Re: Uus Ranger Wildtrak 3,2
Postitatud: E Nov 26, 2012 11:31 pm
viisakalt teeks nii http://cdn.cutestpaw.com/wp-content/upl ... ughing.jpg
... sest tõelised autod ehitatakse ise ...
https://forum.4x4.ee/
Ei mäleta üldse, et oleks venivat köit muretsenud?sitikass kirjutas:Tiitr mitmese veniva köie sa endale muretsesid. 2100kg on see wildtrak. Millist peaks soetama ?
Kuram lugesin selle teema läbi tervestükis ja kuidagi nagu jäid meelde. Aga no sorry siis.TiitR kirjutas:Ei mäleta üldse, et oleks venivat köit muretsenud?sitikass kirjutas:Tiitr mitmese veniva köie sa endale muretsesid. 2100kg on see wildtrak. Millist peaks soetama ?
polar kirjutas:viisakalt teeks nii http://cdn.cutestpaw.com/wp-content/upl ... ughing.jpg
Sorri, aga ma ei saa aru, mille üle sa ikkagi rõõmustad? Mis kingitus?sitikass kirjutas:polar kirjutas:viisakalt teeks nii http://cdn.cutestpaw.com/wp-content/upl ... ughing.jpgno see kaader oli veel tagasihoidlik. Ma sillas .
Soovitan veel kaitsekilet ka. Täiesti läbipaistev ja tugev.sitikass kirjutas:Tahan osta bonnet protector 'it . Eesti keelset vastet ma ei tea .
Milleks see hea ja kuva lingid ka palun siia teemasse. Loen ise ja kallid kaaskodanikud ka.mrtn kirjutas:Soovitan veel kaitsekilet ka. Täiesti läbipaistev ja tugev.sitikass kirjutas:Tahan osta bonnet protector 'it . Eesti keelset vastet ma ei tea .
Terevoldemar kirjutas:Nädala alguses sain siis enda Wildtracki kätte ja mõni päev juba ringi sõidetud......
Mustana näeb asi päris turske välja. Mis mulle kõige meeldivam üllatus oli on see, et üllatavalt vaikne on ja auklikul treppis kruusateel üllatavalt sujuv ja pehme. Vaatamata sellele et taga on tegemist lehtvedrustusega. Kastikatele omast kõikumist ebatasasel teel on ka minimaalselt. Üsna kindel on käes ka suuremal kiirusel porisel kruusateel.
Päris metsas käinud veel ei ole, aga küll jõuab.
Üks õhtu jahil käies sai sõidetud mööda põlluserva metsaäärde. Põld oli üsna lirtsuv ja turbane. Hoidsin meelega vaikset hoogu, et vaadata mis masin teeb. Kartsin küll, et äkki õnnestub juba ära uputada, aga üsna sujuvalt roomas minna ja päris hästi oli tunda kuidas jagas veojõudu ja hoidis masinat sirgelt ja juhitavus säilis päris ilusti. Paar korda oli isegi tunda kuidas taga difrilukk ka rakendus. Proovisin nii automaadiga kui ka manuaalselt sõita seal. Automaadi peal masin jõuras ja vahetas pidevalt käike ja hoidis rattaid kaapimise piiri peal. Mootoril jõu puudust kindlasti ei ole ka madalatel pööretel. Manuaalselt käike vahetades sai vahel isegi rattad ringi ja muda lendama. Kui kontrollid maha võtta, siis oli nägu meestel nalja täis. Meenutas natuke sama stiili, kui oma vana usakaga poris möllata sai. Päris jõuliselt väänab ka madalatel pööretel.
Aga eks jõuab veel kirjutada, kui lumi maha tuleb, eks siis näeb mis lumes teeb.
Ta ongi seuke peaaegu full-size. Valge näib vähe suuremana kah. Ilmselt oli tegu Wildtrakiga, kuna seda ribikatet pakub vaid sellele!!! Wildtraki kiri on esiuste alumises servas ja tagaluugil.beginner kirjutas:Ühte valget nägin nädalavahetusel Sikupilli keskuse ees, päris kobe nägi välja ka reaalses elusKahtlaselt suur paistis isegi, vanasti olid Navara/Hilux/L200/Ranger nagu natuke väiksemad. Kas "Wildtrak" peaks olema kuskile kirjutatud ka? 3,2 automaat igatahes oli ja kasti peale jooksev "kardin" ka. Ja Hakkapeliittad olid all.
Ups, kontaktandmed ka: GSM 5205112, info@silentguardian.eemrtn kirjutas:Värvi kaitseks muidugi. Võid täie pasaga läbi põõsaste panna.
Siin on link: http://www.youtube.com/watch?v=o5btjWP6RvY
Kas see peaks nüüd mingi nali olema?polar kirjutas: Ta ongi seuke peaaegu full-size.
Mis need hinnad siis on . Minu autot kraapsud ainult kaunistavad. Kuid postita ikka siia hinnakiri.mrtn kirjutas:Ups, kontaktandmed ka: GSM 5205112, info@silentguardian.eemrtn kirjutas:Värvi kaitseks muidugi. Võid täie pasaga läbi põõsaste panna.
Siin on link: http://www.youtube.com/watch?v=o5btjWP6RvY