Ladoga 2008 - 31.mai-8.juuni
Moderaatorid: hulkur, Arto, MM, Oliver, Moderators
Tulemused siis eal.4x4.ee
Arto Künnapas, Ratturid meeskonna roolikeeraja , maasturisõltlane alates 2004.
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
- tai
- unistus TR nullist
- Postitusi: 1282
- Liitunud: P Veebr 26, 2006 7:56 pm
- Asukoht: Pärnu/talin lennujaama juures
Meie tervelt kodumaal tagasi.
esimesed pildid
http://akulikova.fotki.com/leshik/off-r ... ophy-2008/
meie sigulimehed
http://www.ladoga-trophy.ru/index.php?o ... d=6&id=494
http://www.ladoga-trophy.ru/index.php?o ... ry&catid=4
esimesed pildid
http://akulikova.fotki.com/leshik/off-r ... ophy-2008/
meie sigulimehed
http://www.ladoga-trophy.ru/index.php?o ... d=6&id=494
http://www.ladoga-trophy.ru/index.php?o ... ry&catid=4
Asjadele tuleb lennukalt läheneda
58021221
58021221
Ka meie tervelt tagasi ja suure hulga kogemuste võrra rikkamana.
Kogu üritus oli nagu ikka meeldejääv ja nauditav-seda muidugi tänu suurepärasele eestlaste kogukonnale kes laagrites üksteisele toeks oli.
Seda tuge läks muidugi meil üsna tihti tarvis sest Jeebimeeste "kaitseingel"hr. Urmas Lomp muidugi loobus viimasel hetkel ja sellest hetkest kogunesid äikesepilved nagu Vepsalgi meie peade kohale.
Juba Piitrisse sõit muutus vaatamata (minu arvestuste kohaselt tohutule) ajavarule parajaks pähkliks ja oleksime sellest pidanud aimu saama mis meid edasipidi ees ootab.Kõigepelt purunes Kingisepas saateautol roolivõimendi rihm-ca 1,5h uue rihma otsimisele ja vahetusele.Sõitu jätkates purunesid ca 40 km jooksul aga treileri kõik rehvid(ka tagavara).Kammides läbi lähedalasuva rehvitöökoja lao ja äravisatud rehvide prügimäe, õnnestus meil ca 2-3 tunni pärast teekonda jätkata ning lõpuks ka mandaati jõuda.
Esimesel kolmel etapil õnnestus mul ka võistlusautol viis korda! vahetada rehvi ja lisaks saada jagu esimesest diagonaalvardast.
Neljas-viies katse olid traditsioonilised ranna-ja düünisõidud kus vaatamata koefitsenile 1:10(1sek kaotust tähendas 10sekundit) erilisi vahesid ei tekkinud.
Sellest laagrist hommiku etapile startides üllatusime ebameeldivalt.Nimelt olid öösel käinud vargad?!Saagiks siis kogu võistlusautos olnud navigatsioonitehnika ja muu kättesaadav-läpakas,tutikas GPS,inverter,antenn,raadiosaatjad,korraldajate paigaldatud track-logger(hüvasti deposiit),bensuraha- lisaks telkide eestkojast kaks jopet koos rahakottide,telefoni ja fotokaga+üks kott puhaste riietega.Õnneks suutis Ermi kaasvõistlejate abil meile mingisuguse asenduse välja nuputada ja jõudsime 6minutit enne oma aega starti.Nii häst ei läinud aga Viidol kelle LC tagarattalaager andis pikal ülesõidul saba ja starti ta ei jõudnudki.
Kuuendal etapil sai selgeks et äsja paigaldatud hüdrovints keeldub libedas rabavees toimetamast kuna rihm lihtsalt libiseb pumba rihmarattal(tänud Ratturitele kes sikutasid meid tagasi kuivale).Tagajärjeks muidugi boonusena +45 min liidritele.
7,8 ja9 katse möödusid lõpuks siis probleemideta(tasuks 1,2,3 aeg katsetelt) ja sõidu lõpuks jõudsime esikolmikule päris kandadele.Kolmanda kohani jäi 20minutit ja meie taga oli juba 3h"tühja maad".
Ka tagasitee koju oli oluliselt mõnusam-vaid pikk(3h)piirisaba ja Maardus radarisse sõitmine(10min muljetamist ja respect politseile-pääsesin vaid kirjaliku hoiatusega)-segasid meie caravani kulgemist.
