8. leht 11-st

Re: 4x4 veoauto B kat.

Postitatud: K Jaan 14, 2015 8:40 am
Postitas ardi
tarmo kirjutas:Samas pideva 4wd puhul on mitmed eelised käruga (või ka raske koormaga ilma käruta) manööverdamisel. Nt kuskil poollibedal ja kitsas kohas käru tagurdades ei juhtu seda, et ratas peab läbi libisema (sillad pöörlevad ju eri kiirusega) ning selle läbi libisemise sooritamiseks on vaja täiendavat jõudu, mille tagajärg võib olla suht äkiline manööver. Kes kasutanud sellises olukorras part time 4wd-d, need saavad aru mida ma mõtlen.
Ideaalis võiks olla veel ka aeglustiga pidev nelik, aga seda on juba suht vähestel autodel. Üks selline vist on inglise uaz :)
Pideva neliveo ja lülitatava esiveo puhul väljalülitatud asendis ei toimu läbilibisemist, sest sillad saavad ju pöörelda eri kiirustel.
Kui aga on mõlemil rakendatud 4 vedu siis pole enam vahet.
Lülitatava esiveo ja pideva neliveo kõige suurem vahe tuleb välja siis, kui saaks rummulukkude abil esidiffri ja esikardaani seisma jätta, see tähendab otseselt kütusekokkuhoidu lülitatava esiveoga auto kasuks.
Gaz paraku hetkel ei paku. Olemasolevad kohandatud(vahepuksidega) rummulukkud pole töökindlad. Gazelli poolteljed on peenema läbimõõduga ja kuna otseselt ei toodeta lukke gazellile siis kohandatud lukku ka pole mõtet kasutada. Või kui leiaks kusagilt kvaliteetset toodet.
Jermak on juba teemaväline auto. Sest huvi pakub erinevatel põhjustel vaid 3,5t registrimassiga 4x4 ja kallur.

Re: 4x4 veoauto B kat.

Postitatud: K Jaan 14, 2015 9:51 am
Postitas tarmo
Ma vist ei seletanud piisavalt hästi ardi.
Kui on "part time 4wd" - lülitatav nelikvedu, mille puhul reeglina puudub keskdiffer, siis sillad pöörlevad eri kiirusel (nt manööverdamisel). Ja raske koorma ja/või haagisega pehmel/künklikul pinnasel manööverdamisel on 4vedu möödapöösmatu.
Ja seal tekibki probleem, et ei saa väga täpselt gaasi doseerida. Vähemalt minul on küll tihtipeale nii.

Re: 4x4 veoauto B kat.

Postitatud: R Jaan 16, 2015 2:12 pm
Postitas TiitR
Tundub, et ka sakslased loevad raha. Nimelt see konkreetne telliti kallutava platvormiga ja läheb Saksa.
Tegin õues suitsu, kui aeti välja ja tegin telefoniga mõne klõpsu.
Selline ta igatahes on, Ardi :)

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Rääkisin ka Rebella vennaga, et oodatakse Sinu taga hetkel ja tegemisse tuleb meile :wink:

Re: 4x4 veoauto B kat.

Postitatud: L Jaan 17, 2015 7:04 am
Postitas ardi
Sama autoga ma käisingi proovisõitu tegemas.

Re: 4x4 veoauto B kat.

Postitatud: L Jaan 17, 2015 11:55 am
Postitas STT
Näen õigesti, et ees on ka lehtvedru ?
Selline kombo kus on nii lühike teljevahe ja ees leht, paneb selle putuka kargama nagu konn.
Meil on siin 2 Transitit ( ei ole kallurid aga siiski plated, topeltratastega). Üks on umbes sama, nagu see siin pildil ja teine on pikem, ning ees spiraalvedrud.
Esimesega ühe käega roolid ja teisega viskad asju armatuurile tagasi, teisega lased nagu ema süles.

Taga paistab ka ainult 2 lehte. Mis see kallutav pealisehitus kaalub ? Palju pärast reaalselt laadida saad ?Mis müüja kostab sellepeale, kui lehti juurde paned ?

Re: 4x4 veoauto B kat.

Postitatud: L Jaan 17, 2015 4:41 pm
Postitas Landy
Kusjuures Ivco massif ka 4x lehtvedrudel. (õhukesed pakid)
Pilt
Olles sellega sõitnud, siis tõsiselt ülaltavalt peheme ka maastikul. Ja seda nii rahvast täis, kui tühjama

Samas kandevõime korralik
Pilt

Re: 4x4 veoauto B kat.

