Uus Hilux,2016 üles,kasutajate kogemused?

Moderaatorid: jr, Moderators

Vasta
maksipoiss
Rock Crawler
Postitusi: 743
Liitunud: L Mai 07, 2011 8:29 am
Asukoht: Pärnu

Re: Uus Hilux,2016 üles,kasutajate kogemused?

Postitus Postitas maksipoiss »

Ma pusin alles 42000 km kandis :)
v6sa
I live off from the mud
Postitusi: 2476
Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
Asukoht: Harjumaa lõunapiir

Re: Uus Hilux,2016 üles,kasutajate kogemused?

Postitus Postitas v6sa »

GC kirjutas: T Dets 17, 2024 5:02 pm ...
Sõidan igapäevaselt, mõnikord jääb laupäev ja pühapäev vahele, siis on esmaspäeval käivitamisega juba "puuks"
Webasto on autol lisavarustus, mida ei saa kasutada, elekter saab otsa!
Amserv soovitab vahepeal akut 220V pealt laadida... :shock:
Kui pikalt auto peale iga käivitust sõidab/pööretel töötab?

Elu on näidanud, et 30 min maanteed ei laadi 40 min Webastot tagasi ja säärases mustris laadib nutilaadija kord kuus ikka 10+ Ah tagasi. Kui saab vahele mõne mitmetunnise otsa igal nädalal, siis tagasilaadimise osa jääb olematuks. Auto pole sama, aga siiski päris "elektriline". Eelmine Varta AGM kestis täpselt 25 kuud enne, kui hakkas alapingehoiatusi loopima. Näis, kauaks on Excide AGMi.
Potsu, Krooks, GLK, Frontud ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
GC
Rock Crawler
Postitusi: 569
Liitunud: T Nov 16, 2004 4:02 pm
Asukoht: keskel

Re: Uus Hilux,2016 üles,kasutajate kogemused?

Postitus Postitas GC »

v6sa kirjutas: R Veebr 21, 2025 7:29 am
GC kirjutas: T Dets 17, 2024 5:02 pm ...
Sõidan igapäevaselt, mõnikord jääb laupäev ja pühapäev vahele, siis on esmaspäeval käivitamisega juba "puuks"
Webasto on autol lisavarustus, mida ei saa kasutada, elekter saab otsa!
Amserv soovitab vahepeal akut 220V pealt laadida... :shock:
Kui pikalt auto peale iga käivitust sõidab/pööretel töötab?

Elu on näidanud, et 30 min maanteed ei laadi 40 min Webastot tagasi ja säärases mustris laadib nutilaadija kord kuus ikka 10+ Ah tagasi. Kui saab vahele mõne mitmetunnise otsa igal nädalal, siis tagasilaadimise osa jääb olematuks. Auto pole sama, aga siiski päris "elektriline". Eelmine Varta AGM kestis täpselt 25 kuud enne, kui hakkas alapingehoiatusi loopima. Näis, kauaks on Excide AGMi.
Pole webastot juba ammu aega kasutanud. Käivitamine on keeruline ilma selletagi kui auto paar päeva ei sõida.
Tegin aasta tagasi sellised mõõtmised...
06.01.
* laadimine 10.00...15.00, peale seda akupinge 13.61V
* 16.30 akupinge 12.89
07.01
* 8.15 akupinge 12.36
* 8.35 peale 20 min. webasto tööd akupinge 11.40V
Käivitamiseks tuli kasutada lisaakut.
gaz fs 1
Kasutaja avatar
Maasturid
Legod Varuosadest
Postitusi: 1970
Liitunud: R Veebr 20, 2004 12:48 pm
Asukoht: Roosna-Alliku GSM:513 2551
Kontakt:

Re: Uus Hilux,2016 üles,kasutajate kogemused?

