84. trooperi jamad
Moderaatorid: Landy, Moderators
- killer666
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 175
- Liitunud: K Sept 05, 2007 8:30 am
- Asukoht: Ida-virumaa :D
84. trooperi jamad
S6iduaeg käib koguaeg ilge ragin , eriti veel , kui keerata kuskile...
Vaatasin , et välimine poolteljeots loksub ja ilmselt siis selle viga...
Kuidas seda k6ige lihtsam vahetada?
teine jama...
korra iseenesest lakkas rummulukk töötamast..
Kruttisin teeääres lahti ja lykkasin hambumisse ja siiani pole välja tulnud...
Huvitav , mismoodi see tuleks kokku panna , nii , et see nupp kah tööle hakkaks?
Ja siis veel selline kysimus , kas sellisel trooperil on ka difrilukk(ud)
Ja kui on , siis kust ja kuidas neid lylitada...
Vaatasin , et välimine poolteljeots loksub ja ilmselt siis selle viga...
Kuidas seda k6ige lihtsam vahetada?
teine jama...
korra iseenesest lakkas rummulukk töötamast..
Kruttisin teeääres lahti ja lykkasin hambumisse ja siiani pole välja tulnud...
Huvitav , mismoodi see tuleks kokku panna , nii , et see nupp kah tööle hakkaks?
Ja siis veel selline kysimus , kas sellisel trooperil on ka difrilukk(ud)
Ja kui on , siis kust ja kuidas neid lylitada...
Viimati muutis killer666, N Sept 06, 2007 10:00 pm, muudetud 1 kord kokku.
Trooper
Ju sul esisild kogu aeg sees, nagu ka jutust aru võis saada. Aga see ei pea seda mitte olema, kui ikka muidugi tahad ka normaalselt sõita, või kui sa just mitte kogu aja kusagil džunglis oma liikuriga ei kulge.
Raginat teevad ikka need kulunud liigendid (esisillas), ja kui sa neid veost lahti ei ühenda, siis muidugi ....- ragin on ja ragin jääb (analoogselt esisillaveoliste sõiduautodega).
Lisaks teadmiseks, et Trooperil (ja ka paljudel teistel samalaadse esisilla lülitusega aparaatidel) on esisilla väljalülitamiseks välja mõeldud eriline rituaal. Nimelt on vajalik pärast esisilla väljalülitamist (kangiga, kabiinist - asub käigukangi kõrval, sellest paremal) - normaalsele pinnasele jõudes, kus edasiliikumiseks piisab juba vaid tagaveost - vajalik masinat tagurpidikäiguga 1,5-3 meetrit tagsisuunas tõmmata, et vastavate hammasrataste kontakti ikka kindlasti välistada (kulunud aparaatide puhul ei tarvitse 100% kindel olla, et piisab vaid kangis liigutamisest).
Endise Isuzu-sõbrana soovin, et äkki õnnestus mul sulle miskit kasulikku kuuldavale tuua. Edu!!
Raginat teevad ikka need kulunud liigendid (esisillas), ja kui sa neid veost lahti ei ühenda, siis muidugi ....- ragin on ja ragin jääb (analoogselt esisillaveoliste sõiduautodega).
Lisaks teadmiseks, et Trooperil (ja ka paljudel teistel samalaadse esisilla lülitusega aparaatidel) on esisilla väljalülitamiseks välja mõeldud eriline rituaal. Nimelt on vajalik pärast esisilla väljalülitamist (kangiga, kabiinist - asub käigukangi kõrval, sellest paremal) - normaalsele pinnasele jõudes, kus edasiliikumiseks piisab juba vaid tagaveost - vajalik masinat tagurpidikäiguga 1,5-3 meetrit tagsisuunas tõmmata, et vastavate hammasrataste kontakti ikka kindlasti välistada (kulunud aparaatide puhul ei tarvitse 100% kindel olla, et piisab vaid kangis liigutamisest).
Endise Isuzu-sõbrana soovin, et äkki õnnestus mul sulle miskit kasulikku kuuldavale tuua. Edu!!
- killer666
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 175
- Liitunud: K Sept 05, 2007 8:30 am
- Asukoht: Ida-virumaa :D
Re: Trooper
oodatud igasugused tarkused ja nipid , et seda masinat ikka 100% ulatuses ära kasutada:)hillart kirjutas: Endise Isuzu-sõbrana soovin, et äkki õnnestus mul sulle miskit kasulikku kuuldavale tuua. Edu!!
trooper
Vaheta mõlemapoolselt need liigendid ära ja sisse-väljalülitamisel kasuta minu eelmises postituses kirjeldatud võtet. Ka pole ju vajadust kogu aeg 4X4 režiimis sõita.
Ja veel. Rehvid peavad ikka kõigil 4-l rattal samas mõõdus olema. Väikese kiiruse korral ei anna nii tunda, kuid üle 50 km/h on liiast ja hukkab käigukasti hullul kombel.
