8. leht 8-st

Re: B-kategooria 8+1 istekohaga 4x4 buss.

Postitatud: T Aug 08, 2017 9:10 am
Postitas sambla-aadu
Ilmselt võiks sulle sobilikuks osutuda midagi valikust Toyota LC 61/80 või Issand Patrol Y60/61. Mõlemad on suured rahvamajad ja olenevald modifikatsioonist mahutavad päris mitu reisijat. LC kohapealt ei tea täpseid haagise masse, kuid Y60 puhul jääb haagise lubatud mass 2,7t kanti ja Y61 puhul kuni 3,5t. Kaubiku laadse tootega kuskil võsavahel keksu mängida pole eriti mõistlik.

Re: B-kategooria 8+1 istekohaga 4x4 buss.

Postitatud: T Aug 08, 2017 12:21 pm
Postitas v6sa
ardi kirjutas: ...
Üldjuhul on tatine, hooldamata, mätastega, ebatasane rohumaa.
Kus piisab täiesti ETS laadsest libadifrilukust. Eeldusel, et see heinamaa kannab. Seega klonksvaagen täitsa pädeb. Päris maasturis ikka riideid ei võimelmata ei vaheta ega kaheksat täismõõdulist inimest koos kolaga vea.

OT: sai eile Su praegune rong Kosel ära nähtud - vintsi paigaldajale kulub ära ränk noomitus koos näkkukandmisega. See nokk on reaalelus veel kaugemal, kui piltide pealt tundus. :cry:

Re: B-kategooria 8+1 istekohaga 4x4 buss.

Postitatud: T Aug 08, 2017 7:23 pm
Postitas MustVälk
ardi kirjutas:Minu puhul on kännud ekstreem. Tõin lihtsalt näite, kus ka Gazellil siduri suitsema sain.
Üldjuhul on tatine, hooldamata, mätastega, ebatasane rohumaa.
Siis T4 2.5 75kw tdi manuaal kasti ja nelikveoga.
Mugavust tahad siis T5 2.5 mootoriga, aga ka manuaal kastiga! :)
Automaadid ka kestavad kui hooldatud on!

Re: B-kategooria 8+1 istekohaga 4x4 buss.

Postitatud: K Nov 23, 2022 5:08 pm
Postitas bellancahighland
mul on sama probleem, kuid leidsin eile lahenduse