Gaz 69, UAZ 469 või Gaz 66 või ZIL. Ühine nimetaja kogu Vene maasturliikurite kohta. Olgu ta siis veok või sõiduk. Lubatud ka roomiksõidukid ja sõjaväetehnika.
Selline asi: mul pillil radikas katki, viskab mandi seest välja. Võiksin ju osta uue või tutika kasutatud radika, aga tekkis veel üks mõte. Mul seisab kodus täiesti korralik Saab 9000 jahutusradikas, kas ma võiksin äkki selle sinna vahele kompunnida - ei ole teab mis keerukas ettevõtmine. Kas oskab keegi öelda, kas on nüansse, mille pärast kindlasti seda tegema ei peaks või mida peaksin silmas pidama selle kompunni tegemisel
Kõige lihtsam on katse meetod.Kui külgepanek palju vaeva ja raha ei nõua,siis tasub kindlasti proovida.Enda Nivale panin tavalise sigsi radika külge ja kõik tundus ok,aga kuumadel suvepäevadel metsas mütates kippus keema minema.Siis ei jäänd muud üle kui viskasin tavalise rihma pealt käiva ventika minema ja panin elektrilise.Kõik muidu tore,aga undab enamuse suvest nagu kinnise vent. siduriga sierra.
Tere! Nival ja tava siksil radikad küll erinevad, radika erinevus just mahus, mida suurem maht seda rohkem jõuab jahutada...
kui soovid saabi radikat panna võrdle mahtu veidi ja sis tee omad järeldused...
Jah, nagu metsamees ütles võrdle mahtu.
Vala näiteks vett täis ja ja vaata palju mahutab liitrites.
Väiksema mahutavusega ei soovita kohe kindlasti panna!
[quote="Metsamees"]Tere! Nival ja tava siksil radikad küll erinevad, radika erinevus just mahus, mida suurem maht seda rohkem jõuab jahutada...
kui soovid saabi radikat panna võrdle mahtu veidi ja sis tee omad järeldused...[/quote]
Jahutusribide kogupindala ka väga tähtis,aga seda ei hakka küll keegi arvutama.Ja ma olen kindel,et Saabi jahutusribid on tunduvalt efektiivsemad kui UAZil.
Nüüd asi nii, et kiidusõnad kasutajale MRC.
Inimene võttis ise minuga ühendust ja pakkus mõistliku hinnaga originaalradikat, kasutatud aga väidetavalt korras. Eks näis, igatahes tänud kõigile.