Et väikesed põhitõed auto ostjatele
Üks õige auto on turvaline, turvalisus on kõige tähtsam
Üks õige auto on selline, millega saab igast mäest üles ja mülkast läbi.
Vali auto selle järgi, et oleks konks ja käru peab jõudma vedada ja teisi väljatõmmata
Tegelikult on parkimine kõige tähtsam. Kogu aeg on linnas jama, et ei mahu parkima. Garaazi oleks ka väikse autoga lahedam tagurdada.
Õige on vaikne auto nii seest kui väljast, siidpehme käiguga mootoriga, lärmakas vibreeriv diisel tuleks välistada.
Õige auto võtab 0-100 km/h 7 sekundiga, sportkupee, tiivaga, kaheukseline tänavakibe, kollane või punane
Õigesse autosse läheb 7 inimest sisse, pere ja asjad peavad ikka ära mahtuma. suur on õige. Milleks seljakott.
Kõige tähtsam ikka, et remondikulud oleksid väikesed, varuosad odavad ja B grupi osad saadaval, samuti leiduks juppe lammarites.
Lõppude lõpuks on autoostul määrav mitte mark vaid margi hooldusjaamade arv ja proffesionaalsus. Autod on täis elektroonikat, mida endal pole võimalik remontida.
Tegelikult tuleb auto mark valida selle järgi, millisel esineb kõige vähem vigu. Mis tähtsus on osade ja hoolduse hindadel, kui neid vaja ei lähe? Autoajakirjad on selle töö sinu eest ära teinud.
Peaks vaatama ka ärilist külge. Autol peaks olema edasimüügiväärtus kõrge. Autot peab olema edaspidi kerge müüa. Kaotad rahas kõige vähem.
Lisad, lisad. lisavarustus on tähtis- nahk, navi, automaat, kompuuter, kliima, topsihoidjad jne. peaasi et lisad toimivad. Koosneb auto ju pisiasjadest.
Peaasi ikka, et varustuse ja hinna-kvaliteedi suhe oleks paigas. Õhu eest pole mõtet maksta. Kalkuleeri, kas kõik on ikka seda hinda väärt!
Eristu teistest. Auto peab olema eriline, ainulaadne, isikupärane, põnev. Sellist, mida kõik ostavad, sina küll osta ei tohi. Eriline auto annab sulle isikupära.
Garantii on tähtsaim. Vali pikima garantiiga auto. Kes siis ikka logule pikka garantiivälpa annab. Pikima läbisõidugarantiiga auto on kindlasti kõige vastupidavam.
Liisingutingimused, kindlustusmakse ja autoabi 24h igas riigis on määrav. Võid maksta hiljem ja olla mureta kui auto öösel metsavahel üles ütleb.
Ökonoomsus ehk küttekulu saab tegelikult kõige tähtsamaks. Kütus maksab 16.- liiter, tulevikus veelgi rohkem. Küttekulul on kõige suurem osakaal kuludest. Hooldusvälp peab olema pikk.
Auto peab olema mehe vääriline. Auto peab mehele sobima. Meest iseloomustama ja andma aimu mehe suurtest tegudest.
Ainuõige auto on tegelikult 4 WD ja 250 hj, ralliperekonna liige. See teeb sind nooremaks ja vingemaks.
Auto peab meie oludes auklikule teele olema projekteeritud, vedrustus on kõige tähtsam.
Auto peaks olema kerge. Ei tohi tekkida sellist tunnet, et tonn rauda on üleliia kaasas igas kurvis, pidurdamisel ja kiirendamisel.
Commonrail diiselmootor on ainuõige, muu on kama. See on oleviku ja tulevikuauto. Võimas ja ökonoomne.
Autosse sisse ja välja peab olema lihtne käia. Kui asju ajad, on päevas 100 korda vaja ust paugutada ja rihma peale panna. Kerge uks ja kõrge uksepiit on tähtis.
Lõpuks ostetakse autot ikkagi välimuse ja rahakoti järgi. Välimus on kõige kõige... Võtta tuleks ikka kaasaegne . See mis meeldib tuleks osta.
Kallist autot küll ei ole mõtet osta. Kui paugu paned on sodi ühtemoodi. Taastamisel jupid ka kallid. Lammarist tuleb küsida palju jupid maksavad ja selle järgi otsustada.
Nm ehk vääne on kõige tähtsam. Ilma turbota küll pole mõtet osta. Kui turbo ja Nm taga, pole vaja käikugi vahetada. milleks autot kräunutada? Lähitulevik on Bi turbote päralt.
Parim auto on see, millega on vähe muret, et vargad ja maksuamet huvi ei tunneks. Värv tuleks valida selline, et mustus välja ei paistaks, et poleks vaja pesta.
Auto peaks olema valitud selline, millist kõige rohkem teedel liigub. Siis ju keegi ei tea kes sõidab. Võib möödasõite lõdvalt võtta ja vahele trügida. Tumedad klaasid kindlasti.
Tegelikult on hea värv kõige tähtsam, pärla või metallik. Puhas ja vahatatud auto hakkab silma, odavam särav auto on alati ilusam kui kallim ja sitane.
Auto peab olema rahulik, mitte närviline. Pulss peab sõites madal olema. Elad kauem. Elu on niigi närviline. Autos tuleb puhata, mitte ei väsitada.
Kastikas ja 4 kohta on parim. Need uued farmeriautod on jube kiftid, odavad ka. Sõidad põllul, metsas, linnas ja teatrisse, viid muruniiduki remonti jne.
Tegelikult vali ikkagi klassikaline suurem sedaan. Moega võidujooksmine sulle väärikust juurde ei anna. Tundud endalegi teisiti käitudes narrina.....