Käivitus jamad
Moderaatorid: jr, Moderators
Käivitus jamad
Õhtut
äkki keegi diisli asjatundja oskab nõu anda
Auto: Patrol Y61 99a
Mureks siis auto käivitamine töösooja mootoriga või palava ilmaga.
Tahab pikalt käijamist saada.
hommikuti või talvel on nn "poole pöörde" teema, aga soojast ei taha minna.
Kuskilt on kõrvataha jäänud et on ka olemas mingi eelsurve pump ja et võib selle viga olla, aga ei taha umbes lahmida ja seega natuke abi vaja
Best
Tony
äkki keegi diisli asjatundja oskab nõu anda
Auto: Patrol Y61 99a
Mureks siis auto käivitamine töösooja mootoriga või palava ilmaga.
Tahab pikalt käijamist saada.
hommikuti või talvel on nn "poole pöörde" teema, aga soojast ei taha minna.
Kuskilt on kõrvataha jäänud et on ka olemas mingi eelsurve pump ja et võib selle viga olla, aga ei taha umbes lahmida ja seega natuke abi vaja
Best
Tony
Something between the mud and deep mud
Patrol 2,8 Y61 x2
UAZ 469
GSM: +372 5(yks)(three)(üks)(tri)(пят)3
Patrol 2,8 Y61 x2
UAZ 469
GSM: +372 5(yks)(three)(üks)(tri)(пят)3
Et pumbaremont on ukse ees.Tony kirjutas:ja see peaks näitama mida ?
http://www.diislikeskus.ee/soemootor.html
Läks Stirlitz mööda tänavat ja nägi, kuidas valges ürbis mees plangul roppusi üle värvib.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
Sooja pumba sündroom:
Anum on pumbas sees nii kulunud, et soe ja vedelam diiselküte ei saavuta soojast peast soovitud rõhku ja ei löö ennast läbi pihustite. Samas siis peab ikka pump vääääga pika läbisõiduga olema. Variant suht vähetõenäoline. Samas jumal seda teab, mis kütet sa kusagilt oled saanud või mida kasutas eelnev omanik.
Tõenäolisem:
On see, et näiteks tagasivoolu klapp ei pea pumbal ja laseb kütuse pumbast tagasi. Jällegi soojast peast küte vedelam ja lekib läbi klapi. Samuti ei maksa elimineerida kerget õhuleket või tõesti väsinu etteandepumpa.
EDIT: Chevyl oli sooja pumba sündroom ... nii et mina olen selle üle elanud
Anum on pumbas sees nii kulunud, et soe ja vedelam diiselküte ei saavuta soojast peast soovitud rõhku ja ei löö ennast läbi pihustite. Samas siis peab ikka pump vääääga pika läbisõiduga olema. Variant suht vähetõenäoline. Samas jumal seda teab, mis kütet sa kusagilt oled saanud või mida kasutas eelnev omanik.
Tõenäolisem:
On see, et näiteks tagasivoolu klapp ei pea pumbal ja laseb kütuse pumbast tagasi. Jällegi soojast peast küte vedelam ja lekib läbi klapi. Samuti ei maksa elimineerida kerget õhuleket või tõesti väsinu etteandepumpa.
EDIT: Chevyl oli sooja pumba sündroom ... nii et mina olen selle üle elanud
+372 5028488
Krt kas seda ise kuidagi kuskiltpidi kontrollida ei saa, ilma et pumpa maha ei võta ?jr kirjutas:Tõenäolisem:
On see, et näiteks tagasivoolu klapp ei pea pumbal ja laseb kütuse pumbast tagasi. Jällegi soojast peast küte vedelam ja lekib läbi klapi. Samuti ei maksa elimineerida kerget õhuleket või tõesti väsinu etteandepumpa.
Vanal masinal ( scorpio bens) oli analoogne asi ja seal sai ka see klapp ise ära vahetatud, peale seda käis kui kuld jälle.
Scorbil muidugi on see klapp eraldi aga patrullil vist pumbas sees
Tony
Something between the mud and deep mud
Patrol 2,8 Y61 x2
UAZ 469
GSM: +372 5(yks)(three)(üks)(tri)(пят)3
Patrol 2,8 Y61 x2
UAZ 469
GSM: +372 5(yks)(three)(üks)(tri)(пят)3
niih, sai siis faktos käidud ja nac reguleeritud, asi paranes, kuid mehed ytlesid ka, et see ajutine värk on, kaua ei julenud keegi öelda. Kestis siis mõned kuud

Teab nyyd siis keegi usaldusväärset ja norm kohta kus keegi selle pumba ette võtaks, korda teeks ja selle eest MILJONI ei kysi ?
Kontaktid siis tere tulnud
Best
Tony
Teab nyyd siis keegi usaldusväärset ja norm kohta kus keegi selle pumba ette võtaks, korda teeks ja selle eest MILJONI ei kysi ?
Kontaktid siis tere tulnud
Best
Tony
Something between the mud and deep mud
Patrol 2,8 Y61 x2
UAZ 469
GSM: +372 5(yks)(three)(üks)(tri)(пят)3
Patrol 2,8 Y61 x2
UAZ 469
GSM: +372 5(yks)(three)(üks)(tri)(пят)3
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4499
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
Masinaks siis Y60 4,2.Tåhja paagiga sama oli sama mure.V¨tsin paagist anduri koos torudega välja ja ennäe imet-pealevoolu toru käib kahest osast ja nendevahelineGennadi kirjutas:Sama masin, sama mure.
Eriti hull on asi siis, kui paagis vähe kütust, aga Faktos öeldi, et on igasugu imenippe tehtud, kuid pole jälile saadud, miks 2.8 nii teeb.
kummiröngas ja ka toru välissein,kuhu see röngas peale käib, kulunud.Sealt vahelt ta öhku ahmiski.
GAZ 69A
Elu on ilus
5177232
Elu on ilus
5177232