Kokkuvõttes-kui välja arvata vargusega tekitatud moraalne ja varaline kahju-oli väga mõnus väljasõit loodusesse mille krooniks olid kahtlemata eestlaste auhinnalised kohad ja suurepärane laagriseltskond kellega koos oli tore õhtuti hängida ja kes tegid omaltpoolt kõik selleks et meie tuju ja finantsseise parandada.Tänud teile!
Kogu üritus oli nagu ikka meeldejääv ja nauditav-seda muidugi tänu suurepärasele eestlaste kogukonnale kes laagrites üksteisele toeks oli.
Seda tuge läks muidugi meil üsna tihti tarvis sest Jeebimeeste "kaitseingel"hr. Urmas Lomp muidugi loobus viimasel hetkel ja sellest hetkest kogunesid äikesepilved nagu Vepsalgi meie peade kohale.
Juba Piitrisse sõit muutus vaatamata (minu arvestuste kohaselt tohutule) ajavarule parajaks pähkliks ja oleksime sellest pidanud aimu saama mis meid edasipidi ees ootab.Kõigepelt purunes Kingisepas saateautol roolivõimendi rihm-ca 1,5h uue rihma otsimisele ja vahetusele.Sõitu jätkates purunesid ca 40 km jooksul aga treileri kõik rehvid(ka tagavara).Kammides läbi lähedalasuva rehvitöökoja lao ja äravisatud rehvide prügimäe, õnnestus meil ca 2-3 tunni pärast teekonda jätkata ning lõpuks ka mandaati jõuda.
Esimesel kolmel etapil õnnestus mul ka võistlusautol viis korda! vahetada rehvi ja lisaks saada jagu esimesest diagonaalvardast.
Neljas-viies katse olid traditsioonilised ranna-ja düünisõidud kus vaatamata koefitsenile 1:10(1sek kaotust tähendas 10sekundit) erilisi vahesid ei tekkinud.
Sellest laagrist hommiku etapile startides üllatusime ebameeldivalt.Nimelt olid öösel käinud vargad?!Saagiks siis kogu võistlusautos olnud navigatsioonitehnika ja muu kättesaadav-läpakas,tutikas GPS,inverter,antenn,raadiosaatjad,korraldajate paigaldatud track-logger(hüvasti deposiit),bensuraha- lisaks telkide eestkojast kaks jopet koos rahakottide,telefoni ja fotokaga+üks kott puhaste riietega.Õnneks suutis Ermi kaasvõistlejate abil meile mingisuguse asenduse välja nuputada ja jõudsime 6minutit enne oma aega starti.Nii häst ei läinud aga Viidol kelle LC tagarattalaager andis pikal ülesõidul saba ja starti ta ei jõudnudki.
Kuuendal etapil sai selgeks et äsja paigaldatud hüdrovints keeldub libedas rabavees toimetamast kuna rihm lihtsalt libiseb pumba rihmarattal(tänud Ratturitele kes sikutasid meid tagasi kuivale).Tagajärjeks muidugi boonusena +45 min liidritele.
7,8 ja9 katse möödusid lõpuks siis probleemideta(tasuks 1,2,3 aeg katsetelt) ja sõidu lõpuks jõudsime esikolmikule päris kandadele.Kolmanda kohani jäi 20minutit ja meie taga oli juba 3h"tühja maad".
Ka tagasitee koju oli oluliselt mõnusam-vaid pikk(3h)piirisaba ja Maardus radarisse sõitmine(10min muljetamist ja respect politseile-pääsesin vaid kirjaliku hoiatusega)-segasid meie caravani kulgemist.
Kokkuvõttes-kui välja arvata vargusega tekitatud moraalne ja varaline kahju-oli väga mõnus väljasõit loodusesse mille krooniks olid kahtlemata eestlaste auhinnalised kohad ja suurepärane laagriseltskond kellega koos oli tore õhtuti hängida ja kes tegid omaltpoolt kõik selleks et meie tuju ja finantsseise parandada.Tänud teile!
Vahur Romet,Carservice tiim,piloot
Panin üles mõned pildid. Tahaksin nendega palavalt tervitada Ladogal käinud eestimaalaste – kampa... kõige paremas mõttes.
Vähem tehnikat – rohkem inimesi.
