8. leht 92-st

Postitatud: K Juun 20, 2007 2:10 pm
Postitas Oliver

Postitatud: N Juun 21, 2007 10:36 pm
Postitas jr

Postitatud: R Juun 22, 2007 8:58 am
Postitas tanel

Postitatud: R Juun 22, 2007 9:39 am
Postitas tanel

Postitatud: L Juun 23, 2007 9:26 pm
Postitas jr

Postitatud: L Juun 23, 2007 9:34 pm
Postitas jr

Postitatud: L Juun 23, 2007 9:49 pm
Postitas jr

Postitatud: P Juun 24, 2007 9:49 am
Postitas al
eks 6x6 ja seda enam 8x8 ole ikka etem, kui 4x4, ehk truck trial tsehhi moodi.
http://www.youtube.com/watch?v=mi8SlYGt ... ed&search=

samalt kasutajalt päris mitu korralikku triali videot.

Postitatud: P Juun 24, 2007 9:03 pm
Postitas jr
al kirjutas:eks 6x6 ja seda enam 8x8 ole ikka etem, kui 4x4, ehk truck trial tsehhi moodi.
http://www.youtube.com/watch?v=mi8SlYGt ... ed&search=

samalt kasutajalt päris mitu korralikku triali videot.
Uksed käivad lahti-kinni sõidu ajal nagu UAZ'il.

Postitatud: P Juun 24, 2007 9:40 pm
Postitas heeringas
jr kirjutas:
al kirjutas:eks 6x6 ja seda enam 8x8 ole ikka etem, kui 4x4, ehk truck trial tsehhi moodi.
http://www.youtube.com/watch?v=mi8SlYGt ... ed&search=

samalt kasutajalt päris mitu korralikku triali videot.
Uksed käivad lahti-kinni sõidu ajal nagu UAZ'il.
Aga masinad on kesk raami ja sõltumattu vedrustusega. Seda UAZ'il ei ole.

elagu landcruiserid

Postitatud: E Juun 25, 2007 6:23 pm
Postitas rato

Postitatud: K Juul 04, 2007 11:01 am
Postitas Urvo

Postitatud: R Juul 06, 2007 6:50 pm
Postitas kauko

Postitatud: L Juul 07, 2007 10:51 am
Postitas jr

Postitatud: T Juul 10, 2007 4:36 pm
Postitas rato