Pidurivõimu mured
Moderaatorid: jr, Landy, Moderators
Pidurivõimu mured
Olukord selline:
Pidurivõimuga pidurdades jäävad tagapidurid peale, ilma vaakumvoolikutta seda probleemi pole.
Milles asi ?
Kas pidurivõimu vaakumklapis mingi jama ?
Pidurivõimuga pidurdades jäävad tagapidurid peale, ilma vaakumvoolikutta seda probleemi pole.
Milles asi ?
Kas pidurivõimu vaakumklapis mingi jama ?
Vaakumiga ei tohiks siin mingit pistmist olla, kuna vaakum on ainult abiks piduripedaali vajutamise kergendamiseks. Pigem on asi selles, et võimendatud piduriga on jõud suuremad ja surub/poob klotsid/silindrid vms kinni.
Läks Stirlitz mööda tänavat ja nägi, kuidas valges ürbis mees plangul roppusi üle värvib.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
Re: Pidurivõimu mured
Ahoi
Oli sama jama, ainult esisillaga, tõesti aitas ainult piduri süsteemi kap
Best
Tony
Oli sama jama, ainult esisillaga, tõesti aitas ainult piduri süsteemi kap
Best
Tony
Something between the mud and deep mud
Patrol 2,8 Y61 x2
UAZ 469
GSM: +372 5(yks)(three)(üks)(tri)(пят)3
Patrol 2,8 Y61 x2
UAZ 469
GSM: +372 5(yks)(three)(üks)(tri)(пят)3
Vana jutt aga sama mure.
Andsin oma Uaz-i äiale, juba eelmine talv, maal hea sõita eriti kui teid ei hooldata.
Ja äi leidis piduriprobleemile lahenduse:
Ta võttis vaakumvõimendi vooliku lahti !
Viimati kui ise sõitsin , tuli kahe jalaga pidurit vajutada, et karjaväravast mööda ei pane, aga äi on rahul, gaasi ei vajuta ja pidurid võtavad nagu vanal vene ajal, kui tal endal selline istumise all oli. Arvab et läheb ka vähem bensu, mu lapsed (blondid tütred) ei taha enam sellise autoga metsas-mereääres käia. Ei teagi, kas probleem on tehniline või siis stagnatsioonis. Viidud pidurivõimendi remondikomplekt pandi kappi, mitte auole. Võta või auto tagasi või anna ämmale, Warn ette et karjamaalt lehmad koju tuua.
Kuidas on võimalik, et tagumised pidurid peale jäävad aga esimesed mitte ?
Kõik uued silindrid pandud kaks suve tagasi, läbisõit pea 1000 km,ega ometi uus kapremont.
Andsin oma Uaz-i äiale, juba eelmine talv, maal hea sõita eriti kui teid ei hooldata.
Ja äi leidis piduriprobleemile lahenduse:
Ta võttis vaakumvõimendi vooliku lahti !
Viimati kui ise sõitsin , tuli kahe jalaga pidurit vajutada, et karjaväravast mööda ei pane, aga äi on rahul, gaasi ei vajuta ja pidurid võtavad nagu vanal vene ajal, kui tal endal selline istumise all oli. Arvab et läheb ka vähem bensu, mu lapsed (blondid tütred) ei taha enam sellise autoga metsas-mereääres käia. Ei teagi, kas probleem on tehniline või siis stagnatsioonis. Viidud pidurivõimendi remondikomplekt pandi kappi, mitte auole. Võta või auto tagasi või anna ämmale, Warn ette et karjamaalt lehmad koju tuua.
Kuidas on võimalik, et tagumised pidurid peale jäävad aga esimesed mitte ?
Kõik uued silindrid pandud kaks suve tagasi, läbisõit pea 1000 km,ega ometi uus kapremont.
Pakun omalt poolt pidurivoolikut. Otsisin ise ka kunagi ühel Uaz-ikul sarnast probleemi. Pidureid vajutades jäid tagapidurid peale ja peale pikemat seismist tulid ise maha. Järgemööda stutside lahti keeramise meetodil jõudsin pidurivoolikuni kus oligi "kala". Voolik oli väljastpoolt ilus sile aga sisemine kiht oli kahekorra.
Kontrolli ka torustik üle, et ei oleks mehhaanilisi vigastusi (toru kokku litsutud). Võimendiga surub küll õli läbi aga tagasi ei jookse vabalt.
Kontrolli ka torustik üle, et ei oleks mehhaanilisi vigastusi (toru kokku litsutud). Võimendiga surub küll õli läbi aga tagasi ei jookse vabalt.
Jeep GC 5,2 -95a.