4runneri tõsmine

Moderaatorid: jr, Moderators

Kasutaja avatar
Marlai
Rock Crawler
Postitusi: 609
Liitunud: N Jaan 01, 2009 8:02 pm

4runneri tõsmine

Postitus Postitas Marlai »

Ei taha kohe suuri muutusi tegema hakata, aga natukene tõstaks oma 4runnerit küll (äkki see ongi suur muutus) Igatahes. Kas keegi oskab aidata sellistes küsimustes. Kui tahaksin tõsta mingi 2-5'', siis kui palju sild paigast nihkub. Kas on mingeid valemeid selle arvutamiseks. Äkki oleks kohe soovitusi, millised vedrud, amordid, pikendused varrastele jne. Teine teema esisild. Kas annab originaali kuidagi tõsta, või peaks kohe lehtedel silla paigaldama. Jälle oleksid soovitused teretulnud.
Aitähh vastajatele.
Kui probleemi on võimalik sõnastada, on seda võimalik ka lahendada.
Kasutaja avatar
yanekk
I live off from the mud
Postitusi: 1840
Liitunud: P Mär 11, 2007 4:49 pm
Asukoht: haapsalu

Postitus Postitas yanekk »

Sinu kõikidele küsimustele vastab kõige täpsemalt,kodanik Rommi(afroäi)
Pakun autoremondi teenust Haapsalus.
d22
Fitting 38"
Postitusi: 284
Liitunud: P Okt 29, 2006 11:25 am
Asukoht: harjumaa

Postitus Postitas d22 »

Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

8/89-96 4Runner Trail Master +50mm ette ja +60mm taha juurde andev tõstesari, mis sisaldab endas kõike vajaliku, seda saaksin sulle pakkuda hinnaga 16800.- koos KM. Komplekt omab Saksa TÜV kinnitust. Vajadusel ka paigaldame selle sinu autole külge.
+372 5028488
ahtok
Mudder
Postitusi: 82
Liitunud: E Aug 07, 2006 10:03 am
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas ahtok »

Mis ma oma Runneriga teinud olen näed siit http://www.hot.ee/ahtokivi/Runner.html Tõstetud on eest ja tagant ca 50 mm ning selleks oli vaja ette spets 'vaheseibe' ja taha OME uusi vedrusid ja amorte. Need kokku maksid alla 10 tuh krooni. 50 mm tõste tegemiseks peale nimetatud asjade pole vaja vahetada ja juhitavus kehvemaks sellest tõstest ei läinud. Taha ma valiksin nüüd pehmemad vedrud, kuna mul telliseid pole vedada vaja ja jäikade vedrudega jäävad mõned rattad künklikes oludes väga lihtsalt õhku. Aga kui midagi tegema hakkad, siis selgub tavaliselt, et veel 100 asja on kulunud ja vaja ära vahetada. Vähemalt mul on nii juhtunud.
Kasutaja avatar
sirr
Rock Crawler
Postitusi: 856
Liitunud: N Veebr 27, 2003 11:23 pm
Asukoht: Vääna-Jõesuu
Kontakt:

Postitus Postitas sirr »

jr kirjutas:8/89-96 4Runner Trail Master +50mm ette ja +60mm taha juurde andev tõstesari, mis sisaldab endas kõike vajaliku, seda saaksin sulle pakkuda hinnaga 16800.- koos KM. Komplekt omab Saksa TÜV kinnitust. Vajadusel ka paigaldame selle sinu autole külge.
Andestage mu lolli küsimust aga ainult 5 senti tõstet sellise raha eest pluss veel töö - milleks see?
Kasutaja avatar
rommi
afroäi
Postitusi: 1931
Liitunud: P Veebr 15, 2004 12:59 am
Asukoht: California

Postitus Postitas rommi »

sirr kirjutas:
jr kirjutas:8/89-96 4Runner Trail Master +50mm ette ja +60mm taha juurde andev tõstesari, mis sisaldab endas kõike vajaliku, seda saaksin sulle pakkuda hinnaga 16800.- koos KM. Komplekt omab Saksa TÜV kinnitust. Vajadusel ka paigaldame selle sinu autole külge.
Andestage mu lolli küsimust aga ainult 5 senti tõstet sellise raha eest pluss veel töö - milleks see?
Oleneb mida see tõstesari sisaldab aga iseenesest pole mingi meeletu hind.
Rommi / near Rubicon with Cherokee XJ '00 Long Arm
Kasutaja avatar
Panda
Fitting 38"
Postitusi: 328
Liitunud: E Juul 23, 2007 4:40 pm
Asukoht: Jõelähtme, puhtam Ülgase
Kontakt:

