Sul tõenäoliselt tagapidurite Load Balancing Proportional Valve siis tukis, kui eest enne blokki läheb kui tagant, või siis tagumised silindrid kinni jäänud.
Patrulli kohta küsimused
Moderaatorid: jr, Moderators
- Patrol2,8
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 156
- Liitunud: P Sept 03, 2006 7:09 pm
- Asukoht: Veskitaguse
Lugesin foorumist seda diffrite seletust ja mul tekkis küsimus,et mis diffr-i nupp on patrolil siis see mis asub salongis tulede kķrgusregulaatori nupu kķrval kuna kui mina selle sisse lülitan käivad mķnikord mķlemad tagarattad ringi korraga ja samas mķnikord ainult üks ma eeldan et see nupp on ikkagi aint tagasilla differ.Kuna jutust selgus et keskdifrit ei ole vanematel autodel.Et kas siis mul on midagi tuksis selle diffriga? Autoks siis 94.a. patrol 2.8TD. 
Volvo remont ja varuosad! Tel: 53433254
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4500
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
See on suretuse mootor, mis siis vastavalt selle otsas oleva ekstsentrikuga tõmbab/tõukab trossi mis avab/sulgeb kütuse klappi.renk8 kirjutas:Tere. Oskab keegi öelda mida 88 aasta 160 patrolil kütuse pumba all kojamehe mootori sarnane 7 juhtmega kolakas teeb? Kusagile see ühendatud pole ja näha ka pole kuhu varras käima peaks.
Mootor peaks 3,2 td olema.
Kuna see sul seal niisama vedeleb ju siis on suretus trossiga salongist = viska see mootor lihtsalt kusagile kaugele minema.
tartuoffroad.ee
5581340
5581340
- isakene
- I know how to fix stuff
- Postitusi: 1807
- Liitunud: R Veebr 04, 2005 5:07 pm
- Asukoht: L-Virumaa, Kadrina vald
Ei ole see nii lihtne midagi, Türk ei viitsi trükkidarenk8 kirjutas:Tänud sõber. Lihtne asi nii keeruliseks tehtud . Mu harvesteril on kaasi mootor sarnane.
Esiteks, nagu öeldi, mootori seiskamine süüte väljalülitamisel.
Teiseks, küttesegu rikastamine külmkäivitusel. Talvel läheb ja jääb patrol palju paremini käima, kui DPCM korralikult toimib.
Ning kolmandaks, mootori seiskamine avariilise tööreiimi korral ehk mootori ülekuumenemisel või õlirõhu kadumisel suretab see vidin mootori välja.
Kunagi ammu värske patroliomanikuna imestasin, et miks ei ole olemas õlirõhu ega veetemperatuuri signaallampi, targemaks sain alles hiljem, kui masin üle kuumenedes lihtsalt ära kooles
Patrol, Pajero, Trooper kasutatud jupid.
56 486769, isakene@gmail.com
56 486769, isakene@gmail.com
Tehase paigaldatud diferentsiaal ei lukustu (Y60 -93).
Kapoti all juhi pool on mingi naljakas plokk, mis juhib difri lukku.
Võtsin pistiku lahti, aeglusti sisse ja nupp ONi peale. Pistikusse vool tuleb kahele otsale peale. OFF asendis tuleb teisele kahele otsale vool peale.
Mõõtes selle ploki mõlemat klapp, siis nii öelda OFF klapil on takistus ja ON klapil mitte. See vist ei ole normaalne (üks mähis ära põlenud) või ei saa ma aru, kuidas see asi töötab.
Siit küsimus - kas mu plokk on vigane ja kas kellelgi selline töötav plokk vedeleb kusagil, mis on üleliigne ja raha eest omandatav?
Kapoti all juhi pool on mingi naljakas plokk, mis juhib difri lukku.
Võtsin pistiku lahti, aeglusti sisse ja nupp ONi peale. Pistikusse vool tuleb kahele otsale peale. OFF asendis tuleb teisele kahele otsale vool peale.
Mõõtes selle ploki mõlemat klapp, siis nii öelda OFF klapil on takistus ja ON klapil mitte. See vist ei ole normaalne (üks mähis ära põlenud) või ei saa ma aru, kuidas see asi töötab.
Siit küsimus - kas mu plokk on vigane ja kas kellelgi selline töötav plokk vedeleb kusagil, mis on üleliigne ja raha eest omandatav?
GC 4,7 162 kW -03
Ex kallimad: xj 4,0 HO; Y60 2,8 85kW
Ex kallimad: xj 4,0 HO; Y60 2,8 85kW
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4500
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
-
hummel
- Off Roader Wannabe
- Postitusi: 42
- Liitunud: E Nov 21, 2005 10:09 am
- Asukoht: Tallinn / Tapa
- Kontakt:
Pole küll vist eriti tark küsimus, aga ärge näkku lööge.
