Ural 6x6 kirjutas: ↑R Sept 04, 2020 2:40 am
Rahva Offroad'i idee ei ole ainult kolhoosi idee.
Rahva Offroad'i mõte on pakkuda sõitmisvõimalust harrastajatele ja hoida sarjas sõitvate sõiduvahendite soetus/ehitus-kulud madalad.
, sest väljavaade sõita vedruvankriga kergete coiloveritega kollide vastu ei ahvatle neid samamoodi nagu heeringat ei ahvatle võimalus sõita vedruvankritega koos väljaspool arvestust.
Korraldajate poolt tänan tähelepanu ja sooja vastuvõtu eest.
Esimeses väites julgen kahelda, tunduvad reeglid nagu ühe auto kõrvalseistes kirjutatud olevat.
Teine mõte hea, kulud tulebki madalal hoida .Selleks tuleb aga ise rohkem vaeva näha ,panustada oma tööd, kvaliteetsemate algosade ja
muu innovatiivsete lahenduste peale (mis ei ole aga odavad) aga viivad edasi.
Ja siis see väljavaade --- ei ole võimalik kõigil poodjumile sõita ,sinna saavad 3 paremat ainult
ja selleks tulebki tehnikat arendada(reeglitepäraselt) ning lihvid sõidutehnikat.
Teie arusaam on et väljavaade sõita vedruvankriga kergete coiloveritega kollide vastu on vale.
Esteks -See on küll raske aga mitte võimatu ja sellepärast ei maksa ju luua uut sarja.
Teiseks- kergete!!! minu pill kaalub 4T, Karla 3,6 teisi ei tea aga 3T peavad olema.
Kolmandaks- coiloverid mis need on??? vedrud ju . Karlal täitsa hüdrosilindrid gaasiga, minul MAZ kabiinivedru Scania amordiga.
Teistel midagi muud ja mis siis.
veokatel juba ammu 4-link välja mõeldud
- hqdefault.jpg (21.47 KiB) Vaadatud 2713 korda
Tsitaat:heeringat ei ahvatle võimalus sõita vedruvankritega koos väljaspool arvestust.: tsitaadi lõpp
Ega ei ahvatle küll AUSALT sedasi, et saab, ei saa. võib-olla, otsustame.