Isuzu Trooperi kohta on olemas ka hea remondiraamat. Üritan otsida, kuid miskit lubada ei julge. Pole ju teist viimase 2 aasta jooksul kordagi vaja läinud. Liigpalju on seda kirjatarkust mööda kõiki 4 seina riiulitel ja kappides ja suhteliselt tüsilik on sealt miskit tarvilikku, mida ammu pruukinud pole, üles leida.
Ja veel. Rehvid peavad ikka kõigil 4-l rattal samas mõõdus olema. Väikese kiiruse korral ei anna nii tunda, kuid üle 50 km/h on liiast ja hukkab käigukasti hullul kombel.
Isuzu Trooperi kohta on olemas ka hea remondiraamat. Üritan otsida, kuid miskit lubada ei julge. Pole ju teist viimase 2 aasta jooksul kordagi vaja läinud. Liigpalju on seda kirjatarkust mööda kõiki 4 seina riiulitel ja kappides ja suhteliselt tüsilik on sealt miskit tarvilikku, mida ammu pruukinud pole, üles leida.
- isakene
- I know how to fix stuff
- Postitusi: 1807
- Liitunud: R Veebr 04, 2005 5:07 pm
- Asukoht: L-Virumaa, Kadrina vald
Sellest aparaadist, nagu Sul avataril, võin natuke rääkida, üle vaadata ja lammutuseks-jupidoonoriks seisab mul ka kaks sarnast isendit. Pealegi Ida-Virust Lääne-Virusse pole pikk tee ka...
56 486769
isakene@gmail.com

56 486769
isakene@gmail.com
- killer666
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 175
- Liitunud: K Sept 05, 2007 8:30 am
- Asukoht: Ida-virumaa :D
Muutsin pealkirja silla jamadest lihtsalt jamaedks ringi, nyyd saan natuke äkki muudele muredele kah siin abi natukene...
Mille jaoks on vasakulpool see tooreklapimärgiga keeratav nupp?
Ja kui ruttu peaks mootor soojaks minema(2.2D)?
M6tlen , et praegu ju suvi:D ja väga vähe näitab temp.i ja puhurist tuleb kah ainult leiget 6hku...
yks kysimus veel esialgu...:kui mitu rpm on normaalne tyhikäik:D
Mille jaoks on vasakulpool see tooreklapimärgiga keeratav nupp?
Ja kui ruttu peaks mootor soojaks minema(2.2D)?
M6tlen , et praegu ju suvi:D ja väga vähe näitab temp.i ja puhurist tuleb kah ainult leiget 6hku...
yks kysimus veel esialgu...:kui mitu rpm on normaalne tyhikäik:D
nupp.
Nupp? See nagu bensiinimootoritel käsigaas, või nii. Hea külma mootorit soojaks lastes peale keerata.
Tühikäik? Eks ta kusagil 700-800 pea olema. Ja kusagil 1000-1200-ga lased soojaks (külma ilmaga).
Ja diiselmootorid lähevad üldse kaunis visalt soojaks. Suvel polegi seda vaja, aga talveks pane eest radikas kinni.
Tühikäik? Eks ta kusagil 700-800 pea olema. Ja kusagil 1000-1200-ga lased soojaks (külma ilmaga).
Ja diiselmootorid lähevad üldse kaunis visalt soojaks. Suvel polegi seda vaja, aga talveks pane eest radikas kinni.
- killer666
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 175
- Liitunud: K Sept 05, 2007 8:30 am
- Asukoht: Ida-virumaa :D
ei saa mina seda 4vedu pikalt nautida..
sain tagumise kardaani ajutise lahendusega alla ja natuke metsas roomata , läks esimene poolassi ots laiali:(
Kuidas vahetada välimist poolteljeotsa?
ylemine -alumine sharniir lahti ja see kobakas eest ära t6mmata?
aga kas liigendi enda sees telje otsas on ka mingi splint v6i midagi?
kas siis see liigend tuleb kuidagi lahti v6tta ennem?
L6puks kui see ots laiali läks kadus ka ragin ära:D...(järelikult on teine pool korras)
sihike jama : kiiremat 4vedu loobib välja koguaeg:( samas , kui esisild nyyd ära kadus siis ei loobi ja ennem kui tagasild ei vedand , siis ka ei loopind.. : millest selline jama?

sain tagumise kardaani ajutise lahendusega alla ja natuke metsas roomata , läks esimene poolassi ots laiali:(
Kuidas vahetada välimist poolteljeotsa?
ylemine -alumine sharniir lahti ja see kobakas eest ära t6mmata?
aga kas liigendi enda sees telje otsas on ka mingi splint v6i midagi?
kas siis see liigend tuleb kuidagi lahti v6tta ennem?
L6puks kui see ots laiali läks kadus ka ragin ära:D...(järelikult on teine pool korras)
sihike jama : kiiremat 4vedu loobib välja koguaeg:( samas , kui esisild nyyd ära kadus siis ei loobi ja ennem kui tagasild ei vedand , siis ka ei loopind.. : millest selline jama?
ragin
Liigend vahetatakse komplektselt ja seda lahti ei võeta (aga saab küll, kui väga tahad, kuid milleks?).
