nimelt siis ei lülitu taha ei 4H ega 4L armatuuril läheb küll tuluke põlema, kuid esisild ringi ei vea. Kui esisilla difri lukku keeran siis veavad ka esimesed rattad ringi. Ühest teisest foorumist sain teada, et viga võib olla vahekasti kahvlis. Kuna siin on kõvasti targemad mehed ja paremad riistad siis mõtlesin, et käiks selle teema siin uuesti üle ja ehk oskab keegi midagi soovitada või pakkuda. Olen ise veel suhteliselt võhik sellel teemal kuid ega keegi meist ei sündinud kardaan käes.
ette tänades,
Edgar
Mure Daihatsu Feroza nelikveoga
Moderaatorid: Landy, Moderators
Mure Daihatsu Feroza nelikveoga
4x4 huviline
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4476
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
Re: Mure Daihatsu Feroza nelikveoga
Edgar kirjutas:nimelt siis ei lülitu taha ei 4H ega 4L armatuuril läheb küll tuluke põlema, kuid esisild ringi ei vea. Kui esisilla difri lukku keeran siis veavad ka esimesed rattad ringi.
Kui sul on hubid millega esimesed rattad pooltelgedega ühendatakse/lahti ühendatakse siis ju loogiline, et kui ainult vahekastist esisild järgi ühendada siis ei vea
Kuskohast sa oma meelest esisilla difrit lukku keerad ??
tartuoffroad.ee
5581340
5581340
- isakene
- I know how to fix stuff
- Postitusi: 1803
- Liitunud: R Veebr 04, 2005 5:07 pm
- Asukoht: L-Virumaa, Kadrina vald
Täpselt nii. Ratta otstes olevad lukud ühendavad poolassi rattarummuga.Asja mõte on selles, et tagaveoga kulgedes poolassid ja differ rataste küljest lahti ühendada. Selleks, et detailid ei kuluks ja kütusekulu väiksem oleks Kui lukud on "free" asendis ja kabiinist esisilla sisse lülitad, käivad kardaan, differ ja poolassid tühjalt ringi.