Nõuandeid auto valikul ...
Moderaator: Moderators
Nõuandeid auto valikul ...
Tervist foorumikaaslased.
Sooviks teie mõtteid , tarku õpetussõnu ja nõuandeid. Mul kuidagi õnnetult läinud katsetamised maasturite maastikul . Olen kuidagi saanud alati “lüpsta “ isenditega, mille olen soetanud ning matnud neisse raha ja aega rohkem, kui asi seda väärt on olnud, kuid see selleks. Jäägu see sinnapaika . Mille kohta siis teie abi soovin? Nimelt plaanis soetada endale üks vahva kaaslane neliveolise näol, kuid ei taha enam nö orki lennata . Ei taha ronti, ei taha masinat, mille varuosad on ülemäära kallid ja ei taha masinat, mis oleks ülikeeruline, ning ise remontimine oleks ülejõu käiv. Tehnikavõõraks ma ennast ei pea ja niipalju kui võimalik, tahaks auto juures ikka ise ära teha .
Millega olen hädas, on aga see, et ma ei oska teha valikut, mille poole vaadata (mark, mudelid, aastakäigud ning kust ka autot otsida. Tore oleks see leida Eestist, kuid kas oleks mõtekam otsida Soomest (Soomes on tuttav, kes aitaks vast sobivat isendit otsida )
Mille jaoks autot vajan? Tahaksin pikaajalist suhet, igapäevast kaaslast argisõitudeks (enamus sõitudest linn, pisut maanteed, aastane läbisõit sinna 20 000 km kanti ) , kuid kuna armastan kalal käia,siis vaja ka paati vedada ja teinekord seda üsna kehvadest tingimustest ka vette lasta. Mõni kalaretk võib viia läbi ka märjematelt niitudelt ja läbi poriste teede. Otseselt mingi off roadi mees ma pole, samas metsas meeldib käia ja eks seal kah kehvemaid teid esineb, oleks tore , kui ikka masin end kenasti läbi veaks .
Minu ootused autole oleks:
Ei taha enam ronti ( raam, kere okeid , mootor õli pidav ja leketeta, sildade lülitused korralikud, vahekast lekkevaba ja toimiv jne , peaks ikka legaalselt ka ülevaatusest läbi saama )
Töökindel/lollikindel
Diisel
Manuaalkast
Sillad eraldi lülitatavad
Aeglusti
Tore oleks difri lukk
4 ust ( tagaluuk ikka kah ) Talvekülmad ja temperatuuri mängimine ei tohiks lukke lolliks ajada, nii et need lihtsalt ei avane või siis enam ei sulgu.
5 istekohta, tagumised istmed võiks saada alla klappida või vajadusel kergelt eemaldada, et tekitada suurem sile pind
Mitte väga janune ( tean, et alla 10L võib ilmselt vaid unistada 100km kohta)
Varuosad mõistliku hinnaga
Mitte liiga elektroonikat täis , võimalikult lihtsa ehitusega, et suurem osa töid oleks võimalik endal ära teha
Ei tohiks olla väga uimane ( möödasõit rekkast või uimerdavast autost võiks sujuda ohutult ja kiiresti)
Kärukonks
Mugavuse poolest väga nõudlik ei ole:
Maantekiitrusel legaalselt sõites võiks olla mugav juhtida
Kliimaseade peaks olema
Aknad võiksid avaneda elektriliselt
Uksed võiksid avaneda puldist
Küljepeeglid võiks kah saada elektriliselt reguleerida
A la istmesoojendus oleks väike boonus, kuid ei ole üldse oluline
Millised oleks minu võimalused ?
6000-8000 eurot , +/- siia sinna natuke
Suurimad tänud juba ette kaasamõtlejatele
Urmas
Sooviks teie mõtteid , tarku õpetussõnu ja nõuandeid. Mul kuidagi õnnetult läinud katsetamised maasturite maastikul . Olen kuidagi saanud alati “lüpsta “ isenditega, mille olen soetanud ning matnud neisse raha ja aega rohkem, kui asi seda väärt on olnud, kuid see selleks. Jäägu see sinnapaika . Mille kohta siis teie abi soovin? Nimelt plaanis soetada endale üks vahva kaaslane neliveolise näol, kuid ei taha enam nö orki lennata . Ei taha ronti, ei taha masinat, mille varuosad on ülemäära kallid ja ei taha masinat, mis oleks ülikeeruline, ning ise remontimine oleks ülejõu käiv. Tehnikavõõraks ma ennast ei pea ja niipalju kui võimalik, tahaks auto juures ikka ise ära teha .