Postitus Postitas Maasturid »

GC kirjutas: N Veebr 20, 2025 1:02 pm Kuidas teil mootori ketiga?
Meil juba 3-s auto 100 000... km saab uue.
Autod aastast 2021, mootor 150 KW
Tean ühte 150kw masinat millel läks kett vahetusse enne 30 000km. Tegi päris koledat häält.
http://www.maasturid.ee
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
pilgrems
Rock Crawler
Postitusi: 749
Liitunud: P Apr 08, 2007 4:12 pm
Asukoht: põllul&metsas

Re: Uus Hilux,2016 üles,kasutajate kogemused?

Postitus Postitas pilgrems »

GC kirjutas: R Veebr 21, 2025 8:54 am
v6sa kirjutas: R Veebr 21, 2025 7:29 am
GC kirjutas: T Dets 17, 2024 5:02 pm ...
Sõidan igapäevaselt, mõnikord jääb laupäev ja pühapäev vahele, siis on esmaspäeval käivitamisega juba "puuks"
Webasto on autol lisavarustus, mida ei saa kasutada, elekter saab otsa!
Amserv soovitab vahepeal akut 220V pealt laadida... :shock:
Kui pikalt auto peale iga käivitust sõidab/pööretel töötab?

Elu on näidanud, et 30 min maanteed ei laadi 40 min Webastot tagasi ja säärases mustris laadib nutilaadija kord kuus ikka 10+ Ah tagasi. Kui saab vahele mõne mitmetunnise otsa igal nädalal, siis tagasilaadimise osa jääb olematuks. Auto pole sama, aga siiski päris "elektriline". Eelmine Varta AGM kestis täpselt 25 kuud enne, kui hakkas alapingehoiatusi loopima. Näis, kauaks on Excide AGMi.
Pole webastot juba ammu aega kasutanud. Käivitamine on keeruline ilma selletagi kui auto paar päeva ei sõida.
Tegin aasta tagasi sellised mõõtmised...
06.01.
* laadimine 10.00...15.00, peale seda akupinge 13.61V
* 16.30 akupinge 12.89
07.01
* 8.15 akupinge 12.36
* 8.35 peale 20 min. webasto tööd akupinge 11.40V
Käivitamiseks tuli kasutada lisaakut.
Pane uus aku nuss kaob.
Võimlesin oma igivana lc80 ga pea kuu. Starter veab aga käima peale pikka piinamist. Mõtlesin juba hullemat.
Viimaks vaatasin kuidas käivitades voldid kukuvad ja oli pilt selge.
Uued akud ja auto nagu uus.
Päris mitu vedavat ratast.
5249634
Kasutaja avatar
boob
Moderator
Postitusi: 2516
Liitunud: T Sept 20, 2005 11:52 pm
Asukoht: Laitse 5013912

Re: Uus Hilux,2016 üles,kasutajate kogemused?

Postitus Postitas boob »

Mul varsti masin 3 aastat vana ja ca 45k sõitnud. Vahepeal seisab mitmed nädalad näppimata. Webasto on talvel suht iga käivituse eel, tahaks lihtsalt sooja autosse istuda. Eelmisest aastast lumesahk ka ees. Siiani pole kordagi eraldi akut laadinud ja pole särtsu puudu ka jäänud.
Läks Stirlitz mööda tänavat ja nägi, kuidas valges ürbis mees plangul roppusi üle värvib.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
vant
Off Roader Wannabe
Postitusi: 42
Liitunud: R Okt 03, 2008 10:13 pm
Asukoht: L-Eesti

Re: Uus Hilux,2016 üles,kasutajate kogemused?