Postitus Postitas Panda »

rommi kirjutas :

sirr kirjutas:
jr kirjutas:
8/89-96 4Runner Trail Master +50mm ette ja +60mm taha juurde andev tõstesari, mis sisaldab endas kõike vajaliku, seda saaksin sulle pakkuda hinnaga 16800.- koos KM. Komplekt omab Saksa TÜV kinnitust. Vajadusel ka paigaldame selle sinu autole külge.

Andestage mu lolli küsimust aga ainult 5 senti tõstet sellise raha eest pluss veel töö - milleks see?

Oleneb mida see tõstesari sisaldab aga iseenesest pole mingi meeletu hind.

Meeletu hind :shock: ????? no ma ei tea...
Ise tõstetud omal ca 25 cm ( hetkest kui auto Saksast tõin )kokku umbes 1000 eeku :D
4-Runner,UAZ 3303
Mudasõltlane alates 1999 sügissõidust.
Pandakaru 4x4
Kasutaja avatar
TiitR
I live off from the mud
Postitusi: 5765
Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa

Postitus Postitas TiitR »

Panda kirjutas:rommi kirjutas :

sirr kirjutas:
jr kirjutas:
8/89-96 4Runner Trail Master +50mm ette ja +60mm taha juurde andev tõstesari, mis sisaldab endas kõike vajaliku, seda saaksin sulle pakkuda hinnaga 16800.- koos KM. Komplekt omab Saksa TÜV kinnitust. Vajadusel ka paigaldame selle sinu autole külge.

Andestage mu lolli küsimust aga ainult 5 senti tõstet sellise raha eest pluss veel töö - milleks see?

Oleneb mida see tõstesari sisaldab aga iseenesest pole mingi meeletu hind.

Meeletu hind :shock: ????? no ma ei tea...
Ise tõstetud omal ca 25 cm ( hetkest kui auto Saksast tõin )kokku umbes 1000 eeku :D
Puhtalt huvi pärast palun, kas oleks võimalik sellise tõstega masinast ka pilti näidata....tõepoolest huvitab! :shock:
Kasutaja avatar
sirr
Rock Crawler
Postitusi: 856
Liitunud: N Veebr 27, 2003 11:23 pm
Asukoht: Vääna-Jõesuu
Kontakt:

Postitus Postitas sirr »

See oligi point. Mul enda 4Runner peaks olema 12 cm tõstetud ja see veidi juba annab tunda. Aga 20K maksta 5 cm eest ei ole imho just kuluefektiivne :)
Kasutaja avatar
rommi
afroäi
Postitusi: 1931
Liitunud: P Veebr 15, 2004 12:59 am
Asukoht: California

Postitus Postitas rommi »

minu point polnud selles, et kuidas saaks odavamalt... vaid et 16K tõstesari pole liiga kirves. Tõstesarjad on nendele, kes ei viitsi ise kombineerida ja leiutada ning tahavad kiiret ning mugavat lahendust.
Kirjutasin suzukide teemas ka, kuidas 4" tõste saab teha kodus 6000 krooniga, ilma et peaks ostma samaväärset 25 tuh. kroonist tõstesarja. Samaväärne igas mõttes, mitte ainult auto kõrguses. On olemas ka selliseid tõstesarju, mis maksavad 40K krooni ja ka neile on ostjaid. Kõik on ju suhteline ;)

1000.- krooni ja 25cm tõstet? Ma eeldan, et seal on originaalsed amordid ja vedrud. Tõstesari sisaldab tavaliselt ka pikemad vedrusid ja amorte, mis parandavad oluliselt maastikusuutlikkust.
Rommi / near Rubicon with Cherokee XJ '00 Long Arm
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Panda kirjutas: Meeletu hind :shock: ????? no ma ei tea...
Ise tõstetud omal ca 25 cm ( hetkest kui auto Saksast tõin )kokku umbes 1000 eeku :D
Isetegevus on alati teretulnud ja pooldan seda väga, eriti hästi tehtud asju. 1000eek eest hakkama saada, siis sa ilmselt ei hankinud pikemaid amorte ega ka pikemaid vedrusid, vaid a'la lõikasid ja keevitasid mingid vahetükid vahele ja asi vask.

