Patrulli kohta küsimused

Moderaatorid: jr, Moderators

Vasta
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Esipidureid maha keerata? Pigista näpitsatega toru kokku :lol:

Sul tõenäoliselt tagapidurite Load Balancing Proportional Valve siis tukis, kui eest enne blokki läheb kui tagant, või siis tagumised silindrid kinni jäänud.
+372 5028488
Kasutaja avatar
Patrol2,8
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 156
Liitunud: P Sept 03, 2006 7:09 pm
Asukoht: Veskitaguse

Postitus Postitas Patrol2,8 »

jr kirjutas:Sul tõenäoliselt tagapidurite Load Balancing Proportional Valve siis tukis, kui eest enne blokki läheb kui tagant, või siis tagumised silindrid kinni jäänud.
Ilmselt on vaja siis ikka teenindust külastada :(
Volvo remont ja varuosad! Tel: 53433254
Kasutaja avatar
Patrol2,8
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 156
Liitunud: P Sept 03, 2006 7:09 pm
Asukoht: Veskitaguse

Postitus Postitas Patrol2,8 »

Lugesin foorumist seda diffrite seletust ja mul tekkis küsimus,et mis diffr-i nupp on patrolil siis see mis asub salongis tulede kķrgusregulaatori nupu kķrval kuna kui mina selle sisse lülitan käivad mķnikord mķlemad tagarattad ringi korraga ja samas mķnikord ainult üks ma eeldan et see nupp on ikkagi aint tagasilla differ.Kuna jutust selgus et keskdifrit ei ole vanematel autodel.Et kas siis mul on midagi tuksis selle diffriga? Autoks siis 94.a. patrol 2.8TD. :?
Volvo remont ja varuosad! Tel: 53433254
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Patrolil keskdifrit pole.
Nupp lukustab aeglustiga (AINULT) tagasilla difri.
+372 5028488
renk8
Rookie
Postitusi: 18
Liitunud: P Sept 21, 2008 12:34 pm
Asukoht: Vändra

Postitus Postitas renk8 »

Tere. Oskab keegi öelda mida 88 aasta 160 patrolil kütuse pumba all kojamehe mootori sarnane 7 juhtmega kolakas teeb? Kusagile see ühendatud pole ja näha ka pole kuhu varras käima peaks.
Mootor peaks 3,2 td olema.
Kasutaja avatar
MahviaDeTyrk
I live off from the mud
Postitusi: 4496
Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
Kontakt:

Postitus Postitas MahviaDeTyrk »

renk8 kirjutas:Tere. Oskab keegi öelda mida 88 aasta 160 patrolil kütuse pumba all kojamehe mootori sarnane 7 juhtmega kolakas teeb? Kusagile see ühendatud pole ja näha ka pole kuhu varras käima peaks.
Mootor peaks 3,2 td olema.
See on suretuse mootor, mis siis vastavalt selle otsas oleva ekstsentrikuga tõmbab/tõukab trossi mis avab/sulgeb kütuse klappi.
Kuna see sul seal niisama vedeleb ju siis on suretus trossiga salongist = viska see mootor lihtsalt kusagile kaugele minema.
tartuoffroad.ee
5581340
renk8
Rookie
Postitusi: 18
Liitunud: P Sept 21, 2008 12:34 pm
Asukoht: Vändra

Postitus Postitas renk8 »

Tänud sõber. Lihtne asi nii keeruliseks tehtud . Mu harvesteril on kaasi mootor sarnane.
Kasutaja avatar
isakene
I know how to fix stuff
Postitusi: 1807
Liitunud: R Veebr 04, 2005 5:07 pm
Asukoht: L-Virumaa, Kadrina vald

Postitus Postitas isakene »

renk8 kirjutas:Tänud sõber. Lihtne asi nii keeruliseks tehtud . Mu harvesteril on kaasi mootor sarnane.
Ei ole see nii lihtne midagi, Türk ei viitsi trükkida :P Asja nimi on DPCM (Diesel Pump Control Module) ehk kütuse etteande kontroller ja tal on kolm funktsiooni:

Esiteks, nagu öeldi, mootori seiskamine süüte väljalülitamisel.
Teiseks, küttesegu rikastamine külmkäivitusel. Talvel läheb ja jääb patrol palju paremini käima, kui DPCM korralikult toimib.
Ning kolmandaks, mootori seiskamine avariilise töörežiimi korral ehk mootori ülekuumenemisel või õlirõhu kadumisel suretab see vidin mootori välja.

Kunagi ammu värske patroliomanikuna imestasin, et miks ei ole olemas õlirõhu ega veetemperatuuri signaallampi, targemaks sain alles hiljem, kui masin üle kuumenedes lihtsalt ära kooles :) Ju siis oli see jaapani inseneride arusaam lollikindlusest. Ainuke viga, et see elektroonika ise ei taha eriti hästi vastu pidada, enamusel masinatest on ta ära surnud.
Patrol, Pajero, Trooper kasutatud jupid.
56 486769, isakene@gmail.com
Kasutaja avatar
orejaP
Rock Crawler
Postitusi: 516
Liitunud: N Veebr 21, 2008 10:30 pm
Asukoht: tartu
Kontakt:

Postitus Postitas orejaP »

