Nissan d22 98 kw tagant tuleb suitsu ja ei lähe pöördesse.
Moderaatorid: jr, Moderators
Nissan d22 98 kw tagant tuleb suitsu ja ei lähe pöördesse.
Tervist. Selline probleem et Nissan d22 98 kw 2.5 diisel 2003 aasta. Vahepeal soojalt sõites jõnksatas nagu kaoks jõud ära. Või tõmbaks kütuse kinni. Aga nüüd paar päeva tagasi selline probleem et tagant tuleb jubedalt tossu sellist sinist. Ja ei lähe üle 1800 pöörde. Et kütuse filtri vahetasin ära ning ikka sama jama. Kas veel mingeid filtreid mida kontrollida,kus asuvad.
Diagnostikaga ei pääsenud autole ligi. Et vaadata kas annab ka mingit veateadet.
Diagnostikaga ei pääsenud autole ligi. Et vaadata kas annab ka mingit veateadet.
Re: Nissan d22 98 kw tagant tuleb suitsu ja ei lähe pöördesse.
Oskab keegi aidata.
- Bytewize
- Rock Crawler
- Postitusi: 735
- Liitunud: L Apr 09, 2011 1:54 pm
- Asukoht: Harjumaa | Tel.5II8II4
Re: Nissan d22 98 kw tagant tuleb suitsu ja ei lähe pöördesse.
Mis lõhnaga toss on?
Sinine vihjab õhupuudusele või õlivõtmisele.
Turbo ikka käib ringi? Mis rõhk sisselaske kollektoris on?
Sinine vihjab õhupuudusele või õlivõtmisele.
Turbo ikka käib ringi? Mis rõhk sisselaske kollektoris on?
Aitan vintsi, tõste ja muu tjuuninguga. Teen lihtsamaid freesimistöid, treimistöid ja pisemat automaatikat-koosteseadmeid.
Hüdrovintsiga-paadiankruga-täislukkudega chero-põka. Turistis tiim paadiankur.
Hüdrovintsiga-paadiankruga-täislukkudega chero-põka. Turistis tiim paadiankur.
- Maasturid
- Legod Varuosadest
- Postitusi: 1963
- Liitunud: R Veebr 20, 2004 12:48 pm
- Asukoht: Roosna-Alliku GSM:513 2551
- Kontakt:
Re: Nissan d22 98 kw tagant tuleb suitsu ja ei lähe pöördesse.
Ma ju kirjutasin, et suure tõenäosusega on küttepump otsas nagu nendega varem või hiljem juhtub.feel15 kirjutas:Oskab keegi aidata.
http://www.maasturid.ee
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
- helar
- I live off from the mud
- Postitusi: 2637
- Liitunud: T Jaan 12, 2010 4:13 pm
- Asukoht: Vääna Jõesuu
Re: Nissan d22 98 kw tagant tuleb suitsu ja ei lähe pöördesse.
Vanemad nissanid ei lase jah tavatestriga ligi. Mul on tester millega näen patrolitel pumba parameetreid lives ja saan lugeda veakoode jne. Kui D22 omab obd pistikut siis võib ju korra proovida.
Y61 Pätcruiser , LC80 .
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Autoremont Tallinnas. http://www.heinworks.ee
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Autoremont Tallinnas. http://www.heinworks.ee
Re: Nissan d22 98 kw tagant tuleb suitsu ja ei lähe pöördesse.
Sarnane probleem oli, aitas pumba vahetus.
hea hinnaga siin https://www.okidoki.ee/item/nissan-nava ... a/8504294/
hea hinnaga siin https://www.okidoki.ee/item/nissan-nava ... a/8504294/
- Maasturid
- Legod Varuosadest
- Postitusi: 1963
- Liitunud: R Veebr 20, 2004 12:48 pm
- Asukoht: Roosna-Alliku GSM:513 2551
- Kontakt:
Re: Nissan d22 98 kw tagant tuleb suitsu ja ei lähe pöördesse.
Kriitilise pilguga tasub sellistel juhtudel üle vaadata ja soovitavalt uute vastu vahetada kõik kütuse voolikud ja klambrid mis kütusefiltrist kütusepumpa lähevad.
Sealt vahelt hakkab õhku tõmbama ja siis lööb ka pumba vea sisse ning sinine suits taga ja pöördesse ei lähe. Pumbas läheb sisemine surve valeks ja enam nurka ei muuda.
Seega enne pumba vahetust tasub proovida.
Sealt vahelt hakkab õhku tõmbama ja siis lööb ka pumba vea sisse ning sinine suits taga ja pöördesse ei lähe. Pumbas läheb sisemine surve valeks ja enam nurka ei muuda.
Seega enne pumba vahetust tasub proovida.
http://www.maasturid.ee
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
Re: Nissan d22 98 kw tagant tuleb suitsu ja ei lähe pöördesse.
Tere
ei hakka uut teemat tegema - mure järgmine, autoks D22 76kw 1999a. pill:
Sai autol keretöid tehtud ja ka paak maha võetud. Nüüd kokku tagasi panduna (panime ka uue kütusefiltri ja vahetasime mootoris õli), ilmnes järgmine probleem-küte sisse, etteande pumbaga surve üles (klaasfilter ka vahel ja sinne tuleb kenasti kütus sisse), auto käivitub.