Kui see aasta Eesti ARK võtab vastu otsuse, et N1 ja N1G kategooria sõidukile paigaldatav lisavarustus peab omama CE või EC sertifikaate, siis pole nende isetehtud tõstetega midagi teha. Siis ongi ainuke lahendus tootja sarjad, mis on homologiseeritud ja omavad TÜV sertifikaati. Alati jääb võimalus petta või mis iganes, aga ma räägin põhimõttest. Ning alati on võimalus see omatehtud 1000eek kuluga tõstesari läbi komisjoni lasta ja ümberehitus ametlikult fikseerida.

Ametliku sarja ostavadki inimesed, kes ei taha ise teemaga tegeleda, sest ajaga on muudki peale hakata või ei ole teadmised tehnikast piisavad ning see 16000eek'i VS ajakulu ei oma märkimist. Lisaks on autol küljes kohe õiged tükid ja üksjagu Trial-Error tegevust jääb ära ning võib üldjuhul olla kindel, et allapandu sai hea.
+372 5028488
Kasutaja avatar
Panda
Fitting 38"
Postitusi: 328
Liitunud: E Juul 23, 2007 4:40 pm
Asukoht: Jõelähtme, puhtam Ülgase
Kontakt:

Postitus Postitas Panda »

jr : Isetegevus on alati teretulnud ja pooldan seda väga, eriti hästi tehtud asju. 1000eek eest hakkama saada, siis sa ilmselt ei hankinud pikemaid amorte ega ka pikemaid vedrusid, vaid a'la lõikasid ja keevitasid mingid vahetükid vahele ja asi vask.


ei lõikanud ja ei keevitanud. Sai tagavedrudele treitud pikendus.
Sai kere ja raami vahele jälle treitud vahepuksid. Põhimõtteliselt sama asi ka 16k kmpl. sees(pean silmas kere ja raami vahelisi pukse). Amordid on jah originaalid. Töötavad.

Auto ise on selline :

http://fotoalbum.ee/photos/Pandakaru/23395835
4-Runner,UAZ 3303
Mudasõltlane alates 1999 sügissõidust.
Pandakaru 4x4
Kasutaja avatar
marxkoll
Rock Crawler
Postitusi: 984
Liitunud: K Mai 30, 2007 10:28 pm
Asukoht: Lääs

Postitus Postitas marxkoll »

Ise ka päris 1000kr hakkama ei saand aga arvan et mingi 2-3k küll! Sai Würthist tellitud kõik uued poldid (suts tugevamad) ja tüüdatud tuttavat "metallihunti". Teostus pärineb USA miskiste jooniste järgi. Nüüd on liigeldud aasta jagu ja täiustamist vajab ka paar sõlme aga muidu väga ok. Amordid sai enne tellitud ja läks maksma mingi 4k. Alla sai surutud 36x15,5x15 rehvid!!! :twisted:
Isehakanud loodusesõber!!! Mees kes ei karda väljakutseid!!!
Margus +37256633834
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2777
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Postitus Postitas erik »

Tegelikult need numbrid, mida te siin nimetate on vabandage väga, täielik BS ja kõvatamine. Kui te kellegile peaksite neid asju paigaldatuna müüma siis tuleks number u. 10 korda suurem. Ma võin ka kirjutada, et Hõbekolli viimane ümberehitus läheb maksma 20 tuhat.... vajalikud tükid leian kuurist, lasen sõbral tema tööjuurest pihta panna ja tuttav treial treib viina eest kogu kama valmis.

Lihtsalt selle asemel, et kirjutada kui kõva projektijuht ja orgunnija keegi on, võiks keskenduda tehnilistele üksikasjadele ja sõlmede lahendustele.
Et iseehitajatel elu vähe lihtsam oleks ja väga hullu borri kodus ei toodetaks.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Vasta

Mine “Toyota”