8. leht 13-st

Postitatud: E Nov 29, 2010 11:09 pm
Postitas erik
Romet5 kirjutas:--------------------------------------------------------------------------------

Romet5 kirjutas:
Minu jaoks liig oli raudteeäärne kraaviületuskoht.

Nõus! Paar aastat peame nüüd sellele osale kindlasti puhkust andma. Õnneks on uued polügonid valmis vaadatud ja materjali jätkub

Romet5 kirjutas:
Eluohtlik kogemus kuna hetk enne auto tungraualt pudenemist ronisin auto alt välja, et kastist tööriistu võtta.



Miks te kirjalikku protesti ei teinud?

Õhtust!

Pisut ebameeldiv tunnistada aga mul polnud seda 5000,- EEK-i kaasas, et protesti sisse anda.

Terv. Romet
Teinekord piisab ka suulisest pöördumisest korraldaja poole, kõik on inimesed.

Postitatud: E Nov 29, 2010 11:27 pm
Postitas Landy
Vansti olid ju tasulised vaid protestid, mis puudutasid punktiarvestust. kontrollpunktide läbimist ja kontrollfotosid. Kõiksugused muud pretensioonid (tehnilised, organisatoorsed ja turvalisust puudutavad) olid vanasti maksu vabad.
Kas selline kord on nüüdseks muutunud?

Postitatud: E Nov 29, 2010 11:58 pm
Postitas Oliver
Landy kirjutas:Vansti olid ju tauslised vaid protetsid, mis puudutasid punktarvestust. kontrollpunktide läbimist ja kontrollfotosid. Kõiksugused muud pretensioonid (tehnilised, organisatoorsed ja turvalisust puudutavad) olid vanasti maksu vabad.
Kas selline kord on nüüdseks muutunud?
Vanasti oli palju asju teisiti. ASMV juhend ütleb üsna selgelt, kuidas selliseid ja teistsuguseid küsimusi lahendatakse.

Korraldajana ma küll ei tohiks seda öelda, aga siiski, mul on kahju, et ühtegi protesti hommikuks kirjutatud polnud. Raha oleks selleks tarbeks ilmselt kokku laenanud. Nüüd on ainult karistamatuse tunnetele hoogu antud.

21. november 2010
kell 08:30 – lõppeb protestide vastuvõtmine

8.4. Keelatud on sõiduvõtted, mis takistavad teisi võistlejaid. Nagu näiteks liialt varajased suunamuutused, tahtlik masinate kiilumine kurvi sise- või välisserva suunas ning muud kaasvõistlejaid ohustavad sõiduvõtted. Süüdi olevat võistlejat karistatakse tahtlikus määrusterikkumises. Korduv rikkumine (ka tahtmatu viga) võib kaasa tuua võistkonna eemaldamise.
8.13. Karistused
Karistused võivad olla nii rahalised kui ajalised. Vastava otsuse võtab vajadusel vastu
võistluse peakohtunik ning otsus edasikaebamisele ei kuulu.
11. Protestid
11.1. Proteste võib esitada kuni 60 min peale võistluste esialgsete tulemuste väljakuulutamist kirjalikus vormis võistluste mandaati.
11.2. Protestimaks on 5000.- EEK või 319,56 EUR ja tasutakse protesti esitamisel.
11.3. Protestimaks tagastatakse ainult juhul, kui protest lahendatakse protestija kasuks.
13.3. Kõik antud juhendiga mittemääratletud faktid ja probleemid lahendab võistluste žürii.

Korraldajale

Postitatud: T Nov 30, 2010 9:18 am
Postitas TK
Kõigepealt muidugi tänud Oliverile ja tiimile. Järgmiseks korraks ka paar soovitust:
- 4 aastat on nüüd põhirada ühtpidi sõidetud, järgmisel aastal võiks raja
teistpidi keerata, oleks jälle nagu uus rada.
- Proloog kah 4 aastat praktiliselt sama olnud, võiks muuta.
- Selle pika ja igava möödateed lõiku Narva jõe äärde võiks välja jätta. Postiivne roolikeerajale ainult selles mõttes, et oli ainuke lõik rajal, kus süüa sai :) .
- Paar mõtetut kännurallit, gaasitrassi palgiräga ja liinialune uputus olid kahjuks paar tõrvatilka muidu väga heas meepotis.
- Proloogi algusaega võiks mõned tunnid varasemaks tuua.
- Sellistes oludes oleks TR3 pidanud kõige lõpus startima, oleks
neilgi vast huvitavam olnud.

