8. leht 14-st
Postitatud: N Sept 18, 2008 9:16 am
Postitas erik
RAMBO kirjutas:
rõhutasin,et ASJALIKKU NÕU

Pole mõtet ärrituda.
Postitatud: N Sept 18, 2008 10:03 am
Postitas uputaja
Käisin kah autsi piilumas , minu arvates pornot seal küll tehtud polnud. Keevitus oli korralik ja enamus asju oli eelnevalt ikka läbimõeldud vä radikas , aga selle saab alati ju taha tõsta.
Minu arvates las mehed teevad seda mida tahavad.
PS : Teeks ise kah kui sellised võimalused endal oleks.
Andres
Postitatud: N Sept 18, 2008 10:04 am
Postitas ricardo
rommi kirjutas:muide, kuskilt jäi meelde nagu, et ka volvo portaalil on originaalis üks sild (või oli see üks külg) muster tagurpidi. Noh, kinni jääd siis saad tagasi ka liikuda

Ennevanasti kui metsa veeti välja T40AM traktoritega, siis pandi ka talveks üks tagaratas valetpidi all, et kui enam edasi ei lähe, siis lihtsam tagurpidid liikuda.
Postitatud: N Sept 18, 2008 10:20 am
Postitas Landy
Siiani ongi enamuses konstuktiivset ja asjaliku nõu pakutud, kuid kõigile nõuannetele on üsna isiklikult ja valuliselt reageeritud.
O.T.
Pole ise suurem asi iseehitaja ja rohkem siidinäpp. Seetõttu olen laskund valdava enamuse asju teistel teha, kuid tehnilised lahendused olen siiski enamuses ise netist välja otsinud ja neid asjatundlikumate inimestega läbi arutanud. Seega olen otsinud varem tehtute hulgast parimad ideed ning sealt omakorda ühevalinud või seda edasi arendanud.
Tõsi, aega on see tegevus tavalilt rohkelt võtnud, kuid ümebr tegemist või aia taha aminekut harva esinenud.
Olen lähtunud vanasõnasdest- loll õpib endajaterk teiste vigadest ning seitse korda mõõda ja üks kord lõika. Seni olen ise lahendustega rahule jäänud ja teiseki känud eeskuju võtmas.
niva
Postitatud: N Sept 18, 2008 8:38 pm
Postitas mati535
Tere.
Täna kahjuks ei jõudnudki midagi korda saata, kuna pidi tööl käima.
Radikast rääkides, kas veepump ei jää lahjaks, kui sisse tõsta
Ühel autol olen tõstnud ja läks kohe keema.Tundus nagu ringlust pole, kuigi oli korralikult õhutatud.Radikas oli pakiruumis ja oli 2el.ventikat.
k.mati
Postitatud: R Sept 19, 2008 12:03 am
Postitas Veiko
Ei usu ,et jääb.Ka kui pole piisav on väga edevaid el pumpasid.Asi selles,et jah süsteemi mahtu ei ole mõtet väga suureks ajada kuna siis ka inerts läheb suureks.
Veiko
niva
Postitatud: L Sept 20, 2008 8:28 am
Postitas mati535
Tere.
Eile putitasin autot ja veepump andiski saba.Käisin ostsin uue pumba,täna peab siis külge kruvima.Eks se vana oli seisnud mõned aastad ja oli ära väsinud.Veepump, hammasrihm,rullik,geneka harjad=1050eek.Pole paha minu meelest.Tuleb juba odavam ,kui vene tehnikat remontida.
Varsti tuleb kindlasti siduri vahetus ka.
Niva siduri toru läks täpsel bmw toru peale ja jootsime kinni,käib palju kergemini kui bmw originaalis.Niva siduri peasilinder on vist tiba võimsam,kui bmw oma.
k.mati
Re: niva
Postitatud: L Sept 20, 2008 10:11 am
Postitas Landy
mati535 kirjutas:
Niva siduri toru läks täpsel bmw toru peale ja jootsime kinni,käib palju kergemini kui bmw originaalis.Niva siduri peasilinder on vist tiba võimsam,kui bmw oma.
Mis masina korv ja ketas sinna sai?
Re: niva
Postitatud: L Sept 20, 2008 10:50 am
Postitas erik
mati535 kirjutas:
Niva siduri toru läks täpsel bmw toru peale ja jootsime kinni,käib palju kergemini kui bmw originaalis.Niva siduri peasilinder on vist tiba võimsam,kui bmw oma.
k.mati
Hüdraulika seaduspärasusest tulenevalt ei saa olla ükski silinder lihtsalt võimsam, saab olla väiksema läbimõõduga ja sellest tulenevalt on jalaga rakendatav surve väiksem. Küll on aga ei pruugi väiksema läbimõõduga silinder tagada piisavat käiku töösilindrile. Või on niva peasilindri tehnilised näitajad sarnased bmw omaga aga pedaal on pikema õlaga ja suurema käiguga. Pigem puudutab Teid viimane variant.
niva
Postitatud: P Sept 21, 2008 8:58 am
Postitas mati535
Tere.
Korv ja ketas ka bmw.Panime terve mootori koos kastiga.Siduri pedaal ja peasilinder on niva ,edasi on bmw.
Eile saime valmis ja mõtlesime väikse testi sõidu teha aga tahab keema hakata metsas.Bmw radikas on liiga tihe,natuke muda ja umbes.Ventikas jäi ka lahjaks.
Äkki kellelgi vedeleb mõistliku hinnaga ventikas kodus.Peaks katma suurema osa niva radikast(paneme niva oma tagasi).