Millega olen hädas, on aga see, et ma ei oska teha valikut, mille poole vaadata (mark, mudelid, aastakäigud ning kust ka autot otsida. Tore oleks see leida Eestist, kuid kas oleks mõtekam otsida Soomest (Soomes on tuttav, kes aitaks vast sobivat isendit otsida )
Mille jaoks autot vajan? Tahaksin pikaajalist suhet, igapäevast kaaslast argisõitudeks (enamus sõitudest linn, pisut maanteed, aastane läbisõit sinna 20 000 km kanti ) , kuid kuna armastan kalal käia,siis vaja ka paati vedada ja teinekord seda üsna kehvadest tingimustest ka vette lasta. Mõni kalaretk võib viia läbi ka märjematelt niitudelt ja läbi poriste teede. Otseselt mingi off roadi mees ma pole, samas metsas meeldib käia ja eks seal kah kehvemaid teid esineb, oleks tore , kui ikka masin end kenasti läbi veaks .
Minu ootused autole oleks:
Ei taha enam ronti ( raam, kere okeid , mootor õli pidav ja leketeta, sildade lülitused korralikud, vahekast lekkevaba ja toimiv jne , peaks ikka legaalselt ka ülevaatusest läbi saama )
Töökindel/lollikindel
Diisel
Manuaalkast
Sillad eraldi lülitatavad
Aeglusti
Tore oleks difri lukk
4 ust ( tagaluuk ikka kah ) Talvekülmad ja temperatuuri mängimine ei tohiks lukke lolliks ajada, nii et need lihtsalt ei avane või siis enam ei sulgu.
5 istekohta, tagumised istmed võiks saada alla klappida või vajadusel kergelt eemaldada, et tekitada suurem sile pind
Mitte väga janune ( tean, et alla 10L võib ilmselt vaid unistada 100km kohta)
Varuosad mõistliku hinnaga
Mitte liiga elektroonikat täis , võimalikult lihtsa ehitusega, et suurem osa töid oleks võimalik endal ära teha
Ei tohiks olla väga uimane ( möödasõit rekkast või uimerdavast autost võiks sujuda ohutult ja kiiresti)
Kärukonks
Mugavuse poolest väga nõudlik ei ole:
Maantekiitrusel legaalselt sõites võiks olla mugav juhtida
Kliimaseade peaks olema
Aknad võiksid avaneda elektriliselt
Uksed võiksid avaneda puldist
Küljepeeglid võiks kah saada elektriliselt reguleerida
A la istmesoojendus oleks väike boonus, kuid ei ole üldse oluline
Millised oleks minu võimalused ?
6000-8000 eurot , +/- siia sinna natuke
Suurimad tänud juba ette kaasamõtlejatele
Urmas
Re: Nõuandeid auto valikul ...
Sellist autot pole olemas, mis kõigile kriteeriumitele vastaks.
-
- Rock Crawler
- Postitusi: 738
- Liitunud: L Mai 07, 2011 8:29 am
- Asukoht: Pärnu
Re: Nõuandeid auto valikul ...
Kõlab nagu mõni Toyota mudel, va. hind
- helar
- I live off from the mud
- Postitusi: 2636
- Liitunud: T Jaan 12, 2010 4:13 pm
- Asukoht: Vääna Jõesuu
Re: Nõuandeid auto valikul ...
Nissan Patrol y61 118 kW common rail. Ei vasta ainult ühele kriteeriumile- hind.
Y61 Pätcruiser , LC80 .
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Autoremont Tallinnas. http://www.heinworks.ee
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Autoremont Tallinnas. http://www.heinworks.ee
Re: Nõuandeid auto valikul ...
Saan kohe vbl kõrvakiilu, aga miks mitte algusaja T31 X-trail? Ainuke mure, et aeglusti puudub. tehase 170hp manual versioonis 2200 haagise vedamisvõime. 150hp versioni saab arvutiga lihtsalt teha 170hp, aga 2000kg ikkagi jääb.
Roostevabat 10+ vanust autot ära siit otsi. Miskipärast on just see eesti keemia kõige hullem.
Roostevabat 10+ vanust autot ära siit otsi. Miskipärast on just see eesti keemia kõige hullem.
X-trail.
Servemet OÜ
Sepa 21 Tartu
Puurid, keermepuurid/-lõikurid, freesid, laagrid, treiterad, trei/freespingi tarvikud jne.
http://www.serve.ee
Servemet OÜ
Sepa 21 Tartu
Puurid, keermepuurid/-lõikurid, freesid, laagrid, treiterad, trei/freespingi tarvikud jne.
http://www.serve.ee
- CaveMan
- True Off Roader!
