8. leht 12-st
Postitatud: P Veebr 08, 2009 1:10 pm
Postitas djkiller
antik kirjutas:djkiller kirjutas:http://en.wikipedia.org/wiki/Nissan_Terrano_II
kuid kas terranol patrolin sama mootor peal?
tundub nagu terrano oleks kitsam lühem pajerost.
Kuna oli kindel laks osta mitsu pajero ,kuidas muutuvad ilmad nii ka inimeste ostutuju.
andke tuld selle terrano pihta.50k aasta hea aga muu?
Üks hea asi on, et ta ei roosteta- kere on tsingitud.
Mõõdud:
Nissan Terrano 2
pikkus 4665 mm
laius 1755 mm (ilma peegliteta)
kõrgus 1850 mm
kliirens 210 mm
Nissan Patrol
Pikkus 4930 mm
Laius 1930 mm (ilma peegliteta)
kõrgus 1855 mm
kliirens 212 mm
oskad veel midagi head halba terrano pihta öelda.,Ning kas selles sama süsteem et kui tahad lukke või nelivedu välja võtta .tuleb mõned meetrid tagurpidi sõita?
Postitatud: P Veebr 08, 2009 1:23 pm
Postitas antik
djkiller kirjutas:antik kirjutas:djkiller kirjutas:
andke tuld selle terrano pihta.50k aasta hea aga muu?
Üks hea asi on, et ta ei roosteta- kere on tsingitud.
oskad veel midagi head halba terrano pihta öelda
Ei tea kui jama on õlivahetusvälp võrreldes teiste autodega, kuid Terrano 2 ametlik õlivahetus on iga 7500km järel. Kütusepaak on viieukselisel 80L. Esisilla torsioonvedrustus on suht jäik, kuid seda annab natuke reguleerida kliirensi arvel, samas tuleb vaadata, et esirehvides püsiks rõhk alla 2atmosfääri (soovitatav on 1,9, kuid rehvitöökodades või bensiinijaamades korras/taadeldud manomeetrit otsida on suht lootusetu).
Neliveo mahavõtmiseks tuleb vahekasti käigukang liigutada 2H peale ning sõita üks meeter tagasi. Kui hoida käik 4H peal, siis võib neliveoga tagurdada ja hubid töötavad edasi. Ma tavaliselt niimoodi tõmbangi teisi autosid kraavist välja- aeglustiga 4L tagurdades. Neliveo pealekeeramine käib kuni 40km/h kiirusel ilma sidurit vajutamata.
Postitatud: P Veebr 08, 2009 1:29 pm
Postitas Inz
loen huviga sinu otsingu teemat
ja tahax juhtida tähelepanu sellele, et jahi tarbex
peaxsid arvestama ka sellega, et auto olex piisavalt väike
metsas liikumiseks
näitex minu Rocky on piisavalt väike
oli isegi juhus kui ma ei leidnud teda metsas üles
jätsin nimelt öösex masina metsa ja hommikul hirmus paanika

Postitatud: P Veebr 08, 2009 2:32 pm
Postitas djkiller
Inz kirjutas:loen huviga sinu otsingu teemat
ja tahax juhtida tähelepanu sellele, et jahi tarbex
peaxsid arvestama ka sellega, et auto olex piisavalt väike
metsas liikumiseks
näitex minu Rocky on piisavalt väike
oli isegi juhus kui ma ei leidnud teda metsas üles
jätsin nimelt öösex masina metsa ja hommikul hirmus paanika

sellepeale kah mõelnud.ega see uaz (kaubik kah lühike pole).
ja kahe uksega võib veidi kitsaks minna,kui peab mõne jahimehe peale võtma;)
ning väike lisainf selllest terranost
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
läbisõit 380k km ja olnud inimese käes 5 aastat(2 omanik)
põhjale oli tehtud korrosiooni kaitse,esi osta veidi värvitud(täkked jne.meie eesti kallis killustik).Tundub ,et asi enda tarbeks sisu puhas,välimus ok.tehnika pidi olema ka ok(eks seda tuleb ise kontrollida).
Auto küll Läänemaal,kuid proovin tirida müüa Tallinna.Kas keegi spetialist väikse (sümboolse) tasu eest tuleks kontrollima?
Postitatud: P Veebr 08, 2009 2:45 pm
Postitas Inz
saage parem metsas kokku kutsu müüjad jahile siis on hea võimalus mitme pilliga kohe tutvuda ja ka metsasobivus tuleb ilmsix