Postitus Postitas vant »

Natuke siis ka omapoolset kogemust juurde. Viimasest minu jutust on hulka aega möödas ja viimati jäi jutt isepidurdava Hiluxi juurde. Peale pea-aegu kuuajalist projekti sai justkui korda, auto enam ise ei pidurdanud ja päris hea oli üle tüki aja pärisautoga sõita, seda enam, et ilma keeras ka käest ära ja neliveoline kulus täitsa marjaks ära.
Õnne ei jagunud kaheks nädalakski. Viga ilmnes taas, õnneks küll ainult jõulupuuna armatuuris. Ise pidurdama ei hakanud seekord.
Jälle tuli müts peos esindusse minna. Kuna anomaalia oli tekkinud peale viimaseid eelpool kirjeldatud remonditöid, siis juhtisin veel kord sellele ka tähelepanu- et äkki läks mõni juhe lühisesse või üldse katki tolle keretöö käigus…
Nii oligi. Autolt eemaldati nn. haagise tulede juhtplokk koos haagise pistiku juhrestikuga ja sain auto tagasi, et nii öelda testisõitu teha. Pea paarinädalase kasutuse jooksul jõulupuu enam ei süttinud. Telliti uus plokk koos juhtmestikuga, ühel kenal pealelõunal pandi see peale ja nüüd oli see teema selleks korraks lõppenud.
Täiesti esinduse enda bläkk, ei muud. Mis moodi seal keretööde käigus see asi juhtus, pole teada, aga nii ta oli.
Midagi positiivset ka halli argipäeva- nimelt anti lahkelt proovida juhtploki ja juhtmestiku paigalduse ajaks Toyota uut BZ 4 nimelist täiselektrilist kahe mootoriga neliveolist autot. Isegi raha ei küsitud.
Kuna ma enne seda polnud n. ö. päriselektriautot proovida saanudki (vallasantide imev ei lähe arvesse, see siiski rohkem mänguauto), siis oli üpris huvitav kogemus. Kiirendas hästi, aga akut sõi ka hästi :)
Järgnevad kuud ja kilomeetrid Hiluxiga olid jälle üsna igavad ja muretud. 60000 km hooldus ehk välja arvata oma hinnašoki poolest. Aga see on rohkem võib- olla minu isiklik probleem seoses kesiste sissetulekutaga :)
Natuke värvi halli argipäeva tõigi hoolduse ajaks taas minu kasutusse antud eelpool nimetatud elektriauto. Nimelt tahtsin kasutada lahkelt pakutud võimalust ja hoolduse ajal see paar tundi millegi kasulikuga tegelda esinduses kohvi joomise asemel.
Parkisin ühe poe parklasse paki järele mines asja ära, tagasi tulles oli üks noorhärra auto kõrval ja ütles, et “üks sõitis sisse”
Oli sõitnud jah, väiksed kraamud ka teinud tagastange peale. Noorsand oli õnneks numbri meelde jätnud ja peale politsei kohalekutset ja tungivat helistamist purjetas üks memm ka lõpuks oma uusantiikse sajandivahetuse kõrgemat sorti x 5- nimelise võsalõikajaga kohale. Tema polevat midagi märganudki :shock:
Vähemalt sai selleks korraks asi lahendatud ja karmist omavastutusest pääsetud tänu tähelepanelikule pealtnägijale.
See selleks. Kohalikus Amservis olen vist küll juba sellises kirjas, et varsti enam uksest sisse lasta ei taheta.
Aga ega nad ei pääse. Seni, kuniks jõmmipealinnas muud Toyota esindajat pole, peab kohalikke tüütama, teise linna vahet ka sõita ei viitsi.
vant
Off Roader Wannabe
Postitusi: 42
Liitunud: R Okt 03, 2008 10:13 pm
Asukoht: L-Eesti

Re: Uus Hilux,2016 üles,kasutajate kogemused?

