Nissan Patroli W260 esisild
Moderaatorid: jr, Veiko, erik, Moderators
Nissan Patroli W260 esisild
All rehvid Hankook Dynapro MT2 33x12,5x15 valuveljega, sõidab kiiruseni 65 km/h ilusti edasi kuni 75 km/h - hakkab esisild hüppama metsikult ( üles alla, mitte igakord, sama ka aeglustamisel ) kui see vahemik õnnestub ületada kiirelt siis sõida ilma igat sugu vibratsioonita. Talvel lumisel teel seda ei tee, ainult puhtal asfaldil. Tehtud sillastend, rehvid tasakaalustatud, piduri kettad ilusad, vahetatud uued laagrid, ja kõik rooliotsad ja amortisaatorid . Palun aidake leida lahendus, mida teha, minu mõistus on otsas ??? Vabandage kui sattus foorumi valesse alajaotusse.
Lugupidamisega: Raivo tel. +37256603508
Lugupidamisega: Raivo tel. +37256603508
Re: Nissan Patroli W260 esisild
Death wobble. Otsi foorumist, seda on palju lahatud.
Läks Stirlitz mööda tänavat ja nägi, kuidas valges ürbis mees plangul roppusi üle värvib.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
-
- I live off from the mud
- Postitusi: 2476
- Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
- Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Re: Nissan Patroli W260 esisild
Vaheta rehvid ühekaupa eest taha. Jälgi auto käitumist.
Esimene pakkumine oleks tõesti rehvikarkassi viga/ebaühtlikkus. Koos esisilla paratamatute lõtkudega võib huvitavaid järelmeid tekitada.
Esimene pakkumine oleks tõesti rehvikarkassi viga/ebaühtlikkus. Koos esisilla paratamatute lõtkudega võib huvitavaid järelmeid tekitada.
Potsu, Krooks, GLK, Frontud ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
- isakene
- I know how to fix stuff
- Postitusi: 1807
- Liitunud: R Veebr 04, 2005 5:07 pm
- Asukoht: L-Virumaa, Kadrina vald
Re: Nissan Patroli W260 esisild
Ma olen patroli death wobblega omal ajal maadelnud korduva oksendamiseni. Kohati võisid täiesti jaburad lahendused toimida, alates esirehvide rõhuga mängimisest kuni kerepukside vahetuseni. Aga kui ma praegu peaksin hakkama samal teemal leiutama, siis ehitaksin esisillale diagonaalvarda. Sest lehtvedrudega ristisuunas silda jäigalt paigale muidu ei saa ja mingitel tingimustel sild jääbki all mängima.
Patrol, Pajero, Trooper kasutatud jupid.
56 486769, isakene@gmail.com
56 486769, isakene@gmail.com
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 150
- Liitunud: N Aug 27, 2020 12:09 pm
Re: Nissan Patroli W260 esisild
Ei ole Patroliga tuttav, aga diagonaalile sekundeerin- WJ'l otsisin death wobble põhjust ikka väga tükk aega, peale igat remonti jäi natukeseks järele aga tuli tagasi peale esimest-teist järsemat lööki maanteel (ristipragu tees, mõni lohk, misiganes ebatasasus suuremal kiirusel). Lõpuks avastasin, et ülemine diagonaalvarda poldiava on paar millimeetrit liiga suureks kulunud selle jamaga. Algne põhjus oli ilmselt midagi muud, aga iga lappama löömisega ilmselt loksutas polti lahti ja tegi avale haiget. Peale selle keevitust ja ülepuurimist pole rohkem muret olnud. Ehk isegi paar millimeetrit liikumist oli päris suur asi, mis stabiilsust kaotas.
"Pole asja, mida ei saaks parandada"- kadunud vanaisa Evald. Lõpuks leidsid nad ta ikkagi üles.
Jeep Grand Cherokee Overland 2003 2,7crd 120kw
BMW 530D 2002 Touring 3.0d 142kw
Jeep Grand Cherokee Overland 2003 2,7crd 120kw
BMW 530D 2002 Touring 3.0d 142kw
- uputaja
- I live off from the mud
- Postitusi: 4704
- Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
- Asukoht: Kuusalu lähedal metsas
Re: Nissan Patroli W260 esisild
Kui vedrud silla all siis põle nii jõle. Tee selline proov, et lase rehvid 0,6 bar.
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
- isakene
- I know how to fix stuff
- Postitusi: 1807
- Liitunud: R Veebr 04, 2005 5:07 pm
- Asukoht: L-Virumaa, Kadrina vald
Re: Nissan Patroli W260 esisild
On jõle, on.


Kusjuures, see pruun isend, mis vahepeal isand boobi käes oli, oli üks hullemaid. Ja see oli see aparaat, mis taltus maha siis, kui järgmine omanik kõik kerepuksid välja vahetas. Vahel aitab ka rehvirõhu üsna vähene muutmine, mõnikord aitab rehvide ümbertõstmine. Üsna mitmel korral on kasu olnud esimeste vedrukiigede tihedaks tegemisest. Üks aparaat rahunes maha peale korraliku rooliamordi paigaldust. A päris kindlalt ei toiminud ükski meetod, kui patrol ikka tahab laperdada, siis ta laperdab. Diagonaalvarras on hilisem tarkus, omal ajal see variant pähe ei tulnud. Väidetavalt pidi 100 prossa toimima, kui on korralik varras a'la Y60.
Patrol, Pajero, Trooper kasutatud jupid.
56 486769, isakene@gmail.com
56 486769, isakene@gmail.com
Re: Nissan Patroli W260 esisild
Tänan kõiki, heade nõuannete eest! Mingil määral rahunes death wobble maha kui vahetasin välja esisilla valuveljed terasvelgede vastu. Pole ka välistatud rehvi viga. Valuveljel ei aidanud ka rehvirõhuga mängimine 1,2 -2,5 bar. Vedrud on silla all. Nüüd peab ostma komplekti terasvelgi 6x139.7x15 8 laiad -20 offset, võib pakkuda - tel. +37256603508 Raivo
-
- I live off from the mud
- Postitusi: 2476
- Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
- Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Re: Nissan Patroli W260 esisild
Velje materjal ise ei tohiks rolli mängida. Küll velje kõverus (mida näeb hästi veljepingis).
Velje laius ja istesügavus (ET) mõjutavad küll. Mida kaugemal väljas ratas veereb, seda kergemini läheb laperdama.
Velje laius ja istesügavus (ET) mõjutavad küll. Mida kaugemal väljas ratas veereb, seda kergemini läheb laperdama.
Potsu, Krooks, GLK, Frontud ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...