8. leht 10-st
Re: Kullamäe TR3
Postitatud: P Jaan 13, 2013 11:07 pm
Postitas Madis
MahviaDeTyrk kirjutas:Einoh - sellest ma saan loomulikult aru - aga miks just see lahendus ? - suht palju liikuvaid osi siiskit
A kudas siis?
Re: Kullamäe TR3
Postitatud: E Jaan 14, 2013 8:20 am
Postitas Movistar
Leidsin mingi moodsa liikuva pildi , illustreerimaks Madise lahendust :

Re: Kullamäe TR3
Postitatud: E Jaan 14, 2013 9:08 am
Postitas erik
Madis kirjutas:MahviaDeTyrk kirjutas:Einoh - sellest ma saan loomulikult aru - aga miks just see lahendus ? - suht palju liikuvaid osi siiskit
A kudas siis?
Veel variante, mis peaks tegema sama asja, kui Watts: 4link, fishbone arm e. ülakolmnurgaga, kõikkidel omad hädad, eriti kui teemaks suur sillakäik. Mis sa esisillaga teed, watts vist ei mahu ära?
Re: Kullamäe TR3
Postitatud: E Jaan 14, 2013 9:21 am
Postitas Madis
erik kirjutas:Veel variante, mis peaks tegema sama asja, kui Watts: 4link, fishbone arm e. ülakolmnurgaga, kõikkidel omad hädad, eriti kui teemaks suur sillakäik. Mis sa esisillaga teed, watts vist ei mahu ära?
Nujah, sedand küll et 4 link ja fishbone kuid antud isendi puhul lääbadega mõeldavaim.
Esisillale isegi mahuks ära, aga ette ei taha seda pendlivärki. Ja ees on juba paigas tavaline panhard.
Re: Kullamäe TR3
Postitatud: R Mär 29, 2013 12:25 pm
Postitas Madis
Pisut inspiratsiooni teistele ehitajatele.

Re: Kullamäe TR3
Postitatud: P Mär 31, 2013 10:50 pm
Postitas tarmo
Oma silmaga üle vaadatud ja Madisel asi edeneb päris jõudsalt.
Väga huvitav ja lahe on tulemas kabiin, jääge ootele

Suvesõiduks siis rajal

Re: Kullamäe TR3
Postitatud: R Apr 05, 2013 5:49 pm
Postitas uaz469
Loodan ka et Madis sellega lõpuks Suvesõiduks rajale jõuab,
muidu lõppevad Kullamäe tehnitska ja suure fänni kannatused!
Re: Kullamäe TR3
Postitatud: T Juul 02, 2013 2:38 pm
Postitas eero I
Madis, tundub, et facebooki info jookseb kiiremini peale.
Piltidelt tundus, et oled mootori jahutusradika ühendanud samade transiitvoolikutega, ei tea kas on hea mõte. Need on kangemad kui radika korpus aga kaks kõva kivi head tööd ei tee, radikas kipub lagunema. Või tundus minule midagi valesti.
Re: Kullamäe TR3
Postitatud: K Juul 03, 2013 9:26 am
Postitas Madis
eero I kirjutas:Madis, tundub, et facebooki info jookseb kiiremini peale.
Piltidelt tundus, et oled mootori jahutusradika ühendanud samade transiitvoolikutega, ei tea kas on hea mõte. Need on kangemad kui radika korpus aga kaks kõva kivi head tööd ei tee, radikas kipub lagunema. Või tundus minule midagi valesti.
Vahele on pandud enne radikat jupp "pehmot" osa.
Re: Kullamäe TR3
Postitatud: T Juul 09, 2013 4:57 pm
Postitas Madis
Üldist infot peale 1 sõitu -
oluliselt on vaja seadistada vedrustust, vints võiks olla teovõimeline, nipetnäpet lülitite paigutuses, lääba puksimajandus korrastada ja enne sõitu minekut võiks näpuga keeratud mutrid võtmega üle käia ning mis omab splindi võimalust, siis pole mõistlik seda ignoreerida. Aga üldiselt oma tehtuga rahul. Ise pisut roostes, aga klaperiks saab ka sellest jagu.
Seega olen endale tõestanud, et ka üksinda on võimalik suhteliselt! lühikese ajaga masin kokku ehitada, nii hea või halb kui see ka välja kukkus ja seda olematu eelarvega.
Igaljuhul seltsimehed, tegudele.
Re: Kullamäe TR3
Postitatud: T Juul 09, 2013 7:59 pm
Postitas Arxs
Teeks paar pilti nende jaoks ka, kes suvekal ei käinud

Re: Kullamäe TR3
Postitatud: T Juul 09, 2013 10:45 pm
Postitas Ax
Arxs kirjutas:Teeks paar pilti nende jaoks ka, kes suvekal ei käinud

Laiskus laiskus... Rubriik Võistlused märksõnaks.
Re: Kullamäe TR3
Postitatud: K Juul 10, 2013 12:42 pm
Postitas Arxs
Need ammu vaadatud, vaataks ikka puhast autot iga nurga alt.
Re: Kullamäe TR3
Postitatud: N Juul 11, 2013 10:25 am
Postitas Madis
Re: Kullamäe TR3
Postitatud: N Juul 25, 2013 9:39 am
Postitas Madis
Et kes veispuuki ei oma või ei jopanud minu posti seal lugema, siis auto kaaluks sain eilse kaalumise tulemina 2100kg. Nats palju... aga harjume ära.
Auto kaalutud täies võistluskaalus, so. täis paagiga, vints ja tross peal jne.
Kui see kedagi peaks huvitama