Seebikarbiga plõksitud fotode kvaliteet on kohati masendav ja palju toredaid inimesi on piltidelt puudu aga loodan, et suudan edasi anda natukene sellest, miks Ladogale peab ikka tagasi minema.
...ja ringi täis ei saanud me ka sellel aastal mitte.
http://www.foto24.ee/album/36312
Vähem tehnikat – rohkem inimesi.
Seebikarbiga plõksitud fotode kvaliteet on kohati masendav ja palju toredaid inimesi on piltidelt puudu aga loodan, et suudan edasi anda natukene sellest, miks Ladogale peab ikka tagasi minema.
...ja ringi täis ei saanud me ka sellel aastal mitte.
http://www.foto24.ee/album/36312
...kuna oli palju tuttavaid nägusid:
http://www.4x4foto.com/main.php?g2_itemId=43612
http://www.4x4foto.com/main.php?g2_itemId=43612
- inseneer
- Legod Varuosadest
- Postitusi: 2560
- Liitunud: N Nov 18, 2004 3:14 pm
- Asukoht: Tallinn ja Harjumaa 534O8157
Tahaksin avaldada kiitust Viidole tema heatahtliku fotografeerimise koha pealt. Tegelikult on tore puhata koos toredate inimestega kuskil Venemaa raba serval. Meie tiim ei vota seda kindlasti mitte 100% voidusoiduna. Kuigi, mis siin salata, kiskus kohati ralliks. Maasturite Tom ist tahaks ikka teinekord kiirem olla. Vot see viimane avaldus jai hinge kripeldama...Viido kirjutas:
Vähem tehnikat – rohkem inimesi.
Seebikarbiga plõksitud fotode kvaliteet on kohati masendav ja palju toredaid inimesi on piltidelt puudu aga loodan, et suudan edasi anda natukene sellest, miks Ladogale peab ikka tagasi minema.
I. Nikker, rikutud alates 2001 +372534O8157
http://imedepold.ee/
http://imedepold.ee/
-
- Rookie
- Postitusi: 16
- Liitunud: N Mär 22, 2007 8:39 pm
- Asukoht: kostivere kultuurimaja
- Kontakt:
Valminud on väike tutvustav filmilõik Ladoga 2008 sõidust (raja ääres, kuhu jõudsime) . Esialgu filmi suuruseks 98MB=9min16sek, vaikselt üritan ka miskit pikemat versiooni asjast teha, sest materjali sai ikka omajagu.
Kui keegi omab kohta kuhu tutvustav lõiguke üles panna netti siis võiks teada anda, sest hetkel ise sellist kohta ei oma ...
PS! Tegemist nii amatöör filmimehe(vist?) kui monteerijaga seega paluks mitte peksta
Ja põhiliselt jäid ette meile Proto,TR3 ja ATV.
Ühendust võib võtta PM kaudu, siis jagan linki kust tõmmata saab (üles panemiseks).

EDIT: tänu tarmole siis istub see videolõik siin - http://tarmo.tkwcy.ee/video/Ladoga.avi
Kui keegi omab kohta kuhu tutvustav lõiguke üles panna netti siis võiks teada anda, sest hetkel ise sellist kohta ei oma ...
PS! Tegemist nii amatöör filmimehe(vist?) kui monteerijaga seega paluks mitte peksta

Ühendust võib võtta PM kaudu, siis jagan linki kust tõmmata saab (üles panemiseks).

EDIT: tänu tarmole siis istub see videolõik siin - http://tarmo.tkwcy.ee/video/Ladoga.avi
jääme jätku ootama...
seniks sheerin sama kama.
http://rapidshare.com/files/129254692/Ladoga.avi
seniks sheerin sama kama.
Siin ta on:jackass kirjutas:Valminud on väike tutvustav filmilõik Ladoga 2008 sõidust (raja ääres, kuhu jõudsime) . Esialgu filmi suuruseks 98MB=9min16sek, vaikselt üritan ka miskit pikemat versiooni asjast teha, sest materjali sai ikka omajagu.
Kui keegi omab kohta kuhu tutvustav lõiguke üles panna netti siis võiks teada anda, sest hetkel ise sellist kohta ei oma ...
http://rapidshare.com/files/129254692/Ladoga.avi
Mida vingem maastur seda kaugemale tuleb järgi minna.
[
Kull või kiri[/size]] [
kaubaotsing[/size]] [
4x4]
[