Tehase paigaldatud diferentsiaal ei lukustu (Y60 -93).
Kapoti all juhi pool on mingi naljakas plokk, mis juhib difri lukku.
Võtsin pistiku lahti, aeglusti sisse ja nupp ONi peale. Pistikusse vool tuleb kahele otsale peale. OFF asendis tuleb teisele kahele otsale vool peale.
Mõõtes selle ploki mõlemat klapp, siis nii öelda OFF klapil on takistus ja ON klapil mitte. See vist ei ole normaalne (üks mähis ära põlenud) või ei saa ma aru, kuidas see asi töötab.
Siit küsimus - kas mu plokk on vigane ja kas kellelgi selline töötav plokk vedeleb kusagil, mis on üleliigne ja raha eest omandatav?
GC 4,7 162 kW -03
Ex kallimad: xj 4,0 HO; Y60 2,8 85kW
Kasutaja avatar
MahviaDeTyrk
I live off from the mud
Postitusi: 4496
Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
Kontakt:

Postitus Postitas MahviaDeTyrk »

viska see plokk sealt minema - siis hydroskandiasse nt. ja ostad meh klapi mõnesajaga - vead vaakumi vollad nii, et saad klapi käeulatusse ja ...
tartuoffroad.ee
5581340
hummel
Off Roader Wannabe
Postitusi: 42
Liitunud: E Nov 21, 2005 10:09 am
Asukoht: Tallinn / Tapa
Kontakt:

Postitus Postitas hummel »

Pole küll vist eriti tark küsimus, aga ärge näkku lööge. :roll:

Nimelt käisin kiiruga kaemas 1999 a Y61 2,8 TDI manuaaliga masinat. Vb võiks osta - mõtlen ja vaatan veel. Endal siis Y60 2,8 TD. Mulle meeldib nende kahe mudeli teatav sarnasus. Siiski leidub salongis veel mõningaid nuppusid, mida minu vanal nagu ei ole ja... mille kohta ka eelmine omanik ei osanud midagi tarka öelda :D. Polevat vist vaja läinud ja ise ta on sõitnud sellega pool aastat. Üks näiteks selline:
http://img3.auto24.ee/auto24/560/224/16854224.jpg - LOW-HI. Mis imeasi?
Teine "uus" nupp tundus armatuuril vasakul (tulede korrektori juures), aga selle koha pilti ma ei suutnud netist leida.

Kui keegi tahab või oskab veel nende kahe mudeli kasutuserinevustest märkimisväärseid asju välja tuua, poleks paha. Palju asju tunduvad samad. Käigukast peaks sama olema ja mootorile on siis see õhujahutaja juurde pandud.
Patrol Y60 2.8TD --- 1993
Patrol Y61 2.8TDi --- 1999 (otsib uut peremeest)
Patrol Y61 3.0TDi --- 2001
Kasutaja avatar
metsik
I live off from the mud
Postitusi: 2131
Liitunud: R Aug 31, 2007 11:59 am
Asukoht: TALLINN kristiine juures

Postitus Postitas metsik »

Se imeasi on salongi lisa soendus,mis asub kunde istmeall.(kui ikka on peal)Puhub esiistmete alt taha salongi.Väärt asi,kui toimib.
Se teine nupp peaks olema tagumise stabika oma või siis selle klapi oma millega saad talvel väljalaske sulgeda,et mootor kähku soojaks läheks.
saaks maakerale tiiru peale. Tel. 5183816
http://www.kregori.ee Teleskooplaaduri teenused
https://www.facebook.com/kregori.ee/?fref=ts
hummel
Off Roader Wannabe
Postitusi: 42
Liitunud: E Nov 21, 2005 10:09 am
Asukoht: Tallinn / Tapa
Kontakt:

Postitus Postitas hummel »

Selge pilt. 8) Vanal ka olemas, kuid nupp lihtsam. Salongi lisasoojendus on tõesti vajalik ja kasulik asi. Peab kontrollima, kas funkab ja kui ei, siis peaks hinnast tiba alla tingima, sest see talvel ikke vajalik. Iseküsimus, et palju selle kõpitsemine kõige halvemal juhul võiks üldse maksma minna...
Patrol Y60 2.8TD --- 1993
Patrol Y61 2.8TDi --- 1999 (otsib uut peremeest)
Patrol Y61 3.0TDi --- 2001
Kasutaja avatar
Alari
Fitting 38"
Postitusi: 383
Liitunud: P Okt 26, 2008 7:11 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Alari »

Kas keegi Y61 Patroli all 35" rehve ka kasutab ?
Kui palju selleks tõsta tuleks ?
Kas nii suur rehv muutub mootorile liiga koormavaks ja peaks 33" rehvidega piirduma ?
Kasutaja avatar
MahviaDeTyrk
I live off from the mud
Postitusi: 4496
Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
Kontakt:

Postitus Postitas MahviaDeTyrk »

Alari kirjutas:Kas keegi Y61 Patroli all 35" rehve ka kasutab ?
Tuhanded inimesed kogu maailmas
Alari kirjutas:Kui palju selleks tõsta tuleks ?
Nii palju, et alla mahuks (raudselt mahub ka ilma tõstmatta)
Alari kirjutas:Kas nii suur rehv muutub mootorile liiga koormavaks ja peaks 33" rehvidega piirduma ?
Sõltub mootori võimsusest, ülekannete kiirusest, jne-jne
tartuoffroad.ee
5581340
Vasta

Mine “Nissan / Renault”