- Postitusi: 1043
- Liitunud: P Dets 12, 2010 10:51 pm
- Asukoht: Tallinn ja Peetri
- Kontakt:
Re: Nõuandeid auto valikul ...
Ma tean, et Pajero kellelegi ei meeldi miskipärast aga minu hinnangul vastab enamvähem nõuetele. Pidasin 10 aastat Gen2 (2000 a.) pajerot. Sai kasutatud igapäevaõidukina ning sai ka omajagu uputatud ja raskemaid ülesandeid antud. Selle aja jooksul suurematest töödest oli kõrgsurve pumba remont (see oligi kõige kallim töö, 600€), plokikaane vahetus ja radika vahetus. Kõik muu oli kuluosad ja nipet näpet. Metsas midagi katki peale ühe piduritoru ei läinud. Kuna roostele peaaegu üldse tähelepanu ei pööranud, siis auto roostetas lihtsalt ära ja sellepärast pidi loobuma sellest.
Ostsin selle Soomest, 5000€, ja oli vist mingi 400 tuh läbisõiduga. Soomest sellepärast, et siin olid kõik rimakad, kuigi 2x väikema näiduga.
Nüüd juba palju aega möödas ja kahtlen, et korraliku Gen 2 Pajerot saada on. Uuematest ma ei tea mida nemad endast kujutavad.
Isal oli samasugune auto ja sellel ei olnud ka mingeid muresid. Tema küll sõitis ainult kõvakattega teel sellega.
Ostsin selle Soomest, 5000€, ja oli vist mingi 400 tuh läbisõiduga. Soomest sellepärast, et siin olid kõik rimakad, kuigi 2x väikema näiduga.
Nüüd juba palju aega möödas ja kahtlen, et korraliku Gen 2 Pajerot saada on. Uuematest ma ei tea mida nemad endast kujutavad.
Isal oli samasugune auto ja sellel ei olnud ka mingeid muresid. Tema küll sõitis ainult kõvakattega teel sellega.
Land Cruiser 100 2005, 4,2TD Aut - 33'' Cooper Discoverer STT PRO - Come Up DV-9
- totu
- I live off from the mud
- Postitusi: 2865
- Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
- Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.
Re: Nõuandeid auto valikul ...
3. gen Pajerot pidanud mõned aastad ja:
Elektroonikat ei maksa karta, automaatkasti ka. Rool tuimavõitu aga teed hoiab hästi ja vedrustus pigem mugav ja kestab hästi. Kiirendus nii ja naa, täiesti talutav ja turbo ärkab kohe. Ilma käruta ja enam vähem legaalsete kiirustega 10 sajale (Norra tripiga, seal piirang 80 ja ületada ei julge kukkus kulu 8+ peale). Superselecti vahekast on suurepärane- tagavedu, keskdifriga ja viscoga 4x4, lukus 4X4, aeglustiga 4X4, võimalik mure on elektriline aktuaator, kui pikalt kasutamata.
Puudusteks rooste kerel, rooste sildadel, roostes paak ja täitekõri. 3,2 liitrit jagatud 4 silindri vahel tekitab koormuse all parajalt vibra aga ei hullu.
PS: Jutuks olev auto müügis, kui peaks huvitama, kere veel keevitust ei vaja, küll peaks põhjaliku roostetõrje tegema.
Elektroonikat ei maksa karta, automaatkasti ka. Rool tuimavõitu aga teed hoiab hästi ja vedrustus pigem mugav ja kestab hästi. Kiirendus nii ja naa, täiesti talutav ja turbo ärkab kohe. Ilma käruta ja enam vähem legaalsete kiirustega 10 sajale (Norra tripiga, seal piirang 80 ja ületada ei julge kukkus kulu 8+ peale). Superselecti vahekast on suurepärane- tagavedu, keskdifriga ja viscoga 4x4, lukus 4X4, aeglustiga 4X4, võimalik mure on elektriline aktuaator, kui pikalt kasutamata.
Puudusteks rooste kerel, rooste sildadel, roostes paak ja täitekõri. 3,2 liitrit jagatud 4 silindri vahel tekitab koormuse all parajalt vibra aga ei hullu.
PS: Jutuks olev auto müügis, kui peaks huvitama, kere veel keevitust ei vaja, küll peaks põhjaliku roostetõrje tegema.
Tehtud, mõeldud.
- nymmik
- Rock Crawler
- Postitusi: 813
- Liitunud: N Veebr 23, 2006 12:57 pm
- Asukoht: Hüüru Tel.56357444
- Kontakt:
Re: Nõuandeid auto valikul ...