Nimelt käisin kiiruga kaemas 1999 a Y61 2,8 TDI manuaaliga masinat. Vb võiks osta - mõtlen ja vaatan veel. Endal siis Y60 2,8 TD. Mulle meeldib nende kahe mudeli teatav sarnasus. Siiski leidub salongis veel mõningaid nuppusid, mida minu vanal nagu ei ole ja... mille kohta ka eelmine omanik ei osanud midagi tarka öelda
. Polevat vist vaja läinud ja ise ta on sõitnud sellega pool aastat. Üks näiteks selline:
http://img3.auto24.ee/auto24/560/224/16854224.jpg - LOW-HI. Mis imeasi?
Teine "uus" nupp tundus armatuuril vasakul (tulede korrektori juures), aga selle koha pilti ma ei suutnud netist leida.
Kui keegi tahab või oskab veel nende kahe mudeli kasutuserinevustest märkimisväärseid asju välja tuua, poleks paha. Palju asju tunduvad samad. Käigukast peaks sama olema ja mootorile on siis see õhujahutaja juurde pandud.
Nimelt käisin kiiruga kaemas 1999 a Y61 2,8 TDI manuaaliga masinat. Vb võiks osta - mõtlen ja vaatan veel. Endal siis Y60 2,8 TD. Mulle meeldib nende kahe mudeli teatav sarnasus. Siiski leidub salongis veel mõningaid nuppusid, mida minu vanal nagu ei ole ja... mille kohta ka eelmine omanik ei osanud midagi tarka öelda
http://img3.auto24.ee/auto24/560/224/16854224.jpg - LOW-HI. Mis imeasi?
Teine "uus" nupp tundus armatuuril vasakul (tulede korrektori juures), aga selle koha pilti ma ei suutnud netist leida.
Kui keegi tahab või oskab veel nende kahe mudeli kasutuserinevustest märkimisväärseid asju välja tuua, poleks paha. Palju asju tunduvad samad. Käigukast peaks sama olema ja mootorile on siis see õhujahutaja juurde pandud.
Patrol Y60 2.8TD --- 1993
Patrol Y61 2.8TDi --- 1999 (otsib uut peremeest)
Patrol Y61 3.0TDi --- 2001
Patrol Y61 2.8TDi --- 1999 (otsib uut peremeest)
Patrol Y61 3.0TDi --- 2001
- metsik
- I live off from the mud
- Postitusi: 2131
- Liitunud: R Aug 31, 2007 11:59 am
- Asukoht: TALLINN kristiine juures
Se imeasi on salongi lisa soendus,mis asub kunde istmeall.(kui ikka on peal)Puhub esiistmete alt taha salongi.Väärt asi,kui toimib.
Se teine nupp peaks olema tagumise stabika oma või siis selle klapi oma millega saad talvel väljalaske sulgeda,et mootor kähku soojaks läheks.
Se teine nupp peaks olema tagumise stabika oma või siis selle klapi oma millega saad talvel väljalaske sulgeda,et mootor kähku soojaks läheks.
saaks maakerale tiiru peale. Tel. 5183816
http://www.kregori.ee Teleskooplaaduri teenused
https://www.facebook.com/kregori.ee/?fref=ts
http://www.kregori.ee Teleskooplaaduri teenused
https://www.facebook.com/kregori.ee/?fref=ts
-
hummel
- Off Roader Wannabe
- Postitusi: 42
- Liitunud: E Nov 21, 2005 10:09 am
- Asukoht: Tallinn / Tapa
- Kontakt:
Selge pilt.
Vanal ka olemas, kuid nupp lihtsam. Salongi lisasoojendus on tõesti vajalik ja kasulik asi. Peab kontrollima, kas funkab ja kui ei, siis peaks hinnast tiba alla tingima, sest see talvel ikke vajalik. Iseküsimus, et palju selle kõpitsemine kõige halvemal juhul võiks üldse maksma minna...
Patrol Y60 2.8TD --- 1993
Patrol Y61 2.8TDi --- 1999 (otsib uut peremeest)
Patrol Y61 3.0TDi --- 2001
Patrol Y61 2.8TDi --- 1999 (otsib uut peremeest)
Patrol Y61 3.0TDi --- 2001
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4500
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
Tuhanded inimesed kogu maailmasAlari kirjutas:Kas keegi Y61 Patroli all 35" rehve ka kasutab ?
Nii palju, et alla mahuks (raudselt mahub ka ilma tõstmatta)Alari kirjutas:Kui palju selleks tõsta tuleks ?
Sõltub mootori võimsusest, ülekannete kiirusest, jne-jneAlari kirjutas:Kas nii suur rehv muutub mootorile liiga koormavaks ja peaks 33" rehvidega piirduma ?
tartuoffroad.ee
5581340
5581340