Kasutaja Lomp leevendas mu muret ja käis paar head ideed välja ventiga suhtes, sain ventika ringi keerata, aga siis hakkasid labad vastu käima, aga tundub, et piisas ainult polaarsuse vahetamisest, ventikas teisipidi tööle ja puhub väga hästi.

Seekord viitsisin isegi ventikale pistiku nikerdada.

Sellest ajast kui uuem NP249 vahekast alla sai, ei saanud ma selle kangi enam toimima, tundub, et uuemal tüübil on lühem varras kasutusel, teaduslikult täpse mõõtmise tulemusena lõikasin vardal 7cm vahelt ära ja keevitasin kokku. Keevitusmaskil oli patarei tühjaks saanud ja jäin poolpimedaks aga varda sain kokku.

Taga rattakoopas on üks vastik auk, tagaistuja istmealune pori täis. Selle väljavahetamiseks tuleks salongi lahti kakkuda ja kogu se plekindus tundus maru vilets seal, korralikult tegemist võingi ootama jääda ja otsustasin neetida pleki ja kerehermeetikut täis toppida, vähemalt ei tule pori tuppa.



Praegune ainus murekoht on juhipoolne tagumine tiivaserv.

Sellega hetkel ideed puuduvad, tundub et hetkel keegi Jeepide lammutamisega ei tegele, kuna kuulutusi pole näha viimaselajal. Viimases hädas tundub, et saaks vajamineva tüki esitiivast lõigata. Sõrmega katsudes on siseserv jube mäda seal, hetkel ei oskagi head lahendust välja mõelda. Praegu jääb see ainsaks probleemiks ülevaatusele minemisel, vaatab kuidas ilmad ja raha lubab, võimalik et tiirutan mõned tiirud metsavahel ilma ülevaatuseta ja kevadel alustab uue hooga.
Teine murekoht on puhuri/kliimapaneeli tööle saamine, kaitsmed on OK, aga voolu pole pistikus, ma ei tea kas 93 ZJ on BCM (Body Control Module), vastasel juhul peab hakkama juhtmeid taga ajama, sooja oleks salongi vaja.