Postitatud: L Jaan 17, 2015 5:13 pm
Postitas ardi
Ma arvan, et üsna suurt rolli mängivad ka amortisaatorid, seda eriti esisilla korral, kuna esivedrustus on ka tühjana sõites üsna koormatud.

Re: 4x4 veoauto B kat.

Postitatud: N Apr 16, 2015 10:28 pm
Postitas ardi
Minu oma on siis nüüd Maamessil.
Pilt
Pilt
Pilt

Re: 4x4 veoauto B kat.

Postitatud: N Apr 16, 2015 10:30 pm
Postitas TiitR
Homme tulen ka vaatama...mitte, et ma seda ennem näinud poleks :D
P.S Kuidas Rebella vintsi osa lahendas? Pildilt tundub kuidagi "robustne"? :roll:

Re: 4x4 veoauto B kat.

Postitatud: N Apr 16, 2015 10:37 pm
Postitas ardi
TiitR kirjutas:Homme tulen ka vaatama...mitte, et ma seda ennem näinud poleks :D
P.S Kuidas Rebella vintsi osa lahendas? Pildilt tundub kuidagi "robustne"? :roll:
Seal ongi probleem. Solenoidiboks on kõrge ja number ei paista välja.
Variandid:
Nihutada number kõrgemale.
Tõsta number solenoidibloksi ette.
Solenoidiboks paigutada mujale.
Vahetada vints
Müüa auto maha
Sõita välismaale elama.
(viimased 2 varianti on muidugi :) )

Re: 4x4 veoauto B kat.

Postitatud: R Apr 17, 2015 9:20 am
Postitas v6sa
Kast kallutab ikka enam? Pildil on tugi all, see natuke vähendab ka...

Kui kaugele selle solenoidiploki vintsist viia võib? Kuhugi silma alt ära viia ei kannata? Näiteks iluvõre taha?

Kas vintsi lisatud auto pikkuse sentimeetrid on passis kirjas ka?

Re: 4x4 veoauto B kat.

Postitatud: R Apr 17, 2015 1:24 pm
Postitas Landy
TiitR kirjutas:P.S Kuidas Rebella vintsi osa lahendas? Pildilt tundub kuidagi "robustne"? :roll:
Kas see vints on kiireemaldatav või on mingi muu põhjus misk ta niiiiiiiiii kaugele ette on toodud?
Kas tõesti ei saa sele masinale või ei osatud seda isusti stangesse uputada?
Kui selline lahendus statisonaarbne on,siis on küll jabur ja auto maastikusuutlikust oluliselt kärpiv lahendus

Abi ja nõu, kuidas vinsti ja solenoidide plokki viisskalt paigutada saad näiteks Imedepõllult. Nõu on tasuta, abi saab paraku raha eest.

Kui nii jääb, võid ju võtta väikese USA numbri autole. Parem paigutada.

Re: 4x4 veoauto B kat.

Postitatud: R Apr 17, 2015 6:07 pm
Postitas Lomp
Originaalis peaks see vints eemaldatav olema jh, vintsi raamitorud jooksevad masina raamitorusse sisse;)

Re: 4x4 veoauto B kat.

Postitatud: R Apr 17, 2015 6:13 pm
Postitas TiitR
v6sa kirjutas:Kast kallutab ikka enam? Pildil on tugi all, see natuke vähendab ka...


Kas vintsi lisatud auto pikkuse sentimeetrid on passis kirjas ka?
Ega väga rohkem ei kalluta vist? Turvatross suht pingul juba. Aga ons vaja suuremat kallet?

Vaevalt, et lisatud vints kajastub passis, kuna ARK-is käisime meie ja vints lisati hiljem. Aga kui asi on eemaldatav, ehk külge monteeritav, siis vist ei peagi äkki? :roll:
P.S Käisin täna messil ligemalt ka kaemas, omanikku ei hakanud silma :D

Re: 4x4 veoauto B kat.

Postitatud: L Apr 18, 2015 1:59 pm
Postitas v6sa
TiitR kirjutas: Ega väga rohkem ei kalluta vist? Turvatross suht pingul juba. Aga ons vaja suuremat kallet?
...
Küttepuude jaoks kindlasti mitte. 8)

Kleepuva kauba (savine kruus, muld, sõnnik) jaoks võiks kaldenurk olla 60 kraadi. Aga need pole vist säärase auto puhul väga teemaks.