Tere foorumi rahavas
Küsimus teile, mis vedrustusega Lc 120 on mõistlik osta, otseselt metsa autoks ei taha, matkamiseks ostan, aga kuna varasemad maasturid on olnud tava vedruga, kas on mõistlik osta õhuga või tava vedruga ,
land cruiser 120
Moderaatorid: jr, Moderators
-
- I live off from the mud
- Postitusi: 2442
- Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
- Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Re: land cruiser 120
Defineeri: mõistlik?
Õhk on mugavam ja reguleeritav, aga ühel hetkel on maas ja küsib remonti. Alati ei hoiata ette ka.
Terasvedru on töökindel, aga fikseeritud jäikuse ja kõrgusega. Purunemisel saab enamasti edasi sõita.
Eestis ja maanteedel aerutamiseks on õhk enamusele hea valik, kusagile Mongoolia taha läheks ikka terasvedruga.
Õhk on mugavam ja reguleeritav, aga ühel hetkel on maas ja küsib remonti. Alati ei hoiata ette ka.
Terasvedru on töökindel, aga fikseeritud jäikuse ja kõrgusega. Purunemisel saab enamasti edasi sõita.
Eestis ja maanteedel aerutamiseks on õhk enamusele hea valik, kusagile Mongoolia taha läheks ikka terasvedruga.
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
Re: land cruiser 120
Õhuga tõstet teha nutune. 120 on minu arust matkamiseks veidi madal ikka, kipub iga muhu otsas kõhtu kraapima.
D4D+R6+V6
Re: land cruiser 120
ega muud varjanti vist pole kui õhk vedrustusega tahad tõstet alla panna, tuleb tava vedru panna ja siis tõsta, eeldan et nii on