Lugesin nõudmisi ja jõudsin ka samasse kohta, et hinnas äkki üks null jaäi kribamata.
hinnaklass 6-8K tuleb arvestada maasturi puhul ikka et käed on õlised ja tahmased pidevalt, Olles ise omanud Nissan D21 (2.4 ja 3.0) Jeep ZJ, WJ ja WK-d siis ikka ja jälle tuleb midagi teha ja midagi ei tööta ja rooste pistab pead siit ja sealt.
Grandpa's Garage https://www.facebook.com/GrandpasGarage
VW Amarok
Mazda RX8 2003
ZAZ965
Olnud traktorid Jeep WK 2007 3.0CRD / ZJ-5,2V8 / WJ-2,8CRD / NissanKingCab-3.0V6
VW Amarok
Mazda RX8 2003
ZAZ965
Olnud traktorid Jeep WK 2007 3.0CRD / ZJ-5,2V8 / WJ-2,8CRD / NissanKingCab-3.0V6
Re: Nõuandeid auto valikul ...
Lugesin selle oopuse siis läbi, kõik õige, ootused peavadki kõrged olema ja hea on kui inimene teab täpselt mida ta tahab.
Aga paraku ma julgen arvata, et selle rahasumma eest sellist paraku ei saa, kui just soovides kompromisse ei plaani tegema hakata.
Aga paraku ma julgen arvata, et selle rahasumma eest sellist paraku ei saa, kui just soovides kompromisse ei plaani tegema hakata.
…life is random, so am I…
TLC80
TLC80
Re: Nõuandeid auto valikul ...
No ega ma õliseid ja tahmaseid käsi ei pelga, kuid igakuiselt sellega just kah tegeleda ei tahaks. Hinnas kannatab vast ka 10 kiloni maks minna. Mis kompromisse ootustes puudutab... Kui vaja, eks siis tuleb ootuseid pisut kärpida, kuid mille pealt ?
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17328
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: Nõuandeid auto valikul ...
Sellega on see keerulien luigu, sedt hind ja soovid ei taha kuidagi ühezinek kirjutas: ↑K Jaan 17, 2024 4:46 pmTervist foorumikaaslased.
Sooviks teie mõtteid , tarku õpetussõnu ja nõuandeid. Mul kuidagi õnnetult läinud katsetamised maasturite maastikul . Olen kuidagi saanud alati “lüpsta “ isenditega, mille olen soetanud ning matnud neisse raha ja aega rohkem, kui asi seda väärt on olnud, kuid see selleks.
Minu ootused autole oleks:
[...]
Ei taha enam ronti ( raam, kere okeid , mootor õli pidav ja leketeta, sildade lülitused korralikud, vahekast lekkevaba ja toimiv jne , peaks ikka legaalselt ka ülevaatusest läbi saama )
Millised oleks minu võimalused ?
6000-8000 eurot , +/- siia sinna natuke
Suurimad tänud juba ette kaasamõtlejatele
Urmas
pildi peale ära mahtuda. Kusagil tuleb teha (suuri) kompromisse.
Kas leida lisafinatseeringuid või anda järgi eeltoodud nimekirjas.
Sellele vastamine eeldaks päris pika romaani kirjutanmist, mida vähaga
ei viitsiks, aga ole hea ja helista mulle GSM 5010599 ( laupäeva õhtupoole
või pühapöeval näiteks) ja hea meelega kuulan sind ja jagan enda
poolseid mõtteid, mis vaiimse 28 aasta jooksul koguenud, kui
neliikveolisi tegelenud olen
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Re: Nõuandeid auto valikul ...
Kui manuaalisoov automaadi vastu vahetada, siis ma pakuks, et tahad Commanderit
______ ____
[__|__|____|______
[__|__I_____[=]___[=]
( O_o_o_o_O )_) _O )_)
[__|__|____|______
[__|__I_____[=]___[=]
( O_o_o_o_O )_) _O )_)
Re: Nõuandeid auto valikul ...
Jeep wj 2.7 diisel vastab peaaegu soovidele . Sellel ainult automaat käigukast. Olen omanud sellist autot peaaegu 10 aastat. Kui viitsida normaalselt hooldust teha siis kestab hästi. Käigu vahetus kuliss lõpeb otsa teinekord aga müüakse eluaegset versiooni ka. Korrosiooni koha pealt leidub korralikke isendeid ja ka väikese läbisõiduga läbi roostetanud kerega masinaid. Minu autol oli läbisõit ca 800000 kuniks üks Poola veokas otsustas tee piirete vahel driftida ja selle hea chero teekonna oma haagises lõpetada.