Mis loll jutt see nüüd on?
Siin on tõend - minu 21013 ja Land Rover kõrvuti aastal 1996.
Tõsi, selleks hetkeks protid ammu läbi sõidetud ja juba kasutatud lääne rehvid alla pandud
http://www.landrover.pri.ee/gallery/_da ... 11b-xx.jpg
Moderaator: Moderators
Mis loll jutt see nüüd on?
Kriips, kraaps ja tänu Andresle sõna võtmast!hulkur kirjutas: ↑E Nov 29, 2021 8:48 pmIsand Landy mahitusel võtan siis ka üle hulga aja sõna. Olen täna Eesti (ja tegelikult lähiümbruse) ainsa turul tegutseva väikerehvide (sõiduautod ja kaubikud) taastamistehase - Ida-Virumaal Vokas asuva Wolf Tyres (www.wolftyres.ee) tehase tegevjuht. Ostsime partneritega tehase käesoleva aasta kevadel.
Kui kellelgi on protsessi kohta küsimusi, siis võib need julgelt esitada, püüan vastata nii hästi kui oskan. Ja kutsun üles katsetama taastatud rehve...
Andres
Olen sõitnud, olid jah kangesti hea pidamisega aga kulusid ka kole kiiresti. See oli sama muster nagu tavaline siguli prott ainult vahelt olid kuubikud nagu välja lõigatud. Praeguses mõistes nagu lamellrehv pooleldi maasturi mustriga. Pidas ja vedas väga hästi nii jää kui lumepeal aga kui suveks alla jätsid siis võis nädalaga siledaks sõita. Küll kuramused vilistasid toredasti asfaldipeal ja jätsid kauneid poognaid maha enne kui otsa said.
Mu väljalaskeaasta niipalju varasem, et saanud sõita igasugu prottidega, nende nn Kohtla-Järve omadega ja tunduvalt paremate Leedus protitud "nispidega", naelu sain esim est korda proovida juba Gorba ajal kui tuttava sugulased saatsid neile Rootsist Vaz-2105, mil naastrehvid all. Pärast seda asusid otsima ja lõpuks õnnestuski leida turult ka naastud. Eestimaised protid olid hirmsalt tasakaalust väljas, jäiga seguga ja peamiselt tükkis neil protikiht mingi aja pärast lahti tulema ... Nõuka aja lõpupoole, kui endal juba autokogemus, siis olid rehvid hirmus defitsiit ja neid said tõesti vaid 2 tk AASTAS kui joppas ning tehnilisse passi kirja, mul vist ainult üks kord õnnestus poest osta uus rehvipaar, muidu ikka mustalt turult. Seega oli oma rehvide protti saatmine ainuke võimalus, no ütlema et 4-st rehvist 3 võeti vastu ja 2 said tagasi, ülejäänu tunnistati prottimiseks kõlbmatuks. Prottimisele andmiseks oli ka nt Tartus kindel aeg ja öine järjekord ...Alex kirjutas: ↑E Nov 29, 2021 6:59 pmKas ikka 75 sündinuna on neid "kasutanud"(neti otsing ei anna suurt miskit)? Kahekaupa sai neid saadetud protekteerimiseks Kohtla-Järvele ja pöialt peetud, et enda paari tagasi saad.(ilmselgelt said juhusliku, aga usk ja jutud...)See algne prott isikliku mälestuse põhjal ei toiminud rehvi pärast, naelad olid liiga pikad, lamelle polnud üldse, aga olid juttude järgi mingid "nispid" vms. mis pidid olema hüper-super. ....
Nende viimastega minul pole au olnud sõita kahjuks.
Nii 185/65/15 kui 195/65/15 on meil olemas meie Nord 1 mustriga (HKPL 5 kloon). Saab nii meie tehasenaastuga kui naastuta.