Kuid, mingi hetk ei suuda enam imeda kütust ja kooleb ära. Koha peal gaasitades, vahest imeb kenasti, mingi hetk jälle ei midagi ja tühikäigul sureb maha.
Ennem remonti (kestis ca aasta), asjad olid korras ja miskit häda polnud, läksime TÜVi tegema ja masin lihtsalt suri poolel teel välja.
Ons mingeid kogemusi või soovitusi-mis asi see jupsib vms?
ei hakka uut teemat tegema - mure järgmine, autoks D22 76kw 1999a. pill:
Sai autol keretöid tehtud ja ka paak maha võetud. Nüüd kokku tagasi panduna (panime ka uue kütusefiltri ja vahetasime mootoris õli), ilmnes järgmine probleem-küte sisse, etteande pumbaga surve üles (klaasfilter ka vahel ja sinne tuleb kenasti kütus sisse), auto käivitub.
Kuid, mingi hetk ei suuda enam imeda kütust ja kooleb ära. Koha peal gaasitades, vahest imeb kenasti, mingi hetk jälle ei midagi ja tühikäigul sureb maha.
Ennem remonti (kestis ca aasta), asjad olid korras ja miskit häda polnud, läksime TÜVi tegema ja masin lihtsalt suri poolel teel välja.
Ons mingeid kogemusi või soovitusi-mis asi see jupsib vms?
semu
- Maasturid
- Legod Varuosadest
- Postitusi: 1963
- Liitunud: R Veebr 20, 2004 12:48 pm
- Asukoht: Roosna-Alliku GSM:513 2551
- Kontakt:
Re: Nissan d22 98 kw tagant tuleb suitsu ja ei lähe pöördesse.
D22 76kw mootoril on küttepumba pealevoolu stutsi all vedru ja seal all veel sõel mis läheb umbe ja ei lase kütet peale.
http://www.maasturid.ee
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
Re: Nissan d22 98 kw tagant tuleb suitsu ja ei lähe pöördesse.
Sõel sai kontrollitud, puhas. Ma ei ole diisli alal nii pädev, aga kas paagist tulev küte nö. imetakse siis peapumpa poolt (ainult)? Kui, nii-siis kas saab olla variant, et pump ise mingil põhjusel otsad andnud?
Või on veel mingi variant, miks kütet peale ei taha tulla (eriti just tühikäigul)?
semu
-
- I live off from the mud
- Postitusi: 2461
- Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
- Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Re: Nissan d22 98 kw tagant tuleb suitsu ja ei lähe pöördesse.
Kui paak maha käis, kas kiikasite sisse ka? Et seal miskine mollusk ringi ei ujuks ja vahepeal toru ei ummistaks.
Seda on lihtne välistada: pange ajutistelt kanistrist imema. Kui nüüd käib, on viga imitrassis või paagis.
Seda on lihtne välistada: pange ajutistelt kanistrist imema. Kui nüüd käib, on viga imitrassis või paagis.
Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
-
- I live off from the mud
- Postitusi: 2461
- Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
- Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Re: Nissan d22 98 kw tagant tuleb suitsu ja ei lähe pöördesse.
Sinnapoole nüüd näitab küll klaaskuul. Kui KÕIK voolikud on terved, kinni ja pole kuskilt kahekorra...
Maasturid.ee võiks osata hinnata ja korda teha.
Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
Re: Nissan d22 98 kw tagant tuleb suitsu ja ei lähe pöördesse.
Ühesõnaga, nüüd sai proovitud nii, et otse kankust pumbale - asi töötab, ja samuti sai proovitud otse paagist-ka töötab.
Uuesti tagasi ühendades läbi selle kütusefiltri korpuse (kus on vist ka mingi rõhuregulaator? peal), see asi:https://www.google.com/url?sa=i&url=htt ... AdAAAAABBE
siis ikka töötab, kuid kui seisab mingi aeg-võtab käivitus ikka 5-7seki aega, kuid soojalt paugust käib. Kas võib jukerdada see rõhuregulaator/filtri kopsik?
Sõela ega tavalist mehaanilist (läbipaistvat) kütusefiltrit ees ei olnud ühelgi variandil ja paistab, et ei maksa enam pannagi.
Et kas võib asi selles kütuse regulaatoris olla? Uus filtri element sai ennem seda kõike sisse.
Või on veel mõni koht?
hetkel masin igatahes sõidab, kuid midagi pole ikka õige.
Uuesti tagasi ühendades läbi selle kütusefiltri korpuse (kus on vist ka mingi rõhuregulaator? peal), see asi:https://www.google.com/url?sa=i&url=htt ... AdAAAAABBE
siis ikka töötab, kuid kui seisab mingi aeg-võtab käivitus ikka 5-7seki aega, kuid soojalt paugust käib. Kas võib jukerdada see rõhuregulaator/filtri kopsik?
Sõela ega tavalist mehaanilist (läbipaistvat) kütusefiltrit ees ei olnud ühelgi variandil ja paistab, et ei maksa enam pannagi.
Et kas võib asi selles kütuse regulaatoris olla? Uus filtri element sai ennem seda kõike sisse.
Või on veel mõni koht?
hetkel masin igatahes sõidab, kuid midagi pole ikka õige.
semu