Postitatud: T Nov 30, 2010 9:41 am
Postitas kala
Oliver kirjutas: 8.13. Karistused
Karistused võivad olla nii rahalised kui ajalised. Vastava otsuse võtab vajadusel vastu
võistluse peakohtunik ning otsus edasikaebamisele ei kuulu.
11. Protestid
11.1. Proteste võib esitada kuni 60 min peale võistluste esialgsete tulemuste väljakuulutamist kirjalikus vormis võistluste mandaati.
11.2. Protestimaks on 5000.- EEK või 319,56 EUR ja tasutakse protesti esitamisel.
11.3. Protestimaks tagastatakse ainult juhul, kui protest lahendatakse protestija kasuks.
13.3. Kõik antud juhendiga mittemääratletud faktid ja probleemid lahendab võistluste žürii.
aga kui korraladaja ja reeglite järgimise vastu protestid siis peaks korraldaja ka viieka laua nurgale panema,et kui protestijal on õigus,siis saab ta ka viieka nagu korraldaja saaks.
Oleks ju normaalne.

Postitatud: T Nov 30, 2010 9:56 am
Postitas Oliver
kala kirjutas:aga kui korraladaja ja reeglite järgimise vastu protestid siis peaks korraldaja ka viieka laua nurgale panema,et kui protestijal on õigus,siis saab ta ka viieka nagu korraldaja saaks.
Oleks ju normaalne.
Ma ei saanud su mõttest praegu aru. Raha peab lauale panema ikkagi protestija. Võistluste korraldaja vastu protestimisega pead sa pöörduma 4x4 alaliidu poole ja seal on protestimiseks oma kord. Kala ära aja palun erinevaid asju sassi omavahel.

Aga palun täpsusta.

Re: Korraldajale

Postitatud: T Nov 30, 2010 10:42 am
Postitas Oliver
TK kirjutas:Kõigepealt muidugi tänud Oliverile ja tiimile. Järgmiseks korraks ka paar soovitust:
- 4 aastat on nüüd põhirada ühtpidi sõidetud, järgmisel aastal võiks raja
teistpidi keerata, oleks jälle nagu uus rada.
- Proloog kah 4 aastat praktiliselt sama olnud, võiks muuta.
- Selle pika ja igava möödateed lõiku Narva jõe äärde võiks välja jätta. Postiivne roolikeerajale ainult selles mõttes, et oli ainuke lõik rajal, kus süüa sai :) .
- Paar mõtetut kännurallit, gaasitrassi palgiräga ja liinialune uputus olid kahjuks paar tõrvatilka muidu väga heas meepotis.
- Proloogi algusaega võiks mõned tunnid varasemaks tuua.
- Sellistes oludes oleks TR3 pidanud kõige lõpus startima, oleks
neilgi vast huvitavam olnud.
Konstruktiivsed ettepanekud! Ilus. Kommenteerin neid veidi:

Põhiraja teistpidi pööramine. See on mõte mida oleme siiamani ainult mõttena hoidnud. Järgmisel aastal on plaanis ära teha, aga ennekõike sõltub see sellest, millised kokkulepped suudan saavutada maade valdajatega RMK, Kaitseväe ja Eesti Energiaga.

Proloogile uus rada. Siikohal ütlen nii: "Kui Land Rover töötab, siis ära hakka talle hooldust tegema - ta hakkab kohe lagunema." Proloogi rada töötab väga täpselt: asukoht on hea, turvalisus on hea, pinnas on hea ja paremusjärjestus kujuneb väga kenasti ajaliselt välja. Raske on loobuda toimivast asjast. Võib-olla... mingid mõtted on tegelikult.

Seda pikka igavat lõiku peab läbima selleks, et saaks nautida selle piirkonna ülejäänud osa, mis on väljaspool kruusateid. Alternatiive pole praegu, aga eks näis milliseid töid aasta jooksul kaevandus teeb. Teisest küljest on minu silmis ka see üks klassikaline takistus korralikul võistlusel - võitlus väsimusega (lisaks on see hea aeg võileiva järamiseks)

Proloogi algusaeg. Miks on vaja proloogi algusaega varasemaks tuua? Automaatselt venitab see ajagraafiku pikemaks. Kas tõesti oli võistleja jaoks ajagraafik liiga tihe?

