8. leht 51-st
Re: Chevy
Postitatud: K Mai 15, 2019 12:06 am
Postitas MetsaVikat
Ma arvan, et hea töö (Y). Teised las räägivad, hea ongi erineda.
Videode peal hüpleb jah päris palju. Kas nö. teie amordi sees ainult lämmastik? Või miski õli ka seal sees? St. kas töötab ainult vedruna või amordina ka?
Edu tegemistes.
Terv.
Re: Chevy
Postitatud: K Mai 15, 2019 6:15 am
Postitas KarlReimann
Ainult lämmastik
Re: Chevy
Postitatud: K Mai 15, 2019 7:34 am
Postitas Urvo
Mina kommenteerisin, et kui oleks teljevahe pikema teinud, siis oleks saanud auto oluliselt madalama ja stabiilsemana ehitatud. Arvamus on endine, aga tore näha, et vähemalt ehitatakse ja tuleb veoautosid juurde, mis jõuavad natukenegi edasi liikuda

Re: Chevy
Postitatud: K Mai 15, 2019 8:10 am
Postitas erik
Ainult gaas ja ilma amortideta? See on küll ajas tagasi rändamine, nii umbes 70 aastat. Miks sinna lihtsalt coiloverit ei pannud, liiga lihtne?
Re: Chevy
Postitatud: K Mai 15, 2019 8:55 am
Postitas KarlReimann
Ega polegi plaanis selle autoga maailma vallutama minna. Tegelikult on rohkem huvi oma käte ja käepäraste vahenditega ehitada auto millega lustida ja miks mitte ka teistega mõõtu võtta.
Re: Chevy
Postitatud: K Mai 15, 2019 11:41 am
Postitas erik
KarlReimann kirjutas:Ega polegi plaanis selle autoga maailma vallutama minna. Tegelikult on rohkem huvi oma käte ja käepäraste vahenditega ehitada auto millega lustida ja miks mitte ka teistega mõõtu võtta.
Absoluutselt arusaadav, ma ise ka üritan teha asju teisiti, kui teised on teinud. Aga vedrustust ei ole mingist otsast mõistlik ise 0'ist ehitada. Ja ma luban, et sa raiskad lihtsalt oma aega, üritades seda kuidagi lappima või parendama hakata. Võta Kaupo "amitransi" ise ehitatud coilover. See on väga soodne aga toimiv lahendus. Või juba kellegi pruugitud päris coiloverid.
Re: Chevy
Postitatud: K Mai 15, 2019 12:44 pm
Postitas MetsaVikat
Erikuga nõus, et tihti ei käi ise tegemine ja odavam kokku, ise mitu korda seda läbi elanud.
Ainult lämmastik seletab ka seda põrkamist, kuidas seda parendada, ei oska pakkuda. Ilmselt Eriku soovitatud coilid oleks kõige mõistlikum lahendus.
Terv. Villu
Re: Chevy
Postitatud: K Mai 15, 2019 1:51 pm
Postitas totu
...ja ise tegemisel kannatab hüdrosilindri kolvid auklikuks puurida (usun, et silindri vars on piisavalt jäme, selle auto jaoks) ja võib olla ka mõni taldrikvedu sinna külga kruvida, e. imiteerida tavalist emulsioonamorti. Tagumistes "pudelites" peab õli kogus suurem olema, eks see selline proovimise teema. Asi on võimalik ka arvutada aga ise 0st seda tegema hakata võtab ilmselt rohkem aega. Ja alati on võimalik tavalised amordid, nende "pudelite" kõrvale kruvida, ilmselt lihtsaim tee.
PS: On ikka kõrge küll.
Re: Chevy
Postitatud: K Mai 15, 2019 5:05 pm
Postitas LauriJ
Kullamäe TR3 ehitusel (
siin foorumis teema ka olemas) Madis üritas ka ise teha amorte. Kuna ta töötab hüdrosilindreid tootvas ettevõttes, seega omab päris korrlikku knowhow-d. Lõpuks ostis ikka korralikud coiloverid. Ja kommentaar oli järgmine:
Madis kirjutas:Lihtsalt toreduse pärast, kuna pole ammu kirjutanud , siis annan teada, et kogu saaga vedrustusega saab endale loodetavasti toreda järje, sest soetatud on Profenderi coilid. Tellitud ja ka osaliselt saabunud uued vedrud. Senine vedrustus oli lihtsalt räme jäik ja amordid (noh need isetehtud) ei sobi sellisele kombole, kus raske sild ja kerge putka.
Senised tähelepanekud uute amortidega - kiirus kasvas pea pool ja tekkis reaalne vajadus
turvavarustuse järgi. Päris hirmus oli driftida krossiraja lainete peal
Näis mis hakkab toimuma, kui saan arvutatud vedruseti autole alla. Loodan parimat.
Ja võib veel öelda, et tolle aja arvamus heast TR3 vedrustusest ja kiirustest on tänaseks päris kõvasti muutunud.
Külakurnajate veokil on ka viisakas vedrustus all ja rajal on see teistest ikka tükk maad kiirem. Niiet tasub sellele tähelepanu pöörata.
Re: Chevy
Postitatud: N Mai 16, 2019 3:18 pm
Postitas totu
Suurused (eriti kõrgused

) ei ole küll eriti võrreldavad aga loobusime Profenderi coilidest ja esmased katsetused näitavad, et vedrustus tervikuna läks palju paremaks. Autol on tekkinud teatud seos kiire sõitmisega, samuti on nii hüppesse minek kui maandumine palju vähem dramaatiline. Mingit põrkamist ei ole aga sõita on pehme. Lahendus siis 1:2 ülekandega Foxi emulsioonamordid (2" airshock) ja lisapadrunid (ühepoolne, stokil töötav, hüdrosilinder koos primitiivsete lõpupiduritega). Vedrustatud mass umbes tonn ja täissõltumatu vedrustus. Ainult amortidelt- vedrudelt tuli kaaluvõitu 80kg.
Re: Chevy
Postitatud: N Mai 16, 2019 8:00 pm
Postitas KarlReimann
Kõik hea ja tore et aidata tahad aga praegu ei jõua vedrustusele isegi mõelda. Tahaksin su teadmisi ja kogemusi vedrustuse osas kuulda küll aga seda silmast silma ja mõne masina kõrval, kus saad näpuga näidata mis on mis. Oleme oma auto ehitusega vist algusjärgus. See et sai käidud Tartus ja läheme Ridala on kogemuste ja motivatsiooni otsimine. Praegu on katsumus paarkümend pisiasja ja reevers kastile uued võllid teha. Täna sain treimisega ühele poole, homme loodan nuudid peale saada ja esmaspäeval pealinna karastamisse. Materjaliks on 42CrMo4 ja nuudid mis väändele vastu ei pidanud tulevad jämedamad.
Re: Chevy
Postitatud: R Mai 17, 2019 8:00 pm
Postitas KarlReimann
Otsa nuudid võllil, hammastatta nuudud veel tegemata.
Re: Chevy
Postitatud: L Mai 18, 2019 5:57 pm
Postitas KarlReimann
.
Re: Chevy
Postitatud: L Mai 18, 2019 7:29 pm
Postitas KarlReimann
Re: Chevy
Postitatud: P Mai 19, 2019 7:36 pm
Postitas KarlReimann
Vintsi nööri poolile ja maha kerimiseks hüdro mootor.