Uus Hilux,2016 üles,kasutajate kogemused?
Moderaatorid: jr, Moderators
Re: Uus Hilux,2016 üles,kasutajate kogemused?
Mul on kaks Hiluxit ja 3 erinevat käru. Uuena oli mõlema auto tagaots kõrgemal ja kärudel nokk veidi püsti. Umbes paari aastaga vajus auto paika ja käru on sirge. Vana Hilux saab 7 aastaseks ja nüüd juba kipub autot ka veidi koormates käru nina allapoole jääma. Konksud autodel nii nagu esindusest tuli ja kärud ka täitsa tehasetoodang ilma mingite modifikatsioonideta
Lühidalt, vedrustus väsib, vajub madalamaks ja pehmemaks.
Lühidalt, vedrustus väsib, vajub madalamaks ja pehmemaks.
Läks Stirlitz mööda tänavat ja nägi, kuidas valges ürbis mees plangul roppusi üle värvib.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
Re: Uus Hilux,2016 üles,kasutajate kogemused?
Tuledel peaks olema 1% langust meetri peale tule keskpunktist.
X-trail.
Servemet OÜ
Sepa 21 Tartu
Puurid, keermepuurid/-lõikurid, freesid, laagrid, treiterad, trei/freespingi tarvikud jne.
http://www.serve.ee
Servemet OÜ
Sepa 21 Tartu
Puurid, keermepuurid/-lõikurid, freesid, laagrid, treiterad, trei/freespingi tarvikud jne.
http://www.serve.ee
Re: Uus Hilux,2016 üles,kasutajate kogemused?
Ei sega küll sõitmist, aga vasak pool autol silmale nähtavalt madalamal.
Vahe ca 25 mm, kui juht üksinda sees, siis küllap rohkemgi.
Juba suht uuest peast hakkas silma.
Vahe ca 25 mm, kui juht üksinda sees, siis küllap rohkemgi.
Juba suht uuest peast hakkas silma.
gaz fs 1
- helar
- I live off from the mud
- Postitusi: 2637
- Liitunud: T Jaan 12, 2010 4:13 pm
- Asukoht: Vääna Jõesuu
Re: Uus Hilux,2016 üles,kasutajate kogemused?
Garantii korras reguleeriti esinduses tehase praak uuesti paika. Kuna toyotal käib see pull seibidega siis oli auto 2 kuud töös. Telliti aga erinevaid seibe ja siis prooviti tulemus saada.
Selline tööprotsess selle difri puhul on igati tavapärane. Kuid võiks eeldada,et mõne seibi pärast ei pea tööauto niikaua seisma.
Y61 Pätcruiser , LC80 .
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Autoremont Tallinnas. http://www.heinworks.ee
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Autoremont Tallinnas. http://www.heinworks.ee
Re: Uus Hilux,2016 üles,kasutajate kogemused?
Kiidan Vanti mahuka postituste seeria eest! Seal on kirjas ka kõik see millest ma ei viitsinud kirjutada. Ja lisaks kõigele muule, arvasin ka mina, et soetan teistest erineva auto Nüüd olen koos kõigi teiega siin üks täpp suures kloonirivis.
Mul hakkab kohe-kohe 30 000 kellale saama ja siis jagan taas mõningaid muljeid, seni on kõik hästi olnud. Kiiruskatsed Saksa bahnidel jäid viimati 185km/h peale ja kuna mu talvekad on 180km/h kiirusindeksiga siis on auto tegelik kiiruslagi veel püüdmata. Eile läksid suvekad uuesti alla ja homme asun taas Hollandisse teele. Läbi Saksa ja ilma haagiseta Veermik on hea ja sellistel kiirustel tundub masin sileda tee peal igati turvaline.
Kasti tagaservast ja kastis asjade lohistamisest: soovitan plastmassist kastisisust loobuda ja lasta kasti Linexiga ära teha. Minul on toiminud suurepäraselt ja nad teevad ka tagaluugi ülaserva alati ära. Küljed samuti üle serva.
Mul hakkab kohe-kohe 30 000 kellale saama ja siis jagan taas mõningaid muljeid, seni on kõik hästi olnud. Kiiruskatsed Saksa bahnidel jäid viimati 185km/h peale ja kuna mu talvekad on 180km/h kiirusindeksiga siis on auto tegelik kiiruslagi veel püüdmata. Eile läksid suvekad uuesti alla ja homme asun taas Hollandisse teele. Läbi Saksa ja ilma haagiseta Veermik on hea ja sellistel kiirustel tundub masin sileda tee peal igati turvaline.
Kasti tagaservast ja kastis asjade lohistamisest: soovitan plastmassist kastisisust loobuda ja lasta kasti Linexiga ära teha. Minul on toiminud suurepäraselt ja nad teevad ka tagaluugi ülaserva alati ära. Küljed samuti üle serva.
Viimati muutis MarkM65, R Apr 12, 2024 8:48 am, muudetud 1 kord kokku.
