Küsimus Toyota 1KD-FTV mootori kestvuse kohta
Moderaatorid: jr, Moderators
Küsimus Toyota 1KD-FTV mootori kestvuse kohta
Tere
Soetades endale Land Cruiserit 120, millel on 1KD-FTV / D-4D mootor, siis kas on mõtet 300000+ km läbisõiduga isendit hankida? Millised on head, millised vead? Mida peaks silmas pidama, kui üldse tasub?
Igasugune nõu ja kogemused on teretulnud.
Ette tänades
Soetades endale Land Cruiserit 120, millel on 1KD-FTV / D-4D mootor, siis kas on mõtet 300000+ km läbisõiduga isendit hankida? Millised on head, millised vead? Mida peaks silmas pidama, kui üldse tasub?
Igasugune nõu ja kogemused on teretulnud.
Ette tänades
-
- I live off from the mud
- Postitusi: 2434
- Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
- Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Re: Küsimus Toyota 1KD-FTV mootori kestvuse kohta
Kui see 300+ kkm on tegelik läbisõit ja selle jooksul on mootor paar korda hooldust ka saanud, siis pole häda. Tõsi, selle aja peale hakkavad otsa saama pihustid. Aga need võivad ja pool miljooni välja vedada. Mingi hooldusajalugu võiks olemas olla.
Kui see 300 kkm on vaid usumõõdiku näit ja auto ise on värskelt pestud-kustud-kammitud räim, siis ei tasu oma elu liiga huvitavaks ka elada.
Kui see 300 kkm on vaid usumõõdiku näit ja auto ise on värskelt pestud-kustud-kammitud räim, siis ei tasu oma elu liiga huvitavaks ka elada.
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
Re: Küsimus Toyota 1KD-FTV mootori kestvuse kohta
2008 aasta auto ja kuulutuse järgi on esile tõstetud järgnevad asjad:
1,5 aasta jooksul vahetatud akud, kliima radiaator, kliima toru, 4x pihustid 270000km, uued suverehvid, esiamordid koos vedrude ja patjadega, tagumised vedrud, tagumised piduriklotsid. Hõbenooles kasti õlivahetus, M&Mmotorst Rakvere tehtud chip +30kw ja 100nm juurde. Eesti ajalooga auto ja ostetud uuena Eestist, kuni 255tkm ajalugu kontrollitav esindusest.
1,5 aasta jooksul vahetatud akud, kliima radiaator, kliima toru, 4x pihustid 270000km, uued suverehvid, esiamordid koos vedrude ja patjadega, tagumised vedrud, tagumised piduriklotsid. Hõbenooles kasti õlivahetus, M&Mmotorst Rakvere tehtud chip +30kw ja 100nm juurde. Eesti ajalooga auto ja ostetud uuena Eestist, kuni 255tkm ajalugu kontrollitav esindusest.
-
- I live off from the mud
- Postitusi: 2434
- Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
- Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Re: Küsimus Toyota 1KD-FTV mootori kestvuse kohta
Kõlab ülevaatamist väärivalt. Võta keegi kaasa, kes sedasorti looma on enne pidanud.
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
Re: Küsimus Toyota 1KD-FTV mootori kestvuse kohta
Tere,
Mulle soovitati just seda 127 KW mootorit LC120 peal, aga kui seda võrrelda LC150 140KW mootoriga, kas see on parem? Või on lausa sama mootor?
Mulle soovitati just seda 127 KW mootorit LC120 peal, aga kui seda võrrelda LC150 140KW mootoriga, kas see on parem? Või on lausa sama mootor?
Re: Küsimus Toyota 1KD-FTV mootori kestvuse kohta
Mootorid on suures pildis samad. LC 150-l on juba DPF peal ja kütusekulu on umbes 2 liitrit 150-l suurem. 2010 aasta 150-tel kasutati endiselt 127kw-st mootorit.
Re: Küsimus Toyota 1KD-FTV mootori kestvuse kohta
Tuttav ostis lc120 ls 500 000 ja peal 3 mootor (eelmised omanikud olid sõbrad), kuigi hooldused olid korrapärased. 1. mootor vahetati 100 000 pealt (garantii), 2. mootor 250 000 pealt. Samas käigukast ja muu kestis sellel autol hästi.
Re: Küsimus Toyota 1KD-FTV mootori kestvuse kohta
Väga vabandan aga julgen juurde iitsatada.nelixneli kirjutas:Tuttav ostis lc120 ls 500 000 ja peal 3 mootor (eelmised omanikud olid sõbrad), kuigi hooldused olid korrapärased. 1. mootor vahetati 100 000 pealt (garantii), 2. mootor 250 000 pealt. Samas käigukast ja muu kestis sellel autol hästi.
Länkareid veel pole pidanud aga mootoritest üldse kaldun arvama, et :
1. Tehase hoolduste välbad polegi mõeldud pikaks kestmiseks (garantii aeg vast ikka).
2. Kui sõidustiil on kiirendustel suht pidev põhjagaas siis seda enam võib juhtuda, et ei kesta.
3. Jne
XC 70
Re: Küsimus Toyota 1KD-FTV mootori kestvuse kohta
Toyota hooldusvälp on 15kkm. Kui tihedalt siis pikalt kestmiseks hooldama peab? Uut autot, mis on sõitmiseks mõeldud ei viitsiks küll tihedamini hooldada. Mul oleks pm iga 2-3 kuu järel vaja jälle hooldada.puhvel kirjutas:Väga vabandan aga julgen juurde iitsatada.nelixneli kirjutas:Tuttav ostis lc120 ls 500 000 ja peal 3 mootor (eelmised omanikud olid sõbrad), kuigi hooldused olid korrapärased. 1. mootor vahetati 100 000 pealt (garantii), 2. mootor 250 000 pealt. Samas käigukast ja muu kestis sellel autol hästi.
