8. leht 9-st

Re: TR-1 tehnilised reeglid 2013......

Postitatud: K Nov 21, 2012 7:31 pm
Postitas MahviaDeTyrk
isiklik arvamus = liiga lahkeks on mindud nende reeglitega

Re: TR-1 tehnilised reeglid 2013......

Postitatud: K Nov 21, 2012 7:34 pm
Postitas inseneer
MahviaDeTyrk kirjutas:isiklik arvamus = liiga lahkeks on mindud nende reeglitega
Eks sa mine maanteametisse seda mootorivahetust lunima. Vaata, mis sulle räägitakse seal tänapäeval.

Re: TR-1 tehnilised reeglid 2013......

Postitatud: K Nov 21, 2012 7:42 pm
Postitas e.p.
Pigem on võrdsuse ja jätkusuutlikuse tagamises mindud uute reeglitega rangemaks ja keelatud muud vintsid peale elektri ja tehasepaigaldusega mehhaanilise vintsi.
Samamoodi peame kuidagi hakkama võistlusautosid tänavalegaalsemateks muutma ...

Re: TR-1 tehnilised reeglid 2013......

Postitatud: K Nov 21, 2012 7:47 pm
Postitas inseneer
e.p. kirjutas:Pigem on võrdsuse ja jätkusuutlikuse tagamises mindud uute reeglitega rangemaks ja keelatud muud vintsid peale elektri ja tehasepaigaldusega mehhaanilise vintsi.
Samamoodi peame kuidagi hakkama võistlusautosid tänavalegaalsemateks muutma ...
Ma juba ammu arvasin, et ega see hüdrovints ikka õige asi pole. Selleks et autosid tänavalegaalsemateks muuta, peab lihtsalt sagedamini poodi piima järele sõitma või? Et siis teised liiklejad ka harjuksid tänavalegaalsete TR1 masinatega. Onju.

Re: TR-1 tehnilised reeglid 2013......

Postitatud: K Nov 21, 2012 7:52 pm
Postitas e.p.
Just, näiteks Saaremaa võistluse tehnilise võiks teha mõnes Saaremaa tehnoülevaatuspunktis ;)

Re: TR-1 tehnilised reeglid 2013......

Postitatud: K Nov 21, 2012 7:57 pm
Postitas inseneer
e.p. kirjutas:Just, näiteks Saaremaa võistluse tehnilise võiks teha mõnes Saaremaa tehnoülevaatuspunktis ;)
Lihtsalt eelnevalt on vaja teda millises ülevaatuspunktis.
Veel võiks kehtestada selle, et TR1 autod liiguvad omal jõul võistluste mandaati.
Pärast sõitu võid alles oma rokase pilli kärupeale lasta. Vaata Laadogal vanasti kõik pidid ringi täis sõitma.

Re: TR-1 tehnilised reeglid 2013......

Postitatud: K Nov 21, 2012 8:02 pm
Postitas e.p.
See mandaati sõitmine läheb vist keeruliseks, kui kõigile viiele autole vaja kontrollauto järgi sõitma panna :)

Parem mõte tundub mõlkide pindala mõõtmine ;)

Re: TR-1 tehnilised reeglid 2013......

Postitatud: K Nov 21, 2012 8:06 pm
Postitas inseneer
Milleks mõõta mõlkide pindala? Kas tehnoülevaatusel on selline asi etteantud?

Kui nii, siis minu Ländrover ainult üks suur fooliumist mõlk ongi. :(

Re: TR-1 tehnilised reeglid 2013......

Postitatud: K Nov 21, 2012 8:10 pm
Postitas e.p.
peab nende kriteeriumeid uurima jah :)
aga selle pindala metoodikaga oleks võimalik määrata, palju peab mõlgitut pinda olema ;)
näiteks 25% sõiduki kere välispinnast .... :mrgreen:
Kui nii, siis minu Ländrover ainult üks suur fooliumist mõlk ongi.
raske juhus jah kuna see juba tehasest väljudes mölkis ...

Re: TR-1 tehnilised reeglid 2013......

Postitatud: K Nov 21, 2012 8:41 pm
Postitas Maasturid
Eks need TR-1 masinad ühed nn.avarii tunnustega masinad ole ja TÜV teostajatele need tõesti meeldi.
Et aga masinad sirgemad oleks tuleks TR-1 rajameistritel puud trassist väga kaugele hoida :lol:

Re: TR-1 tehnilised reeglid 2013......

Postitatud: K Nov 21, 2012 8:56 pm
Postitas MahviaDeTyrk
Maasturid kirjutas:Eks need TR-1 masinad ühed nn.avarii tunnustega masinad ole ja TÜV teostajatele need tõesti meeldi.
Et aga masinad sirgemad oleks tuleks TR-1 rajameistritel puud trassist väga kaugele hoida :lol:
Või lubada väliseid turvapuure kasutada

Prsse - peale Sultsi on Tigu keret taaskord suht valus vaadata

Re: TR-1 tehnilised reeglid 2013......

Postitatud: K Nov 21, 2012 9:02 pm
Postitas inseneer
Ei pole tigul häda kedagi. Defel pole enam ükski keredetail mõõdus, v.a. esiklaas.

Re: TR-1 tehnilised reeglid 2013......

Postitatud: K Nov 21, 2012 9:06 pm
Postitas e.p.
No teo probleem pigem ikka selles, et piloot ei taha leppida sellega, et ta teo roolis ;)
Et aga masinad sirgemad oleks tuleks TR-1 rajameistritel puud trassist väga kaugele hoida
sellega oleme viimased aastad tegelenud ...

samas pole üheski jugendis kirjas, et peab vastu puud sõitma ;)
puud on pigem loodusikud takistused, millest peaksid võistlejad osavalt mööduma :)

Re: TR-1 tehnilised reeglid 2013......

Postitatud: K Nov 21, 2012 10:28 pm
Postitas inseneer
No raja puhul, pooldan ikkagi puid ennem kui põlend kändudega luha.

Re: TR-1 tehnilised reeglid 2013......

Postitatud: K Nov 21, 2012 11:15 pm
Postitas Landy
Lugedes reegleid tekkis küsimus selle 1000 identse auto kohapealt. Mida teha autodega, millekohta ütlevad avalikud infoalllikad : "Täpne tootmisarv teadamata" ?