Kõige tähtsam on leida paat, igatahes!
Re: Uus Hilux,2016 üles,kasutajate kogemused?
Elke või Amserv? Või mõlemad? Selle Hiluxide hulga peale, mis siin teedel paistab, võik ikka kohalikes laovarudes seibikomplektid sees olla....
Kõige tähtsam on leida paat, igatahes!
-
- Rock Crawler
- Postitusi: 740
- Liitunud: L Mai 07, 2011 8:29 am
- Asukoht: Pärnu
Re: Uus Hilux,2016 üles,kasutajate kogemused?
Mul eelmise auto kasti plastsisuga nagu mingeid väga suuri probleeme ei olnud, aga uuega sai ka Linexi teed mindud
Re: Uus Hilux,2016 üles,kasutajate kogemused?
Kas 2,8 motoga hilux-it ei saagi enam uuena osta?
Hinnakirjades nagu ei paista enam?
Hinnakirjades nagu ei paista enam?
-
- Rock Crawler
- Postitusi: 740
- Liitunud: L Mai 07, 2011 8:29 am
- Asukoht: Pärnu
Re: Uus Hilux,2016 üles,kasutajate kogemused?
Invincible varustusega tundub et on ikka, Toyota Eesti lehel laoautodes ka Legend täitsa olemas. Üldse on need kodulehed neil päris kehvad asjade leidmiseks
Re: Uus Hilux,2016 üles,kasutajate kogemused?
Läks Stirlitz mööda tänavat ja nägi, kuidas valges ürbis mees plangul roppusi üle värvib.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
Re: Uus Hilux,2016 üles,kasutajate kogemused?
Shaggy sai aastaseks! Postitan talle sünnipäevaks siia väiksese muljenduse esimesest aastast.
Selle ajaga on ette kerinud 37 900 km mööda koduseid maanteid ja Kesk-Euroopa kiirteid. Pakases ja kuumalainetes. Haagist sikutades ja sooloautona kiirteel madalalt lennates. Läbitud on nn neitsihooldus ja esimene korraline hooldus. Rikkeid ja tõrkeid on selle aja jooksul olnud täpselt null.
Kuna auto tuli Amservist, siis otsustasin ka hooldused hoida samas „majas“ ja käisin selleks Pärnus. Teenindustase on seal kõrge ja kliendina olla igati meeldiv. Mulle tuli üllatusena, et kui ma asendusautoga ringi toimetasin, siis laekus SMS lingiga mille taga oli Shaggy veermiku ülevaatus koos selgitava jutuga. Väga bro! Samas sain ka pesu ja puhastuse täisteenuse ja kosmeetika kohendamise. Kurta ei oska millegi üle. Sügise poole lähen jälle sinna.
Tööd on masinal üksjagu olnud. Selle aasta projektid on andnud taas pendeldamist nii Saksamaale kui Hollandisse. Korra tuli tormide tõttu kulgeda mööda maad, aga tavaliselt kasutan Stena Line laevaühendust Liepajast Travemündesse ja vastupidi. Siis saab otsa tehtud hea rütmiga - ilusti päev või öö sõitu, ööpäev laeva peal puhkamist ja siis taas päev või öö sõitu. Haagised on olnud peamiselt umbes 3T kanti. Ülekoormuseid pole olnud. Käigukast toimetab ilusti ja adaptiivne püsikas saab ka kohati väikese lainetusega hakkama. Reashoidmise lülitasin kahjuks välja , sest joontele lähenedes korrigeerib Hilux suunda ühe tagaratta pidurdamisega. Ja seejuures lähevad ka pidurituled põlema, see oli haagisega ilusti näha. Asi on seletatav sellega, et roolil puudub ilmselt elektriline osa.
1.1
1.2
1.3
Järgneb .......
Selle ajaga on ette kerinud 37 900 km mööda koduseid maanteid ja Kesk-Euroopa kiirteid. Pakases ja kuumalainetes. Haagist sikutades ja sooloautona kiirteel madalalt lennates. Läbitud on nn neitsihooldus ja esimene korraline hooldus. Rikkeid ja tõrkeid on selle aja jooksul olnud täpselt null.
Kuna auto tuli Amservist, siis otsustasin ka hooldused hoida samas „majas“ ja käisin selleks Pärnus. Teenindustase on seal kõrge ja kliendina olla igati meeldiv. Mulle tuli üllatusena, et kui ma asendusautoga ringi toimetasin, siis laekus SMS lingiga mille taga oli Shaggy veermiku ülevaatus koos selgitava jutuga. Väga bro! Samas sain ka pesu ja puhastuse täisteenuse ja kosmeetika kohendamise. Kurta ei oska millegi üle. Sügise poole lähen jälle sinna.