Minu teada oli TR3-l huvitav. Aga kui selline survestamine jätkub, siis selle aasta absoluutarvestuse võitja (tuletan meelde, et lätlane) jääb ajaloo viimaseks. Kui me hakkame klasside kaupa startimist järjestama, siis pole võimalik enam üldist võrdlust teha ning kujuneb välja tavaline "iga-klass-pusib-omaette-võistlus". Aga see on tema mis ilmselt vajab nüüd järgmised 9-10 kuud kõige rohkem tähelepanu.

Postitatud: T Nov 30, 2010 12:02 pm
Postitas Myrgel
Oliver kirjutas:
Myrgel kirjutas:
totu kirjutas:PS. Mingid evakuatsiooniskeemid rajalt võiks ju olla, osaliselt liikumisvõimelisele autole.
:hail :hail :hail
Kahjuks on see võimatu. Või ma hakkan jälle asju liiga keeruliseks mõtlema.
Näitlik illustratsioon:
Pilt

Ehk siis kõige lihtsam oleks maha märkida trajektori või mitu mis viivad ilma vintsimata välja Narva karjääri väravast. Ainukene katsumus saab olema sinna trajektoorini jõudmine. Ehk siis vintsid ja möllad ennast katkestamise kohast välja, aga kui oled juba nn vabasse vette saanud, siis tead kuidas välja saada. Meie ja ka teiste häda oligi selles, et kui me olime ennast teedeni ukerdanud, kus juba kütuse jm autod liiklesid, siis ei osanud enam edasi minna. Kõik teed mida võtsime lõppesid kas tupikuga või pöördusid tagasi.

Urmas

Postitatud: T Nov 30, 2010 12:27 pm
Postitas Oliver
Myrgel kirjutas: Ehk siis kõige lihtsam oleks maha märkida trajektori või mitu mis viivad ilma vintsimata välja Narva karjääri väravast. Ainukene katsumus saab olema sinna trajektoorini jõudmine. Ehk siis vintsid ja möllad ennast katkestamise kohast välja, aga kui oled juba nn vabasse vette saanud, siis tead kuidas välja saada. Meie ja ka teiste häda oligi selles, et kui me olime ennast teedeni ukerdanud, kus juba kütuse jm autod liiklesid, siis ei osanud enam edasi minna. Kõik teed mida võtsime lõppesid kas tupikuga või pöördusid tagasi.
Siin see probleem seisnebki, et tegelikult ei tohi me liigelda nendel teedel (väljaveo teedel), kus te US-Partsiga seiklesite. Igasugune evakuatsioon peab ideaalis toimuma trassist väljapoole, mitte sissepoole (puudutab Narva karjääri ala). Ma ei ole veel suutnud välja töötada mehhanismi, mis takistaks seda. See et te seal seiklesite oleks võinud mulle probleeme tekitada ja seada ohtu järgmise aasta nõusoleku EE-lt. Seekord küsimusi ei olnud.

Postitatud: T Nov 30, 2010 12:37 pm
Postitas Oliver

Postitatud: T Nov 30, 2010 4:23 pm
Postitas karel
Myrgel - EE näeb päris tõsist vaeva, et eraldada karjääride töötavaid ja mittetöötavaid osi, niiet kord ühele poole sattununa ei ole lollikindlat teed teisele poole. Neid valle ja kraave kaevatakse seal ohtralt ja pidevalt.

Postitatud: K Dets 01, 2010 2:12 am
Postitas Naksitrallid
Ma ei saa aru sellisest asjast kuidas ei ole võimalik teha eraldi track rajalt minemasaamise kohta ??? Tra selline debiilne jutt et ei saa ei oska ja ei ole vaja ajab sita keema !!! KRt sõitsime veerand paaki maha ,et rajalt minema saada kuna kõik teed olid kinni või läksid ei tea kuhu !Mis siis saab kui kellegagi midagi juhtub ja on kiiresti vaja lähima teeni viia kuskohta ka kiirabi oskab tulla ? Siis puuakse korraldaja väga kiiresti ülesse !
Protestid tuleb teha kuidagi nii ,et kui ühe tiimi peale tahab rohkem kui üks võistkond protestida siis pole mingit protestimaksu kuna siis asi nagu otsustatud ja teine olukord millal ei pea mingit pappi kokku ajama on siis kui sul teine võistkond kõrvalt näeb pealt mis juhtus ??? Krt tahad väita ,et ka siis on võimalus ,et protestija kaotajaks jääb ja mõttetuid proteste tuleb !!!
Palun mõtle ennem kui vastad !!!