Ja peaks olema sama kitsas nagu bmw el.vent umbes 4-5cm.
k.mati
Postitatud: P Sept 21, 2008 9:34 am
Postitas erik
Ei usu, et niva radiaator selle mootori jahutamisega metsas hakkama saab. See M20 mootor tuntud selle poolest, et toodab palju sooja ja keema minnes on kaane kõverdumine üsna tavaline.
niva
Postitatud: P Sept 21, 2008 9:37 am
Postitas mati535
Tere.
Aga kuidas aru saada kas kaanes on surve sees

Eile läks keema aga õli on puhas ja sumps ei aura,dosoolis ka bensu haisu pole.
k.mati
Re: niva
Postitatud: P Sept 21, 2008 10:30 am
Postitas MahviaDeTyrk
mati535 kirjutas:Tere.
Aga kuidas aru saada kas kaanes on surve sees

Eile läks keema aga õli on puhas ja sumps ei aura,dosoolis ka bensu haisu pole.
k.mati
Sa mõtled nigu, et kas plokikaane tihend laseb läbi ?
niva
Postitatud: P Sept 21, 2008 1:21 pm
Postitas mati535
Tere
Kas kaane tihend, või on tulnud pragu kuskile.Kui plokikaanes on surve sees ,kas siis ajab paisupaagist külma mootoriga ka vee välja.
Niva radikas ja suur ventikas peaks küll piisama ju

Bmw radikasse läheb mingi 1 või 2 liitrit vett aga niva radikasse peaks 4 või 5 ikka minema.Ja bmw radikas on nii tihe,et valgus ei paista eriti läbi aga nival on suht hõre sellega võrreldes.
k.mati
Postitatud: P Sept 21, 2008 1:56 pm
Postitas erik
Vee hulk pmst ei loe, loeb soojusvahetuse effektiivsus. Palju vett tähendab ka suur inertsi, nii soenemisel kui jahtumisel. Näiteks võimsate autode radiaatorid ei sisalda endas tohutut hulka vedeliku vaid omavad väga suurt kontaktpinda vedeliku ja õhuvahel, e. on tihedad. Loomulikult ei kõlba bmw radiaator metsamasinale ninasse paigaldamiseks, sest see ummistub hetkega, küll aga sobib niva oma rohkem, kuna isegi ummistumisel on se võimalik elementaarselt puhtaks pesta. BMW oma aga annab vist ainult puhtaks leotada, seda siis eelnevalt ninalt maha võttes. Sa võid niva radiaatoriga ju proovida, äkki isegi mingi 14 - 16tolli suure ja 30 - 40 A tarbiva ventikaga saad sa asja isegi jahutatud. Jahutamisel mängib veel rolli ka õli temperatuur. Sinu motole oleks bmw 325 õlijahutuse süsteem pmst bolt on. Korraliku õlijahutusega saad sa mootori temperatuurist 5 - 10 kraadi maha.
BMW`l on igasuguseid ilminguid kui kaanetihend enam ei pea:
Salongi radikasse ei tule enam sooja
Küünlad - küünal kattub kollase sitaga
Surve süsteemis, normaalsel töötemperatuuril (vahetult enne keemist tekib süsteemi ka niisama korralik surve, sõltuvalt paisupaagi korgist kuni 1,5 bar.
Mahlad koos
Aur ja magus lõhn sumutist, kui tosool süsteemis on.
Akki viskad ikka radika taha?