Tööd on masinal üksjagu olnud. Selle aasta projektid on andnud taas pendeldamist nii Saksamaale kui Hollandisse. Korra tuli tormide tõttu kulgeda mööda maad, aga tavaliselt kasutan Stena Line laevaühendust Liepajast Travemündesse ja vastupidi. Siis saab otsa tehtud hea rütmiga - ilusti päev või öö sõitu, ööpäev laeva peal puhkamist ja siis taas päev või öö sõitu. Haagised on olnud peamiselt umbes 3T kanti. Ülekoormuseid pole olnud. Käigukast toimetab ilusti ja adaptiivne püsikas saab ka kohati väikese lainetusega hakkama. Reashoidmise lülitasin kahjuks välja , sest joontele lähenedes korrigeerib Hilux suunda ühe tagaratta pidurdamisega. Ja seejuures lähevad ka pidurituled põlema, see oli haagisega ilusti näha. Asi on seletatav sellega, et roolil puudub ilmselt elektriline osa.
1.1
1.2
1.3
Järgneb .......
Kõige tähtsam on leida paat, igatahes!
Re: Uus Hilux,2016 üles,kasutajate kogemused?
......Järgneb
Kui paadid üle antud, siis siit edasi tuleb pilti see, miks ma viimasel hetkel RAMi vaimustusega kaasa minemisest loobusin: lihtsalt mitte kuskile ei mahu. Ja see hakkab isegi Hiluxiga juba vaikselt servast survestama.
2.1
2.2
Järgneb......
Kui paadid üle antud, siis siit edasi tuleb pilti see, miks ma viimasel hetkel RAMi vaimustusega kaasa minemisest loobusin: lihtsalt mitte kuskile ei mahu. Ja see hakkab isegi Hiluxiga juba vaikselt servast survestama.
2.1
2.2
Järgneb......
Kõige tähtsam on leida paat, igatahes!
Re: Uus Hilux,2016 üles,kasutajate kogemused?
.....Järgneb
Haagisega kulgemisel pole pääsu ja sõit käib peamiselt kuskil veokate vahel. Sooloautoga läheb aga kiirteel palju lõbusamaks. Möödunud aastal jäi Shaggy tippkiiruse tagaajamine bahnide peal pooleli tulemusega 185 km/h. Talvel olid all madalama kiirusindeksiga rehvid ja ma otsustasin alles suvel siis uuesti proovida, et kas saab ka 190 kätte. Ei saanud…. Kui 189 GPS peale lõi, siis tõstis kõrvalistmel istuv abikaasa silmad raamatust ja küsis miks me lendame Pidin kodurahu huvides rahulikult sajaseitsmekümnega edasi kulgema…… Sooloautona on 2,8 mootoriga Hilux ikkagi täitsa hea kiirtee mürsk. Tavaline paiknemine on 2…3 rada ja tavaline kiirus , kui vihma ei saja, on 150.160km/h . Sellel kiirusel on veel olemas ka täiesti arvestatav kiirendus möödasõitudeks või kiirematel eest ära ja kõrvale astumiseks. Kuigi maanteemürsud on argipäeviti kiirteedelt kuskile ära kadunud. Ma oma Hiluxiga lendan tihti pikalt kolmandas reas ilma et kedagi taha hakkaks tekkima. Seda siis muidugi kui teises reas minust aeglasem liiklus on. Juhitavus on hea ja vedrustus hoiab auto ilusti stabiilsena ka ebatasasustel. Roolis on päris enesekindel tunne ka väga suurtel kiirustel.
3.1
4.
Selleks korraks kõik.
Haagisega kulgemisel pole pääsu ja sõit käib peamiselt kuskil veokate vahel. Sooloautoga läheb aga kiirteel palju lõbusamaks. Möödunud aastal jäi Shaggy tippkiiruse tagaajamine bahnide peal pooleli tulemusega 185 km/h. Talvel olid all madalama kiirusindeksiga rehvid ja ma otsustasin alles suvel siis uuesti proovida, et kas saab ka 190 kätte. Ei saanud…. Kui 189 GPS peale lõi, siis tõstis kõrvalistmel istuv abikaasa silmad raamatust ja küsis miks me lendame Pidin kodurahu huvides rahulikult sajaseitsmekümnega edasi kulgema…… Sooloautona on 2,8 mootoriga Hilux ikkagi täitsa hea kiirtee mürsk. Tavaline paiknemine on 2…3 rada ja tavaline kiirus , kui vihma ei saja, on 150.160km/h . Sellel kiirusel on veel olemas ka täiesti arvestatav kiirendus möödasõitudeks või kiirematel eest ära ja kõrvale astumiseks. Kuigi maanteemürsud on argipäeviti kiirteedelt kuskile ära kadunud. Ma oma Hiluxiga lendan tihti pikalt kolmandas reas ilma et kedagi taha hakkaks tekkima. Seda siis muidugi kui teises reas minust aeglasem liiklus on. Juhitavus on hea ja vedrustus hoiab auto ilusti stabiilsena ka ebatasasustel. Roolis on päris enesekindel tunne ka väga suurtel kiirustel.
3.1
4.
Selleks korraks kõik.
Kõige tähtsam on leida paat, igatahes!