Postitatud: K Dets 01, 2010 8:29 am
Postitas erik
Naksitrallid kirjutas:Ma ei saa aru sellisest asjast kuidas ei ole võimalik teha eraldi track rajalt minemasaamise kohta ??? Tra selline debiilne jutt et ei saa ei oska ja ei ole vaja ajab sita keema !!! KRt sõitsime veerand paaki maha ,et rajalt minema saada kuna kõik teed olid kinni või läksid ei tea kuhu !Mis siis saab kui kellegagi midagi juhtub ja on kiiresti vaja lähima teeni viia kuskohta ka kiirabi oskab tulla ? Siis puuakse korraldaja väga kiiresti ülesse !
Protestid tuleb teha kuidagi nii ,et kui ühe tiimi peale tahab rohkem kui üks võistkond protestida siis pole mingit protestimaksu kuna siis asi nagu otsustatud ja teine olukord millal ei pea mingit pappi kokku ajama on siis kui sul teine võistkond kõrvalt näeb pealt mis juhtus ??? Krt tahad väita ,et ka siis on võimalus ,et protestija kaotajaks jääb ja mõttetuid proteste tuleb !!!
Palun mõtle ennem kui vastad !!!

Oot, oot, mis maailmast sa nüüd üles ärkasid. Selline suhtlusstiil pole sallitav.

Postitatud: K Dets 01, 2010 8:47 am
Postitas kala
Oliver kirjutas:
kala kirjutas:aga kui korraladaja ja reeglite järgimise vastu protestid siis peaks korraldaja ka viieka laua nurgale panema,et kui protestijal on õigus,siis saab ta ka viieka nagu korraldaja saaks.
Oleks ju normaalne.
Ma ei saanud su mõttest praegu aru. Raha peab lauale panema ikkagi protestija. Võistluste korraldaja vastu protestimisega pead sa pöörduma 4x4 alaliidu poole ja seal on protestimiseks oma kord. Kala ära aja palun erinevaid asju sassi omavahel.

Aga palun täpsusta.
Ei viitsi seletada,lõpupeol räägin.

Atv foorumist kopeeritud:
9.3 karikavõistluse punkte ei saa võistkonnad kes on katkestanud.Punkt 9.3.3katkestanuks loetakse võistkonnad millistel on jäänud kontrollpunkt läbimatta.Sama väitis hommikul ka Oliver.Kui nüüd juhendi punkte 9.3 ja 9.3.3 mitte lugedaja vaadata kohe punkti 9.4 karikavõistluse punkte saavad võistkonnad,kes on läbinud finisi siis......
Et nagu asjad vastuolus
Atv foorumis üldse jube palju nuttu ja hala selle võistluse kohta,korraldajana ma huvipärast loeks läbi,äkki saab mõtteid edaspidiseks.

Postitatud: K Dets 01, 2010 9:35 am
Postitas Naksitrallid
erik kirjutas:
Naksitrallid kirjutas:Ma ei saa aru sellisest asjast kuidas ei ole võimalik teha eraldi track rajalt minemasaamise kohta ??? Tra selline debiilne jutt et ei saa ei oska ja ei ole vaja ajab sita keema !!! KRt sõitsime veerand paaki maha ,et rajalt minema saada kuna kõik teed olid kinni või läksid ei tea kuhu !Mis siis saab kui kellegagi midagi juhtub ja on kiiresti vaja lähima teeni viia kuskohta ka kiirabi oskab tulla ? Siis puuakse korraldaja väga kiiresti ülesse !
Protestid tuleb teha kuidagi nii ,et kui ühe tiimi peale tahab rohkem kui üks võistkond protestida siis pole mingit protestimaksu kuna siis asi nagu otsustatud ja teine olukord millal ei pea mingit pappi kokku ajama on siis kui sul teine võistkond kõrvalt näeb pealt mis juhtus ??? Krt tahad väita ,et ka siis on võimalus ,et protestija kaotajaks jääb ja mõttetuid proteste tuleb !!!
Palun mõtle ennem kui vastad !!!

Oot, oot, mis maailmast sa nüüd üles ärkasid. Selline suhtlusstiil pole sallitav.
Jah aga paraku ei salli mina ka korraldamise apsudesse pohhuistlikult !!!
Mitte ükski kunstnik ei saa kuulsaks ilma kriitikata ja ennem ei tule selle riigi pinnal ühtegi väga hästi korraldatud 4x4 võistlust kui keegi ei anna korraldajatele suurte apsude eest vastu näppe !!!