Länkareid veel pole pidanud aga mootoritest üldse kaldun arvama, et :
1. Tehase hoolduste välbad polegi mõeldud pikaks kestmiseks (garantii aeg vast ikka).
2. Kui sõidustiil on kiirendustel suht pidev põhjagaas siis seda enam võib juhtuda, et ei kesta.
3. Jne
-
- True Off Roader!
- Postitusi: 1288
- Liitunud: P Juul 05, 2009 4:57 pm
- Asukoht: Metsaelajate keskel Haanjamaa serval
Re: Küsimus Toyota 1KD-FTV mootori kestvuse kohta
mu odavautol on 20 kkm välbaks, aga õlivahetuse teen ma ikkagi ka 10 kkm pealt ja siis lasen korralise hoolduse esindusel teha 20 peal. Lisaks käivitan igal võimalusel plokisoojenduse abil, et vältida külmkäivitusi (väidetavalt võrdub 1 külmkäivitus ca 200 km läbisõiduga) või max vähendada nende arvu etc etc.LauriJ kirjutas:... Toyota hooldusvälp on 15kkm. Kui tihedalt siis pikalt kestmiseks hooldama peab? Uut autot, mis on sõitmiseks mõeldud ei viitsiks küll tihedamini hooldada. Mul oleks pm iga 2-3 kuu järel vaja jälle hooldada.
Huvitav, et jalakäijatega libedaga toimunud õnnetustes on praktiliselt alati süüdi libedad kõnniteed ja hooletud kinnistuomanikud, aga autojuhtide teelt väljasõitude puhul on tegu "ilmastiku ja teeoludele mittevastava kiirusega"
Re: Küsimus Toyota 1KD-FTV mootori kestvuse kohta
Eks ta ole jah kuda keegi viitsib.
Ma üritan Jeepudel õli vahetada nii 6 tuh km umbes.
Külmkäivituse juttu olen ka kuulnud ja suht loogiline tundub.
Ma üritan Jeepudel õli vahetada nii 6 tuh km umbes.
Külmkäivituse juttu olen ka kuulnud ja suht loogiline tundub.
XC 70
Re: Küsimus Toyota 1KD-FTV mootori kestvuse kohta
https://www.motorreviewer.com/engine.php?engine_id=114
The Euro IV engine versions had the serious problem with cracked pistons. It usually happens between 60-100k miles (100-150k km). That problem is characterized by the presence of black smoke, strong knocking noise, high crankcase pressure and loss of power. The problem was solved by installing reshaped pistons and new oil jets in 2014.
The injectors are another source of problems. Copper seats under the common rail injectors can fail. That issue is common for late 2004-2007 model years. The main symptom is a white smoke from the exhaust. Also, there is a problem with injectors itself. The common rail system is sensitive to fuel quality. But even with high-quality fuel, the injectors can fail around 80,000 miles (120,000 km). The engine suffered from failed injectors has a rough idle, high fuel consumption and loud knocking noise at cold.
The Euro IV engine versions had the serious problem with cracked pistons. It usually happens between 60-100k miles (100-150k km). That problem is characterized by the presence of black smoke, strong knocking noise, high crankcase pressure and loss of power. The problem was solved by installing reshaped pistons and new oil jets in 2014.
The injectors are another source of problems. Copper seats under the common rail injectors can fail. That issue is common for late 2004-2007 model years. The main symptom is a white smoke from the exhaust. Also, there is a problem with injectors itself. The common rail system is sensitive to fuel quality. But even with high-quality fuel, the injectors can fail around 80,000 miles (120,000 km). The engine suffered from failed injectors has a rough idle, high fuel consumption and loud knocking noise at cold.
-
- Rock Crawler
- Postitusi: 771
- Liitunud: K Mär 09, 2005 1:48 pm
- Asukoht: Tallinn
Re: Küsimus Toyota 1KD-FTV mootori kestvuse kohta
Ma sõitsin LC 120 ga 460 000 ja polnud seal midagi vaja vahetada. Isegi pihusteid mitte. Vahest näen oma vana autot linna peal. Ju siis sõidab siiani.
Andrus Michelis kõrvalistuja, roolikeeraja. Võistelda ei viitsi. Jahti ja porirallit saab niigi igal nädalavahetusel.
Re: Küsimus Toyota 1KD-FTV mootori kestvuse kohta
Tere
Suur tänu vastajaile, julgesin soetada. Kohe tuleb 300000 km hooldusvälp ka, saab selgema pildi.
Suur tänu vastajaile, julgesin soetada. Kohe tuleb 300000 km hooldusvälp ka, saab selgema pildi.
Re: Küsimus Toyota 1KD-FTV mootori kestvuse kohta
Millest?sussid kirjutas:Tere
Suur tänu vastajaile, julgesin soetada. Kohe tuleb 300000 km hooldusvälp ka, saab selgema pildi.
Õli vahetusest?
Mu lc80 millel mootori poolel polnud märkigi probleemidest tegin profilaktika mõttes saalte vahetuse.
Suht viimane hetk. Õlis polnud märkigi metallist viimaste vahetuste ajal.
Jah usku peab jäguma .
Päris mitu vedavat ratast.
5249634
5249634