Postitus Postitas vant »

Järgmine teema. Kliimasoojenemine ja sellest tingitud ekstreemsed ilmastikunähtused . Maksa aktsiise, kvoote ja taastuvenergia tasusid palju tahad, CO2 emiteerija karma saab su ikka kätte.
Ühel kaunil õhtupoolikul sattus ka minu tare õuel garažeeritav Hilux räige rahehoo kätte. Polnud minu silm enne midagi säärast näinud. Pärast rahehoogu autot üle vaadates midagi väga hullu ei paistnud, hiljem terasemalt koos vastava ala asjapulkadega uurides oli raheterade poolt tehtud mõlke siiski näha.
Amserv tuvastas neid lausa miski 140 kanti. Ette ruttavalt – mitme kuu möödudes lasin ära teha. Omavastutus küll rakendus, aga mõlgimees oli tõesti kena töö teinud ja välja kakkunud ka paar sellist mõlki, mis rahekahjustus polnudki.
vant
Off Roader Wannabe
Postitusi: 42
Liitunud: R Okt 03, 2008 10:13 pm
Asukoht: L-Eesti

Re: Uus Hilux,2016 üles,kasutajate kogemused?

Postitus Postitas vant »

Siis veel ühest üldisest probleemist või siis tüüpveast lausa, kui nii võib öelda. Seda on siin juba mitmeid kordi mainitud ka.
Kuigi seda 2,8 liitrist on pruugitud juba jupp aega, on Hiluxi variandis talle külge poogitud mingil ajal tasakaalustusvõllid ja võimalik, et sellega seonduvalt hakkab ketiajam häält tegema. Kolm ketti ja kolm pingutit, missugused seal nimelt järele annavad, ei tea, aga klõbisema ta hakkab. Asjaomased loomulikult üritavad asjaga nii kaua venitada kui vähegi võimalik. Üritatakse auto kasutajat veenda selles, et ta kuuleb hääli pigem oma peas ja peab saatma mingeid videolõike häälte olemasolu tõestamiseks. Esinduse vastu põtkimisele vaatamata probleem ise ära ei lahene, vaid süveneb ja varem või hiljem päädib ketiajami vahetusega. Üsna töömahukas ja kallis ettevõtmine, seepärast on mõistetav ka esinduse vastu puiklemine lootuses, et ehk saab garantii enne läbi. Ei ta saa, ca. 80000 on tavaliselt see kriteerium, millal mure ilmneb. Samas mitte ka kõigil autodel väidetavalt. Ega seda ei tea ka keegi, sest esindusest üldiselt mingit veenvat ja usutavat juttu tuleb üpris vähe. Klient on siiski rahapump, kellele tuleb jätta mulje auto ja edasimüüja veatust renomeest ja kliendi enda juhmusest, hooletusest ja pahatahtlikusest.
Seda ketijama olen neile juba mitu korda seletanud, nagu herneid viska peoga vastu seina…
90000 hoolduses lubati mootorile enne uut õli loputust teha, mõistagi mu enda kulu ja kirjadega. Kas see ketihääle ära võtab, julgen sügavalt kahelda. Aga peab laskma teha, muidu on asjapulkadel argument tagataskus, et ketiajami garantii remonti vältida. 90000- e hoolduse hind paneb ka päris imestama- ca. tonn euri rahvakeeli. Kust see võetakse ja kas sisse läheb kuldlitritega õli või plaatinakiududega õlifilter, ei tea, aga selline see hind on. Põhjus, miks sellise hinnaga hooldust üldse nende juures teha, ongi kalli garantii alla mineva remondi, näiteks tollesamuse ketiajami teema- Toyota nimelt tegi oma nn. relax garantii, mis katab 185000 läbisõiduni nende oma vigadest põhjustatud remondid. See ketijama seda kahtlemata on, loputatagu mootorit kunde kulul palju tahes.
Ise- enesest on täiesti mõttekoht- kas käia ülikallis esinduse hoolduses, või võtta kohe uuest peast see risk ja otsida endale mõni odavam ja pädevam koht. Või teha üldse ise. Seni pole nagu näinud põhjust, aga viimase aja hindu ja suhtumist vaadates nii tundub. Kuue hooldusega säästad äkki selle raha juba ära, mis näiteks kas või tolle õnnetu ketiajami peale kulub.
Vasta

Mine “Toyota”