Välja pillub esivedu siis, kui rehvid ees ja taga pole mitte ühte mõõtu. Suure muda sees aeglaselt kulgedes ei anna tunda, kuid kindlam pinnas ja suurem kiirus ... Ah, mis ma ikka pajatan. Siililegi selge.
Ja mis krdi nalja sa üldse teed, kui sõidad kord ilma taga-, kord ilma esikardaanita? Ei mõista sellist teguviisi. Tee ikka masin korda ja siis mine põllumaale proovima! Ja kui seal asjaga hakkama saad, siis juba tiba raskemasse kohta. Jne. Jne.
Ja kui ühe poole eest lahti võtsid, siis pole nagu sügavat mõtet esivedu ka sisse lülitada, sest nagu öeldud - difri blokke Trooperil tavalahenduse korral pole ja nii-kui-nii ju siis esisild ei vea (isegi see teine pool mitte). Ja raginat polegi seepärast, et sellele teise poole liigendile ju koormus puudub. Välja loobibki seepärast, et esi- ja tagrattad erinevat mõõtu rehvide korral tahavad nagu erineva kiirusega ringi käia ja käigukast pole taolise asjaga mitte nõus. Ning see rahulolematus väljendubki eelpoolnimetatud kujul. Ja veel - kui sellist tegevust (erinevas mõõdus kummidega 4X4 režiimis sõitmine) järjekindlalt jätkata, siis vihastab käigukast ikka täiesti põhimõtteliselt end välja ning võib väga-väga tõsiselt haigeks jääda. Mõnikord isegi parandamatult ning isegi tänapäeva automeditsiin pole suuteline enam abi andma.
Välja pillub esivedu siis, kui rehvid ees ja taga pole mitte ühte mõõtu. Suure muda sees aeglaselt kulgedes ei anna tunda, kuid kindlam pinnas ja suurem kiirus ... Ah, mis ma ikka pajatan. Siililegi selge.
Ja mis krdi nalja sa üldse teed, kui sõidad kord ilma taga-, kord ilma esikardaanita? Ei mõista sellist teguviisi. Tee ikka masin korda ja siis mine põllumaale proovima! Ja kui seal asjaga hakkama saad, siis juba tiba raskemasse kohta. Jne. Jne.
Ja kui ühe poole eest lahti võtsid, siis pole nagu sügavat mõtet esivedu ka sisse lülitada, sest nagu öeldud - difri blokke Trooperil tavalahenduse korral pole ja nii-kui-nii ju siis esisild ei vea (isegi see teine pool mitte). Ja raginat polegi seepärast, et sellele teise poole liigendile ju koormus puudub. Välja loobibki seepärast, et esi- ja tagrattad erinevat mõõtu rehvide korral tahavad nagu erineva kiirusega ringi käia ja käigukast pole taolise asjaga mitte nõus. Ning see rahulolematus väljendubki eelpoolnimetatud kujul. Ja veel - kui sellist tegevust (erinevas mõõdus kummidega 4X4 režiimis sõitmine) järjekindlalt jätkata, siis vihastab käigukast ikka täiesti põhimõtteliselt end välja ning võib väga-väga tõsiselt haigeks jääda. Mõnikord isegi parandamatult ning isegi tänapäeva automeditsiin pole suuteline enam abi andma.
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4496
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
Praktiline kogemus puudub - kuid teoorias ta nii toimib küll - eeldusel et tagumised rattad on esimestest suuremad - kui tagarattad on väiksemad ei tohiks hakata välja pilduma.hillart kirjutas:Välja pillub esivedu siis, kui rehvid ees ja taga pole mitte ühte mõõtu. Suure muda sees aeglaselt kulgedes ei anna tunda, kuid kindlam pinnas ja suurem kiirus ... Ah, mis ma ikka pajatan. Siililegi selge.
tartuoffroad.ee
5581340
5581340
Jätkame siis selle masina saagat
Eile õhtul sai ta ära toodud läbi ussi emmi pimeduse varjus.
Rehve on lausa 3! eri mõõtu all, pidurid peale kolmandat vajutamist, esimene stabikavarras on lahti ja kolksub närvidelekäivalt ning tagasild pöörab ennast vedrukammitsatel nii nagu heaks arvab ja see on ka põhjuseks, miks kardaanirist vastu ei pea
Uh! Kiituseks võib öelda, et mootor tiksub kenasti ja peale loetud vigade muud jama pole avastanud hetkel. Igasugu tulukesi on ka hunnikus küljes nagu pedemajakal 

Eile õhtul sai ta ära toodud läbi ussi emmi pimeduse varjus.
Rehve on lausa 3! eri mõõtu all, pidurid peale kolmandat vajutamist, esimene stabikavarras on lahti ja kolksub närvidelekäivalt ning tagasild pöörab ennast vedrukammitsatel nii nagu heaks arvab ja see on ka põhjuseks, miks kardaanirist vastu ei pea


Läks Stirlitz mööda tänavat ja nägi, kuidas valges ürbis mees plangul roppusi üle värvib.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17426
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Rahvas nõuab pilte!boob kirjutas: Igasugu tulukesi on ka hunnikus küljes nagu pedemajakal
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi