku lahti, aeglusti sisse ja nupp ONi peale. Pistikusse vool tuleb kahele otsale peale. OFF asendis tuleb teisele kahele otsale vool peale.
Mõõtes selle ploki mõlemat klapp, siis nii öelda OFF klapil on takistus ja ON klapil mitte. See vist ei ole normaalne (üks mähis ära põlenud) või ei saa ma aru, kuidas see asi töötab.
Siit küsimus - kas mu plokk on vigane ja kas kellelgi selline töötav plokk vedeleb kusagil, mis on üleliigne ja raha eest omandatav?
Postitatud: K Apr 28, 2010 10:00 pm
Postitas MahviaDeTyrk
viska see plokk sealt minema - siis hydroskandiasse nt. ja ostad meh klapi mõnesajaga - vead vaakumi vollad nii, et saad klapi käeulatusse ja ...
Postitatud: K Juul 07, 2010 9:28 pm
Postitas hummel
Pole küll vist eriti tark küsimus, aga ärge näkku lööge.
Nimelt käisin kiiruga kaemas 1999 a Y61 2,8 TDI manuaaliga masinat. Vb võiks osta - mõtlen ja vaatan veel. Endal siis Y60 2,8 TD. Mulle meeldib nende kahe mudeli teatav sarnasus. Siiski leidub salongis veel mõningaid nuppusid, mida minu vanal nagu ei ole ja... mille kohta ka eelmine omanik ei osanud midagi tarka öelda

. Polevat vist vaja läinud ja ise ta on sõitnud sellega pool aastat. Üks näiteks selline:
http://img3.auto24.ee/auto24/560/224/16854224.jpg - LOW-HI. Mis imeasi?
Teine "uus" nupp tundus armatuuril vasakul (tulede korrektori juures), aga selle koha pilti ma ei suutnud netist leida.
Kui keegi tahab või oskab veel nende kahe mudeli kasutuserinevustest märkimisväärseid asju välja tuua, poleks paha. Palju asju tunduvad samad. Käigukast peaks sama olema ja mootorile on siis see õhujahutaja juurde pandud.
Postitatud: K Juul 07, 2010 10:43 pm
Postitas metsik
Se imeasi on salongi lisa soendus,mis asub kunde istmeall.(kui ikka on peal)Puhub esiistmete alt taha salongi.Väärt asi,kui toimib.
Se teine nupp peaks olema tagumise stabika oma või siis selle klapi oma millega saad talvel väljalaske sulgeda,et mootor kähku soojaks läheks.
Postitatud: R Juul 09, 2010 6:28 pm
Postitas hummel
Selge pilt.

Vanal ka olemas, kuid nupp lihtsam. Salongi lisasoojendus on tõesti vajalik ja kasulik asi. Peab kontrollima, kas funkab ja kui ei, siis peaks hinnast tiba alla tingima, sest see talvel ikke vajalik. Iseküsimus, et palju selle kõpitsemine kõige halvemal juhul võiks üldse maksma minna...
Postitatud: L Juul 24, 2010 5:28 pm
Postitas Alari
Kas keegi Y61 Patroli all 35" rehve ka kasutab ?
Kui palju selleks tõsta tuleks ?
Kas nii suur rehv muutub mootorile liiga koormavaks ja peaks 33" rehvidega piirduma ?
Postitatud: P Aug 08, 2010 10:04 pm
Postitas MahviaDeTyrk
Alari kirjutas:Kas keegi Y61 Patroli all 35" rehve ka kasutab ?
Tuhanded inimesed kogu maailmas
Alari kirjutas:Kui palju selleks tõsta tuleks ?
Nii palju, et alla mahuks (raudselt mahub ka ilma tõstmatta)
Alari kirjutas:Kas nii suur rehv muutub mootorile liiga koormavaks ja peaks 33" rehvidega piirduma ?
Sõltub mootori võimsusest, ülekannete kiirusest, jne-jne