Postitatud: P Veebr 08, 2009 3:26 pm
Postitas djkiller
Inz kirjutas:saage parem metsas kokku kutsu müüjad jahile siis on hea võimalus mitme pilliga kohe tutvuda ja ka metsasobivus tuleb ilmsix

tolku mul seal tühjalt ronida ,kui ma asja ei jaga.
silla värgid sisse spetsialit ütleb näe siin või siin midagi kahtlast.
ja asi vask;)
Postitatud: P Veebr 08, 2009 6:14 pm
Postitas tiitv
Ära nüüd ikka looda, et keegi suudab mootorisse, käigukasti, sildadesse sisse näha. Müümise hetkel võib auto täiesti korras olla, aga umbes 5000 km pärast tuleb mootorisse kolks sisse või käigukastis tõmbab hammasrattad maha. Ja sellisel juhul on see paratamatus. Hinnata saab ikkagi ainult masina hetkeolukorda, et liigendid oleksid lõtkuvabad, õli ei lahkaks jne.
Postitatud: P Veebr 08, 2009 6:20 pm
Postitas TiitR
Minule igatahes see lukust lahti saamiseks edasi-tagasi udjamine tüütaks küll ära....mõnikord polegi võimalik enam tagurdada

, ses suhtes on Pajero küll tunduvalt asjalikum.
Postitatud: P Veebr 08, 2009 6:31 pm
Postitas djkiller
võib hakata tüütama,kuid kui ära harjuda ple hullu;)
sest sama summa ja aasta muid autosi auto24 s pole.
ning auto võib kasvõi 1km pärast tuksi minna.
ega ei saagi kasutatud autot osta ja loota ,et nüüd peab mul elu lõpuni.selleks tuleks jah kõik lahti võtta ,kui vaja midagi ära vahetada jne jne.(kuid see ei garanteergi ,et püsima jääb-mõni teine jupp võib otsad anda).
jah soovin ,et keegi vaataks asja üle ja ütleks hetke seisukorra ega muud nõuda/paluda ei saagi
ja terranol ple diffri lukke kah?
Postitatud: E Veebr 09, 2009 12:31 am
Postitas TiitR
Maastikumasinat omale soetades pole seda viimast aastanumbrit ka mõtekas taga ajada. Tähtsam ikkagi eelnev hoolitsus ja hetke korrashoid. Mis kasu on hea aastaarvuga maasturist, millel sillad või lukud ei rakendu? Ja need rakunduma saada pead vb. pool soetushinda juurde panema.

Postitatud: E Veebr 09, 2009 9:00 am
Postitas djkiller
ega ma siis ainult aastat vaata. muu välimus ja sillad jne tuleb nagunii kohapeal ära kontrollida.
kuid kas terranol difrile lukke pole või ikkagi on?
Postitatud: E Veebr 09, 2009 9:21 am
Postitas Maasturid
djkiller kirjutas:kuid kas terranol difrile lukke pole või ikkagi on?
Ees on rummulukud ja vaba differ taga on enamikel LSD lukk.
Soovitan kasulikku lugemist
4x4 teemal
Postitatud: E Veebr 09, 2009 9:25 am
Postitas djkiller
Maasturid kirjutas:djkiller kirjutas:kuid kas terranol difrile lukke pole või ikkagi on?
Ees on rummulukud ja vaba differ taga on enamikel LSD lukk.
Soovitan kasulikku lugemist
4x4 teemal
nu selles mõttes ikka etem kui uaz millel ainult nelivedu ja ei mingeid lukke+ aeglusti
suured tänud kasutajale Maasturid ,kellega sai tel teel lisainffi saadud;) (Y)
Postitatud: E Veebr 09, 2009 7:22 pm
Postitas tiitv
djkiller, jahil käimiseks on kõige parem valik siiski kastikas. Hea mugav loomadele vilja vedada ning ka lastud loomi metsast välja tuua. Kasulik lisa oleks kasti veel plastikust põhi ja küljed. Saab ka päevaks-paariks veriseks jäänud kasti ilusasti puhtaks. Enamasti piisab jahil ka korralikust rehvist ja aeglustiga nelikveost. Aga oleneb millistes mülgastes sa käid.
Postitatud: E Veebr 09, 2009 7:30 pm
Postitas djkiller
tiitv kirjutas:djkiller, jahil käimiseks on kõige parem valik siiski kastikas. Hea mugav loomadele vilja vedada ning ka lastud loomi metsast välja tuua. Kasulik lisa oleks kasti veel plastikust põhi ja küljed. Saab ka päevaks-paariks veriseks jäänud kasti ilusasti puhtaks. Enamasti piisab jahil ka korralikust rehvist ja aeglustiga nelikveost. Aga oleneb millistes mülgastes sa käid.
nuh homme lähen seda terranot vaatama.
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
tead kui võtad kastika hakkab iga tont(jahimees ) abi paluma
küllalt UAZ-ga abis käinud ja sanitari mänginud;)
tuleb mõelda ka suts enda peale