Chevy
Moderaator: Moderators
- KarlReimann
- Rock Crawler
- Postitusi: 530
- Liitunud: R Veebr 08, 2019 8:19 pm
Re: Chevy
See oli minu jaoks ka üllatuseks, et nii käitub. Mogi küljes oli ju samamoodi ja seal ei tunnetanud sellist efekti.
Esi kardaan on küljes aga mul pole veel õhku, et seda tööle ühendada (mõte jääb samaks). Aga point hea, Mogiga ma ju ei saanud proovida ainult esivedu sees ja tagurpidi startida. Tagumine sillakinnitus toru on oluliselt lühem kui esimene. Seega see geomeetri ka selles suunas kehvem kui originaalis. Samas sõites, pinnase ebatasasust vastu võttes peaks pikem esisilla kinnitus toru, tegema sõidu mugavamaks. See oli väike motivatsiooni ring. Tuleb edasi ehitada.
Esi kardaan on küljes aga mul pole veel õhku, et seda tööle ühendada (mõte jääb samaks). Aga point hea, Mogiga ma ju ei saanud proovida ainult esivedu sees ja tagurpidi startida. Tagumine sillakinnitus toru on oluliselt lühem kui esimene. Seega see geomeetri ka selles suunas kehvem kui originaalis. Samas sõites, pinnase ebatasasust vastu võttes peaks pikem esisilla kinnitus toru, tegema sõidu mugavamaks. See oli väike motivatsiooni ring. Tuleb edasi ehitada.
- KarlReimann
- Rock Crawler
- Postitusi: 530
- Liitunud: R Veebr 08, 2019 8:19 pm
Re: Chevy
Neliveoga on juba täitsa talutav. Paistab, et Mudestiks on lootust. Peale Mudesti sai auto laiali lammutatud, eesmärgiga järgmiseks Mudestiks uuesti rajal olla. Vahepeal oli asi üsna kahtlane aga täna juba tundub, et on tehtav. Eks kui õige aeg käs, on näha, kas läks nagu plaanitud.
https://youtu.be/MtSW2swhR4E?si=BixXMyK3sKd8W3Z0
https://youtu.be/MtSW2swhR4E?si=BixXMyK3sKd8W3Z0
- KarlReimann
- Rock Crawler
- Postitusi: 530
- Liitunud: R Veebr 08, 2019 8:19 pm
- KarlReimann
- Rock Crawler
- Postitusi: 530
- Liitunud: R Veebr 08, 2019 8:19 pm
Re: Chevy
Kõigepealt sai käidud Mudestil. Kogu sõidu vältel, väljaarvatud päeva viimane kilomeeter, võib tehnikaga vägagi rahule jääda. Viimasel kilomeetril purunes käigukasti õlijahutuse voolik ja ajas kasti keema. Kallasime õli peale ja tulime lõpuni. Kaardi lugemine läks viisakalt öeldes untsu. Tulemuseks kolmas koht ja seda tänu konkurentsi puudumisele.
Teine sõit, ehk Saarekoll läbitud. Kaardi lugemist tuleb veel parandada. Sõidukiirust ja kogemust on järgmiseks korraks kindlasti juures. Tehnilisi probleeme võib öelda, et ei olnud. Üks vintsimine, ehk üks sõiduviga sattud sõidetud 13 tunni sisse. Seegi jälle viimasel katsel ja päeva lõpus, kus kaotada polnud enam midagi ja sai uljalt sõidetud. Tulemuseks tubli teine koht, seekord olid ka konkurendid, kolleegid õiget asja ajamas.
Video tegin kokku, vaatasin enamvähem midagi vaadatavat. Kõiki katseid ei filminud ja pimedas ka ei pannud kaamerat tööle. Mõned katsed oli ainult kapott pildis. Pea pool tundi sain terve päeva peale midagi aga samas mitte midagi huvitavat ka pildile ei jäänud. 20min vaatamist youtubes.
Teine sõit, ehk Saarekoll läbitud. Kaardi lugemist tuleb veel parandada. Sõidukiirust ja kogemust on järgmiseks korraks kindlasti juures. Tehnilisi probleeme võib öelda, et ei olnud. Üks vintsimine, ehk üks sõiduviga sattud sõidetud 13 tunni sisse. Seegi jälle viimasel katsel ja päeva lõpus, kus kaotada polnud enam midagi ja sai uljalt sõidetud. Tulemuseks tubli teine koht, seekord olid ka konkurendid, kolleegid õiget asja ajamas.
Video tegin kokku, vaatasin enamvähem midagi vaadatavat. Kõiki katseid ei filminud ja pimedas ka ei pannud kaamerat tööle. Mõned katsed oli ainult kapott pildis. Pea pool tundi sain terve päeva peale midagi aga samas mitte midagi huvitavat ka pildile ei jäänud. 20min vaatamist youtubes.
- KarlReimann
- Rock Crawler
- Postitusi: 530
- Liitunud: R Veebr 08, 2019 8:19 pm
Re: Chevy
Ratta raam.